Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2890 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

נהגתי בגרמניה ברכב שכור ומצלמת המהירות צילמה אותי. זה קרה כשעברתי מדרך בינעירונית לעירונית. בגרמניה אין שלטי שינוי מהירות, אלא כתובית העיר אליה אתה נכנס ומבחינת חוק גרמני זה מספיק כדי לתת קנס. הקנס הוא גדול, נסעתי בסביבות 90 קמ"ש, כאשר מותר 50. נהגתי בפעם הראשונה בגרמניה ולא ידעתי מזה והאמת שאני המום כמה החוק הזה לא נועד למנוע מצבים של עבירה על המהירות המותרת, אלא לשם הכנסת כסף לקופות הערים. אני תמיד נוהג במהירות המותרת ומאד זהיר וקשה לי להשלים עם העובדה שנפלתי בפח כל כך חזק.

מישהו נתקל במצבים כאלה?

המליצו לי לבטל את הכרטיס אשראי ולא יוכלו לגבות ממני כסף, אבל אני חושש שלא אוכל להכנס אחר כך לגרמניה.

תודה.

פורסם

שלום,

נהגתי בגרמניה ברכב שכור ומצלמת המהירות צילמה אותי. זה קרה כשעברתי מדרך בינעירונית לעירונית. בגרמניה אין שלטי שינוי מהירות, אלא כתובית העיר אליה אתה נכנס ומבחינת חוק גרמני זה מספיק כדי לתת קנס. הקנס הוא גדול, נסעתי בסביבות 90 קמ"ש, כאשר מותר 50. נהגתי בפעם הראשונה בגרמניה ולא ידעתי מזה והאמת שאני המום כמה החוק הזה לא נועד למנוע מצבים של עבירה על המהירות המותרת, אלא לשם הכנסת כסף לקופות הערים. אני תמיד נוהג במהירות המותרת ומאד זהיר וקשה לי להשלים עם העובדה שנפלתי בפח כל כך חזק.

מישהו נתקל במצבים כאלה?

המליצו לי לבטל את הכרטיס אשראי ולא יוכלו לגבות ממני כסף, אבל אני חושש שלא אוכל להכנס אחר כך לגרמניה.

תודה.

פורסם

לדעתי, תשלם ותלמד להבא.

 

זה נכון בכללי - חובה על כל תייר לודא שהוא מכיר את החוק המקומי באופן בסיסי לפחות אם הוא הולך להתעסק איתו בצורה כלשהי (לאו דווקא בקטע רע, גם נהיגה פשוטה).

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

פורסם

קרה לי משהו דומה. ניסיתי לשלם את הדוח ופשוט לא הצלחתי. לא חזרו אלי לא מחברת ההשכרה ולא מהעיריה.

מקווה שזה לא ידפוק אותי ביום שארצה לחזור לנורדשלייפה

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

כל כמה זמן נפתח שרשור דומה בארץ כזו או אחרת.

 

לו אני אתה ,משלם.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אין צורך לפתוח כאן ובפורום המשפטי

 

ההמלצה של שם היא גם ההמלצה כאן.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם (נערך)

ניקטה - סטיה של 40 קמ"ש בדרך עירונית הינה עבירה חמורה, אפילו לא במדינה סלחנית כישראל. קל וחומר במדינה מסודרת.

 

אני סקרן מה סכום הקנס.

 

במדינות מסודרות באמת, נניח קנדה, הקנס היה מאות דולרים ויותר, + שלילת רשיון והחרמת הרכב. בנורווגיה היית יושב בכלא שבועיים פלוס.

 

וכפי שאני כותב תמיד - לפני נהיגה בחו"ל צריך ללמוד את חוקי המקום. השלט הצהוב הקטן (או הכחול, במרבית מדינות אירופה) עם שם היישוב, משמעותו כמו הבית אצלנו. במדינות מעטות יש תמרור המראה קו רקיע עירוני ומשמעותו זהה. ביציאה מהשטח הבנוי תמרור דומה הנחצה על ידי קו אלכסוני אדום. ולהזכירך - גם אצלנו אין שלט 50 קמ"ש בכניסה לשטח בנוי, אלא בית בעיגול אדום. המקום היחיד בו נתקלתי בשילו מהירות מובהק היא קנדה, אבל כל שיטת התמרורים שם שונה מהאירופית (והשיראלית היא וריאציה של האירופית).

 

ואני חייב לומר, יש גם חוקים לא כתובים. אותם קשה יותר ללמוד. גם לי היו תקלות מסוג זה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בגרמניה התראה על מצלמות אסורה. אם תתפס זו עבירה חמורה שקנס של אלפי אירו בצידה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לפחות קיבלת דוח שמרגיש מוצדק, יש גם דוחות על 4 קמ״ש יותר מהמותר.

 

הכי פשוט לשלם להם ולסגור עניין

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם
בגרמניה התראה על מצלמות אסורה. אם תתפס זו עבירה חמורה שקנס של אלפי אירו בצידה.

לפי מה שהבנתי הקנס הוא 75 יורו בגרמניה, אם הדו"חות מהירות עצמם יותר יקרים - זה שווה את הסיכון.

פורסם
לפחות קיבלת דוח שמרגיש מוצדק, יש גם דוחות על 4 קמ״ש יותר מהמותר.

 

הכי פשוט לשלם להם ולסגור עניין

2 קמש במקרה שלי, 72 במקום 70...

מפה לשם, ה 19 יורו קנס הגיעו איכשהו ל 100 יורו [50 יורו לחברת ההשכרה ועוד 30 יורו על זה שהמדינה שלחה את הדוח Oversea - כיף חיים]

פורסם

כוכב השחר - האם זה היה בהולנד? קנס על חריגה בשני קמ"ש מתאים לסופר ייקים האלה. דומני שאפילו השוויצרים מתחילים בין 4 ל-8 קמ"ש מעת המותר (בהתאם לסוג הדרך ולאמצעי האכיפה).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בכל הפעמים שטסתי לגרמניה על מנת לנהוג על רכב ספורט קיצוני התייעצתי לפני עם בחור נחמד שפתח שירשור בפורום BMW אמריקאי שבו הוא עוזר לתיירים שבאים לגרמניה עם כל המידע שהם צריכים. לא משנה מה שאלתי אותו, תמיד ענה בצורה מפורטת ומדוייקת.

אחרי ההקדמה הזאת, באחת הפעמים הוא פירט לי את מגוון קנסות המהירות אותן יכול הממהר לקבל:

Fines: Outside the city roads/Bundesstrasse or on Autobahn...

up to +10 kph... 10 €

…11 to 15 km/h 20 €

…16 to 20 km/h 30 €

…21 to 25 km/h 70 € 1 point on your driver's lic

…26 to 30 km/h 80 € 1 point, +one month you loose your lic

…31 to 40 km/h 120 € 1 point, +one month you loose your lic

…41 to 50 km/h 160 € 2 points, +one month you loose your lic

…51 - 60 km/h 240 € 2 points, +one month you loose your lic

…61 - 70 km/h 440 € 2 points, +Two month you loose your lic

über +70 km/h 600 € 2 points, +Three month you loose your lic

 

 

 

Fines for speeding INSIDE the city or yellow town signs...

up to.. +10 km/h 15 €

...11 to 15 km/h 25 €

...16 to 20 km/h 35 €

...21 to 25 km/h 80 € 1 point on your driver's lic

...26 to 30 km/h 100 € 1 point on your driver's lic

...31 to 40 km/h 160 € 2 points, +one month you loose your lic

...41 to 50 km/h 200 € 2 points, +one month you loose your lic

...51 to 60 km/h 280 € 2 points, +two months you loose your lic

...61 to 70 km/h 480 € 2 points, +three months you loose your lic

..über 70 km/h 680 € 2 points, +three months you loose your lic

 

בלי קשר, אני נוהג בול במהירות המותרת בתוך הערים ובאוטובאהן ובכבישים המפותלים טס.

במקומך הייתי משלם ונזהר בפעם הבאה.

 

×
×
  • תוכן חדש...