Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2731 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי... האם הרכב שלכם גורם לכם להרגיש רע לגבי עצמכם?

אני אסביר הרכב שלי הוא מאזדה 3 2006, ורוב הרכבים שעל הכביש הם או חדשים או הרבה יותר חדשים ממנו.

איפשהו אני מרגיש "פחות טוב" כשאני נתקל באנשים עם רכב חדש והם מסתכלים על שלי, יש תחושה שמסתכלים עליי מלמעלה.

כרגע אני די מרוצה מהרכב כי הוא גם הראשון שלי, אבל איפשהו זה מטריד.

שלא לדבר בכלל על נושא הבחורות שמצפות ממך לרכב חדש ויקר אחרת אתה לוזר...

פורסם

הרגשה היא עניין פנימי של אדם, ואני לא פסיכולוג גדול (או בכלל) אבל אם אתה מרגיש לא טוב בגלל משהו חומרי, הבעיה היא כנראה יותר גדולה מזה.

 

שאלה - למה מטריד אותך מה חושבים עליך אחרים בכביש? למה זה בכלל במערך השיקולים שלך? את מי זה מעניין?

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

שים 2000 זין על מה שאנשים אחרים חושבים עלייך, או שנדמה לך שהם חושבים עליך, ותחפש בחורות שלא שופטות אנשים לפי השנתון של האוטו שהם נוהגים בו. אתה אפילו יכול להשתמש באוטו כמנגנון סינון לגולדיגריות דושבגריות.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם (נערך)

יש לי רכב הרבה יותר ״מחורבן״ ויש לי חיוך כל יום בבוקר כשאני מסתכל עליו ונוהג עליו לעבודה.

 

אתה נוהג ברכב, ואתה משלם עליו. האנשים שמסתכלים או שאתה מדמיין שמסתכלים לא.

 

לגבי בחורות. לא הייתי מבזבז זמן על מישהי שאכפת לה באיזה רכב אני מתנייד מעבר לצבע שלו אולי.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם (נערך)

לא הרגשתי ככה שהייתה לי ה- 107.

הרגשתי חוסר שביעות רצון מהאוטו, אבל לגבי האוטו עצמו לא היה אכפת לי מה חושבים עליי או על האוטו שלי.

אם כבר בחורות אמרו על האוטו הזה שהוא ממש חמוד. בתור לאיזה מוסך, מישהו אמר לי שאם אני רוצה להיות בזוגיות אני צריך להחליף את האוטו הזה. (אם הוא אמר את זה ברצינות אני דיי מרחם עליו).

 

יש לך רכב מנהלים שלאחר פחחות טובה יכול להראות חדש.

וחוץ מזה, תשמח שיש לך בכלל רכב יש המון אנשים שהיו רוצים אבל לא היו יכולים לאפשר לעצמם קנייה ואחזקת רכב כלכלית.

 

כמו שSpire אמר לך. שים פס גדול על כולם.

מציע לך וממליץ לך לקרוא את הספר הבא הוא בדיוק מדבר על זה.

http://www.booknet.co.il/prodtxt.asp?id=2735

 

האושר שלך או הערכה העצמית שלך רצוי שהיא לא תהיה נגזרת של כמה אתה מרוויח, רכוש וכד'.

ד"א לפני איזה שנה-שנתיים פתחתי פוסט בנושא דומה.

עריכה אחרונה על ידי Benor
פורסם

אני נוהג היום בג'אז 2015. יצא לי גם לנהוג ברכבים אחרים.

אבל לא יעזור כלום, שאני עולה על הפולו 1.4 ידנית 2007 של ההורים, אני ישר מעלה חיוך ומרגיש כאילו חזרתי 10 שנים אחורה בזמן.

אני כל כך אוהב את האוטו הזה, מאוהב בו ברמות שאתה לא מבין, שעד היום אני מצטער שמכרתי את הפולו שהייתה שלי (2003, צבע בורדו מטאלי שנמכרה תמורת 20 אלף שקלים עם ק"מ ברצפה).

אז מה זה משנה אם הרכב ישן? העיקר שאתה אוהב אותו ושים פס על כולם.

געגועים:

5662041.jpg

פורסם

הרכב ראשון שלי היה פיאט דובלו ובעוד בצבע כתום, ככה שהמזדה שלך הרבה יותר נורמלית ממה שהיה לי.

איני חושב שמישהו צוחק עליך, אלא אם זאת מזדה בצבע ורוד. ולכן אין צורך להרגיש נחות.

בחורות ששופטות אותך לפי הרכב, זה לא הבחורות שאתה תרצה..

המזדה היא אחלה רכב ותרגיש טוב איתו.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
היי... האם הרכב שלכם גורם לכם להרגיש רע לגבי עצמכם?

אני אסביר הרכב שלי הוא מאזדה 3 2006, ורוב הרכבים שעל הכביש הם או חדשים או הרבה יותר חדשים ממנו.

איפשהו אני מרגיש "פחות טוב" כשאני נתקל באנשים עם רכב חדש והם מסתכלים על שלי, יש תחושה שמסתכלים עליי מלמעלה.

כרגע אני די מרוצה מהרכב כי הוא גם הראשון שלי, אבל איפשהו זה מטריד.

שלא לדבר בכלל על נושא הבחורות שמצפות ממך לרכב חדש ויקר אחרת אתה לוזר...

 

ואם היית נוסע על קורבט 1986 מדוגמת ונוצצת היית מרגיש רע עם עצמך?

 

רכב זו בסה"כ מכונה - כשאתה אומר ישן אתה מתכוון כנראה למצב תחזוקה רעוע על רכב שנראה כמו גרוטאה - אם זה גורם לך להרגיש רע לגבי עצמך כי אין לך יכולת לתחזק ולשמר את הרכב כפי שהיית רוצה - תתגבר על זה, מדובר על משהו שנועד לשרת אותך בשלב הזה של החיים.

 

אם בהמשך הדרך תוכל להרשות לעצמך משהו שיותר מספק אותך ומדבר גם אל הלב שלך - אז תאמר על זה תודה ולבינתיים תאמר תודה על מה שיש כי גם זה לא מעט!

 

ולגבי בנות המין היפה שאומדות את טיבך על פי רכושך - יש משפט שאני מאוד אוהב - אנשים, הם ראויים אחד לשני!

 

תמצא מישהי שתהיה ראויה לך! על כל המשתמשע מכך.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

יש בזה משהו... מכיר את ההרגשה .

 

אני נוהג לפעמים בקאוואליר 2003 שלי, ולפעמים בגולף מהעבודה.

 

תחושה אחרת אפילו כשאתה נכנס לשטיפת מכוניות, או לחניון

..

אבל שים פס, תהנה מהחיים.

פורסם
היי... האם הרכב שלכם גורם לכם להרגיש רע לגבי עצמכם?

אני אסביר הרכב שלי הוא מאזדה 3 2006, ורוב הרכבים שעל הכביש הם או חדשים או הרבה יותר חדשים ממנו.

איפשהו אני מרגיש "פחות טוב" כשאני נתקל באנשים עם רכב חדש והם מסתכלים על שלי, יש תחושה שמסתכלים עליי מלמעלה.

כרגע אני די מרוצה מהרכב כי הוא גם הראשון שלי, אבל איפשהו זה מטריד.

שלא לדבר בכלל על נושא הבחורות שמצפות ממך לרכב חדש ויקר אחרת אתה לוזר...

אל תרגיש כך ואל חחשוב אפילו על מה נהגים אחרים חושבים בכביש לידך - לא מעניין כלל.

לגבי בחורות - כתבו לך אחלה סינון לגולדיגריות

קובי

:-)

פורסם
היי... האם הרכב שלכם גורם לכם להרגיש רע לגבי עצמכם?

אני אסביר הרכב שלי הוא מאזדה 3 2006, ורוב הרכבים שעל הכביש הם או חדשים או הרבה יותר חדשים ממנו.

איפשהו אני מרגיש "פחות טוב" כשאני נתקל באנשים עם רכב חדש והם מסתכלים על שלי, יש תחושה שמסתכלים עליי מלמעלה.

כרגע אני די מרוצה מהרכב כי הוא גם הראשון שלי, אבל איפשהו זה מטריד.

שלא לדבר בכלל על נושא הבחורות שמצפות ממך לרכב חדש ויקר אחרת אתה לוזר...

 

לאף אחד לא איכפת במה אתה נוסע. אף אחד לא מסתכל עליך ואת אף אחד לא מעניין אם זה מודל 2006 או 2018 או 1990.

 

 

יש לי רכב מודל 1986. אתה רואה? שלך יותר חדש ב 20 שנה.

 

 

פורסם
יש בזה משהו... מכיר את ההרגשה .

 

אני נוהג לפעמים בקאוואליר 2003 שלי, ולפעמים בגולף מהעבודה.

 

תחושה אחרת אפילו כשאתה נכנס לשטיפת מכוניות, או לחניון

..

אבל שים פס, תהנה מהחיים.

 

מכיר את ההרגשה מהצד השני.

בכל חצי שנה בטסט אני מרגיש כאילו אני במכירה של בארט ג׳קסון. נראה מה יהיו ההצעות בטסט חודש הבא.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מה שיגרום לי להרגיש רע זה להיות בחברת אנשים ששופטים אותי לפי סוג הרכב ושאר הרכוש שלי.

לדייט הראשון באתי עם האוטו שבחתימה, שהוא ממש דינוזאור ביחס למאזדה 2006. בהמשך הוא גם שירת כרכב החתונה שלנו.

תמצא בחורה שתרצה להיות איתך, לא עם הפוזה והמזומנים שלך.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...