Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 8 דקות, hans כתב:

ציטוט מהכתבה שלעיל:

The company also found, based on figures from recent months that workers’ productivity within WFH model did not decline

בום!

 

אחת ההשלכות לכך, חוץ מהחיסכון הנאה בפליטות פחמן, היא שכל התעשייה שנגררת מסביב להייטק תיפול -

שירותי אחזקה/תחזוקה למיניהם, ושרשרת שלמה של תעשיות נלוות שהרוויחו מקיומם של משרדים פיזיים עצומים.

 

אם היו צריכים קורונה בשביל לראות את זה, משהו דפוק אצלהם בראש, אשתי כבר 7 שנים עובדת מהבית, ונוסעת פעם בחודשיים שלושה למשרד, כשעזתי את התפקיד שלי לפני כמה שנים בגלל המרחק (ולא היה חצי מהפקקים של לפני הקורונה), ההנהלה מיד הציעה 3 ימי עבודה מהבית.

אבל זה לא תקף לכולם, במיוחד, לבוגרים טריים או אנשים עם כמה שנים בודדות של נסיון. 

פורסם
לפני 1 דקה, halperin96 כתב:

בעצם חברות שגם ככה מרוויחות יפה מאוד הולכות להרוויח אפילו עוד יותר על חשבון העובדים הכי חלשים במשק.

 

נשמע נהדר!

 

זה אומר שהשכר הצפוי שלך יעלה?  לא? 

 

יפה עלית על בעיה, עכשיו אתה רוצה לאזן אותה ולהחזיר את המערכת למצב שהיה לפני.

מה עושים?

מוסיפים מס עבודה מהבית ,  ככה מחזירים את הרווחים של החברה למצב שהיה לפני.

פותחים משרד ממשלתי חדש, מעסיקים בו את העובדים החלשים האלה שנדפקו - ומשלמים להם בדיוק את המס שגובים מהחברות שעובדות מהבית.

 

.. רק שעוד 10 שנים יבוא סטודנט צעיר חדש ויבכה על אוכלי החינם האלה שסתם גונבים לו מהשכר

 

פורסם (נערך)
לפני 4 דקות, korola כתב:

 

זה אומר שהשכר הצפוי שלך יעלה?  לא? 

 

יפה עלית על בעיה, עכשיו אתה רוצה לאזן אותה ולהחזיר את המערכת למצב שהיה לפני.

מה עושים?

מוסיפים מס עבודה מהבית ,  ככה מחזירים את הרווחים של החברה למצב שהיה לפני.

פותחים משרד ממשלתי חדש, מעסיקים בו את העובדים החלשים האלה שנדפקו - ומשלמים להם בדיוק את המס שגובים מהחברות שעובדות מהבית.

 

.. רק שעוד 10 שנים יבוא סטודנט צעיר חדש ויבכה על אוכלי החינם האלה שסתם גונבים לו מהשכר

 

איזה ניתוח של ילד בן 4.

 

אני ממש מאוכזב!

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני 22 דקות, hans כתב:

ציטוט מהכתבה שלעיל:

The company also found, based on figures from recent months that workers’ productivity within WFH model did not decline

בום!

 

אחת ההשלכות לכך, חוץ מהחיסכון הנאה בפליטות פחמן, היא שכל התעשייה שנגררת מסביב להייטק תיפול -

שירותי אחזקה/תחזוקה למיניהם, ושרשרת שלמה של תעשיות נלוות שהרוויחו מקיומם של משרדים פיזיים עצומים.

 

בדיוק. חברות אחזקה, מסעדות שנפתחו בפארקים של הייטק, תעשיית התן-ביס ו-Volt ושאר הקשקושים. אין ספק שיהיו השלכות אדירות על הכלכלה אפילו אם רק 20% יתחילו לעבוד מהבית. 

 

בוס שלי הגיע אלי והתחיל לעשות לי פרצופים שהחזרי חניות שלי עולות להם הרבה כסף (650 שקל בחודש). יבטלו לי את ההחזרים אני אגיד להם שאני עובד מהבית. למה אני צריך למשרד ולעשות את העבודה שאני יכול לעשות נהדר גם מהבית בלי לבזבז דלק וחניות? 

 

=========================

 

עובדת במשרד שלנו פיתחה סימפטומים של קורונה. אני באופן רשמי בבידוד. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

14 ימים בבית... בכל מקרה השכונה נעולה ל-7 ימים.

 

מישהו בכלל בודק אם אני שומר בידוד? איך הם יודעים? יכניסו אותי לרשימת מעקב כלשהי?

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

השב"כ יודיע לך כבר.

  • מצחיק 1
  • מעניין 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 2 דקות, ChemGuy85 כתב:

מישהו בכלל בודק אם אני שומר בידוד?

 

Big Brother is watching you | Make a Meme

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם (נערך)
לפני 12 דקות, ChemGuy85 כתב:

14 ימים בבית... בכל מקרה השכונה נעולה ל-7 ימים.

 

מישהו בכלל בודק אם אני שומר בידוד? איך הם יודעים? יכניסו אותי לרשימת מעקב כלשהי?

 

אל תצא מהבית עם טלפון ותשלם במזומן.

נטרלת להם את החיובים באשראי ואת המעקב דרך הGPS.

יותר מזה קשה לי להאמין שישקיעו.

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני כשעה, hans כתב:

ציטוט מהכתבה שלעיל:

The company also found, based on figures from recent months that workers’ productivity within WFH model did not decline

בום!

 

אחת ההשלכות לכך, חוץ מהחיסכון הנאה בפליטות פחמן, היא שכל התעשייה שנגררת מסביב להייטק תיפול -

שירותי אחזקה/תחזוקה למיניהם, ושרשרת שלמה של תעשיות נלוות שהרוויחו מקיומם של משרדים פיזיים עצומים.

 

ועוד חברת עופר בונים בפתח תקווה (אחרי שסיימו את פארק עופר, ואז את הבניין של סייבר ארק בפארק עופר 2) עוד 3 בניינים, לא יודע כמה קומות בכל אחד, לא מעט בכלל.

אבל בינינו מגיע להם על הטמעות שלהם (יש לקרוא במבטא מרוקאי).

 

לפני 54 דקות, asafasraf כתב:

המנגנון הציבורי שלנו מנופח בצורה מטורפת, וצריך לטפל בו ועל הדרך בעוד כמה פרות קדושות.
אני יכול לתת דוגמא אישית שלי- בשנתיים האחרונות נקראתי למילואים פעמיים בתפקיד שלי (בוחן נשק), כשכל פעם זה היה לשבוע.
כשהגעתי לנשקייה, יחד עם עוד 3 נשקים במילואים מה שהתבקשנו לעשות היה... לשמן נשקים של אוהל אח״י (אחסנה יבשה) שנבחנו.
מיותר לציין שאת העבודה הזו יכולים לעשות הנשקים בשירות סדיר, ולא צריך שאנחנו נגיע מהמרכז לבסיס בצומת גולני בשביל זה.
הפרות הקדושות מבחינתי זה צה״ל והועדים הגדולים.
מספיק לראות בתקופה האחרונה את מופע האימים של רן ארז ויפה בן דוד כדי להבין באיזה ג׳ונגל אנחנו נמצאים.
בישראל, המורים (ששכרם נמוך יחסית) לא עובדים יותר מרבע מהשנה, וגם את זה צריך להפסיק.

 

איזה בסיס? שצמוד לאילניה?

 

לפני 49 דקות, halperin96 כתב:

בעצם חברות שגם ככה מרוויחות יפה מאוד הולכות להרוויח אפילו עוד יותר על חשבון העובדים הכי חלשים במשק.

 

נשמע נהדר!

 

למעט איזה "מנהל פארק" ו-3-4 הנדימנים (ומזכירה בחצי משרה) כולם כולל כולם אריתראים, סודנים, גרוזיניות, אוקראיניות, השב"חים היחידים שלא תמצא שם זה פלשתינים.

גם בחברות הניקיון זה ככה, רק שיש לך איזה אחראי איזור או משהו ומלא מלא מנקות, כולן ללא יוצא מהכלל אזרחיות של מדינה אחרת נאמר זאת כך יונית.

 

לפני 2 דקות, halperin96 כתב:

אל תצא מהבית עם טלפון ותשלם במזומן.

נטרלת להם את החיובים באשראי ואת המעקב דרך הGPS.

יותר מזה קשה לי להאמין שישקיעו.

 

נשאר רק הכלי הכי יעיל והכי עתיק - ההלשנות.

ת'כלס תפסו אנשים על הפרת בידוד עוד לפני המעקב של השב"כ, ע"י הלשנות.

 

בכלל וירוס כזה הוא תמריץ מספיק טוב לשכן שלך להלשין שאתה מפר בידוד, הוא עושה את זה לא כי הוא "מלשן" או "שטינקר" אלא כי הוא דואג לעצמו.

לפני 1 דקה, korola כתב:

הלך עלינו .. אם יאשרו היום בקבינט לצמצם אירועים ל 50 איש.. אז נקבל פה מבול של תגובות 

 

image.png.998c886ebab102f19fc87a0df956497a.png

 

עכשיו טרנספורטר קופץ לתוך הסיזלזון

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 7 דקות, m3x7r3m3 כתב:

בכלל וירוס כזה הוא תמריץ מספיק טוב לשכן שלך להלשין שאתה מפר בידוד, הוא עושה את זה לא כי הוא "מלשן" או "שטינקר" אלא כי הוא דואג לעצמו.

 

לטעמי הוא נשאר מלשן או בשפה של האסירים שטינקר. כול שטינקר עושה זאת מסיבות אגואיסטיות.

איזה כייף לי :)

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

שטינקר מסריח, שיהיה בבידוד גם הוא, למה מה קרה? אז מה אם הוא בקבוצת סיכון או נמצא עם אנשים בקבוצת סיכון, סולידריות חברתית נגד השלטון זה יותר חשוב מלהישאר בחיים.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • אחראי פורום
פורסם

גם בתור אחד שבקבוצת סיכון, יותר מפחיד אותי שיכפו עליי בידוד.

שבועיים של פגיעה חזקה בעיקר עסק וגם במשפחה.

אני לא זז לשום מקום שהוא לא הכרחי כבר 4 חודשים.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

×
×
  • תוכן חדש...