Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 19 דקות, korola כתב:

העולם שייך לצעירים, תמיד הצעירים בוחנים את המערכות שהדור הקודם ייסד ורוצים לשנות הכל , להמציא הכל מחדש.

סך הכול רוצים להוציא אישור תנועה זמני לרכב בלי להמתין בתור במשרד הרישוי כדי שידפיסו לי דף ואחר כך להמתין בתור בדואר כדי לשלם 15 שקל ושיחתמו לי על הדף הזה.

 

לצורך מעבר לחול הייתי צריך להוציא תעודת לידה עם חותמת אפוסטיל, דבר שהוא פשוט מאוד. יש אפילו אופציה באינטרנט.

הזמנתי באינטרנט, ראיתי שלא מגיע, נסעתי למשרד הפנים, הדפיסו לי במקום, נסעתי לוואטאבר בירושליים כדי שישימו לי חותמת על הטופס.

טסתי לחול, השתמשתי בתעודה, אחרי איזה שלושה חודשים (לא מגזים) אמא שלי שולחת לי תמונה בוואצאפ של תעודת הלידה שלי שהגיעה. 

סך הכול לקח משהו כמו 5 חודשים מרגע הזמנת הדף באינטרנט ועד שהוא הגיע אלי הביתה. 

 

בוא, "להמציא הכול מחדש".

אני לא מסכים עם הלפרין עם הכול ומסכים עם ספריאל שיש דברים שלא רואים. אבל יש כול כך הרבה מקרים שכן רואים שדורשים התייעלות מיידית.

 

מה שבטוח שהקורונה הוכיחה זה שחייבים, אבל ממש חייבים, התנהלות בכול הנושאים הפשוטים האלה כדי שאני אוכל להימנע מללכת לאיזה משרד ולהמתין בתור עם עוד עשרה אנשים שאולי אחד מהם חולה כדי שאיזו פקידה שמפלרטטת עם איזה מישהו תדפיס לי פאקינג דף.

 

========

 

יבגני לדר פאוצ'י יש חדשות רעות בשבילך, אבל לא כול כך שמים עליו בארה"ב יותר, ואני לא אשים לינק כדי לא לבאס אותך, אבל זה בעיניין של פאבים, אז תחליט לבד אם מעניין אותך לדעת מה הוא חושב או לא.

 

עריכה אחרונה על ידי David32

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)
לפני 43 דקות, David32 כתב:

וחזרה רגע לנושא השירשור,

טראמפ שוב מקווה שהוירוס will just disappear

 

oh well

אין אפילו צורך לציין שארהב בשיא הדבקות יומיות...

 

הוא כל כך רגיל להוציא את עצמו מהחרא עם שקרים שהוא לא יודע להתנהל בצורה אחרת. הבעיה שלא משנה כמה הוא ישקר הקורונה כאן להישאר ואין לו מושג איך להתמודד עם זה.

 

לפני חצי שנה הייתי אומר שיש לו קדנציה שנייה כמעט ב-100%. עכשיו אני ממש לא בטוח. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 1 שעה, m3x7r3m3 כתב:

מה שמעניין פה זה שה-OPV ניתן בשגרה לתינוקות בישראל

בדיוק ניגשתי לחסן את הילד לאיזה חיסון מרובע שגרתי של פלצת/חזרת/חצבת/אדמת (בטח שכחתי משהו) -

ונדהמתי מכמות החיסונים שהוא כבר הספיק לקבל, בעיקר כתינוק. פי 10 יותר חיסונים ממה שהיה נהוג לפני 30 שנה. מדהים.

 

אין לי שום ידע/מקור/כלי כדי לקבוע האם מערך החיסונים המרשים של הילדים והתינוקות בארץ עוזר להם

בנפנפוף הקורונה, זה ללא ספק כיוון מעניין (וקשה למחקר, כמו כל דבר שמתגלה בדיעבד).

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אני עכשיו סיימתי עם הילדה את החיסון של גיל שנתיים, יש שקט עד גיל 6.

מחסנים היום נגד הרבה יותר מחלות, פעם אדמת היית מתחסן באופן טבעי, אבעבועות כנ"ל, חצבת היו התפרצויות בכמויות בארץ.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 42 דקות, SlowRide כתב:

ממש לא. אתה כנראה משתמש ברואה חשבון שעושה את זה בשבילך אבל מי שאין לו כרטיס חכם צריך למלא את הטופס באינטרנט, להדפיס אותו ב2 העתקים ולבוא עם זה + כל הקבלות והנספחים הרלוונטים לפקיד שומה, שם מגישים את זה ומקבלים חותמת בנוסף על הדיווח באינטרנט.

וזאת ב-ד-י-ו-ק הסיבה שנעזרתי ברואה חשבון בזמנו, בימי העצמאי העליזים. מספיק שתי נסיעות לא מתוכננות

+ בזבוז זמן על טפסים ששכחת / ששכחו להזכיר לך שצריך כדי שכל החיסכון על אי-תשלום לרו״ח יילך לפח.

 

אני בטוח שיש אנשים מאוד מסודרים ועם היכרות טובה של המערכת, שיכולים לעשות הכול לבד ולחסוך,

רוב האנשים (ואני בראשם) עושים טעויות ושוכחים פרטים - וזאת התנהלות שעולה כסף.

 

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)
לפני 34 דקות, itaysamurai כתב:

דווקא נושא התשלומים הוא מהפעולות הפשוטות יותר שיש לעשות מול הרשויות.

וגם עסק מסודר תמיד יעבוד עם רו"ח והוא איש הקשר מול הרשויות כשיש בעיה והקלות בה המשרד שאני עובד איתו משיג פקידים,

מאוד הרשימה אותי בתחילת דרכי.

הסיבה לאי תשלום מיסים היא לא זאת, אלא תרבותית ודווקאית.

כשמדובר בעסק שהוא מקור הפרנסה העיקרי או היחיד שלך ברור שכדאי לעבוד עם רו"ח, אבל כשאתה שכיר ויש לך בנוסף עסק צדדי שמכניס בסך הכל כמה אלפים בודדים בשנה, אין הצדקה לרו"ח שיקח לך אלפייה ובנוסף תשלם את המס. אז יש לך 3 אפשרויות, או לנסות להבין לבד איך ממלאים את זה, להגיש בעצמך ולקוות שלא עשית שם טעויות, או להיות חרא שלא משלם מיסים ולעבוד בשחור, או פשוט לוותר על ההכנסה הצדדית הזו כי ההתעסקות לא שווה את הנטו. לדעתי זה עצוב. 

עריכה אחרונה על ידי SlowRide
  • אהבתי 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אגב, חשוב להפריד בין היכולת לשלוח טפסים לבין ההתנהגות בפועל של המשרדים.

סתם לדוגמה, כשהייתי צריך להגיש מסמכים לאישור ייבוא של רסיבר (סיפור עצוב שסודר מאז) -

מערכת הטפסים הייתה פנטסטית, לא יכולתי לשלוח עד שהכול-הכול-הכול היה מלא בדיוק לפי הספר.

 

רק מה? התשובה לבקשה הגיעה בדיוק 3 חודשים אחרי שליחת הטופס - ובשלב הזה כבר לא עניין אף אחד אם התשובה חיובית או שלילית, המוצר הוחזר...

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 12 שעות, מרק10 כתב:

"לא הגיוני שעובדים בחברות הממשלתיות ישתכרו יותר מפי שניים מהשכר הממוצע במשק וכמעט פי שלושה מעובדות סוציאליות וממורים לא ותיקים. לא הגיוני שאנשי קבע פורשים לגמלאות 25 שנים לפני כל העובדים במשק ומקבלים פנסיות כפולות."

 

להתחיל לקצץ בצבא ובפנסיות של אנשי קבע שמגיעות ל-50K בחודש.

 

כול הכבוד לכץ.

 

מסכים עם כל מילה

מי שרוצה להתפרנס שיקרע את התחת

אנשים מהתחום שלי בגיל 60 מרימים סאבים וגשרים של תאורה בשביל הסכומים שהם מביאים הבייתה.

שגם אותו רסר שמסתובב בבסיס ואומר לחיילים להתגלח יעבוד עד גיל 60 בשביל הכסף הזה

או יצא לפנסיה ויקבל פנסיה רגילה

מסכים איתך לגמרי

 

לוחמים צריכים לקבל יותר אבל יש להם את החישוב שלהם

אין שום סיבה לקבל פי 2

כל הכבוד לו

לפני 2 שעות, yuvalganim כתב:

 

אם המשטרה לא אוכפת אז לא צריך לבצע?

אתה בן 5 או מה?

גם על אור אדום לא תמיד אוכפים, נשבע לך שאתה יכול לעבור 10 רמזורים אדומים בלי לקבל דוח...

אז מה אומר? רוצה להתחיל לשרוף אדומים? הרי המשטרה לא אוכפת.

 

זו גישה של ילד בכיתה ג'.

לא מתאים

 

אתה מדבר כמו ילד בכיתה ג שלא מבין מה הוא קורא.

אם שוטר יראה אותך עובר באדום אפילו בתור הולך רגל תקבל דוח

בכתבה שפרסמתי השוטרים הגיעו לאירוע ולא עשו כלום

אז אל תבלבל לי את המוח על לעבור באדום 10 פעמים

 

שוטר בא לאירוע, ראה שיש הפרה, לא עשה כלום

 

זה בדיוק כמו לראות אנשים בלי מסכה ולהתעלם מהם

ואז לשאול למה לא שמים מסכה

 

אין אכיפה - אנשים ימשיכו לעבור על ההנחיות

 

 

 

  • אהבתי 1
פורסם

בנתיים הקורנה הכלכלית ממשיכה , הגענו גם לאמדוקס.

מי שחושב שיש קשר בין אמדוקס לסגר שהוטל בארץ שירים את היד. 

 

 

image.thumb.png.c5085236fae9b4cfd1bba4840d4b1d27.png

פורסם

ציטוט מהכתבה שלעיל:

The company also found, based on figures from recent months that workers’ productivity within WFH model did not decline

בום!

 

אחת ההשלכות לכך, חוץ מהחיסכון הנאה בפליטות פחמן, היא שכל התעשייה שנגררת מסביב להייטק תיפול -

שירותי אחזקה/תחזוקה למיניהם, ושרשרת שלמה של תעשיות נלוות שהרוויחו מקיומם של משרדים פיזיים עצומים.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

המנגנון הציבורי שלנו מנופח בצורה מטורפת, וצריך לטפל בו ועל הדרך בעוד כמה פרות קדושות.
אני יכול לתת דוגמא אישית שלי- בשנתיים האחרונות נקראתי למילואים פעמיים בתפקיד שלי (בוחן נשק), כשכל פעם זה היה לשבוע.
כשהגעתי לנשקייה, יחד עם עוד 3 נשקים במילואים מה שהתבקשנו לעשות היה... לשמן נשקים של אוהל אח״י (אחסנה יבשה) שנבחנו.
מיותר לציין שאת העבודה הזו יכולים לעשות הנשקים בשירות סדיר, ולא צריך שאנחנו נגיע מהמרכז לבסיס בצומת גולני בשביל זה.
הפרות הקדושות מבחינתי זה צה״ל והועדים הגדולים.
מספיק לראות בתקופה האחרונה את מופע האימים של רן ארז ויפה בן דוד כדי להבין באיזה ג׳ונגל אנחנו נמצאים.
בישראל, המורים (ששכרם נמוך יחסית) לא עובדים יותר מרבע מהשנה, וגם את זה צריך להפסיק.

פורסם
לפני 5 שעות, ChemGuy85 כתב:

אז בזמן שאתם נלחמים בחירוף נפש על כבוד המגזר הציבורי חברת אמדוקס מתכננת לפטר 1,000 עובדים.

 

לפני 26 דקות, korola כתב:

בנתיים הקורנה הכלכלית ממשיכה , הגענו גם לאמדוקס.

מי שחושב שיש קשר בין אמדוקס לסגר שהוטל בארץ שירים את היד.

 

אין קשר. אמדוקס כל כמה שנים עושה סבב כזה. מפטרת עובדים ש"קודמו" ומעסיקה במקומם עובדים אחרים בתנאים יותר גרועים.

2018: https://www.pc.co.il/featured/276885/

2016: https://www.calcalist.co.il/internet/articles/0,7340,L-3692943,00.html

2013: https://www.calcalist.co.il/internet/articles/0,7340,L-3591942,00.html

2011:https://www.themarker.com/misc/1.431180

2008:https://www.themarker.com/career/1.512384

https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3138663,00.html

2007: https://www.themarker.com/misc/1.430231

 

שאלתי פעם כמה עובדים שם אם הם מודעים לשיטה הזו: "לי זה לא יקרה כי..." אחר כך זה קרה.

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם (נערך)

קראת בכלל את הכתבות שצירפת? אתה משווה פיטורים של 50-60-100 עובדים פעם ב-4-5 שנים משיקולי התייעלות ובין פיטורים של 1,000 עובדים לפחות, ביטול העלאות שכר ב-2020, ניצול ימי חופשה בכפיה, ביטול רווחה וצמצום בשיווק? 

 

תשמע יכול להיות שמדובר במהלך חשבונאי - ציני להגדיל את שורת הרווח במציאות של אבטלה המונית כי הם יודעים שאין לעובדים לאן ללכת. בהחלט יכול להיות. או שהחברה צופה משבר כלכלי קשה והם רוצים להכין את עצמם.

 

קראתי פעם כתבה על Amdocs וממה שאני הבנתי רוב הלקוחות שלהם הם מספר חברות גדולות בארצות הברית. אם החברות האלה נעלמות או חותכות את Amdocs זה הסוף שלהם. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 10 דקות, hans כתב:

ציטוט מהכתבה שלעיל:

The company also found, based on figures from recent months that workers’ productivity within WFH model did not decline

בום!

 

אחת ההשלכות לכך, חוץ מהחיסכון הנאה בפליטות פחמן, היא שכל התעשייה שנגררת מסביב להייטק תיפול -

שירותי אחזקה/תחזוקה למיניהם, ושרשרת שלמה של תעשיות נלוות שהרוויחו מקיומם של משרדים פיזיים עצומים.

בעצם חברות שגם ככה מרוויחות יפה מאוד הולכות להרוויח אפילו עוד יותר על חשבון העובדים הכי חלשים במשק.

 

נשמע נהדר!

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

×
×
  • תוכן חדש...