Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2732 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
למה כמעט? יותר מכפול, וממנוע ה2000 כמעט כפול.

 

נו ו....

 

ואם יש לי 10 קגמ פחות ברכב ישן יותר ובפועל הוא חזק יותר?

 

להשוות מומנט בטורבו דיזל למנוע בנזין זה אשכרה להתחיל למדוד מהביצים .

 

 

בטח במשאית איווקו עוד יותר כיף לנהוג אז....

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אפשר להנות מאד גם עם 50 כ"ס ומומנט של מאוורר תקרה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
נו ו....

 

ואם יש לי 10 קגמ פחות ברכב ישן יותר ובפועל הוא חזק יותר?

 

להשוות מומנט בטורבו דיזל למנוע בנזין זה אשכרה להתחיל למדוד מהביצים .

 

 

בטח במשאית איווקו עוד יותר כיף לנהוג אז....

לא מבין מה אתה מנסה להגיד, לא טענתי כלום לגבי מה שהכח ברכב שלי נותן
פורסם

היי גבר

אני נוהג על מאזדה 3 2005 צבע אדום

עשיתי אותה כמו שאני אוהב ולא מוגזם מידי

ותאמין לי שהרכב מושך עיניים של אנשים לחיוב,תהנה מהרכב שלך ושים פס על כולם

imprza new age

פורסם

שלא לדבר בכלל על נושא הבחורות שמצפות ממך לרכב חדש ויקר אחרת אתה לוזר...

 

אתה אפילו יכול להשתמש באוטו כמנגנון סינון לגולדיגריות דושבגריות.

 

אין מה להוסיף. התגובה הזו מסכמת את מה שיש לי לאמר בנושא.

שהתחלתי לצאת עם אשתי היתה לי כרטיסייה מנייר. מאוחר יותר קנינו ביחד רנו קליאו (הדגם הראשון) ב-4,000 שקל וירדנו לאילת מרוב אושר.

עם כל האהבה לרכב ולגלגלים, האם רכב יקר / חדש אומר משהו? לא.

 

עד היום אני חולק איתה רכב אחד (ו-2 רב-קוים) והחיים שלי מאושרים. באמת.

פורסם
מי הטיפש הזה?!

 

FR*

2006*

:-P

 

לפות"ש - אם אתה יוצא עם נשים שכל מה שמעניין אותן זה סוג רכב/שנת ייצור אז אולי הבעיה אצלך ואתה נמצא בחוגים הלא נכונים?

 

אני מרגיש שפספסתי משהו. יש קישור לשרשור?

.We apologise for the inconvenience

פורסם
נו ו....

 

ואם יש לי 10 קגמ פחות ברכב ישן יותר ובפועל הוא חזק יותר?

 

להשוות מומנט בטורבו דיזל למנוע בנזין זה אשכרה להתחיל למדוד מהביצים .

 

 

בטח במשאית איווקו עוד יותר כיף לנהוג אז....

 

אני העליתי את הנקודה הזאת. הרכב שלי ישן יותר מהמזדה המדוברת והמחירון שלו מרוסק, הוא גם עבר את הנסועה של הרכב של אלי בהרבה. ובכל זאת לא הייתי מתחלף עם מזדה 3 2006, לא יכול לחשוב על פרמטר אחד (מלבד מחירון) שהרכב הזה מתעלה על הרכב שלי.

 

להתעלם מיתרונות של טורבו-דיזל 2000 סמ"ק על פני מנוע בנזין 1600 סמ"ק בפרט בתחום המומנט זה פשוט לטמון את הראש בחול או לא להבין מהחיים.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

השאלה האמיתית היא, אם 2000 דיזל מביא יותר בחורות מ1600 בנזין.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
מי שטוען שלהגיע עם רכב מרשים לא נותן תחושה טובה -או משקר לעצמו או לאחרים.

 

מי שטוען שזה לא חשוב לו- אני יכול להבין בהחלט ולהאמין.

 

אני לא טוען שזה לא חשוב לי, אני טוען שבשלב מסויים בחיים, אתה צובר כ"כ הרבה קבלות, שלא מעניין אותך איך אתה נראה בעיני אחרים.

 

רמי לוי (סתם כדוגמא לאיש פשוט שהצליח ונשאר פשוט) מגיע לפגישת עסקים, כולם עם חליפות, הוא עם החולצה המשומשת שלו שירש מהסבתא, אתה חושב שמעניין אותו מה חושבים?

 

ראית פעם איך מנכל פוקס מסתובב עם טי שיאט שבד"כ קטנה עליו במידה?

 

495813

 

 

ha1qj840__w643h354q95.jpg

 

 

השאלה האמיתית היא, אם 2000 דיזל מביא יותר בחורות מ1600 בנזין.

 

מעמיס...המילה המדויקת בג'רגון היא מעמיס.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מעמיס זה רק אם אתה נמשך למלאות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)
אני מרגיש שפספסתי משהו. יש קישור לשרשור?

 

אין שרשור. אנחנו מכירים במציאות.

 

אני העליתי את הנקודה הזאת. הרכב שלי ישן יותר מהמזדה המדוברת והמחירון שלו מרוסק, הוא גם עבר את הנסועה של הרכב של אלי בהרבה. ובכל זאת לא הייתי מתחלף עם מזדה 3 2006, לא יכול לחשוב על פרמטר אחד (מלבד מחירון) שהרכב הזה מתעלה על הרכב שלי.

 

להתעלם מיתרונות של טורבו-דיזל 2000 סמ"ק על פני מנוע בנזין 1600 סמ"ק בפרט בתחום המומנט זה פשוט לטמון את הראש בחול או לא להבין מהחיים.

 

אתה בפורום של חובבי רכב ולא יכול לחשוב על פרמטר אחד שמאזדה 3 מתעלה על הרכב שלך?

אם זו התגובה שלך אז כנראה שיש פרמטרים שהם יותר חשובים לך שהרכב שלך מספק לך אותם, כשפרמטרים אחרים לא מעניינים אותך. אבל לא חסרים פרמטרים בהם המאזדה עדיפה על הרכב שלך (כמו שזה נכון גם לצד ההפוך).

עריכה אחרונה על ידי שומאכר

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
השאלה האמיתית היא, אם 2000 דיזל מביא יותר בחורות מ1600 בנזין.

רק אם יש על הגריל סמל של 'מה זי זי לקסוס?'

פורסם

לפותח השרשור

 

ממש לפני שהכרתי את אשתי אי שם באזור 2004 אם אני זוכר נכון, יצאתי עם מישהי שהיתה קצת יותר מבוגרת ממני שאמרה לי שהדבר היחיד שמציק לה בי זה שאני עדיין לא ממוסד ושהרכב שלי לא לעניין (פורד פיאסטה) אבל היה לנו כיף ביחד. אני מניח שהיא כן רצתה אבל סה"כ היא כבר חיפשה להתמסד ואני באמת עוד לא הייתי בנקודה הזו בחיים.

 

אז החלפתי עבודה והחלפתי רכב - אבל זה עדיין לא היה הזמן שלי להתמסד למרות שרציתי - זה לא הספיק לה. אז הלכנו כל אחד לדרכו בהבנה מלאה שאנחנו בשלבים שונים בחיים - זה היה הדדי לגמרי אבל אתה יודע מה - טוב שכך היה!

 

אח"כ הכרתי את זו שהיום אני נשוי לה ומגדל איתה שני ילדים.

 

אני בחיים לא אשכח ארוחת ערב שישי אצל ההורים שלה (שאימצו אותי כמו בן מהרגע הראשון ובגלל זה איחדתי את שמות המשפחה שלנו בחתונה) והם פשוט שאלו אותי מה השאיפות שלי בחיים ועניתי להם - בית קטן וצנוע, אשה, שני ילדים, רכב ושכר של 10 ברוטו (זה היה לפני 2008 ואז זה היה נראה לי הרבה).

 

אמרתי לאשתי דאז חברה 7.0 שלא יהיה קל איתי ושאני לא מבטיח לה לעולם גן של שושנים - היא אמרה לי שהיא תגור איתי בקופסאת גפרופרים (עד כמה קלישאתי שזה נשמע זה ציטוט).

 

באמת, כשעברנו לגור יחד זה היה בדירה מתפרקת בשכירות בשכונת מצוקה בחולון - אבל היינו מאושרים, היה לנו טוב ביחד.

 

לי היתה את הקורולה 96 שלי בצבע טורקיז זקנה ששירתה אותנו בנאמנות 8 שנים! ובמשך השלוש שנים האלו אני הייתי לוקח אותנו ליפו איפה שעבדתי ומשם היא היתה ממשיכה עם הקורולה לעבודה שלה ואח"כ בערב הייתי לוקח אוטובוס ישיר וחוזר לדירה בחולון או שהיתה באה לאסוף אותי וגם הינו עוצרים לאכול או סתם לשבת ליד הים ביפו.

 

היום אנחנו חיים ביחד בדירה שרק המרפסת שלה בגודל של הדירה שבזמנו שכרנו בחולון, יש לנו שני ילדים מדהימים.

 

אבל אני נוהג על רכב משנת 2008 והיא על רכב משנת 2010 - אמנם רכבים טובים ורציניים אבל ישנים - וזה ממש לא גורם לי להרגיש רע.

וכשגרנו ביחד בדירה מתפרקת בשכונת מצוקה - לא הינו מאושרים הרבה פחות ממה שאנחנו היום.

 

וכשמכרתי את הקורולה 96 - הזלתי דמעה או שתיים.

 

אושר ועושר הולכים ביחד אבל הם לא בלתי תלויים - להפך, הם בלתי תלויים אחד בשני.

רק שעושר - ממש לא יכול להבטיח לך אושר

 

אושר לעומת זאת - הוא תמיד סוג של עושר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לחזק את מה שנכתב כאן - כאשר הכרתי את אשתי נהגתי ברנו 14 בת 7. היא נהגה באיביזה בת שנה, ועוד בעלת מנוע 1500 סמ"ק שנחשב באותם ימים (1989) לרכב חזק ומרשים. מי שהתאכזב היה דווקא אני, כיון שהייתי משוכנע שהאיביזה אדומה (באיזו דרך זה מה שהתחבר לי לתדמית של הרכב בידי בחורה צעירה), וכאשר נסענו בה בפעם הראשונה התברר שהיא לבנה :-D.

 

ולא רק זאת, אלא שכאשר התחתנו כעבור כחצי שנה נאלצנו למכור את האיביזה, והיא "ירשה" את הרנו ונהגה בה עוד כמה שנים. וגם אחרי כן לא שמעתי שום תלונה על כך שנסענו במכוניות ישנות וחבוטות, כיוון שהיו לנו הרבה דברים יותר חשובים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...