Jump to content

Krishi

  • פרסום הודעות

    644
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

5 נייטרלי

אודות Krishi

  • דירוג
    נהג נמרץ (> 500 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אני יודע שצריך להיות מינימום זמן הפרש בין דו"חות חניה על אותה חניה. האם יש פרק זמן קבוע בחוק שתקף כלפי כל העיריות? ואם כן, מהו? או שאצל כל עירייה זה מוסדר באופן שונה בתקנות העירוניות שלה? והכי חשוב, האם מדידת פרק הזמן הזה תקפה כאשר דו"ח אחד הוא של פקח העירייה והדו"ח השני הוא של המשטרה?
  2. בחיאאאאאאת מה הקשר... 🤦‍♂️ כאילו מה חיפשת איך אפשר לעקוץ בכח?
  3. לגבי שומרי דרך אני לא יודע. אבל שוטר בהחלט יכול לעצור.
  4. במצב שבו יכולת לעצור בבטחה לפני קו העצירה אבל העדפת להמשיך בנסיעה.
  5. אם עברת את קו העצירה בירוק ורק לקראת סוף הצומת המרזור התחלף לאדום המצלמה לא תצלם. המצלמה מצלמת בדר"כ כשניה לאחר שנהיה אדום רכבים שחוצים את קו העצירה (בד"כ החיישנים שלה יהיו בקרבת קו העצירה ולא באמצע הצומת).
  6. שיעשה בדיקה מקיפה מול החברת השכרה מה הסיבה לתקלה כי עכשיו זה ריבית קטנה של 50 שקל, במקרים אחרים זה יכול להיות מאות/אלפי שקלים ואולי אפילו זימון למשפט. בנוסף אולי אפשר להוציא מהם את הריבית של הקנס גם על הדרך
  7. בהיעדר צילום של האירוע נראה שהאשמה היא על החמות. בעת יציאתה מהמעגל תנועה מהנתיב הפנימי היא חוצה את הנתיב הימני החיצוני של המעגל ומחוייבת לתת זכות קדימה לרכבים הנוסעים עליו (במקרה שלנו מדובר ברכב שפגע בה).
  8. במקרים מסויימים כניסה לצומת ברמזור צהוב יכולה להיחשב כאילו נכנסת באור אדום, תלוי בנסיבות.
  9. ממתי מג"ב מתעסקים בעבירות מהירות או עבירות תעבורה באופן כללי בכלל?! בכל מקרה כמו שאמרו לך, אם לא עצרו אותו במקום אין מה לחשוש
  10. חברות השכרה בדרך כלל לוקחות עמלה כלשהי על טיפול בדו"חות. מה שמוזר זה שהדו"ח לא הגיע בסופו של דבר לאבא שלך ושווה לעשות בירורים מול הקצין רכב של החברה שזה לא יקרה שוב. אישית הייתי מבקש להישפט כדי לבטל את הדו"ח. רק על העיקרון. בנוסף ישנה כאן שאלה מעניינת, אם הדו"ח ניתן שלא כדין ובוטל במשפט, האם אפשר לדרוש מעיריית ת"א לשלם את העמלה שגבתה חברת ההשכרה על הטיפול בדו"ח. שווה לציין את זה מול השופט (להביא את פירוט החיוב מחברת ההשכרה איתך) ולדרוש פיצוי.
  11. ברמת העיקרון מבחינת החוק היבש אתה לא אמור לנסוע בכלל על השמאלי שלא לצורך עקיפה. לכן האופציה הנכונה מבחינה חוקית היא להמשיך לנסוע על הנתיב הימני מבלי לעקוף את הרכב בנתיב השמאלי ולקוות שמתישהו שהוא ישים לב שהוא נוסע סתם ככה על השמאלי (שזה בתאכלס עבירה על החוק) ויחזור לנתיב הימני ואז תוכל לעקוף אותו. אופציה נוספת היא במידה ויש עוד מכוניות על הנתיב הימני ונוצר בעצם "טור מכוניות" אז מותר למכוניות הללו "לעקוף" מכוניות שנמצאות בנתיב השמאלי כך לפי תקנה מס' 47(ג): בכביש חד-סטרי שיש בו שני נתיבים או יותר באותו כיוון נסיעה, אשר מחמת צפיפות התנועה נעים בו כלי רכב בטורים בכל נתיב, לא יראו כעקיפה את תנועתם של כלי רכב הנעים בנתיב אחד והנוסעים במהירות העולה על המהירות שבה נוסעים כלי הרכב שבנתיב האחר, ובלבד שהדבר לא יגרום הפרעה או סיכון לתנועה. לגבי התאונה, גם אם הוא זה שסטה לכיוון הנתיב שלך, יצא שעקפת אותו מימין. במידה והנהג השני לא יטען שאתה זה שסטית לנתיב שלו (אלא הוא לשלך כמו שרשמת) לדעתי שופט במקרה כזה יחלק את האשמה ביניכם. לסיכום - תקנה מצלמה. אפילו 2. אחת מקדימה ואחת מאחורה. והמהדרין שמים גם מצלמה שלישית שתצלם את פנים הרכב (למקרה שאיזה שוטר סורר יטען שהחזקת פלאפון כשבעצם גירדת באף).
  12. אופנוען ממהר... לא הבנתי... מה?....
  13. מצאתי את קובץ ההנחיות הנ"ל, עד כמה הדבר הזה מחייב? https://www.gov.il/BlobFolder/policy/guidelines_street_planning_cities/he/BicyclePlanning.pdf שימו לב לעמוד 90 עם ההנחיה הבאה (ואולי אם יש שם עוד הנחיות רלוונטיות שלא שמתי לב אליהן): 5.4.4 מפגש שביל אופניים עם רחוב בצומת של רחוב או של דרך עם שביל אופניים, תיקבע זכות הקדימה על–פי מדיניות התנועה באזור: • בצומת של שביל עם רחוב שמהירות הייעוד בו 30 קמ“ש, זכות הקדימה תינתן לאופניים. פתרון כזה מומלץ לגבות בהסדר הנדסי תואם, למשל הגבהת רצועת התנועה למפלס שביל האופניים (תרשים 5.5 ,(ולתמרר את ההסדר. • בצומת של שביל אופניים עם דרך או עם רחוב שמהירות הייעוד שלהם 50 קמ“ש או יותר, זכות הקדימה תינתן לרכב המנועי. יש להציב תמרורי זכות קדימה בשבילי האופניים
×
×
  • Create New...