Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 31 דקות, SlowRide כתב:

אני לא מבין מה הקטע לקנוס עסקים אם הלקוחות שמים ז'. אם דוקרים אצלך מישהו בחנות, אתה הולך לכלא ביחד עם הדוקר?

אותו דבר עם אירועים. אתה עושה אירוע ל50 איש עם חוזה והכל אבל באים 250. מה אתה יכול לעשות חוץ מלהתקשר למשטרה? להביא את פטריק סוויזי שירביץ להם ויזרוק אותם החוצה כמו בroadhouse? 

 

צריך גם וגם

אני הייתי עד לבעלים של אולמות אירועים שעומדים בכניסה ואומרים לאנשים "הגענו ל 240 איש אנחנו תכף נועלים את השער"

מצד שני

כשאתה אומר לבנאדם אם לא תשים מסכה במסעדה בעל הבית ישלם

הישראלי המכוער אומר מה אכפת לי שישלם 

אז ברגע שאותו ישראלי מכוער ישלם הוא ילמד

 

אני בכל התקופה הזאת  מעדיף לעשות הקמות בלילה...תופרים את כל האירועים של היום הבא  ב 4-8 בבוקר

אין אנשים באולם ואנחנו לא צריכים לשים מסכה

 

אבל כשצריך לעבוד בצהריים ולשים מסכה בשיא החום אז שמים

ואין סיבה שלא כולם ישימו

הבעיה שלא הייתה אכיפה. שים לב שרק אתמול אחרי ש 3  חודשים מתחננים לאזרחים

רק אתמול פתאום אתה רואה שוטרים בכל מקום

 

איפה הם היו לפני חודש? חודשיים ?  מה היה כל כך מסובך לשלוח אותם לאכוף ?

 

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
  • רעיון טוב! 1
פורסם

מספר האורחים הוא באחריות המקום. את עטית המסיכה בעלי האולם, וגם בעלי השמחה, לא יכולים לאכוף.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 3 שעות, sperial כתב:

הוא מקבל גערה בטון לא נעים. 

אני חושב שאתה צריך להקליט את עצמך גוער במישהו בקול לא נעים, כדי שנקבל פרספקטיבה.

לפני 2 שעות, ChemGuy85 כתב:

הליכה למכון כושר היא סופר חיונית

מתוך סקרנות: שווה לך לנסוע עד לתל אביב בשיבל חדר כושר?

לפני 2 שעות, ChemGuy85 כתב:

משפיע על הבריאות והפסיכולוגית שלי

לגמרי

 

 

  • מצחיק 2
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 1 שעה, Transporter כתב:

בוקר טוב חברים

למי שדאג 

נכון לעכשיו כל האירועים שבוע הבא מתקיימים כרגיל

 

 

נכון לעכשיו הודיעו שרוצים להגביל את האירועים ל-50 איש, גם באולמות וגם בגני אירועים. 

הודיעו שביום ראשון זה יעלה לאישור בכנסת, ברגע שזה יאושר זה יכנס מיידית לתוקף. 

 

אז התיכנון נכון לעכשיו זה שביום ראשון בערב כבר לא ניתן יהיה לקיים אירוע של 250 איש. 

אבל אני יודע שאתה תמיד רואה את הדברים בצורה חיובית , רק חבל שזה גם מה שאתה משדר ללקוחות שלך.

 

 

פורסם (נערך)

אולי צריך לכתוב "כועס'". ו"כועס מאד". בדרך כלל בצורה חדה מאד. אני בקבוצת סיכון ובדרך כלל גם מי שיושב מולי. ועדיין רבים מהם חוזרים ומסירים את המסיכה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 12 דקות, korola כתב:

 

נכון לעכשיו הודיעו שרוצים להגביל את האירועים ל-50 איש, גם באולמות וגם בגני אירועים. 

הודיעו שביום ראשון זה יעלה לאישור בכנסת, ברגע שזה יאושר זה יכנס מיידית לתוקף. 

 

אז התיכנון נכון לעכשיו זה שביום ראשון בערב כבר לא ניתן יהיה לקיים אירוע של 250 איש. 

אבל אני יודע שאתה תמיד רואה את הדברים בצורה חיובית , רק חבל שזה גם מה שאתה משדר ללקוחות שלך.

 

 

 

אני לא עורך דין של האולמות ולא תחקירן של חדשות 12 ולא הולך להביא כאן חדשות מהשטח בשביל שיהיה לתקשורת עלמה לדבר

אני אומר לך שנכון לעכשיו אירועים שבוע הבא יתקיימו גם 50 איש

לא מעניין אותי אם יגיעו בפועל יותר\פחות \ לא יגיעו בכלל

אני לא בעל האולם ולא תפקידי  לספור את האנשים

אני מגיע כל עוד הלקוח שלי אומר לי להגיע וכמובן אני שומר על ההנחיות של מסכה וריחוק

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

ואם הלקוח שלך מתקשר אליך בראשון בבוקר ואומר לך תקשיב, בעקבות המצב דיברתי עם האולם והחלטתי לדחות את החתונה לשנה הבאה.

מה אתה עושה? מחזיר ללקוח את הכסף שלו? דוחה גם כן כמו האולם? או גישת הכסף אצלי ואני מוגן בחוזה ועל ה*** שלי?

פשוט נשמע שאתה נותן ללקוחות שלך תחושה שהכל בסדר כל הזמן ואני איתכם ואני ואני ואני... אז אני שואל ברצינות. למזלי לא עמדתי במצב הזה והתחתנתי שנה לפני כל הבלגאן.

פורסם

שוב..קצת באיחור

סוף סוף יש אכיפה אמיתית

אני לא מבין למה בכלל צריך לתת לילד זבל אזהרה כשרואים אותו בלי מסכה

ממתי מזהירים על זה?  הסתובבת בלי מסכה? קבל קנס בלי שאלות

מקווה שנראה יותר ויותר ויותר אכיפה במיוחד איפה שיש ילדים זבל כאלה

https://www.mako.co.il/news-israel/2020_q3/Article-d7ad3535e1f0371026.htm?fbclid=IwAR1D2wcqoIl3SW-eJSoc2al2-nD_N64lXvcz2AS-T3PgMPXLhzrWs1Yt6x4

 

Just now, BloodFist כתב:

ואם הלקוח שלך מתקשר אליך בראשון בבוקר ואומר לך תקשיב, בעקבות המצב דיברתי עם האולם והחלטתי לדחות את החתונה לשנה הבאה.

מה אתה עושה? מחזיר ללקוח את הכסף שלו? דוחה גם כן כמו האולם? או גישת הכסף אצלי ואני מוגן בחוזה ועל ה*** שלי?

פשוט נשמע שאתה נותן ללקוחות שלך תחושה שהכל בסדר כל הזמן ואני איתכם ואני ואני ואני... אז אני שואל ברצינות. למזלי לא עמדתי במצב הזה והתחתנתי שנה לפני כל הבלגאן.

 

 

לא מחזירים כסף על דחיית חתונה. היא תתקיים בתאריך שהוא יבחר 

במהלך פסח דחיתי בין 70 ל 80 אירועים ממרץ ועד ספטמבר לתאריכים קדימה

אין שום סיבה להחזיר כסף כי  האירוע יתקיים

 

 

 

פורסם (נערך)
לפני כשעה, יבגניפ כתב:

מתוך סקרנות: שווה לך לנסוע עד לתל אביב בשיבל חדר כושר?

 

היו לי עוד סידורים + ביקור אצל לקוח 

לפני 5 שעות, colauti 9 כתב:

כמורה למתמטיקה סמוך עלי שאני מכיר היטב ומקרוב.

לעניין- אם הגידול המעריכי נמשך אנחנו בצרות וכבר עכשיו אנחנו מעל המספרים של תחילת הסגר אז לא ברור,מדוע לא ננקטים צעדים דרושים כדי לשטח את העקומה מחדש.

עוד שבוע-שבועיים כאלו- העסק יאבד שליטה ואני לא מדבר מהצד של פוליטיקאי (אינני מחובבי הימין והעומד בראשות הממשלה אבל,דווקא בטיפול בקורונה עד שיצאנו מהסגר חושב שהוא קיבל את ההחלטות הנכונות).

הבעיה התחילה- שפתחו הכל  בו זמנית.

לא התגעגעתי לראות אנשים בים/בקניונים/אולמות אירועים  דבוקים אחד לתחת (סליחה על הגסות) של השני - זו הפקרות מדרגה ראשונה שלא נדבר על מה שקורה בתחבורה הציבורית- אנשים עולים לרכבות/אוטובוסים ללא מסכות ואין אכיפה מספקת ומסתובבים בתחנות מרכזיות ללא מסכות/מסכה על הסנטר.

זה פשוט זלזול מוחלט שיוביל אותנו (אם נרצה או לא) לסגר שני במוקדם או במאוחר.

 

 

"הסגר הנושם" שעשו באשדוד ולוד נועד בשביל שואו למצלמות להראות בכאילו שיש "בעל בית" שיכול לתת עונש במידה והציבור לא יציית להנחיות. בפועל איבדו לחלוטין שליטה בוירוס. בכל הערים יש עלייה במספר החולים. הדרך היחידה להשתלט עליו בחזרה היא לעשות סגר מוחלט כמו באפריל, אבל את זה לא יעשו כי הכלכלה תתרסק לאלף לעזאזל ואנחנו נראה ביזה ברחובות כמו בארה"ב. 

 

לכן עושים הצגה למצלמות, ביבי זורק נאום מלך פעם בשבוע, פה ושם מאיים בבחירות (yeah, right) וזהו בגדול. בקיצור לא נותר להם דבר לעשות למעט לקוות שהוירוס אכן נחלש ועוד חודש בתי החולים לא יקרסו. אם אכן נגיע למצב של קריסת מערכת הבריאות הם יצטרכו לבחור בין לתת לבתי חולים לקרוס או לתת לכלכלה לקרוס. בקיצור pick your poison. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם (נערך)
לפני כשעה, יבגניפ כתב:

מתוך סקרנות: שווה לך לנסוע עד לתל אביב בשיבל חדר כושר?

 

חיי האוליגרכים של ישראל

 

לפני 19 דקות, ChemGuy85 כתב:

"הסגר הנושם" שעשו באשדוד ולוד נועד בשביל שואו למצלמות להראות בכאילו שיש "בעל בית" שיכול לתת עונש במידה והציבור לא יציית להנחיות. בפועל איבדו לחלוטין שליטה בוירוס. בכל הערים יש עלייה במספר החולים. הדרך היחידה להשתלט עליו בחזרה היא לעשות סגר מוחלט כמו באפריל, אבל את זה לא יעשו כי הכלכלה תתרסק לאלף לעזאזל ואנחנו נראה ביזה ברחובות כמו בארה"ב. 

 

לכן עושים הצגה למצלמות, ביבי זורק נאום מלך פעם בשבוע, פה ושם מאיים בבחירות (yeah, right) וזהו בגדול. בקיצור לא נותר להם דבר לעשות למעט לקוות שהוירוס אכן נחלש ועוד חודש בתי החולים לא יקרסו. אם אכן נגיע למצב של קריסת מערכת הבריאות הם יצטרכו לבחור בין לתת לבתי חולים לקרוס או לתת לכלכלה לקרוס. בקיצור pick your poison. 

 

כמו כל דבר לא?

"נאכוף מסכות"

נפלו על חייט מסכן שעושה מחזור של 200 שקל ביום ודפקו לו 2000 שקל

בינתיים: מסעדות, חופי ים, מועדונים, כל אחד עושה מה שבא לו ושום אכיפה

ואז אתמול ראש הממשלה נואם

עוברת חצי שעה

פתאום בכל הארץ שוטרים בכל מקום

 

איזה הפתעה אה?

פתאום יש כוח אדם

פתאום יודעים לאן להגיע

אחרי 4 חודשים שלא משתלטים על זה

 

ציטוט

לכן עושים הצגה למצלמות, ביבי זורק נאום מלך פעם בשבוע, פה ושם מאיים בבחירות (yeah, right) וזהו בגדול. בקיצור לא נותר להם דבר לעשות למעט לקוות שהוירוס אכן נחלש ועוד חודש בתי החולים לא יקרסו. אם אכן נגיע למצב של קריסת מערכת הבריאות הם יצטרכו לבחור בין לתת לבתי חולים לקרוס או לתת לכלכלה לקרוס. בקיצור pick your poison. 

 

עוד שבוע ככה או ככה אין אירועים...יש פה אירוע שם אירוע עד ה 6.8

ואני אומר לך

קח 3 שבועות מהרגע שנעצור את האירועים ולכאורה נעצור את מקור ההדבקה

אני מבטיח לך 2000 נדבקים ביום ואפילו יותר

 

אז מה יעשו?

בזבזו את הקלף הזה של אירועים מועדונים ופאבים

מה הלאה? 

מישהו  רואה מה הולך במלונות? לא ראיתי תיעודים בתקשורת למה שהולך שם

חצי מהאנשים שאני מכיר נמצאים באילת 

אפס הקפדה על הנחיות

למה לא מדברים על זה?

 

אז יסגרו גם את המלונות? אז אתה יכול להגיד ביי לעסקים באילת

 

מה אחר כך? קניונים?

 

אז חזרנו בעצם לאפריל?

 

אז  הוכחת שהסגר לא עשה כלום

הוא דחה בחודש את מה שהיה אמור לקרות

 

כמה זמן יסגרו שוב הכל? חודש? חצי שנה? איזה עסקים ישרדו ככה?

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 55 דקות, BloodFist כתב:

מה אתה עושה? מחזיר ללקוח את הכסף שלו? דוחה גם כן כמו האולם? או גישת הכסף אצלי ואני מוגן בחוזה ועל ה*** שלי?

אני לא מבין מה אכפת לך, בעיה שלו איך שהוא רוצה לנהל את העסק שלו. בסופו של דבר זה השם שלו והאחריות שלו.

 

 

לפני 14 דקות, Transporter כתב:

אז  הוכחת שהסגר לא עשה כלום

עשה עשה, אבל (ועכשיו אפשר להגיד את זה), זרקו את רוב מה שהוא השיג לפח.

אפשר היה לחזור עם תוכנית חצי מסודרת, ועכשיו היית כבר מקיים את האירועים שלך בלי בעיה ובלי שמישהו יעבור על החוק. אולי לא 1000 איש, אבל גם לא 50.  כול אולי היו מרוויחים פחות, אבל היום מרוויחים.

במקום זה - בלאגן מיותר לגמרי. 

פשוט הוכחה מעולה כמה הבלאגן הישראלי לא תמיד עובד. 

היינו במצב טוב, הגענו למצב שאף אחד לא רוצה שישראלים יכנסו אליו.

נקווה שזה איכשהו ישתלם בעתיד.

 

  • אהבתי 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 23 דקות, Transporter כתב:

 

 

מישהו  רואה מה הולך במלונות? לא ראיתי תיעודים בתקשורת למה שהולך שם

חצי מהאנשים שאני מכיר נמצאים באילת 

אפס הקפדה על הנחיות

למה לא מדברים על זה?

 

אז יסגרו גם את המלונות? אז אתה יכול להגיד ביי לעסקים באילת

 

הייתי בים המלח לטיפולים במחלת עור.

אפס סובלנות במלונות לגבי מסיכה. מהק"בט הבכיר ועד המלצר. ברגע שמשיהו ללא מסיכה הסירנות עולות. ישר מציעים לו מסיכה- לא ישים, מזיעיקים קבט"ר מיידית לקוף.. גם בבריכה. גם בחדר אוכל. שים מסיכה. הגעת לשולחן המרוחק? תוריד ותאכל. יצאת מהבריכה? שים מסיכה! כולם שם משתפים פעולה. כיף לראות את זה.

מלון הרודס ממש מצטיין באכיפה. ככה צריך.

  • אהבתי 1

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם (נערך)

לכל אלה שמזלזלים באופירה וברקו

צחי הנגבי מתראיין שם ממש עכשיו ואומר: "האמירה שאין לאנשים מה לאכול זה חרטא"

רק שם מביאים את הפוליטיקאים פח זבל האלה לקצה דוחקים אותם לפינה ודורשים מהם לענות על מה ששואלים ולא ללכת מסביב

והנה שמענו מה באמת הם חושבים. שזה חרטא. אין פה באמת בעיה כלכלית, לאנשים יש כסף ולא חסר להם שום דבר בבית

והוא מסביר את זה: "דעתי היא שונה  משלכם"

דעתך? אנשים פשטו רגל, יש אנשים שמחפשים אוכל בזבל, זה לא עניין של דעה יש נתונים לרשויות המס ויודעים בדיוק מה קורה לאנשים

 

והנה הם אמרו לו שהם מוכנים לעשות שבוע הבא תוכנית ולהביא לו 20 איש שכל אחד מהם יספר לו איך הוא לא סוגר את החודש ואיך הגיע לשם

עברה דקה וחזרנו לדבר על סיפוח ועל כמה  שזה חשוב

אתם מבינים למה אני אומר שהפוליטיקאים האלה הם פח של זבל?

אין שום קשר לתחום האירועים, זה פוגע בכולנו 

 

 

לפני 25 דקות, David32 כתב:

אני לא מבין מה אכפת לך, בעיה שלו איך שהוא רוצה לנהל את העסק שלו. בסופו של דבר זה השם שלו והאחריות שלו.

 

קודם כל נכון אבל מגיעה לו תשובה

חתונה זה לא מכולת ולא סוגרים עסקים בלחיצת יד

יש חוזה עם סעיפים מאוד ברורים ולקוח לא חותם לפני שאיש מכירות מקריא  לו סעיף סעיף ומוודא שהבין

אני לא שמעתי על אף זוג שדחה חתונה וביקשו ממנו לשלם קנס

כמובן שאם סגרת חתונה ליום ראשון ואתה רוצה להזיז לחמישי זה מחיר אחר

אני  יכול להגיד שלא לקחתי שקל על שום דחיה  לשום תאריך...רוצה להזיז תזיז  לבריאות

יותר  מזה הנחתי את הצוות של המשרד להתגמש עם זוגות במחירים של התוספות, לתת הנחות על תוספות של עיצוב, תאורה, ניהול וכו' לכל זוג שמתחתן בתקופה הזאת

 

לגבי השם שלי העסק שלי עובר מפה לאוזן כבר 15 שנה ואני יכול להגיע לך שכבר שבועיים בקושי יש לי זמן לישון בלילה, אני ישן במשאית בין לבין כשיש זמן וזה המתנה הכי גדולה שאני יכול לקבל

לפני 16 דקות, eladns כתב:

הייתי בים המלח לטיפולים במחלת עור.

אפס סובלנות במלונות לגבי מסיכה. מהק"בט הבכיר ועד המלצר. ברגע שמשיהו ללא מסיכה הסירנות עולות. ישר מציעים לו מסיכה- לא ישים, מזיעיקים קבט"ר מיידית לקוף.. גם בבריכה. גם בחדר אוכל. שים מסיכה. הגעת לשולחן המרוחק? תוריד ותאכל. יצאת מהבריכה? שים מסיכה! כולם שם משתפים פעולה. כיף לראות את זה.

מלון הרודס ממש מצטיין באכיפה. ככה צריך.

 

מעניין שבאילת לא רואים את זה

 

לפני 25 דקות, David32 כתב:

עשה עשה, אבל (ועכשיו אפשר להגיד את זה), זרקו את רוב מה שהוא השיג לפח.

אפשר היה לחזור עם תוכנית חצי מסודרת, ועכשיו היית כבר מקיים את האירועים שלך בלי בעיה ובלי שמישהו יעבור על החוק. אולי לא 1000 איש, אבל גם לא 50.  כול אולי היו מרוויחים פחות, אבל היום מרוויחים.

במקום זה - בלאגן מיותר לגמרי. 

פשוט הוכחה מעולה כמה הבלאגן הישראלי לא תמיד עובד. 

היינו במצב טוב, הגענו למצב שאף אחד לא רוצה שישראלים יכנסו אליו.

נקווה שזה איכשהו ישתלם בעתיד.

 

 

היית במצב טוב

פתחת מספרות ואמרת הנה אין הדבקות אפשר להמשיך

זה ברור שברגע שתפתח דברים קצת יותר גדולים ממספרה וקוסמטיקאית יהיו יותר הדבקות

אין מה לעשות. זה לא מפתיע וזה היה צפוי

בוא לא נשכח שבמרץ כשהתחילו את הסגר היית על 10% מאומתים מתוך כלל הנבדקים

היום אתה על 4% אז בוא אנחנו לא במרץ ולא קרובים לשם

אל תשכח ששינית את הקריטריון לבדיקה והיום אתה מאשר בדיקות לאנשים שבעבר לא יכלו להבדק ופשוט נעלמו מהרדאר 

 

מה אתה חושב שיקרה עוד שבועיים כשאנחנו אחרי האירועים ותראה 2000-2500 ביום?

ימשיכו להגיד "לא נורא אין אירועים אז תכף יהיו פה 20 חולים" ?

לא..אני  חושב שיתחילו לסגור עוד

אבל יראו שזה  לא עוזר

אתה יודע למה? כי בנאדם שלא הולך היום למועדון ישב בבית עם 50 חברים בבריכה

אז במקום שההדבקות יהיו במועדונים ובחתונות הן יהיו בבתים

אם אתה חושב שהסבתא שבאה אתמול לחתונה וכולם נישקו אותה יושבת היום לבד בבית ולא מוכנה שאף אחד יבוא אליה אתה טועה

אותה סבתא מחר במקום ללכת לחתונה תארח אצלה את כולם, תשב איתם בשולחן ותדבק

 

ואז יתחילו לסגור יותר ויותר ויותר

נחזור לאותה נקודה בדיוק

הנה אני כותב לך כאן ואל תגיד שלא כתבתי את זה...אנשים לא ישבו שוב  לבד בבית ויצלמו רחובות ריקים 

זה לא יקרה שוב, אין למשטרה באמת כוח אדם לעבור בית בית  ולבדוק אם יש שם 3 אנשים או 30 איש

בחג הבא שיגידו סגר אני מבטיח לך שכולם יחגגו עם המשפחות, אנשים  כבר למדו והבינו איך עושים את זה

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
  • אהבתי 1
פורסם
לפני 9 דקות, Transporter כתב:

בחג הבא שיגידו סגר אני מבטיח לך שכולם יחגגו עם המשפחות, אנשים  כבר למדו והבינו איך עושים את זה

 

וחלקם ימותו מזה.

מה היו צריכים לעשות? לא סגר מלא, אלא מעקב וטיפול נקודתי כשזה היה אפשרי. נגיד סגר סביב שכונות (אבל סגר אמיתי - לא השטות שעושים אצל צ'מגיא).

זה מה שעושים במדינות אחרות, כל עוד המחלה כאן.

 

אני אופטימי ומקווה שיהיה חיסון בחודשים הקרובים. אם כי לפי זה שהממשל באמריקה ממהר לקנות תרופות, יכול להיות שאם החיסון יפתוח בארה"ב הוא לא יגיע לשום מקום אחר בעולם גם עוד שנתיים.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 13 דקות, Transporter כתב:

מעניין שבאילת לא רואים את זה

נראה לי שבאילת אתה יוצא מהמזגן לשתי דקות בשמש וזה מחטא אותך מהווירוס לגמרי.

  • מעניין 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...