Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 27 דקות, David32 כתב:

גם ככה אף אחד לא מוכן לקבל ישראלים, באמת אפשר לסגור אם עוד יש.

 

אתה צריך טיסות בשביל לשמור על כשירות של הטייסים והמטוסים.

פחות בשביל החגיגות של sperial באיה נאפה.

  • מצחיק 3

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

  

לפני 29 דקות, korola כתב:

אתה רוצה להרוג את המשק לגמרי?  

 

אני רציתי לבוא להעביר כמה שבועות בקיץ עם המשפחה. זה מה שרציתי.

בפועל לא יכול, ולא רק שלא יכול אלא ישראל נכנסה לרשימת המדינות שאת בעלי הדרכון שלהם לא רוצים לקבל באירופה. לא בא לי להסתכן ב "אחורה פנה" באמצע השדה.

זה האינטרס שלי.

 

לפני 6 דקות, halperin96 כתב:

אתה צריך טיסות בשביל לשמור על כשירות של הטייסים והמטוסים.

ספר את זה לטייסי אל על.

https://www.ynet.co.il/economy/article/rJ4rb0dCL

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 11 דקות, halperin96 כתב:

 

אתה צריך טיסות בשביל לשמור על כשירות של הטייסים והמטוסים.

פחות בשביל החגיגות של sperial באיה נאפה.

תודה, הלפרין. עכשיו אני מרגיש צעיר.

  • מצחיק 1
  • מעניין 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אתה מכיר את חוקי IATA וחוק טיבי? הם מחוייבים למצוא לנוסעים פתרון.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

 

לפני 2 שעות, Transporter כתב:

ברור שאם כולם יפסיקו לשים מסכות ויפסיקו לשמור על ריחוק ואתה תראה אנשים בני 80 נוסעים ברכבת ויושבים בפאבים ובקניונים יהיו הדבקות

אבל זאת לא השאלה שנשאלה. אף אחד לא שאל אותו אם מותר לשחרר אנשים שבסיכון להתערבב באוכלוסיה ולהמליץ להם להוריד מסכות

זאת לא השאלה.

אמרתי לך מה הבעיה עם זה לדעתי, ואולי אם תנסה לחשוב על זה ככה, במקום לכעוס על הפרופסורים כל הזמן - זה יתחבר לך יותר:

אנחנו חיים במדינה חפיפניקית. אני מניח שהפרופסורים מהטלויזיה משלים את עצמם שאם יפחידו את הישראלים מספיק - זה יגרום לאנשים להקפיד.

הבעיה שזה באמת עובד מאוד חלקית, כי ברגע שזה נדמה שהתחלואה לא כזו מפחידה - ההפחדות מאבדות מכוחן. ומומחי רפואה נשארים בלי כלים בכלל בארסנל.

זה משחק שהם לא יכולים לנצח בו. 

אם הם מפחידים יותר מדי - אף אחד לא יקשיב להם. אם הם אומרים שזה לא כזה נורא והרוב לא ירגישו סמפטומטים - אף אח לא יקשיב להם בחזקת מאה.

אז הם הולכים על האופציה הראשונה, כי עדיין יש לזה יותר סיכוי מאשר להגיד "יהיה בסדר אבל שימו מסכה".

הדרך היחידה במצב הנתון לכפות על ישראלים לשמור על זהירות מינימאלית היא אכיפה וקנסות - לא על בעלי עסקים.

אבל אז מגיעים בחזרה לצמרת: אותו אחד שהצבעת לו שלוש פעמים ושום דבר לא מעניין אותו.

 

ברור לגמרי שיש כאלו שמציגים עמדה טהרנית מוקצנת, בה כביכול לא איכפת להם מהנזק הכלכלי. קח גם אותה בפרופורציה. 

 

 

  • אהבתי 2
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 47 דקות, יבגניפ כתב:

 

 

ברור לגמרי שיש כאלו שמציגים עמדה טהרנית מוקצנת, בה כביכול לא איכפת להם מהנזק הכלכלי. קח גם אותה בפרופורציה. 

 

 

 

הכלכלה נפגעת בכל מקרה, נכון שיש אגואיסטים שאכפת להם רק מהעסקים  של עצמם, אין להם בעיה שהעסקים של האחרים ידפקו העיקר שהעסק שלהם יעבוד.

 

ואפשר לתת דוגמאות ל- 2 הצדדים:

אחד מתפרנס מאירועים/הופעות/הצגות ורוצה שיפתחו את האירועים על מנת שהוא ירוויח בטווח הקצר.

אבל בטווח הארוך דווקא הפתיחה של התחומים האלה תגרום לפגיעה קשה יותר ופגיעה בפרנסה של אחרים. 

 

מישהו אחר מתפרנס מתיירות - ורוצה שיפתחו כבר את השמיים , שאנשים יטוסו לקפריסין, סיישל ועוד.. לא אכפת לו שיהיה יבוא קורונה משם 

ואז יסגרו את האירועים ויקטינו את החתונות.

 

מישהו אחר בכלל עובד בתעשייה האווירית - מבחינתו לא משנה מה תעשה פה בארץ - העולם נפגע וירדו ההזמנות של המטוסים הפרטיים.

אז מבחינת הפרנסה שלו זה ממש לא חשוב. 

 

ומישהו אחר עובד מדינה ושומע שהולכים לדחוף לו יד לכיס ולהוציא 45 מילארד ש"ח ב-3 שנים הקרובות.  

 

בקיצור - בשנים הקרובות הכלכלה הולכת לחטוף בכל מקרה, בלי קשר אם יהיה סגר 3 חודשים או לא יהיה סגר.

המשחקים של לפתוח לסגור , לאפשר לא לאפשר .. זה הכל זניח 

 

image.png.84d4c470e7c0e91e902259eb3da8f127.png

 

 

image.png.3566d26cfdd0d2770a27ec33ea6b70e5.png

 

 

פורסם

מה WSJ היום, שני וירולוגים די בכירים ממליצים על חיסון ה OPV כזרז למערכת החיסון להתמודד עם הקורונ

IMG_20200701_182803.jpg

  • מעניין 1
פורסם
לפני 4 שעות, m3x7r3m3 כתב:

הסימפטומטיות לא מצביעה על יכולת להדביק אחרים מסביב.

לא בדיוק (אני לא אכנס לוויכוח על זה WHO יצא עם כמה הודעות סותרות), אבל הנה דוגמה שגם 'סופר חתול' בסופו של דבר גרם למונשמת אחת בלחץ. וכאן הייתה סקירה מקיפה ומיידית (המקרה היחידי שאני יודע של מקרה הדבקה שכל המעגלים נבדקו).

 

 

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בישראל ה"חברתית" שזה בעצם סוציאליזם פופולרי, הסיכוי שזה יתממש או אפילו חלק מזה, במיוחד כחלופה להעלאת מיסים, יותר נמוך מהסיכוי לשכנע את טרנספורטר שכל הפרופסורים לא מטומטמים ושהוא לא מבין יותר מהם.

לפני 30 דקות, halperin96 כתב:

🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳

עשית לי את היום!

 

  • רעיון טוב! 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)
לפני 36 דקות, halperin96 כתב:

🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳

עשית לי את היום!

 

אל תהמר לפתוח שמפנייה אנחנו נקבל שביתה שלא נראתה 20-30 שנה. 

 

אתה יודע שעובדי מס הכנסה בתל אביב שבתו פעם אחר פעם כי ביטלו להם תוספת שכר על הפקק ביציאה מהחניון? אז עכשיו בכלל יהיה טירוף מערכות. ועוד קיצוץ בפנסיה תקציבית שזו הפרה הקדושה של עובדי מדינה. (לדעתי הקיצוץ הזה 1000% מוצדק וצריך להיות הרבה יותר חד)

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • מעניין 1
פורסם
לפני 4 דקות, Aviv943 כתב:

980 חולים חדשים היום ואנחנו עוד לא בעיצומו של הערב

 

בתאריך 20.6.2020 בשעה 22:47, Blaz00r כתב:

בקצב הזה מגיעים בעוד שבוע-שבועיים ל-1000 נדבקים חדשים ביום.

 

מה, גם לי מותר להתגאות ביכולות החיזוי שלי.

  • מצחיק 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני 42 דקות, halperin96 כתב:

🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳

עשית לי את היום!

 

אלו לא חדשות כל כך טובות, תחשוב שזה 45 מילארד שלא מועברים להמון אנשים.

רוב האנשים האלה הם מעמד הביניים , רופאים , אחיות, פקידים , מורים  ועוד..  

האנשים האלה פשוט לא ירכשו שירותים ומוצרים ב 45 מילארד ב 3 שנים הבאות..

 

פחות מסעדות 

פחות קניות בקניונים 

פחות יצאו להופעות של עומר אדם 

יצמצמו חתונות  (אולי יגיע רק אחד מבני הזוג) 

 

בגדול רוב הכלכלים לא בעד צעד כזה ... זה יותר פופוליסטי מאשר נכון כלכלית. 

הוא צריך לאזן את זה ולשפוך את ה 45 מילארד האלה על המובטלים , על העצמאים שלא עובדים.. 

שמישהו אחר יזרים אותם לשוק 

×
×
  • תוכן חדש...