Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 20 דקות, korola כתב:

בגדול רוב הכלכלים לא בעד צעד כזה ... זה יותר פופוליסטי מאשר נכון כלכלית. 

הוא צריך לאזן את זה ולשפוך את ה 45 מילארד האלה על המובטלים , על העצמאים שלא עובדים.. 

שמישהו אחר יזרים אותם לשוק 

 

ומאיפה יגיע כסף לכל השפיכות האלה? 

 

Pornhub – Pornhub Community Intro Lyrics | Genius Lyrics

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • מצחיק 1
  • מעניין 2
פורסם
לפני כשעה, halperin96 כתב:

🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳

עשית לי את היום!

הני מקווה שאתה מבין שאתה תשלם על זה ביוקר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

להפך, אם יעלו מיסים הוא ישלם על זה ביוקר.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 2 דקות, sperial כתב:

הני מקווה שאתה מבין שאתה תשלם על זה ביוקר.

 

אני חושב שגם ככה כולנו משלמים הרבה יותר מידי על המגזר הציבורי.

 

בשביל לשלם יותר מזה הם יאלצו להלאים אותי או להעביר חוקי עבדות.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

 

לפני 10 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

ומאיפה יגיע כסף לכל השפיכות האלה? 

 

 

תגדיל את החוב.. העשירים קונים אגח"ים של המדינה ומקבלים ריבית. 

 

שאתה שופך 100 מילארד על אנשים עובדים .. אתה מיד מקבל 30% מס הכנסה בחזרה (זה בערך המס השולי של עובדי המדינה).

שהעובדים מבזבזים את ה70 מילארד שנשארו להם .. אתה מקבל את ה17% מע"מ על הקניות שלהם. 

ה 58 מילארד שמגיעים לעסקים.. משלמים עליהם מס הכנסה .. עוד 30% . 

ואז שוב משתמשים בו..  

אחרי 6 חודשים בערך רוב ה 100 מילארד חוזר למדינה בחזרה. 

ואפשר לשפוף אותו שוב פעם ..  

 

 

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם
לפני 29 דקות, korola כתב:

 

אלו לא חדשות כל כך טובות, תחשוב שזה 45 מילארד שלא מועברים להמון אנשים.

רוב האנשים האלה הם מעמד הביניים , רופאים , אחיות, פקידים , מורים  ועוד..  

האנשים האלה פשוט לא ירכשו שירותים ומוצרים ב 45 מילארד ב 3 שנים הבאות..

 

פחות מסעדות 

פחות קניות בקניונים 

פחות יצאו להופעות של עומר אדם 

יצמצמו חתונות  (אולי יגיע רק אחד מבני הזוג) 

 

בגדול רוב הכלכלים לא בעד צעד כזה ... זה יותר פופוליסטי מאשר נכון כלכלית. 

הוא צריך לאזן את זה ולשפוך את ה 45 מילארד האלה על המובטלים , על העצמאים שלא עובדים.. 

שמישהו אחר יזרים אותם לשוק 

 

אלה אנשים שעולים למדינה כסף והתוצר שהם מפיקים נמוך מאוד(עובדים עם קביעות ודרגות) עד לא קיים(תקציביות).

 

שייקחו את הכסף הזה וישנעו אותו לצרכים יותר חיוניים.

  • אהבתי 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

הלפרין - אין לך מושג כמה תשלם על חיסולו. תתחיל בכך ששירותים שחייבים להנתן על ידי המדינה (למשל ביטחון חוץ ופנים) ידרדרו, ושירותים שהיום אתה מקבל בזול כמו חינוך ובריאות יעלולך לפחות פי 5 אם לא יותר. 

 

כיום אתה משלם בטכניון שכ"ל 12,000 ש"ח בשנה (או משהו דומה). אם השירות הזה יחוסל תשלם בשנה שכר לימוד שכיום מביא ואתך לתואר שני. 

 

השנאה שלך מעבירה אותך על דעתך, כיוון שאין לך מושג איך מרבית האנשים האלה עובדים ובאיזה שכר נמוך.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

בינתיים סגר עשה רק טוב לעולם שלי יותר ויותר מעילות מתגלות בעקבות יציאה כפויה של עובדים לחל"ת. להזכירכם המעילה בבנק למסחר (והתמוטטות שלו) התגלתה אחרי שאתי אלון יצאה לחופשה.

 

https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3837110,00.html

 

לפני מספר ימים כתבו על מנהלת חשבונות שעקצה במשך שנים 3.6 מיליון שקל מחברה שהעסיקה אותה.

 

בקיצור קורונה מוציאה את כל השלדים מהארון לטוב ולרע. 

 

בגרמניה גילו ש-1.6 מיליארד יורו "נעלמו" פתאום ב-wirecard. מעניין אם גם זה התגלה בעקבות יציאה של עובדים לחל"ת קורונה. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 1 דקה, halperin96 כתב:

 

אלה אנשים שעולים למדינה כסף והתוצר שהם מפיקים נמוך מאוד(עובדים עם קביעות ודרגות) עד לא קיים(תקציביות).

 

שייקחו את הכסף הזה וישנעו אותו לצרכים יותר חיוניים.

 

פה יש לך טעות ענקית ....  

צעיר ישראלי בן 18 או 21 , יש לו סיכויים טובים ללמוד , להשיג תואר , לעבוד בחברת היי-טק.

להקים חברה.. לגייס אנשים .. ולהרוויח הרבה.. 

כל זה בזכות המנגנון שרץ ברקע... המנגנון הזה עולה כסף. אתה מחליט שהתפוקה שלו נמוכה.

אבל בלעדיו, אף אחד לא היה משקיע כסף בישראל , ומהטכניון היית יכול ללכת לתקן מכשירי רדיו ישנים 

 

פורסם
לפני 1 דקה, sperial כתב:

הלפרין - אין לך מושג כמה תשלם על חיסולו. תתחיל בכך ששירותים שחייבים להנתן על ידי המדינה (למשל ביטחון חוץ ופנים) ידרדרו, ושירותים שהיום אתה מקבל בזול כמו חינוך ובריאות יעלולך לפחות פי 5 אם לא יותר. 

השירותים גם ככה זבל מוחלט.

על רפואה אני משלם ביטוח פרטי ואם אזדקק משהו זו תהיה הדרך.

חינוך אני ושלושת האחים שלי למדנו ולומדים בבתי ספר פרטיים/חצי פרטיים החל מכיתה ז כי מה שציבורי הוא דיי זבל.

 

תודה באמת על הזכות הענקית של להתקלח בחרא,מעריך את זה מאוד!

לפני 1 דקה, sperial כתב:

 

כיום אתה משלם בטכניון שכ"ל 12,000 ש"ח בשנה (או משהו דומה). אם השירות הזה יחוסל תשלם בשנה שכר לימוד שכיום מביא ואתך לתואר שני. 

השירות הזה צריך להיות מחוסל והטבות לשכר לימוד צריכות להנתן לפי מקצוע ולא כי זו "אקדמיה".

לפני 1 דקה, sperial כתב:

 

השנאה של ךמעבירה אותך על דעתך, כיוון שאין לך מושג איך מרבית האנשים האלה עובדים.

לשמחתי לא נתקלתי בהמון פעולות מול משרדי ממשלה,אבל מהאלה שכן כבר הספקתי לסבול.

לפני 1 דקה, korola כתב:

 

פה יש לך טעות ענקית ....  

צעיר ישראלי בן 18 או 21 , יש לו סיכויים טובים ללמוד , להשיג תואר , לעבוד בחברת היי-טק.

להקים חברה.. לגייס אנשים .. ולהרוויח הרבה.. 

כל זה בזכות המנגנון שרץ ברקע... המנגנון הזה עולה כסף. אתה מחליט שהתפוקה שלו נמוכה.

אבל בלעדיו, אף אחד לא היה משקיע כסף בישראל , ומהטכניון היית יכול ללכת לתקן מכשירי רדיו ישנים 

 

המגזר הזה מונה 800,000 עובדים.

האם הוא עושה משהו? בוודאי.

האם גם חצי ושליש מכוח האדם שם היו עושים אותה עבודה? אולי...וזה לא אני המצאתי.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

נו, לא מפתיע שה"קפיטליסט" ה"ליברטריאן" מגיע מביטחון ושפע כלכלי.

 

[לפני שאתה קופץ הלפרין, גם אני למדתי בבית ספר פרטי]

  • מעניין 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 1 דקה, David32 כתב:

נו, לא מפתיע שה"קפיטליסט" ה"ליברטריאן" מגיע מביטחון ושפע כלכלי.

שפע זו מילה קצת גדולה,לא חיים בעוני אבל ממוצע לגמרי.

אין דירה במגדל או סופרב(מאזדה 3 הונדה סיוויק).

לפני 1 דקה, David32 כתב:

 

[לפני שאתה קופץ הלפרין, גם אני למדתי בבית ספר פרטי]

ההבדל הוא שלך זה עזר...אני עדיין טמבל.

  • מצחיק 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

הלפרין - מה שאתה לא מביא בחשבון הוא שהביטוח הפרטי שלך מבוסס על הרפואה הציבורית.יותר מזה. הביטוח הפרטי ישלם לך כדי שתקבל את הטיפול במסגרת הציבורית.  אילו לא היה הרובד הציבורי הרחב מאד וכל הטיפול הרפואי שלך היה מבוסס על רפואה פרטית היית כנראה משלם לפחות פי 5. תסתכל על האמריקים שפוחדים לגשת לרופא, כיוון שהחשבון צפו להתחיל ב-3,000 דולר.

 

 

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 17 דקות, korola כתב:

 

תגדיל את החוב.. העשירים קונים אגח"ים של המדינה ומקבלים ריבית. 

 

שאתה שופך 100 מילארד על אנשים עובדים .. אתה מיד מקבל 30% מס הכנסה בחזרה (זה בערך המס השולי של עובדי המדינה).

שהעובדים מבזבזים את ה70 מילארד שנשארו להם .. אתה מקבל את ה17% מע"מ על הקניות שלהם. 

ה 58 מילארד שמגיעים לעסקים.. משלמים עליהם מס הכנסה .. עוד 30% . 

ואז שוב משתמשים בו..  

אחרי 6 חודשים בערך רוב ה 100 מילארד חוזר למדינה בחזרה. 

ואפשר לשפוף אותו שוב פעם ..  

 

 

 

זה USA Style  

אני לא מבין מספיק בשביל לדעת אם זה צעד נכון או לא. 

פורסם
לפני 3 דקות, halperin96 כתב:

המגזר הזה מונה 800,000 עובדים.

האם הוא עושה משהו? בוודאי.

האם גם חצי ושליש מכוח האדם שם היו עושים אותה עבודה? אולי...וזה לא אני המצאתי.

 

 משק לא באמת צריך את כל כח העבודה שלו, אפשר לעשות את כל העבודה עם 30% מהעובדים. 

כל שאר ה-70% ישבו בבית ולא יעשו כלום. 

ה-30% האחרים יעבדו .. 

- יהיו חקלאים ויגדלו מזון 

- יכינו מזון 

- יספקו חשמל ל 100% מהתושבים 

- בקיצור 30% מהעובדים יכולים לספק את צרכיהם של כל התושבים במדינה.

 

מה יעשו ה 70% הנותרים ? כלום ? סתם ישבו בבית?

אז משתמשים בהם.

- חלקם ישרתו בצבא ויגנו על כל ה 100%

- חלקם יהיו שוטרים ויאכפו חוקים לטובת כל ה 100% .  

- חלקם יקימו מנגנון פיננסי על מנת שנוכל לגבות מיסים הוגנים (ולא כמו פעם שגובים המיסים היו מגיעים פעם בשבוע לכפר). 

- חלקם יקימו מערכת משפט על מנת שה30% שעובדים יוכלו לדעת שהקנין הרוחני שלהם מוגן והם יכולים לאכוף חוזים 

 

ואתה סתם יושב שם בחוץ ומחליט שכל המנגנון הזה לא שווה כלום .. 

בלי המנגנון הזה, התוצר של מדינת ישראל היה חצי או שליש . 

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...