Jump to content

Krishi

  • הודעות

    699
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

מוניטין

25 נייטרלי

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. טוב דיברתי עם מרכז המידע של בתי המשפט, היא הקריאה לי מפרוטוקול הדיון שבו רשום במפורש שהתביעה ביקשה לסגור את התיק והתיק נסגר בלי הרשעה ובלי כלום ובעצם מה שרשום בנט המשפט זה טעות. אם אני רוצה לשנות את זה אני צריך לפנות למזכירות בית המשפט שיתקנו את הטעות הזאת גם באתר. נקפוץ אליהם מחר זה לא רחוק מהבית ואני במקרה לא עובד בבוקר. לא יאומן שזה לא נגמר הדבר הזה חחח
  2. אני מאוד מקווה שזה לא המצב. בכל מקרה הדיון נקבע ל27.5 והתיק נסגר ב26.5. על הדיון ב27.5 רשום שהוא בוטל.
  3. לצערי לא הצלחתי להקליט ודווקא הייתה לי אפליקציה מקליטה אבל היא קרסה דווקא בזמן אמת... כן אמרו לי שאני אמור לקבל את כל החלטת השופט בדואר מאוחר יותר אז נחכה לזה
  4. עכשיו בדקתי בנט המשפט לגבי המשפט, אמנם רשום שהתיק סגור אבל בפסק דין רשום "הרשעה". יש למישהו מושג למה? זה אומר שהחליטו שאני אשם רק בלי תשלום הקנס? לא הבנתי כל כך.
  5. אגב שכחתי להודות פה לכל מי שעזר ובעיקר לך @ישה על כל העזרה כמו תמיד. @Doron_Z זכרתי שגם אתה רצית עדכון
  6. פשוט הזיה כל הסיפור הזה, לטרטר סתם ככה אזרח בשביל לייאש אותו כדי שישלם 100 שקל שהוא לא אמור לשלם. ממש שיטת מצליח עשו לי פה. ועוד איימו עלי בדיון הקודם שידרשו בנוסף גם כיסוי הוצאות, בלי בושה.
  7. המשך הסאגה מחר היה אמור להיות דיון הוכחות בתיק. עכשיו התקשרו אלי מהעירייה וטענו שהם קיבלו הצהרת "טעות פקח" או משהו כזה - הדו"ח מבוטל ואין צורך להגיע לבית משפט. לקח להם רק כמעט שנתיים.... שאלו אותי אם זה מקובל עלי. הסכמתי ובזה הסיפור נגמר. שלום ותודה רבה.
  8. להגיד את האמת אני לא יודע (לא לגבי החלק ולא לגבי הבולמים), אבל מצד שני גם החלק המקורי הוא לא בהכרח באיכות כזאת גבוהה בדאצ'יה לפי מה שהבנתי חחח
  9. התברר שיש לי רווחים בכריות בולמים שגורם לחופשים בגלגל ושיוטים בכביש, קיבלתי הצעת מחיר ממוסך פנצ'ריה שעושה גם כיווני פרונט ותיקונים מכניים מסויימים (כל מה שקשור לגלגלים לפחות) שאני מכיר והולך אליו הרבה שנים כבר, החלפת כריות ומיסבים (בערך 250 לכל צד), כיוון פרונט (150), עם עבודה (400) ועל כל זה מע"מ סה"כ 1200 שקל. נשמע סביר? רכב דאצ'יה סנדרו סטפוויי 2016
  10. Krishi

    תזמון הרמזורים בישראל

    אם נתחיל עם זה לא נסיים. במדינה קטנה כמו ישראל צריך להיות מרכז בקרה ארצי או לפחות אזורי שמתעסק בעיקר אם לא כל הזמן בתזמון ותפעול הרמזורים בתוך הערים. אחרי חיפוש קטן הבנתי שלנתיבי ישראל כן יש מרכז בקרה כזה אבל רוב הבלגן הוא דווקא בתוך התחומים העירוניים ושם זה כמו המערב הפרוע. אז מה נשאר לנו אם לא להתלונן פה בפורום? אם יש גוף אחד שאפשר לכתוב לו שבסמכותו להקים או לדאוג להקמה של מרכז בקרה (ארצי או כמה מרכזים אזוריים) שיהיו אחראים על הרמזורים העירוניים (מאשר לפנות לכל עירייה ועירייה בנפרד) אשמח לדעת את פרטי ההתקשרות שלו.
  11. Krishi

    תזמון הרמזורים בישראל

    זה נכון ואני כמעט בטוח שיש יד מכוונת רק בגלל זה. מה שהופך את זה לעוד יותר מעצבן. לא הבנתי כיצד זה רלוונטי לתלונה שלי לפעמים, במקומות מסויימים בלבד, בלילה או בסופ"ש, באמת יש עדיפות כלשהי לדרכים ראשיות מסויימות שהרמזור שם משתנה רק אם מגיע מישהו מרחוב צדדי ומפעיל את החיישן (גלאי מתכות) של הרמזור. אבל מקומות כאלה הם לא רבים. בהרבה דרכים ראשיות (בין אם עירוניות או בינעירוניות) אין שום תיכנון מיטבי של הרמזור כך שיצור זרימת תנועה חלקה מבלי לעצור בכל צומת באדום. לא רשמתי כי ברמזורים יש לפני הירוק אור צהוב שזה עוד 2 שניות לפחות. ואם אתה נוסע בדרך עירוניות אתה במילא אמור להיות במהירות נמוכה של עד 50 קמ"ש מה שאמור לתת לך את האופציה או לחלוף את הצומת אם אתה קרוב מדי או להאט בבטחה (ויש רמזורים עירוניים מסויימים שגם בהם יש ירוק מהבהב). בדרכים שבהם המהירות המותרת היא מעל 60 קמ"ש חובה על הרמזור להפעיל ירוק מהבהב לפני שהופך לאדום. מה שאני כן מסכים לגביו זה שהירוק המהבהב נראה קצר מדי, הוא כאילו מהבהב פעם אחת, ואז בפעם השניה כאילו ההבהוב נקטע באמצע והוא ישר הופך לצהוב. מה הכוונה יותר ספציפי. אני נמצא בדרך ראשית, לצורך העניין אני מתחיל נסיעה אחרי שעמדתי ברמזור אדום. נוסע במהירות המותרת. למה בצומת הבאה מחכה לי עוד אדום? ולפעמים לא רק שהוא מחכה לי אלא שהוא הופך לאדום ממש כשאני מתקרב לצומת כאילו כדי לעצבן אותי עוד יותר. וזה קורה בכל כך הרבה רחובות וכבישים בארץ שכבר הפסקתי לספור.
  12. יום אחד אני אפגוש את האיש שאחראי על תזמון הרמזורים בישראל ואני אגיד לו את כל מה שאני חושב עליו ואלו לא יהיו דברים יפים ונחמדים בלשון המעטה. בישראל קיים תזמון הרמזורים הכי גרוע בעולם כולו נראה לי, אלא אם המטרה שלהם הייתה לתקוע מכוניות בכל צומת (בעיקר בדרכים ראשיות), למנוע זרימת תנועה, לגרום לבזבוז נוסף של דלק וזיהום אוויר וכמובן כסף והכי חשוב - לגרום לנהגים להפוך לפקעת עצבים רוטנת שהרי איייייךךךך איךךךך זה יכול להיות שאתה נוסע בדרך ראשית, וכשהרמזור שלך הופך לירוק איך שאתה מתקרב לצומת הבאה מחכה לך עוד רמזור אדום (כשרוב הסיכויים שהוא הפך לאדום ממש לפני שהגעת לצומת). וזה קיים בכל כך הרבה מקומות בכל כך הרבה דרכים שאתה מתחיל באמת לתהות אם זה בכוונה או מטמטום וחוסר מקצועיות או שבכלל אין דבר כזה בארץ תזמון רמזורים - איך שמתקינים אותם, מחברים לחשמל, שמים איזה טיימר כלשהו ויאללה מה שיצא יצא. הרי מערכות של גל ירוק היו קיימות כבר לפני 50 שנה, למה זה כל כך קשה לעשות את זה גם בישראל?!!?? זהו, פרקתי. מוזמנים לשתף תחושות מי שמזדהה.
  13. מן הסתם לא באמת ציפיתי שהמשטרה תוציא הודעה כזאת, אבל מישהו בעיתונות שישים לב ויעלה איזו כתבה ישאל קצת שאלות.
  14. וואלה חרשתי כמעט את כל הארץ בחודשים האחרונים ולא ראיתי אפילו מצלמה אחת. רק עמודים ריקים. כן זה נשמע הגיוני. מוזר אבל שלא רשמו על זה בשום מקום
  15. מישהו יודע לאן נעלמו המצלמות האלה? כל העמודים ריקים כבר תקופה ארוכה. גם איתם משטרת התנועה שלנו נפלה לקושי משפטי כלשהו?
×
×
  • תוכן חדש...