Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 3 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

לא הבנת הם ביטלו את חוזה שכירות שלהם. אמרו "ביי ביי" לבעל המשרד. אתה חושב שכל כך קל להחזיר חזרה 1,500 עובדים ל-6,000 מ"ר?  

 

חברה היא בראש וראשונה מכונה ליצירת כסף. מסגרת ושייכות ארגונית זה נחמד, אבל רוב המנהלים מסתכלים על שורת הרווח. אם יש אפשרות לחסוך 5 מיליון שקל בשנה בלי לפגוע בפעילות העסקית עושים את זה בלי לחשוב פעמיים. זה עוד 5 מיליון שקל שבעלי העסק יכולים לקחת הביתה בסוף שנה. 

כרגע הפעילות לא נפגעת, ואנשים עובדים מהבית מכורח הנסיבות.

הקורונה לא פה לנצח.

 

וזה לא מסתכם ב"נחמד" אלא משהו שאנשים באים בשבילו לעבודה.

ואם ימצאו מקום אחר שמציע להם את זה הם יעברו.

 

השוק יתאזן,אולי יהיו יותר עובדים מהבית,אבל לא באופן גורף.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

לדעתי אתה טועה וכשחברות גדולות יראו שעבודה מהבית חוסכת להם המון כסף הם לא ימהרו להחזיר את המשרדים. אולי יכנסו את כל העובדים פעם בכמה זמן כדי לעשות להם "הווי ובידור" שירגישו חלק מגוף גדול אבל בשביל זה לא צריך בניין משרדים.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • אחראי פורום
פורסם
לפני 9 דקות, SlowRide כתב:

אמן, לא רק בישראל אלא בשאר מדינות מפותחות.

בנייני משרדים זה בזבוז שטח. מפלצות בטון וזכוכית שפעילות 9 שעות ביום ולאחר מכן כל האזור מת ושומם עד למחרת. גם החיסכון בדלק ובזיהום אוויר יהיה אדיר וישרת את כולם, במיוחד במדינה כמו שלנו שהתחבורה הציבורית שלה יעילה כמו המגזר הציבורי וכולם נוסעים ברכב פרטי.

אולי, רק אולי, הסדר החדש שהקורונה אולי תכפה, יגרום ליזמי נדל"ן לחזור לפרוייקטים של נדל"ן תעשייה קלאסי.

אין היצע של ממש, בקושי יש התחדשות, אבל בנייני זכוכית מהממים על אדמות של איזורי תעשייה, זה יש בכמויות.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם (נערך)

היתה אתמול כתבה על הנושא בטמקא או כלכליסט. עובדים שעברו לעבודה מהבית ציינו שהם עובדים יותר שעות, מצד שני הביעו שביעות רצון. מעניין חישוב השעות כאשר מוסיפים שעות נסיעה למשרדים. הכתבה היתה אנקדוטלית, לא איזה סקר מסודר.

 

בסופו של דבר אני מניח שיהיו ענפים שיעברו לשילוב של עבודה מהבית ומהמשרד. לנוכחות פיזית של צוות יש משמעות, כמו גם למסגרת. עבודה מהבית מחייבת תנאים מתאימים - פינת עבודה בגודל מספק, שקט ממסיחי דעת, אמצעים כמו מחשבים וקווח תקשורת מספקים (לא טריויאלי בארץ). גם זה עולה לעובד כסף.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • אחראי פורום
פורסם

כמה מחבריי שנכפתה עליהם עבודה מהבית, רוצים כבר להתאבד. קונטרה לטמקא כמו שבטח הגשש היו אומרים היום.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

אני משתגע בבית, לא רואה אנשים. זה משפיע בעיקר נפשית.
מקצועית - לא מצליח להתרכז ולא פרודוקטיבי. אין לי מושג למה משלמים לי, התפוקה שלי ירדה ב70%.

פורסם

אנשים הם יצורים מורכבים ומשהו שמתאים לאחד לא בהכרח יתאים לשני. אבל מספיק ש-20% אחוז מהשטח המסחרי במרכז יתפנה נראה קריסת מחירים. ממש ליד העבודה שלי בונים 5 מגדלי ענק (ליד רחוב המסגר). מי בדיוק אמור לעבוד במגדלים האלה? 

פורסם
לפני כשעה, sperial כתב:

חברה תרצה להתעסק עם המלחמות בין ראש עיריית ר"ג לראש עיריית בני ברק?

מה זה משנה, אם המדינה לא מצליחה לעשות את זה?

ואתה גם לא יודע אם יש חברה כזו או לא. 

המדינה מוציאה מכרזי תוכנה, למשל, שחלק עיקרי בפיתוח שלהן זה ויכוחים וניסיון להגיע להסכמה בין בעלי תפקידים. 

זה אותו הדבר.

 

ובכל מקרה, אלו הן בעיות שונות. המדינה יכולה לכפות תוואי מסוים, כמו שקרה בחול. ועדיין, המדינה נכשלת לחלוטין כרגע עם התחבצ, ואתה מביא את זה כדוגמא למשהו שאתה לא מבין איך מפריטים.

אם משהו לא עובד - לא כדאי לנסות לחשוב על פתרונות נוספים?

ציטוט

עם זאת, בתקצוב יש דברים שדי ברור לכולם שהם בזבוז מוחלט

ולכן אתה לא יכול לדבר על הגדלת תקציבים כצורך, או להתנגד לקיצוץ כעיקרון, בלי להכנס לפרטים.

 

גם אני מעוניין בשירותי בריאות ציבוריים ומערכת חינוך ציבורית מתפקדת. ומשטרה וצבא. האמת? אפילו בקרב ליברטריאנים ואנשים בכלל הרבה יותר ימניים כלכלית ממני, תמצא, כנראה, לא מעט כאלו שלא מבקשים להפריט הכל.

אבל אני חושב שחייבים לעצור באיזה בייס ליין. ואני גם מעוניין שכולם ישתתפו במימון. לא מתוך ציפיה שכולם ירוויחו וישלמו אותו הדבר במס. אלא כי זה עניין של מתמטיקה. ובמציאות הכואבת בישראל, האידיאולוגיה הסוציאל דמוקרטית נכשלת. אני גם רגיל, בדיוק כמוך, להתעצבן על ייבוש תקציבי החינוך והבריאות וכו'. אבל אני מבין בשלב הזה, שזה לא מאבק של קפיטליזם חזירי בסוציאליזם טוב. אלא תוצאה ישירה של מבנה חברתי עקום ומדינה שנקרעת לגזרים על ידי קבוצות לחץ, שהדבר היחיד שמשותף להן, לפעמים, זו שנאה לקבוצות אחרות. 

לפני כשעה, sperial כתב:

גם זו תוצאה של הפרטה ו"התייעלות". הרי הקבלן שמבצע את העבודה עבור מדינת ישראל צריך לגזור את הקופון שלו ולתחזק את המנגנון שלו. 

אני אשאל את השאלה הכי צינית שיש: על סמך מה אתה חושב שמגיע לאישתך או מישהו אחר שם להרוויח יותר?

אז תגיד: היא עוסקת בחינוך, אנחנו רוצים חינוך טוב לילדים שלנו. אחלה.

אבל אז אנחנו נחזור שוב למה שכתבתי למעלה: כל עוד המגזר הציבורי שלך מכיל גם מורים, גם יועצים לענייני אסטרטגיה במשרד של אורלי לוי, גם פקידים שעושים לך טובה שהם עונים לך, וההיילייט של היום שלהם זה לריב עם איזה אזרח שחייב אותם, גם פרויקטים כושלים לחלוטין כמו הרכבת הקלה - אז אתה בבעיה. אין לנו איך לממן את כל זה. אין. אז אתה רוצה משכורת טובה לאישתך? צא להפגין נגד בזבוז כסף במערכת הבטחון, הבדלי שכר בין עובדים צעירים וותיקים במערכות שונות, פרויקטים כושלים, משרדי ממשלה מיותרים. אל תציע על אוטומט "להשקיע עוד". כי זה לא הפתרון לכלום.

 

 

 

 

 

  • אהבתי 2
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

תלוי במנטליות של המעסיקים. גם אני עבדתי בסגר האחרון חודש מהבית וזה לא היה כיף בכלל, כי המעסיק שלי חושב שאם אתה עובד מהבית ולא יוצא משם זה כאילו אתה נמצא 24 שעות ביממה במשרד. במקומות טיפה יותר מתקדמים המצב לא ככה בכלל, בהנחה ויש לך בבית תנאים שמאפשרים לעבוד. לי גם אין את עניין הפקקים והמלחמות בדרך לעבודה ובחזרה הביתה כי אני מגיע ברגל, אבל אם הייתי צריך לבחור בין פקקים או עבודה מהבית עם בוס שלא מעניין אותו הזמן הפרטי של העובד, ברור שהייתי בוחר בעבודה מהבית. 

לפני 7 דקות, itaysamurai כתב:

כמה מחבריי שנכפתה עליהם עבודה מהבית, רוצים כבר להתאבד. קונטרה לטמקא כמו שבטח הגשש היו אומרים היום.

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 29 דקות, halperin96 כתב:

וזה לא מסתכם ב"נחמד" אלא משהו שאנשים באים בשבילו לעבודה.

ואם ימצאו מקום אחר שמציע להם את זה הם יעברו.

אני רק רוצה להגיד שאישית לא הייתי רוצה להעסיק אף בן אדם שבא לעבודה בגלל הפסיליטיז.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 29 דקות, halperin96 כתב:

כרגע הפעילות לא נפגעת, ואנשים עובדים מהבית מכורח הנסיבות.

הקורונה לא פה לנצח.

 

וזה לא מסתכם ב"נחמד" אלא משהו שאנשים באים בשבילו לעבודה.

ואם ימצאו מקום אחר שמציע להם את זה הם יעברו.

 

השוק יתאזן,אולי יהיו יותר עובדים מהבית,אבל לא באופן גורף.

 

בדיוק איזון מחדש. מספיק ש-20% יתחילו לעבוד מהבית באופן קבוע אתה תראה שינוי אדיר בכבישים ומספר המשרדים. 

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
לפני 8 דקות, יבגניפ כתב:

אני רק רוצה להגיד שאישית לא הייתי רוצה להעסיק אף בן אדם שבא לעבודה בגלל הפסיליטיז.

 

בן אדם בא לעבוד.

אבל יותר נחמד לעבוד כשיש מכונת קפה ומטבחון נקי ולא יושבים על איזה גג על ארגז הפוך של חלב תנובה.

 

אני אמנם מדבר מפוזיציה שונה,אבל זה נחמד ונוח שיש לך בעבודה אוכל טוב וחדר כושר מאובזר ומקום להרגע בו רבע שעה אם כואב לך הראש או סתם שיחות שצריך לעשות.

אתה חוזר ממקום כזה הרבה פחות מותש בסוף כל יום.

 

העבודה האחרונה שלי הייתה במפעל ממשלתי לשעבר,יש שם אפס השקעה מצד הבעלים החדש והייתי צריך ללכת לחפש שירותים נקיים ולצאת החוצה(שגם שם יש רעש ואבק) בשביל להתאורר או לדבר בטלפון-זה לא כיף ולא בא לי לעבוד שוב במקום כזה,בעיקר כשיש אופציות טובות יותר בשבילי.

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

יבגני, תשובה חלקית באיזה הפוגה בעבודה:

 

אין בינינו מחלוקת על בעיית ההשתתפות בכלכלה, בכח העבודה ובמיסוי. השאלה היא האם צמצום איוביטול שירותים מטעם המדינה יפתור את הבעיה. לטעמי הפתרון במקומות אחרים, בעיקר פוליטיים.

 

לגבי השכר של אשתי: משתי סיבות. האחת היא היסטורית, עד לפני שנה השכר השעתי שלה היה כפול. השניה כבר נכתבה,  והיא עניין של היצע וביקוש: אנשים לא מוכנים לעבוד בשכר הזה, כל שנה מחליפים 80% מכח האדם. 

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 20 שעות, Transporter כתב:

העלתי כאן בדיוק השבוע כתבה על מסיבה ששוטרים הגיעו בגלל רעש ולא העירו על הצפיפות וההפרה של ההנחיות 

אז מה אתה רוצה? 

המשטרה לא אוכפת, למה אני צריך לסגור את העסק?

 

אם המשטרה לא אוכפת אז לא צריך לבצע?

אתה בן 5 או מה?

גם על אור אדום לא תמיד אוכפים, נשבע לך שאתה יכול לעבור 10 רמזורים אדומים בלי לקבל דוח...

אז מה אומר? רוצה להתחיל לשרוף אדומים? הרי המשטרה לא אוכפת.

 

זו גישה של ילד בכיתה ג'.

לא מתאים

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם
לפני 5 דקות, sperial כתב:

יבגני, תשובה חלקית באיזה הפוגה בעבודה:

 

אין בינינו מחלוקת על בעיית ההשתתפות בכלכלה, בכח העבודה ובמיסוי. השאלה היא האם צמצום איוביטול שירותים מטעם המדינה יפתור את הבעיה. לטעמי הפתרון במקומות אחרים, בעיקר פוליטיים.

כשיש לך 5 משרדים שונים שמטפלים באותו דבר, שמכילים בתוכם גם מנגנוני פקידים שבגדול מזיזים נייר ממקום למקום ומייצרים בירוקרטיה מי שנפגע מכך באופן ישיר הוא האזרח.

למה ההשכלה הגבוהה לא תחת משרד החינוך? או תחת משרד המדע? למה צריך לפתוח משרד להשכלה גבוהה.

הרי אם משרד המדע יחליט להקצות מלגות בשיתוף עם משרד החינוך ייקח לאותן המלגות 3-4 מנגנוני פקידות עד שיגיעו לאוניברסיטה.

 

לפני 5 דקות, sperial כתב:

 

לגבי השכר של אשתי: משתי סיבות. האחת היא היסטורית, עד לפני שנה השכר השעתי שלה היה כפול. השניה כבר נכתבה,  והיא עניין של היצע וביקוש: אנשים לא מוכנים לעבוד בשכר הזה, כל שנה מחליפים 80% מכח האדם. 

לא חושב שיש מה לדבר לגופו של אדם.

מאוד יכול להיות שאשתך אדם מוכשר בעל ערכים שבחר לעבוד גם אם בשכר נמוך יותר מהמקובל בשביל השליחות והסיפוק מהעבודה.

 

לרגע לא אמרנו שאין אנשים כאלה במגזר הציבורי,אותם צריך להשאיר ולתגמל.

עיקר הטענות כלפי הפסקה הראשונה שהגבתי.

לפני 4 דקות, yuvalganim כתב:

 

אם המשטרה לא אוכפת אז לא צריך לבצע?

אתה בן 5 או מה?

גם על אור אדום לא תמיד אוכפים, נשבע לך שאתה יכול לעבור 10 רמזורים אדומים בלי לקבל דוח...

אז מה אומר? רוצה להתחיל לשרוף אדומים? הרי המשטרה לא אוכפת.

 

זו גישה של ילד בכיתה ג'.

לא מתאים

בגדול, יש לך מלא חוקים ואי אפשר לשמור על כולם-מהכרח או מבחירה.

אתה תבחר לא להוציא קבלה מידי פעם,אני אבחר לסוע 130 בכביש של 90.

כל אחד מבצע עבירות ורמת האכיפה משפיעה באופן ישיר על הרצון לבצע את העבירה.

 

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

×
×
  • תוכן חדש...