Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2732 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם בן אדם עובד ויכול להרשות לעצמו להחזיר 1500 שקל בחודש.

מה רע בלקנות רכב חדש במימון במקום לחכות 6 שנים לקרן השתלמות\לחסוך שנה וחצי בשביל זה?

אין צורך להציג כל אחד שלוקח הלוואה\מימון כבן אדם חסר אחריות.

 

ברור, הלוואה זה ענין יחסי, באיזה שלב אתה בחיים, מה כבר השגת וכו'.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם
אם בן אדם עובד ויכול להרשות לעצמו להחזיר 1500 שקל בחודש.

מה רע בלקנות רכב חדש במימון במקום לחכות 6 שנים לקרן השתלמות\לחסוך שנה וחצי בשביל זה?

אין צורך להציג כל אחד שלוקח הלוואה\מימון כבן אדם חסר אחריות.

 

בגדול אתה צודק, אבל כשקצת יורדים לפרטים, איזה רכב חדש אתה קונה בלי מקדמה, בלי בלון ומשלם 1500 ש"ח לחודש?

 

כלום!

 

ז"א שצריך גם הון ראשוני וגם להתחשב בבלון (שבשוק הרכב הנתון כיום, כמו כל בלון, בסוף מתפוצץ ללווהה בפנים) ככה שזה לא "1500 שקל לחודש"...

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

זה אמנם לדיון אחר, אבל קרנות ההשתלמות הן באמת שלך

לעומת זאת הפנסיה(לעומת ביטוח מנהלים) נזרקת לאיזה בור של כסף שממנו ממומנות כל הפנסיות של כל העולם ואחותו שיש להם תנאים מועדפים על שלך באופן ודאי והם עושקים את הבור הזה, באיזשהו שלב הכסף שם ייגמר ומי יודע מה יהיה הפתרון

 

 

בלי קשר - סעו ברכב שעושה לכם טוב, לא לשכן או למי שמסתכל עליכם

פורסם

תלוי מה גובה המקדמה.

גם תלוי איזה רכב....

לקנות סופר מיני בסביבות 90-100 זה לא כמו לקנות ג'יפון ב - 140-160

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם
לרכוש רכב באמצעות הלוואה זה כמו לחלק את הקניה בסופרמרקט לתשלומים. מדובר במוצר צריכה, גם אם זמן המחזור שלו יותר ארוך מזה של החלב והיוגורט.

 

ספציפית, לגבי קרן ההשתלמות, בדרך כלל לא כדאי לפתוח אותה, אלא להתיחס אלה כאל חלק מהחסכון הפנסיוני. כמובן שזה אינדיבידואלי אבל בדרל כלל מומלץ לא לגעת בה (כמו גם בפיצויי פיטורין, אם אינך רעב ללחם. משיכתם פוגעת אנושות בפנסיה).

 

לרכוש רכב זה לא דומה בכלל לסופרמרקט...הדבר היחיד שדומה זה שזה אכן מוצר צריכה ולא השקעה.

רכב קונים אחת לכמה שנים, כל עוד התשלומים על הרכב הנוכחי לא מתכנסים עם התשלומים על הרכב הבא, בהחלט רצוי לפרוס לתשלומים.

בסופרמרקט עושים קניה כל שבוע, ולכן אין משמעות לתשלומים...

בקיצור, שונה לחלוטין.

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם
בגדול אתה צודק, אבל כשקצת יורדים לפרטים, איזה רכב חדש אתה קונה בלי מקדמה, בלי בלון ומשלם 1500 ש"ח לחודש?

 

כלום!

 

ז"א שצריך גם הון ראשוני וגם להתחשב בבלון (שבשוק הרכב הנתון כיום, כמו כל בלון, בסוף מתפוצץ ללווהה בפנים) ככה שזה לא "1500 שקל לחודש"...

 

מצד שני את האוטו הישן אתה קונה במזומן והמחיר שלו יכול להיות המקדמה לחדש.

 

לגבי בלון, אם אין לך סכום כסף שאתה יודע שמשתחרר לפני ובסמוך למועד פרעון ההלוואה זה מוקש גדול מאוד.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אביכפול3, הפנסיה שאתה מדבר עליה היא הפנסיה ה"ותיקה" שמהווה איזה ביטוח הדדי. הפנסיה ה"חדשה" קרובה הרבה יותר לתכנית חסכון. אבל גם לותיקה יש לא מעט הגנות, ואם מדינת ישראל תקרוס כלכלית ממילא תשאר עם הפת"מ בלטה שלך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ספריאל,

 

להבנתי, בדיוק הפוך, אלה הפנסיות החדשות שמבטיחות שתקבל " זה מה שנשאר בקופה, חביבי, היו לנו הוצאות...אתה יודע כמה עולה יחידה ברזורט בסיישל ולופט במנהטן לכל הדירקטוריון?"

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

גם הלוואה, גם עם בלון, ניתן לתכנן היטב. אם דואגים למקדמה מכובדת מספיק ומשאירים בלון מתוכנן (כלומר - שווי הרכב המוערך בסוף התקופה בקיזוז מקדם בטיחות מספיק, ולא 1000-2000 ש"ח), והאדם עומד בתשלום החודשי - מה אז הבעיה? לא כל מי שלוקח הלוואה הוא בלתי מחושב, ולא כל מי שקונה במזומן הוא גורו פינאנסי.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

לקנות רכב במזומן עם רמת הריבית הנוכחית זה באמת לא חד משמעי.

לא חושב שהמבקרים פה מדברים על אנשים ששמים מקדמה של 50-70% מהכסף ועל השאר מחליטים לקחת הלוואה.

מדברים על אנשים ששמים בקושי 10% מהכסף ולוקחים החזר שהם "עומדים בו" ובונים על זה שהרכב יהיה שווה X בסוף התקופה כשבפועל זה יהיה כנראה 0.8X לכל היותר.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
אני לא טוען שזה לא חשוב לי, אני טוען שבשלב מסויים בחיים, אתה צובר כ"כ הרבה קבלות, שלא מעניין אותך איך אתה נראה בעיני אחרים.

 

רמי לוי (סתם כדוגמא לאיש פשוט שהצליח ונשאר פשוט) מגיע לפגישת עסקים, כולם עם חליפות, הוא עם החולצה המשומשת שלו שירש מהסבתא, אתה חושב שמעניין אותו מה חושבים?

 

 

 

 

 

ha1qj840__w643h354q95.jpg

 

 

אולי החולצה של רמי לוי לא נראית הכי טוב, אבל התנין של lacoste שוחה לו על הכיס :wink:

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הוא קנה את התנין בעליאקספרס 20 יחידות בדולר כולל משלוח ואישתו תפרה לו את זה לכל החולצות מהשוק.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

שרשור מאוד מעניין.

הרכב שלי מבחינת שנת ייצור ישן יותר משל פותח השרשור, הכי ישן משל כל הקולגות לעבודה וכמעט הכי ישן בחניה של הבניין שאני גר בו.

ובכל זאת זה בדרך כלל גם הרכב הכי בולט בחניה. אז כן, יש אנשים ששואלים אותי למה כל כך ישן, המנהל שלי אומר שהגיע זמני להתחדש, אבל אני נשאר עם הקשישה.

 

מאוד אוהב אותה, מדי תקופה מפנק אותה בתוספות ושיפורים ובאמת שאני מרוצה ממנה. אני נוהג לא מעט צפון\דרום על רכבים 2016 ומעלה בעבודה ובכל פעם שאני עובר לשבת ברכב שלי, אני מתפלא מאיך שהרכב שלי, שעלה לכביש בשנת 2001, מרגיש לי "מהודק" יותר, הרבה יותר מחובר לכביש ואפילו נראה טוב יותר.

 

בגדול אני יכול להתאמץ קצת ולקנות אחת חדשה יותר, אבל שלי עושה את העבודה היטב, נראית טוב, מרגישה מצויין ושווה לי הרבה יותר משהיא שווה במחירון האפסי שלה. מעדיף את שלי על פני הרבה חדשות ופשוטות.

 

לגבי הבחורות-

עד היום רק התלהבו כשהגעתי לאסוף ולא ראו אותה קודם או ידעו מראש, מבלי שהזכרתי בכלל את הנושא.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם
בגדול אתה צודק, אבל כשקצת יורדים לפרטים, איזה רכב חדש אתה קונה בלי מקדמה, בלי בלון ומשלם 1500 ש"ח לחודש?

 

כלום!

 

ז"א שצריך גם הון ראשוני וגם להתחשב בבלון (שבשוק הרכב הנתון כיום, כמו כל בלון, בסוף מתפוצץ ללווהה בפנים) ככה שזה לא "1500 שקל לחודש"...

 

התכוונתי לאנשים שיש להם 30-40 לתת מקדמה.

לוקח 1500-1600 לחודש ל3-4 שנים וקונה רכב חדש.

 

לא דיברתי על עסקאות ליסינג עם חוזה יציאה לא ברור/הלוואות של מאות אלפי שקלים בלי יכולת כיסוי ממשית.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

אני לא בטוח שאנשים שמרוויחים שכר מינימום יכולים להרשות לעצמם להחזיר 1500 ש"ח בחודש במשך כמה שנים...

×
×
  • תוכן חדש...