Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 5 שעות, yuvalganim כתב:

 

זה לא מדויק.

כי בסוף אם היא תהיה חולה היא תלך לבית החולים ותתפוס מיטה למישהו אחר שניסה להיזהר אבל נדבק.

בסוף כשבתי החולים יהיו מלאים בזקנים שגם ככה צריכים למות, לא יהיה מקום לצעירים ואז יצטרכו לבחור (בדיוק כמו באיטליה).

אני מקוה מאוד שלא נגיע לזה, אני גם מקוה שאם נגיע לזה שינתקו את הזקנים שזו "אחריות שלהם" לטובת הצעירים

 

סבבה מה אתה מציע ? לשלוח לשים יס"מ להרביץ לה ?

אנחנו רחוקים ממצב שהיא תתפוס מיטה של מישהואחר

ואף אחד לא צ ריך לסגור את המדינה בגלל שהיא והילדים שלה חושבים שזה בסדר לחגוג לאישה בת 75 עם 80 איש

 

העלתי כאן בדיוק השבוע כתבה על מסיבה ששוטרים הגיעו בגלל רעש ולא העירו על הצפיפות וההפרה של ההנחיות 

אז מה אתה רוצה? 

המשטרה לא אוכפת, למה אני צריך לסגור את העסק?

Just now, m3x7r3m3 כתב:


אם אתה מסתכל רק על נתוני עבר כדי להסיק על העתיד, ולא על פוטנציאל, אז אתה עושה טעות.

סופר-חתול אחד באירוע זורק את האירועים קדימה יותר מאוטובוסים, מדברים על עשרות אחוזי הדבקה ע"י סופר חתול אחד.

זוכרים את התיכון בירושלים? 80 נדבקים, רובם מאותו סופר-חתול אחד.

 

זה נתונים מלפני 24 שעות זה לא כל כך "עבר"

כנראה שאין הרבה מדביקים כאלה

וגם אם יהיה אחד כזה באירוע, אז ידביק 

אין מה לעשות

בשביל זה יש איזור קורונה, מנותק לחלוטין מהאירוע

אתה בסיכון ? תשב שם

תתן לכולם להדבק, אתה תשאר בריא

מבקשים מכל מי שבסיכון לשמור על עצמו פי 20 יותר ממה שאני שומר על עצמי

 

אי אפשר לסגור את המדינה בגלל הסיכוי שאולי יהיה אחד שבמקרה יהיה באירוע שבמקרה הגיעו אליו יותר מ 250 וכולם היו ליד אותו אחד ונדבקו

אם הולכים בגישה הזאת אז צריך לסגור את כל המדינה כי הוא יכול להדביק גם במסעדה וגם בברים ומועדונים שמכניסים 1000 איש בכיף

פורסם (נערך)

והדבר הכי חשוב - בלי אוכל אפשר לחיות, לכן רמי לוי פתוח. כעובדת חיונית הקופאית אפילו פטורה מבידוד במקרה חשיפה, בתנאי שהלקוח והיא עטו מסיכה (ואת הדברים האלה אפשר לבדוק במצלמות אבטחה, ויש מקומות שעושים זאת). בלי חתונה של 300 או 600 אורחים אפשר לחיות יופי. מכסימום הולכים לרבנות, מארגנים מניין ועושים את הגעשעפט בלי הסבקה המונית.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 13 שעות, Transporter כתב:

זוכרים שאני כל הזמן כותב כאן "אחריות אישית" ?

היום בבוקר העברתי לחבר 80 שולחנות וכסאות עם מיזוג נייד לאירוע שהוא עושה בחצר שלו

חתונת זהב לדודה שלו בת 75

 

לזה בדיוק אני מתכוון

העסק שלי  לא צריך להיות סגור כי הוא או מישהו אחר מחליטים לעשות מסיבות לדודה שנמצאת בסיכון ו

נשמע לי, שהעסק שלך פתוח בגלל שמישהו עושה אירוע חתונת זהב למישהי בת 75.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם (נערך)
לפני 13 דקות, Transporter כתב:

זה נתונים מלפני 24 שעות זה לא כל כך "עבר"

כנראה שאין הרבה מדביקים כאלה

וגם אם יהיה אחד כזה באירוע, אז ידביק 

אין מה לעשות

בשביל זה יש איזור קורונה, מנותק לחלוטין מהאירוע

אתה בסיכון ? תשב שם

תתן לכולם להדבק, אתה תשאר בריא

מבקשים מכל מי שבסיכון לשמור על עצמו פי 20 יותר ממה שאני שומר על עצמי

 

אי אפשר לסגור את המדינה בגלל הסיכוי שאולי יהיה אחד שבמקרה יהיה באירוע שבמקרה הגיעו אליו יותר מ 250 וכולם היו ליד אותו אחד ונדבקו

אם הולכים בגישה הזאת אז צריך לסגור את כל המדינה כי הוא יכול להדביק גם במסעדה וגם בברים ומועדונים שמכניסים 1000 איש בכיף

 

עבר זה עבר, גם אם זה לפני שעה וגם אם זה לפני שנה.

אבל לא ציפיתי שתבין דבר כזה, זה מצריך יכולת הבנה והסקה שאין לך.

לפי הלוגיקה שלך אם שלשום שתית כוס קפה, ואתמול שתי כוסות קפה, בעוד שנה מהיום אתה תשתה 368* כוסות קפה.

ואני גם דיי בטוח שהמשפט למעלה עבר לידך בלי שתבין אותו.

 

extrapolating.jpg

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3
  • מצחיק 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 26 דקות, Transporter כתב:

כנראה שזה לא באמת מפחיד מישהו ולא באמת חושבים שזה יוביל ל 5000מונשמים

זה ההסבר היחיד לא ?

לא.

ההסבר הוא תרבות שכונה בכל דבר שנעשה בארץ.

 

  • מעניין 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 21 דקות, Transporter כתב:

אם אתה אומר משהו תדע להסביר אותו. אם אין לך הסבר, תעצור ותפסיק  להגיד את זה, תלמד להגיד אוקי חברים אולי לא נגיע למספרים האלה ואין לנו כרגע  את ההסבר "למה" אבל כרגע המצב נראה יותר טוב.

במקום זה הוא נשאר על אותו תקליט

בגלל זה מזלזלים בו

כן? המשמעות של אמירה כזו מפי מי שאמון על בריאות הציבור זה שאפשר לזרוק זין עכשיו על כל ההנחיות והכל טוב. התקשורת מנסה להגחיך אותו עם שאלות מפגרות כאילו הוא אשם בזה שאין לו מושג. "למה לא ידעת משהו שאף אחד לא יכל לדעת בניגוד לכל ההסתברויות והתקדימים ממדינות אחרות? פרופסור מעפן". הטענה נראית לך הגיונית?

אף אחד לא יודע מה יהיה עם הוירוס הזה, הגיוני שמי שתפקידו לדאוג לבריאות הציבור יציג עמדה מחמירה ולא יקל כשיש חוסר וודאות והמון מתים במקומות אחרים. אם הוא היה מתנהל כמו שאתה רוצה ואחרי זה תהייה התפרצות קשה מאד, התקשורת תשווה אותו להיטלר שחירטט את האזרחים שלו איך הם מנצחים במלחמה עד לרגע האחרון שהתחילו להפציץ להם את הבתים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 51 דקות, sperial כתב:

והדבר הכי חשוב - בלי אוכל אפשר לחיות, לכן רמי לוי פתוח. כעובדת חיונית הקופאית אפילו פטורה מבידוד במקרה חשיפה, בתנאי שהלקוח והיא עטו מסיכה (ואת הדברים האלה אפשר לבדוק במצלמות אבטחה, ויש מקומות שעושים זאת). בלי חתונה של 300 או 600 אורחים אפשר לחיות יופי. מכסימום הולכים לרבנות, מארגנים מניין ועושים את הגעשעפט בלי הסבקה המונית.

 

אפשר להגביל את רמי לוי ל 50 איש

אפשר לסגור את המקומות הגדולים ולתת לאנשים לקנות במכולת ולהגביל את האנשים שם ל 10 איש כמו שהיה עד לפני כמה חודשים

ולפני שסוגרים חתונות יצטרכו לסגור מסעדות וקניונים כי שם יש יותר הדבקות

כמו שאתה רואה לא עושים את זה כרגע וזה לא על הפרק

פורסם
לפני 47 דקות, Transporter כתב:

כנראה שאין הרבה מדביקים כאלה

 

בשיא המגיפה דובר בכל מקום רבות על זה שמעל 60% מההדבקות התרחשו ע"י 10% מהנשאים.

וזה לא רק אצלנו אגב, ברוב המקומות בעולם פרופיל ההתפשטות של המגיפה הוא תופעה קצת חדשה, במקום העץ האקספוננציאלי של אחד מעביר ל 2 מעבירים ל 4 וכדומה, מספר נכבד של ההדבקות הישירות שייך למספר קטן מאוד של מדביקים. 

 

יש משהו חשוב מאוד שאתה צריך להבין, למרות שזה ממש מעצבן אותך. זה שתחזיות טעו, זה שהרופאים נוקטים בקו זהיר וזה שהם מסרבים לתת תשובות חד משמעיות בתקשורת, הכל נובע מסיבה אחת:

אין לנו פאקינג מושג מה קורה עם הנגיף הזה. גם יקח זמן עד שיאפיינו אותו ואת כל מה שנוגע לו לחלוטין.

אתה יכול להיות משוכנע עד מחר שאתה נביא הדור, שהרופאים שרלטנים, שזו רק שפעת ומה לא, אבל הטעות הגדולה ביותר היא לחשוב שיש לך מושג במה שמתרחש. נכון לרגע זה לאף אחד אין שמץ למה לעזאזל ביפן ואוסטריה אחוזי התמותה ממש נמוכים וההתפשטות איטית בזמן שבאיטליה זו הייתה קטסטרופה, למה אצלנו אנשים בקושי מראים סימפטומים בזמן שבבריטניה גם צעירים יותר נוטים להיות סימפטומטיים. 

לא יודעים, אז מנסים להישאר זהירים. למרות שהכל נראה יופי טופי עכשיו, מדובר במצב שאפשרי שמחר המציאות תתהפך לנו על הראש. 

  • אהבתי 3
  • מעניין 2
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 28 דקות, SlowRide כתב:

כן? המשמעות של אמירה כזו מפי מי שאמון על בריאות הציבור זה שאפשר לזרוק זין עכשיו על כל ההנחיות והכל טוב. התקשורת מנסה להגחיך אותו עם שאלות מפגרות כאילו הוא אשם בזה שאין לו מושג. "למה לא ידעת משהו שאף אחד לא יכל לדעת בניגוד לכל ההסתברויות והתקדימים ממדינות אחרות? פרופסור מעפן". הטענה נראית לך הגיונית?

אף אחד לא יודע מה יהיה עם הוירוס הזה, הגיוני שמי שתפקידו לדאוג לבריאות הציבור יציג עמדה מחמירה ולא יקל כשיש חוסר וודאות והמון מתים במקומות אחרים. אם הוא היה מתנהל כמו שאתה רוצה ואחרי זה תהייה התפרצות קשה מאד, התקשורת תשווה אותו להיטלר שחירטט את האזרחים שלו איך הם מנצחים במלחמה עד לרגע האחרון שהתחילו להפציץ להם את הבתים.

 

הם שאלו אותו שאלות  עובדתיות על מצב  נתון

אף אחד לא שאל אות למה מה ההבדל בנינו לבין אחרים, אף אחד לא ביקש ממנו הסברים גנטים על הוירוס

ביקשו ממנו להודות שלמרות המספרים הגבוהים לא עולים בחולים קשה ובמונשמים

שאלו אותו למה להמשיך לדבר על אלפי מונשמים כשזה בעצם לא קורה?

 

אתה בעצם אומר שצריך להתעלם מהעובדות ולשקר לציבור

פשוט לחזור על התקליט הזה של 5000 מונשמים וקץ האנושות עד שיהי ה חיסון

 

מה הפלא שמזלזלים באנשים האלה אחר כך ?

 

טכנית גם אחרי שתגמר הקורונה אפשר להגיד שעוד  מעט תבוא מגפה אחרת ויהיו פה עשרות אלפי מונשמים

כי מי אמר שזה לא יקרה?  אז צריך להזהיר את הציבור ואפשר כל יום להגיד שיהיו פה עשרות אלפים

מה דעתך  

לפני 2 דקות, Pika007 כתב:

 

יש משהו חשוב מאוד שאתה צריך להבין, למרות שזה ממש מעצבן אותך. זה שתחזיות טעו, זה שהרופאים נוקטים בקו זהיר וזה שהם מסרבים לתת תשובות חד משמעיות בתקשורת, הכל נובע מסיבה אחת:

אין לנו פאקינג מושג מה קורה עם הנגיף הזה. גם יקח זמן עד שיאפיינו אותו ואת כל מה שנוגע לו לחלוטין.

אתה יכול להיות משוכנע עד מחר שאתה נביא הדור, שהרופאים שרלטנים, שזו רק שפעת ומה לא, אבל הטעות הגדולה ביותר היא לחשוב שיש לך מושג במה שמתרחש. נכון לרגע זה לאף אחד אין שמץ למה לעזאזל ביפן ואוסטריה אחוזי התמותה ממש נמוכים וההתפשטות איטית בזמן שבאיטליה זו הייתה קטסטרופה, למה אצלנו אנשים בקושי מראים סימפטומים בזמן שבבריטניה גם צעירים יותר נוטים להיות סימפטומטיים. 

לא יודעים, אז מנסים להישאר זהירים. למרות שהכל נראה יופי טופי עכשיו, מדובר במצב שאפשרי שמחר המציאות תתהפך לנו על הראש. 

 

זה שהם זהירים זה לא סיבה לתת תחזיות מופרחות

זה גורם לאנשים לזלזל בהם ובהנחיות ולא להאמין להם

 

מותר להגיד שלא יודעים מה קורה, אסור להגיד שתוך כמה שבועות יהיו פה אלפי מונשמים

זה שקר,אני לא באמת מאמין שיש מודל שמראה שזה הולך לקרות בארץ, לא תוך כמה שבועות

בכל מקרה מודלים כאלה נכונים בדיוק כמו המודל שאמר שאם עד 2015 לא יכבשו את איראן תהיה להם פצצת אטום שמכוונת אלינו

 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני כשעה, Transporter כתב:

 

למרות שהם בחרו להתפס  על האירועים הם הציגו בעצמם תמונת מצב

שמראה שאירועים בתחתית ההדבקה

אז זה לא מעניין כמה תגיד כאן שזה באירועים

עשו חקירה אפידימיולוגית והתוצאות מראות שאירועים נמצאים בתחתית

 

איך אני אמור להתייחס ברצינות לכתבה שכתוב בה "בקריית גת מכחישים" ? "ראש העיר רמלה אמר שההדבקה בחגיגות משפחתיות" 

 

אז מה  אם בקריית גת הכחישו ? זה משנה את הנתונים ? הנתונים מראים שיש שם הדבקה גדולה, מה זה יעזור שהם יכחישו ?

זה אמין בדיוק כמו ראש העיר של רמלה (או בני ברק בזמנו) שאומר דברים כאלה או אחרים

 

אירועים משפחתיים זה גם חפלות בבית, חגיגות של שישי שבת וזה שאנשים יושבים בבריכה בבית אחד על השני 

אף אחד לא אמר שמדובר בחתונות כי המדגם כבר הראה שחתונות מדביקות פחות

למה? ככה תפנה לערוץ 12 הם י תנו לך הסברים

 

אה ואני מצטער להגיד לך..נכון להיום המצב שלנו יותר טוב מלפני שבועיים

במקום לאשר 250 איש

אישרו 100 בפנים 250 בחוץ, מה שאומר 350

 

 

WhatsApp Image 2020-06-30 at 13.39.44.jpeg

 

בינתיים הראו בערוץ 12 שברמי לוי נדבקים יותר מבחתונות

אז זה לא משנה כמה נכתוב שלא מסוכן שם, שהכל טוב, שאין הדבקות

בפועל יש

אז זאת לא טענה זאת עובדה. וזה מבוסס על חקירות אפידימיולוגיות , לא על תחקיר שאני ובעלי אולמות עשינו

 

 

זה כבר לא נכון

הם נותנים לכולם לדבר אבל לא מוכנים שישאלו אותך א' ואתה תענה ג'

ברגע ששואלים אותך "אם זה מדבק ומסוכן למה אתה לא סוגר קניונים, לא סוגר חופי ים, חנויות בגדים, מסעדות, ברים, מועדונים"

ואתה עונה להם "תראו בשוודיה ככה וככה"

אז הם אומרים לך אל תעביר נושא תענה על מה ששאלנו

 

זה לא עניין של לצעוק זה עניין של להתעקש

במהדורות של החדשות כשאותו שרלטן מעביר נושא עושים לו כן עם הראש ואומרים נסתפק בדברים האלה

זה בדיוק הבעיה.

רוצים תשובות אבל לא מקבלים תשובות 

 

על זה אין ויכוח

אין אכיפה

שרים מצולמים בכל מיני  מסיבות בלי מסכה

אף אחד לא טורח להעניש אותם

מאשרים כאן מסיבות עם עשרות אלפי אנשים לקהילות גאות

כנראה שזה לא באמת מפחיד מישהו ולא באמת חושבים שזה יוביל ל 5000מונשמים

זה ההסבר היחיד לא ?

 

 

 

קשה מאוד להתווכח איתך שכל הפוסט שלך סוטה לחלוטין מהמציאות. 

בכתבה של ערוץ 12 לקחו את הנדבקים של השבוע האחרון ובדקו איפה היו.

לא איפה הם נדבקו.   אתה פשוט לא מצליח להבין את זה. 

כל מה שפרסמו זה איפה הנדבקים של השבוע האחרון הסתובבו.

 

אם היו שואלים אותם האם הייתם בשירותים .. אז שירותים היה במקום ראשון . 

האם זה אומר ששירותים הכי מדבקים? 

ברור לך שכל דתי מבקר בבתי כנסת, אז יצא 24 בתי כנסת... האם זה אומר שנדבקים שם? אולי כן ואולי לא. 

 

אתה כבר רץ וכותב מגילות שבאירועים לא נדבקים.

 

https://www.mako.co.il/news-lifestyle/2020_q2/Article-85a56d007640371027.htm?sCh=31750a2610f26110&pId=173113844

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 45 דקות, יבגניפ כתב:

לא.

ההסבר הוא תרבות שכונה בכל דבר שנעשה בארץ.

 

 

למה?

האנשים האלה שאישרו את המסיבה הזאת דואגים כל בוקר להגיד לנו שאנחנו במצב מאוד מסוכן ועומדים לאבד שליטה

למה אישרו ?

בוא נשים תדברים על השולחן..יש להם את כל הסיבות בעולם לא לאשר

למה אישרו ?

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 3 דקות, Transporter כתב:

זה שהם זהירים זה לא סיבה לתת תחזיות מופרחות

 

זה כאילו אתה קורא מילים, הן נכנסות מעין אחת ויוצאות מהשניה בלי לעבור שום עיבוד באמצע.

קראת את השורה המודגשת בפוסט הקודם? התחזיות היו על פי מידע קיים ממדינות אחרות. התחזיות פספסו ולאף אחד אין מושג למה.

אף אחד פה לא בא להטעות אותך בכוונה. אתה קולט כמה מגוחכת השורה הזו שכתבת? זו פחות או יותר דרישה "תנו רק תחזיות מדויקות בנוגע לדבר הזה שאין לנו מושג איך הוא עובד!"

אתה תכעס על מפעיל דוכן פיס אם לא יתן לך את המספרים המדויקים ללוטו של שבוע הבא? כי זה בדיוק אותו דבר.

  • מעניין 2
פורסם
לפני 4 דקות, Transporter כתב:

כל מקרה מודלים כאלה נכונים בדיוק כמו המודל שאמר שאם עד 2015 לא יכבשו את איראן תהיה להם פצצת אטום שמכוונת אלינו

אבל ביבי עדיין ראש ממשלה, איך זה מסתדר?

 

טרנספורטר, אם הפרופסורים היו אומרים "אנחנו לא יודעים" - אף אחד לא היה שם מסיכה אפילו לא בכיס.

אתה צריך להבין את הטרייד אוף העצוב שיש כאן. המשמעת אצל הישראלים לא גבוהה גם ככה. אתה מתלונן על אנשים שלוקחים סיכונים ועל זה שאין אכיפה.

במצב בו היו אומרים משהו כמו "שמעו, יש סיכוי כלשהו שיהיה משהו. אנחנו לא באמת יודעים" - אפילו אלו שמתייחסים להנחיות ברצינות עכשיו לא היו עושים את זה.

 

  • רעיון טוב! 2
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 54 דקות, ברווז כתב:

נשמע לי, שהעסק שלך פתוח בגלל שמישהו עושה אירוע חתונת זהב למישהי בת 75.

 

העסק שלי לא מתפרנס מאירועים של 80 איש

אני לא עושה עבודות כאלה כבר יותר מעשור

חבר ביקש טובה עזרתי לו ואני לא לוקח שקל

 

אם אני צריך לחיות מאירועים של 80 איש עדיף כבר לחתום אבטלה

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 1 דקה, Pika007 כתב:

אף אחד פה לא בא להטעות אותך בכוונה

נכון.

לפני 2 דקות, Transporter כתב:

בוא נשים תדברים על השולחן..יש להם את כל הסיבות בעולם לא לאשר

למה אישרו ?

איזו מסיבה? מי אישר אותה?

ההנהגה מדברת בקולות שונים. ברור. רון חולדאי וגבי ברבש הם לא אותו האיש.

 

  • אהבתי 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
×
×
  • תוכן חדש...