Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
Just now, Blaz00r כתב:

כבר אמרתי (גם לי מותר להגיד "אמרתי לכם"?), הימר על הסוס הנכון מהסיבות הלא נכונות 👏

 

עד עכשיו הימרתי יפה אתה חייב להודות

תרוץ כמה עמודים אחורה תראה מה אמרתי על בין המיצרים

תתחיל לבוא אליי כשאתה ממלא ווינר

פורסם

אין מספיק מתים.

המחלקות לא מפוצצות בחולים. 

ולכן אין מספיק רוב בממשלה לעשות משהו, ברקע יש מלא הפגנות של אנשים שאין להם כסף. 

יש פשוט אנשים מסכנים שהרוויחו 150,000 בחודש ועכשיו אין להם מספיק כסף ללחם (הם לא רוצים לגעת בחיסכון). 

 

אני לא בטוח שהולך להיות רע יותר לפני שיהיה טוב יותר. 

אבל אני מאמין שעדיף וכדאי לתת למצב להידרדר למצב גרוע ורק אז ללחוץ על הברקסים.

זה בסדר להאט קצת את החבטה שהולכת לבוא ... אבל חייבים לחטוף קצת אחרת יהיה הרבה יותר גרוע בחורף.

צריך להגיע למצב שכל אחד יכיר מישהו או שמע סיפור קרוב... רק אז נוכל לחיות עם הקורונה בשנה הקרובה

פורסם (נערך)
לפני 4 דקות, korola כתב:

אין מספיק מתים.

המחלקות לא מפוצצות בחולים. 

ולכן אין מספיק רוב בממשלה לעשות משהו, ברקע יש מלא הפגנות של אנשים שאין להם כסף. 

יש פשוט אנשים מסכנים שהרוויחו 150,000 בחודש ועכשיו אין להם מספיק כסף ללחם (הם לא רוצים לגעת בחיסכון). 

 

אני לא בטוח שהולך להיות רע יותר לפני שיהיה טוב יותר. 

אבל אני מאמין שעדיף וכדאי לתת למצב להידרדר למצב גרוע ורק אז ללחוץ על הברקסים.

זה בסדר להאט קצת את החבטה שהולכת לבוא ... אבל חייבים לחטוף קצת אחרת יהיה הרבה יותר גרוע בחורף.

צריך להגיע למצב שכל אחד יכיר מישהו או שמע סיפור קרוב... רק אז נוכל לחיות עם הקורונה בשנה הקרובה

 

אין בעיה

אז כשנגיע עוד חודש ל 5000 מונשמים נסכים שצריך לסגור

עד אז בוא נפסיק לבזות את עצמנו ולדבר על מספרים טיפשיים כאלה

מספיק שיש כמה טמבלים שמתראיינים כל יום ומבטיחים לנו איבוד שליטה על הנגיף

ואז מאשרים מסיבות  גאווה בכיכר רבים לעשרות אלפי אנשים

 

זה מראה אגב כמה הם מאמינים בתאוריות ובמודלים שלהם 

אמאלה אני לא יוצא מהבית גם עם 3 מסכות עכשיו כשהנגיף מחכה לי בחוץ להרוג אותי

 

ציטוט

צריך להגיע למצב שכל אחד יכיר מישהו או שמע סיפור קרוב... רק אז נוכל לחיות עם הקורונה בשנה הקרובה

 

רגע תן לחשוב אולי עולי לי איזה מישהו....שניה.....קבל איזה קטע..

הנה מישהו שאני מכיר

גם אותו גם את אישתו וגם את החברים שלו

בעל רשת סושיות מאיזור השרון

תראה איזה קטע.....

הוא "חולה" ומרוב שהוא לא מאמין לזה, כי הוא לא הצליח להדביק אף אחד,

הוא חושב שעשו טעות בבדיקות ויש מישהו אחר שנדבק ולא מודע לזה

 

רק בוא נחסוך לכולם..

לפני שסיפרו לו שהוא נדבק הוא הספיק להיות עם אישתו, עם המשפחה, חברים

אפילו אחד לא נדבק ממנו !

אין לו שום תסמין

העיקר שספרו אותו בתור "חולה"

אמאלה איזה פחד מצאו היום 400 כמוהו

 

 

83560219_10220731791877603_46628D28524814727635_o.jpg

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 3 דקות, Transporter כתב:

עד עכשיו הימרתי יפה אתה חייב להודות

תרוץ כמה עמודים אחורה תראה מה אמרתי על בין המיצרים

תתחיל לבוא אליי כשאתה ממלא ווינר

 

מה ששלך שלך חביבי.

פורסם
לפני 2 דקות, Blaz00r כתב:

 

מה ששלך שלך חביבי.

 

אני מכיר את השוק כל כך טוב שלא יעזרו גם 50,000 תגובות כאן שינסו לסתור אותי

חבל שאנשים מזלזלים בדברים שאני מנבא כאן

מזכיר גם את  פתיחת אירועי התרבות \ חתונות \ שינוי המגבלה מ 250 ל 500

הכל נבואות שהגשימו את עצמן

 

ותסתכל טוב...היום בבוקר-צהריים כתבתי בפירוש, מתוך 4 חודשים שאני בבית קבלתי פיצוי רקע על חודשיים וכל מה שאני מבקש זה שיפצו אותי כמו שצריך

והנה הכריזו על עוד פעימה

פורסם

כבר אמרתי לך, זה לא התוכן (טוב, לפעמים גם התוכן) שגורם לאנשים לזלזל בך (פחות בך אלא בדמות הדיגיטלית שאתה מנסה להציג), אלא הצורה בה הוא מוגש. וזה סתם חבל לכולם.

  • מעניין 1
פורסם
לפני 11 דקות, Transporter כתב:

ולדבר על מספרים טיפשיים כאלה

אתה היחיד שמדבר עליהם.

 

לפני 2 דקות, Blaz00r כתב:

כבר אמרתי לך, זה לא התוכן (טוב, לפעמים גם התוכן) שגורם לאנשים לזלזל בך (פחות בך אלא בדמות הדיגיטלית שאתה מנסה להציג), אלא הצורה בה הוא מוגש.

התוכן ריק, והצורה שהוא מוגש בה....

 

אבל בסדר נו. שיהיה לבריאות.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 1 דקה, Blaz00r כתב:

כבר אמרתי לך, זה לא התוכן (טוב, לפעמים גם התוכן) שגורם לאנשים לזלזל בך (פחות בך אלא בדמות הדיגיטלית שאתה מנסה להציג), אלא הצורה בה הוא מוגש. וזה סתם חבל לכולם.

 

לא לא

אל תטעה

להרבה אנשים כאן היה קשה לשמוע את מה שאמרתי מההתחלה, והיום בני גנץ אמר בדיוק את אותם מילים

נכון שזאת מחלה שיכולים למות ממנה, לא באמת משנה אם מתים 15 בחודש כמו היום  או 50 בחודש

מכבדים את כולם כל אחד מהם חשוב למשפחה שלו ואף פעם  לא זלזלתי בזה

אבל

עושים פה רצח בדם קר לכלכלה ואסור להתעלם מזה

אז בהתחלה השרים אמרו את זה בשיחות סגורות.

היום גנץ אמר את זה בשידור מול כולם בלי לפחד מאף אחד. יש קורונה בריאותית, אבל לא פחות חשוב ממנה קורונה כלכלית, שגם ממנה אנשים מתים

 

לפני 3 חודשים לא היה מתאים לאנשים כאן לשמוע את זה

היום ברור לכולם שכלכלה זה שיקול וצריך להתייחס אליו כי זה לא הולך להגמר בקרוב

 

לפני 1 דקה, David32 כתב:

אתה היחיד שמדבר עליהם.

 

אני לא חושב שאמרתי פה פעם שיהיו 5000 מונשמים

גם לא 2000

וגם לא 1000

גם לא חזיתי את סוף העולם  ולא משהו קרוב לזה

מי שצריך להתבייש ולקבור את עצמו זה מי שדיבר ועדיין ממשיך לדבר (!) על המספרים האלה 

 

פורסם

הכוונה שאתה היחיד שמציין אותם פה שוב ושוב. 

ונראה לי שאתה היחיד פה שעוקב כול כך אחרי התקשורת והטלוויזיה ואופירה וברקו ומי לא.

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 3 דקות, David32 כתב:

התוכן ריק, והצורה שהוא מוגש בה....

 

אבל בסדר נו. שיהיה לבריאות.

כבר ממש אין מה לומר או להוסיף לנושא חוץ מ- 🤷‍♂️

 

מי שצועק כאן (בישראל) הכי חזק הוא צודק (או מקבל בסוף מה שהוא רוצה), ראינו את זה עם כל הויזלים, המסעדנים וכו' וכו' וכו', וראינו את זה גם כאן (בשרשור). שחר כנראה מכיר את הנפשות הפועלות בתחום שלו ואת קבוצת הלחץ שהם יכולים ליצור, אז ה"תחזיות" שלו התבררו כנכונות. בקיצור, איך מוציאים דרכון אוסטרלי?

פורסם
לפני 3 דקות, Blaz00r כתב:

בקיצור, איך מוציאים דרכון אוסטרלי?

לך לחמת גדר ותגרום לקרוקודיל לתת לך ביס.

3264.jpg (1200×1200)

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 1 דקה, Blaz00r כתב:

מי שצועק כאן (בישראל) הכי חזק הוא צודק (או מקבל בסוף מה שהוא רוצה), ראינו את זה עם כל הויזלים, המסעדנים וכו' וכו' וכו', וראינו את זה גם כאן (בשרשור). שחר כנראה מכיר את הנפשות הפועלות בתחום שלו ואת קבוצת הלחץ שהם יכולים ליצור, אז ה"תחזיות" שלו התבררו כנכונות. בקיצור, איך מוציאים דרכון אוסטרלי?

 

לא זכור לי שצעקתי

בעבודה אני צועק. אם צריך גם על בעל אולם שיש מאחוריו מי ששומר עליו, כשדברים צריכים להאמר הם יאמרו זה לא מעניין אותי מי הוא  ואת מי הוא מכיר. גם אני מכיר.

קרה לי עשרות פעמים שבעלי אולמות התווכחו איתי ואפילו התבאסו שאני בא לעבוד אצלהם כי לא הכירו אותי והיו לי דרישות שהם לא מכירים

ואחרי שהכל התחיל לרוץ באו וצילמו את מה שעשיתי ונהיו החברים הכי טובים שלי. 

אנשים מעריכים בעלי מקצוע שעושים עבודה טובה, ואם אתה יודע לעשות משהו מיוחד שאחרים לא ראו אז מעריכים אותך יותר.

בעבודה בשטח יש עצבים ויש חום ולחץ וצעקות. מי שלא בנוי לזה לא יכול לעבוד בזה. 

 

כאן זה לא עבודה וכאן לא צעקתי על אף אחד

להזכירך אני  בסך הכל אמרתי שלא צריך להרוס לנו את העסקים בגלל כמה מתים, ושלא צריך לחנוק את המדינה כשרוב המתים הם בני 80+ (אמרתי את זה הרבה לפני שהיה מחקר!!!)

בדיוק מה שאני אומר היום. צריכים לשמור ולהרחיק את המבוגרים. אבל לא לחנוק את כל השאר

אז לאנשים כאן זה הפריע ולא התאים להם שאני חושב שעבודה חשובה כמו  בריאות

היום מתחילים להבין שצדקתי

 

 

פורסם

זו היתה מטאפורה...

 

לפני 3 דקות, David32 כתב:

לך לחמת גדר ותגרום לקרוקודיל לתת לך ביס.

 

 

🤣

האמת שנולדתי שם, אבל הם קשוחים בעניין הזה החארות. אולי יום אחד זה יתאפשר.

פורסם (נערך)

גם מי שלא מסכים איתי חייב להבין

שאני ועוד מאות אלפים כמוני לא מוכנים לקבל את זה שיושבים למעלה אנשים ופשוט משקרים

בחודש מרץ הבנו קיבלנו האמנו

באפריל איכשהו גם

אבל היום בסוף יוני אחרי שחודשיים פלוס אין סגר

תסלחו לי כשבא מישהו ואומר לי שתכף מאבדים שליטה ויהיו כאן אלפי מונשמים אני מרגיש שהוא מזלזל בי וחושב שאני מטומטם

אין מילה אחרת. זה זילזול בי, בעסק שלי, בעסקים יותר גדולים משלי ובכלל בחיים של אנשים

 

כמו שאנשים כאן צוחקים על השטות הזאת ש"אסור להגיע למצב שראש הממשלה לא יודע איך יסגור את החודש"

ככה אני ועוד מאות אלפים כמוני צוחקים על ההבטחות של 5000 מונשמים

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
×
×
  • תוכן חדש...