Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2732 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האמת היא שזה עניין של תרבות.

 

הקולגות היהודים שלי נוסעים בדרך כלל במשפחתיות סטנדרטיות, לעתים משפחתיות גדולות (מה שנקרא אצלנו "מנהלים", נניח מאליבו). הערבים נוסעים במרצדס (או וולבו). אז אני חייב לסייג שזו הכללה ויש חריגים בשתי הקבוצות, אבל התחושה היא שבחברות מסויימות רכב הוא סמל סטטוס ו"האצולה מחייבת" (איזה אצולה, אנחנו לא באנגליה) ובאחרות אף אחד לא מתיחס לרכב בו אתה נוסע. או לעט בו אתה כותב, או לטלפון שאתה מניח על השולחן. או לשעון שאתה עונד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
את האמת? גם עם משרת הייטק, נניח עם שכר טוב, לא רואה סיבה לרכוש יותר מרכב מנהלים אם אתה רוצה להתפנק ויש לך משפחה. באופן כללי אני עתיד להתחיל לעבוד בתחום הזה שנה הבאה, לא רואה סיבה שאקח רכב יקר בליסינג (לצורך העניין לא יותר מסופר מיני כרגע) או שאולי ארכוש רכב מהקטגוריה הזאת (ואולי אפילו אשאר עם הרכב הנוכחי).

זה עניין של סדרי עדיפויות. אני אעדיף לטוס לחו"ל, להשקיע בתחביבים שלי (יש לי תחביבים יקרים) או בבוא היום להשקיע בחינוך לילדים שלי ולנסוע ברכב עממי (משפחתי לצורך העניין) מאשר לנסוע ברכב יקר יחסית אבל להיחנק בשבילו ולא לחיות בגללו.

רק זקנים מקובעים לוקחים היום ליסינג בהייטק. זה לא משתלם.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם
רק זקנים מקובעים לוקחים היום ליסינג בהייטק. זה לא משתלם.

אלא אם הדלק כלול. עשינו חשבון בחברה שבה התנאים לא מדהימים. למי שגר רחוק זה עדיין יכול להיות משתלם-גבולי (30,000 בשנה לערך במקרה שבחנו).

 

ולגבי הרכב הזול - רק נושא הנוחות משחק תפקיד גדול. יש לאחי פיאט 2002 ישנה שהייתה שלי ואני אוהב. אבל הסלון עבר הרבה, אחרי קצת יותר מרבע מילון ק"מ, וממילא לא היה נוח מאוד. אז זה מפריע. אבל המראה והגיל לא מפריע. אפילו חשבתי לקנות את הגרסת הGT שלו.

אוהב את המיקרה, אבל רוצה ראב 4

פורסם
רק זקנים מקובעים לוקחים היום ליסינג בהייטק. זה לא משתלם.

 

אתה רחוק מהמציאות - סטטיסטית .

 

דווקא ה "זקנים" יותר מוותרים על התענוג.

פורסם

בין רגשות נחיתות כי הבחור נוסע ברכב שהוא לא מרוצה ממנו לבין שכר של הייטק לבין חכירת רכב - איך הגענו לנקודה הזאת? :-P

 

תעשיית ההיי-טק היא תעשיית חוד חנית - אבל אחרי שנת 2008 החוד של החנית הזו איבד לא מעט מהחדות שלו.

 

מחיר הדיור מצד אחד כבד על כולנו - בייחוד על זוגות צעירים - אם אין הון עצמי, אם אין ירושות או הון מההורים - המצב קשה גם להייטקיסטים צעירים ואת זה אני רואה ממקור ראשון. אני הייטקיסט ויש צעירים בצוות.

 

רכב ליסינג זה כבר באמת מותרות והמיסים שהטילו על הנושא הזה גם הופכים את זה לכמעט ולא משתלם.

 

אבל יש מקרים בהם זה דווקא משתלם -

 

הראשון מבינם יהיה נסועה גבוהה מאוד.

השני מגיע אצל הייטקיסטים וותיקים שבמשפחתם נהגים צעירים - הביטוח, חוסר הניסיון של הנהג הצעיר והסבירות שהרכב יושחט.

השלישי - נוחות ושקט נפשי - אם אפשר, למה לא? לא כל דבר כלכלי כמובן.

 

חבר לצוות אפרופו נוהג במאזדה 3 שנת 2008 - הבן אדם לא רואה ברכב שום דבר שמציין סטטוס והיה מעדיף לחיות בלעדיו, כל הזמן טוען שאם יתקל בתקלה גדולה - יגרוט אותו :-D

 

אפרופו רוב הצוות אצלנו בכלל מגיעים לעבודה על אופניים או קורקינטים חשמליים - לחלק מהם יש רכב אבל הם לא מגיעים איתו לעבודה בכלל - רק חלק מהם מתגורר בת"א השאר בערים סמוכות וגם בגשם הם מגיעים עם האופניים והקורקינטים. תופס מהם.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

כל הדיבורים האלה על הייטקיסטים שנוסעים בטרנטה הזכירו לי מה קרה לי לפני שבועיים-שלושה בחניה של הבניין של המשרד.

חניתי ונעצר מולי רכב שהתחיל לצפור. פתחתי את החלון כדי לראות מה הוא רוצה, "שמע אני עובר פה כל הזמן ומסתכל על האוטו, רק רציתי להגיד לך כל הכבוד על הפג'ו היא נראית מדהים!".

 

לקבל מחמאה על גרוטאה ישנה זה הרבה יותר משמעותי מלקבל מחמאה (או שריטה) על פורשה חדשה אם אתם שואלים אותי.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם (נערך)
רק זקנים מקובעים לוקחים היום ליסינג בהייטק. זה לא משתלם.

 

פעם ליסינג היה משתלם לכולם. עם עליית התמחור והמיסוי, הוא הפך למשתלם רק עבור מי שעושה קילומטרז' גבוה. הכנסת מגבלת נסועה או מדרגות קילומטרז' הפכו גם את אלו לפחות כדאיים. הקטגוריה האחרונה שנשארה כדאית בליסינג - למי שיש נהגים צעירים בבית, הביטוח הגבוה כ"כ באופן פרטי, הופך את הליסינג לכדאי. וילדים שהם נהגים צעירים, מה לעשות, יש רק לאנשי הייטק זקנים (לא דוקא מקובעים). נכון להיום, תמחור הליסינג ושווי השימוש עדיין לא מתחשב בקיומם של נהגים צעירים, למרות שכמובן ההבדל גדול.

עריכה אחרונה על ידי yuvk
:turn-l:
פורסם
רק זקנים מקובעים לוקחים היום ליסינג בהייטק. זה לא משתלם.

כרגע גר בדרום, אם אעבוד במרכז וארצה לנסוע ברכב (ולא בתחבורה ציבורית), אז אין סיכוי שאעשה את זה ברכב פרטי. מדובר על כ-200 ק"מ ליום.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)
כל הדיבורים האלה על הייטקיסטים שנוסעים בטרנטה הזכירו לי מה קרה לי לפני שבועיים-שלושה בחניה של הבניין של המשרד.

חניתי ונעצר מולי רכב שהתחיל לצפור. פתחתי את החלון כדי לראות מה הוא רוצה, "שמע אני עובר פה כל הזמן ומסתכל על האוטו, רק רציתי להגיד לך כל הכבוד על הפג'ו היא נראית מדהים!".

 

לקבל מחמאה על גרוטאה ישנה זה הרבה יותר משמעותי מלקבל מחמאה (או שריטה) על פורשה חדשה אם אתם שואלים אותי.

לקבל מחמאה על פז'ו זה הענין האמיתי, כמו לקבל מחמאה על גיבנת. ואגב השירשור המוזר הזה שאני כבר פעמיים מבקש להפנות אותו לפורום פסיכולוגיה להמונים, אני מבקש לברר עם המומחים כאן, איך אני צריך להרגיש כשאני נוסע עם בורה 2001 והאם לכתוב על האוטו שאני יד ראשונה ולא קניתי אותו משומש ומה לעשות עם השכנים כאן בסביבה הקרובה, שה"נחותים" בהם נוהגים בכל מיני קיואים של אודי והאם להבין שסבר הפנים היפות בו חלקם מאחלים לי בוקר טוב הוא בעצם ענין של רחמנות על הדלפון שגר לידם ואף אחד לא יודע איך הגיע לכאן.

עריכה אחרונה על ידי רועי5
פורסם

מניסיון, תשמור על הבורה הייטב ותמתין עוד 10-15 שנה. תתחיל לקבל עליה מחמאות -:)

 

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

תקבל מחמאות בעיקר בתור לטסט שכל בן אדם שני שואל אותך אם אתה מוכר.

גם היו משאירים לי פתקים על הרכב מדי פעם.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
היי... האם הרכב שלכם גורם לכם להרגיש רע לגבי עצמכם?

אני אסביר הרכב שלי הוא מאזדה 3 2006, ורוב הרכבים שעל הכביש הם או חדשים או הרבה יותר חדשים ממנו.

איפשהו אני מרגיש "פחות טוב" כשאני נתקל באנשים עם רכב חדש והם מסתכלים על שלי, יש תחושה שמסתכלים עליי מלמעלה.

כרגע אני די מרוצה מהרכב כי הוא גם הראשון שלי, אבל איפשהו זה מטריד.

שלא לדבר בכלל על נושא הבחורות שמצפות ממך לרכב חדש ויקר אחרת אתה לוזר...

 

תעשה מה שטוב לך ולא מה שאחרים מצפים. הרכב משרת אותך נאמנה? אתה מרוצה ממנו? זה כל מה שחשוב. להיות קורבן של סמלי חברה זה מיותר

פורסם

 

לקבל מחמאה על גרוטאה ישנה זה הרבה יותר משמעותי מלקבל מחמאה (או שריטה) על פורשה חדשה אם אתם שואלים אותי.

 

לא מזמן ראיתי פיז'ו 205 צבאית לשעבר (סיומת רישוי 15, צבע לבן) במצב טוב מאוד. מודל 94 או 95. היא בהחלט בולטת בנוף המכוניות המודרניות. הסתכלתי בהערכה. נחמד לראות שמשיהו ממשיך לשמר ולתחזק רכב כזה במיוחד עם הסטוריה צבאית. פיז'ו 205 בצבע קרם בהיר או לבן עם לוחית שחורה זה היה אחד ה"סמלים" של הצבא בזמנו. צי הרכב הלבן של הצבא היה מורכב ברובו מ 205.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...