Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2732 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

הדבר היחיד שקיבלתי מזה ש"הסתכלו" על האוטו שלי (פולו 2012 ידנית פשוטה) זה שהאוטו נגנב בסופו של דבר.

מאז אני מתנייד כבר כשנתיים ברכבת ותחבורה ציבורית, ולא, אין לי שום תסביכים שמסתכלים עלי מלמעלה כי נהיית "איכר פשוט עם".

עריכה אחרונה על ידי serg90
פורסם

מצטרף לתגובה מעלה. לדעתי הקדשת תשומת לב יתרה לחומריות מעידה בד"כ על חוסר הרבה יותר עמוק.

ברגע שיש לך דברים קצת יותר משמעותיים על סדר היום (משק בית, אשה, ילדים) באופן טבעי החומר מקבל עדיפות נמוכה יותר. אם זה דירה, מכשיר סלולרי או כל דבר אחר בעצם. לכל חומר יש גבול, המכונה הזאת שנקראת כלי רכב מקבלת הרבה יותר משמעות כאשר יש"חסך" בנושאים כמו הדוגמאות לעיל. זה אגב גם חלק מהסיבות שישראלים ע"פ רוב מזלזלים במכוניות שלהם ומבחינתם זה כלי הגעה מנקודה א' ל ב'.

החיים במדינה שלנו כל כך סיזיפיים כך שאין את האנרגיה והזמן להתעסק בכלי הרכב.

בנוגע לאישה ששופטת אותך לפי כלי הרכב - תיקח אותך כשתנהג על מרצדס נוצצת, וברגע שתחליף להונדה מה?

היא בחרה בן זוג או ארנק עם רגלים?

תנסה להכניס לך את זה לראש.

כן. רכב צריך להיות מתוחזק ונקי הגיינית וקוסמטית. בדיוק מהסיבה שיש לנו טיח וצבע על הקירות בבית והרצפה נקיה מבוץ.

אבל סוג או עלות הרכב ממש לא מעיד על האישיות שלך כאדם.

הפוך, אדם שביכולתו להחזיק רכבזול מכיסו מאשר חדש ששייך לבנק הוא אדם הרבה יותר שקול ואחראי לראות עיני.

לא חוכמה להחליף כל 5 שנים ולגלגל הלוואות שמעבר ליכולת הכלכלית שלך רק בשביל מראית עין כלפי החברה.

חייב לציין שבקטע הזה אני מאוד מקנא בדתיים. זה תופס חלק כל כך לא משמעותי בחיים שלהם ברמה שצריך ללמוד מהם איפה כדאי להשקיע את האנרגיה שלנו.

 

Sent from my PH-1 using Tapatalk

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם

אני רוצה רגע להבהיר משהו שאני חושב שפורש לא נכון. ויש מצב שגם לא ניסחתי הכי טוב.

לצאת עם בחורה ששופטת אותך לפי כמה האוטו שלך חדש או יקר, זה מטומטם.

לצאת עם בחורה ששופטת אותך על פי האוטו שלך זה אחלה. נגיד אם היא צוחקת עלייך שמיאטה זה של ספרים, או שואלת על מה אתה מפצה כי כולם יודעים שמוסטנג זה לילדים בני 18 עם בולבול קטן, אבל גם כזאת שיודעת להעריך אוטו כמו מאזדה 3 כי הוא מתנהג אחלה אבל כשצריך תהיה מסוגלת לבקר את העברת ההילוכים האיטית שלו או את רצועת המומנט הקצרה שלה, להגיד לך שמתי כבר תקנה אוטו נורמלי עם הנעה אחורית כי ביניכם הנעה קדמית אחרי שהורדת את השלט נהג חדש זה קצת סבתא שלה, וזה מה-זה לא עושה לה את זה. כזאת בחורה זה אחלה.

  • רעיון טוב! 1

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

תשקיע את האנרגיה בדברים שחשובים לך באמת ולא במה יגידו. בתור בחור צעיר עדיף שתנהג ברכב ישן ותחסוך כסף על ירידת-ערך\הלוואה\Whatever מאשר תסתובב עם רכב חדש יותר שההוצאות הכוללות עליו יותר גבוהות ותשחסוך פחות כסף או שלא תחסוך בכלל.

 

חוץ מזה מאזדה 3 2006 לעומת רכב מיני ואפילו חלק מהסופר מיני המודרניות, זה רכב די סבבה שכנראה גם שומר על אמינות סבירה. אם אתה מרגיש רע איתו אז אולי דרושה קצת השקעה קוסמטית בקטנה אבל סה"כ, לא חושב שיש לך מה להרגיש לא טוב.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם

חייב לציין שבקטע הזה אני מאוד מקנא בדתיים. זה תופס חלק כל כך לא משמעותי בחיים שלהם ברמה שצריך ללמוד מהם איפה כדאי להשקיע את האנרגיה שלנו.

קצת הכללה לא?

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

+1

אישה כזאת זה דייט שניים ולחופה:)

אני רוצה רגע להבהיר משהו שאני חושב שפורש לא נכון. ויש מצב שגם לא ניסחתי הכי טוב.

לצאת עם בחורה ששופטת אותך לפי כמה האוטו שלך חדש או יקר, זה מטומטם.

לצאת עם בחורה ששופטת אותך על פי האוטו שלך זה אחלה. נגיד אם היא צוחקת עלייך שמיאטה זה של ספרים, או שואלת על מה אתה מפצה כי כולם יודעים שמוסטנג זה לילדים בני 18 עם בולבול קטן, אבל גם כזאת שיודעת להעריך אוטו כמו מאזדה 3 כי הוא מתנהג אחלה אבל כשצריך תהיה מסוגלת לבקר את העברת ההילוכים האיטית שלו או את רצועת המומנט הקצרה שלה, להגיד לך שמתי כבר תקנה אוטו נורמלי עם הנעה אחורית כי ביניכם הנעה קדמית אחרי שהורדת את השלט נהג חדש זה קצת סבתא שלה, וזה מה-זה לא עושה לה את זה. כזאת בחורה זה אחלה.

 

Sent from my PH-1 using Tapatalk

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם

נכון. אולי הכללתי, אבל ללא ספק מדובר ברוב.

קצת הכללה לא?

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Sent from my PH-1 using Tapatalk

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם
היי... האם הרכב שלכם גורם לכם להרגיש רע לגבי עצמכם?

אני אסביר הרכב שלי הוא מאזדה 3 2006, ורוב הרכבים שעל הכביש הם או חדשים או הרבה יותר חדשים ממנו.

איפשהו אני מרגיש "פחות טוב" כשאני נתקל באנשים עם רכב חדש והם מסתכלים על שלי, יש תחושה שמסתכלים עליי מלמעלה.

כרגע אני די מרוצה מהרכב כי הוא גם הראשון שלי, אבל איפשהו זה מטריד.

שלא לדבר בכלל על נושא הבחורות שמצפות ממך לרכב חדש ויקר אחרת אתה לוזר...

איך מסתכלים עליך הולכי הרגל ונוסעי האוטובוס כשאתם עוצרים ברמזור? אלו שלא יכולים בכלל להרשות לעצמם רכב ולא אלו שמבחירה.

עזוב מה חושבים, היום מקבלים הלוואות וכרטיסי אשראי בלחיצה על כפתור שפלוני אלמוני צייר בפוטושופ ולכן אתה רואה רכבים חדשים יותר על הכביש.

לדעתי, כולם יודעים את זה, ואם מישהי לא מבינה את זה תגיד תודה שהיא לא רוצה אותך בגלל רכב, ושים לב שזה בכלל לא בגללך.

ט.ל.ח

פורסם

אתה צודק בתחושות שלך, זה חלק מהחיים.

השותף שלי מעדיף שנצא לפגישות עם משקיעים ולקוחות ברכב שלו (קודיאק), במקום ברכב שלי [ פיג'ו 108 ].

אשתי נוהגת ב-ייטי, בקרוב אטקה (כנראה), והדבר היחיד שקורה בשטיפה זה שכשאני שוטף את אוטו שלי נראה לי שהם מבסוטים מזה שזה פחות עבודה על אותו טיפ (יצאו לי מוניטין של לארג').

העצות של "תתעלם" הן טובות ונכונות, אבל בני אדם הם לא רובוטים ולכן קשות ליישום.

העצה הכי חשובה היא לגבי מציאת בת זוג לא חומרנית. זו השקעה נבונה בעתיד ובשפיות שלך.

כיום: סקודה קודיאק 1.5, פיג'ו 108 1.2
לפני: סקודה אוקטביה  *  סיטרואן C2VTS ❤️ *  פיג'ו 206  *  מזדה 3 * רובר 214SI ידנית ❤️ * מזדה לנטיס  * פורד אריקה ידנית
פורסם

אל תקשיב להם!

הם מנצלים את היתרון שיש להם רכב יותר מרשים משלך לתפוס את כל הבחורות השוות!

קח הלוואה של 140.0 אש"ח ותקנה איזה ספורטאז' או 208GTI והחיים שלך יהיו דבש.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

אגב, משהו נוסף שכנראה לא מעיד על כלום.

בתור חייל מרושש נהגתי על DL 88 במשך שנים שאיתה גם הכרתי את אישתי.

חבר אחר באותו סטטוס לקח הלוואה וקנה טוארג בת שנתיים.

את המצב כיום נשאיר בצד. כי שוב, זה מעיד על דבר. אבל סתם נקודה למחשבה...

 

Sent from my PH-1 using Tapatalk

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם
(בלה בלה בלה בלה) יש תחושה שמסתכלים עליי מלמעלה. (בלה בלה בלה בלה)

איך קפץ לפה האוף-טופיק של קהיליית המדוכאים?!

תחושה היא משהו פנימי. סביבה חיצונית איננה יוצרת תחושה בפני עצמה.

אחוז ניכר מהתחושות שלנו איננו קשור למציאות, במיוחד תחושות שונות של פחיתות ערך.

בטל את התחושה וזרום הלאה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

סתם ככה, אני חושב שלמאזדה 3 דור ראשון יש עיצוב אלמותי - תמיד תהיה מכונית יפה ולשם שינוי אחרי כל השנים שעברו מאז גם הסטיגמה שהודבקה עליה דעכה קצת.

 

קצת...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני מכיר איזה טיפש שהייתה לו סיאט לאון קופרה שנת 2012 , צבע כחול , רכב הכי מושך אש שאפשר , חזק , מפנק וכו' , מכר אותה וקנה מאזדה 3 שנת 2005. לא בגלל עניין כספי , הוא באמת מעדיף את המאזדה. הוא גם חבר פורום אז בכלל.

Miata ND2

 

×
×
  • תוכן חדש...