Jump to content

Krishi

  • פרסום הודעות

    654
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

6 נייטרלי

אודות Krishi

  • דירוג
    נהג נמרץ (> 500 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. מאחר ולא היה רשום עליו אף מספר רכב, כך שיערתי. גם חבר שלי, שהוא עצמו לא נוהג ובעצם מתנייד רק בעזרת אמו ורכבה, חשב כך. אך מסתבר שלא כך הוא הדבר. התג כן משוייך למספר רכב ספציפי (של אמו) והוא מעודכן במאגר של משרד התחבורה. הפקח בודק בזמן אמת במחשב שלו לפי המספר רכב/תו נכה וכך הוא יכול להסיק אם אכן הרכב הזה זכאי לעמוד בחניית נכים.
  2. לפני כשנה נסעתי למשחק כדורגל של נבחרת ישראל באיצטדיון טדי בירושלים. איתי התלווה חבר שלי שהוא נכה בעל תעודת נכה ותו חניה של נכה. לכן יצרתי מראש קשר עם ההתאחדות לכדורגל על מנת שיאפשרו לי להחנות את הרכב בחניה הצמודה לאיצטדיון שבדרך כלל שמורה רק למוזמנים ונכים. ההתאחדות סיפקה לי אישור כניסה לחניה עם תו נכה עליה. לאחר שהגענו לאיצטדיון כמובן קודם כל חיפשתי חניה רגילה אבל מאחר והכל היה כבר מלא נאלצתי בלית ברירה לחנות בחניית נכים. הצבתי את התו שקיבלתי מההתאחדות בתוספת לתו נכה של חבר שלי (שלא היה עליו הגבלה למספר רכב כזה או אחר) מתחת לשמשה הקדמית של הרכב. לצערי בסוף
  3. יכולה. אופציה תמיד יש. קודם כל אתה מוזמן להעלות את הדו"ח (בטשטוש פרטים אישיים), אולי ימצאו בו כשלים מסויימים. אבל באם הכל נעשה כשורה, בספק אם תצא זכאי שכן אם הצבת את הפלאפון ברכב אזי לפי החוק הטלפון מחוייב להיות מותקן על תושבת באופן יציב המונע נפילתו, מה שלא היה במקרה שלך. חובה להחזיק בהגה או בכידון תק' (מס' 3) תש"ל-1970 תק' (מס' 9) תש"ל-1970 תק' (מס' 6) תשנ"ד-1994 28. (א) נוהג רכב חייב להחזיק בידיו את ההגה או הכידון כל עוד הרכב בתנועה; אולם רשאי הוא להסיר יד אחת מן ההגה או הכידון אם עליו לעשות בה דבר להבטחת פעולתו התקינה של הרכב או לקיום כללי התנועה.
  4. אני לא מבין מה הבעיה. תחזור לאותו מקום, תצלם אם היה קו לבן רצוף או מקווקו, במידה והיה מקווקו וניתן היה לעקוף תראה את ההוכחות שלך בבית משפט וזהו.
  5. קודם כל סליחה שלא הייתי שותף בדיון פה, עברו עלי ימים עמוסים (המשפחה התרחבה). בכל מקרה שמח לראות איך התפתח פה דיון מענין על עניין שנראה פעוט חח אז ככה, לאחר בדיקה בספר רכב שלי רשום שמרגע הדלקת הנורית דלק יש כ-50 ק"מ נוספים. לגבי מה המרחק שמראה לי המחשב רכב עד לגמר הדלק זה באמת מחושב לפי צריכת הדלק ב-400 ק"מ האחרונים. לגבי קיבולת של מיכל דלק, בספר רכב רשום שיש כ-50 ליטר. אם כי היו הרבה מצבים שתידלקתי גם 61-63 ליטר. אני משתדל לתדלק עד הפיה כדי לחסוך לעצמי ביקורים תכופים בתחנת דלק (מה שגם שהתחנה המועדפת עלי נמצאת בעיר ליד). עכשיו קראתי בספר רכב שלא מומלץ לתדלק עד הפיה
  6. ברור לי לגמרי שאין פה 100% אבל זה כן יכול לתת לך אומדן כלשהו שיוכל לעזור במקרים שונים. סתם דוגמא נגיד ואתה מגלה שמרגע הדלקת הנורית יש לך בערך עוד 50 ק"מ עד שהאוטו שובק חיים ותחנת דלק הקרובה רק עוד 30 ק"מ אז אתה יודע שתוכל להגיע בלי חשש. יש לי דאצ'יה סנדרו סטפוויי 2016. אגב רשום בספר רכב שיש לי מיכל דלק של כ50 ליטר למרות שבפועל הייתי מתדלק גם 60+ אז אני לא מסתמך על זה כל כך.
  7. כן ככה חשבתי לעשות. איך שנדלקת הנורית לאפס קילומטראז' של נסיעה ולנסוע עד שנגמר הדלק (מן הסתם אני אקח איתי מיכל דלק כדי למלא אחר כך). אבל לפי התיאור שלך לגבי נזק מכני אולי זה לא כדאי לביצוע כל כך חח
  8. אמנם אני יודע שלא מומלץ להגיע למצב כזה אבל בכל זאת במקרה ו... ולכל חירום, הייתי רוצה לדעת כמה בדיוק קילומטראז' נשאר לי (בנסיעת סבתא רגועה משולבת) מרגע שנורית הדלק נדלקת ועד שבפועל נגמר הדלק. השאלה האם אפשר לעשות ניסוי כזה, למה לצפות ברגע שנגמר הדלק והאם זה יכול לפגוע מכנית ברכב.
  9. אני יודע שצריך להיות מינימום זמן הפרש בין דו"חות חניה על אותה חניה. האם יש פרק זמן קבוע בחוק שתקף כלפי כל העיריות? ואם כן, מהו? או שאצל כל עירייה זה מוסדר באופן שונה בתקנות העירוניות שלה? והכי חשוב, האם מדידת פרק הזמן הזה תקפה כאשר דו"ח אחד הוא של פקח העירייה והדו"ח השני הוא של המשטרה?
  10. בחיאאאאאאת מה הקשר... 🤦‍♂️ כאילו מה חיפשת איך אפשר לעקוץ בכח?
  11. לגבי שומרי דרך אני לא יודע. אבל שוטר בהחלט יכול לעצור.
  12. במצב שבו יכולת לעצור בבטחה לפני קו העצירה אבל העדפת להמשיך בנסיעה.
  13. אם עברת את קו העצירה בירוק ורק לקראת סוף הצומת המרזור התחלף לאדום המצלמה לא תצלם. המצלמה מצלמת בדר"כ כשניה לאחר שנהיה אדום רכבים שחוצים את קו העצירה (בד"כ החיישנים שלה יהיו בקרבת קו העצירה ולא באמצע הצומת).
×
×
  • Create New...