Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 7 שעות, - XM - כתב:

עכשיו קפץ לי רעיון לראש, למה שבנק ישראל לא ”יפגר’’ קצת בהעלאות הריבית, יתן לדולר לטפס לשער של 4, לפני שהוא יעשה העלאות ריבית נוספות, גם אז כשהדולר יגיע ל4 שבנק ישראל יעצור את העליות ע’’י מכירת דולרים והצפה של השוק בשער

 

כי התפקיד של בנק ישראל הוא לשמור על יציבות הכלכלה הישראלית ולא להשמיד אותה. 

פורסם
בתאריך 16.8.2022 בשעה 02:41, garicho כתב:

הבעיה היא שבונים לא נכון. לא צריך לבנות מפלצות. גם בנייה של בניינים עם 6-7 קומות אבל שמתוכניים נכון לאוכלוסיה שחיה בהם יכולים להיות מעולים. ע"ע פריז או ערים אירופאיות צמודות אחרות שלא נראות כמו טוקיו או הונג קונג ועדיין מצליחות להכיל מיליוני אנשים ללא בעיה.


@garicho כתבה בשבילך:
https://www.ynet.co.il/architecture/article/hjmwfilwo

  • רעיון טוב! 1
פורסם

תודה על הכתבה. הייתי משתמש בטיעונים אחרים קצת, מסביר יותר על ניצול השטח ובעיקר מה האלטרנטיבה הנכונה ואיך היא ניתנת למימוש, גם בישראל. זה לצערי לא נכתב בכתבה וחבל.

 

צריך להסביר מה כן ואיך כן, ולא רק מה לא. לא מספיק להגיד ״תשכיב מגדל וזה יעבוד״. צריך דוגמאות קונקרטיות, ואז להתדיין עליהן. לדוגמא לקחת שכונת מגדלים כזאת - דרום נתניה או אם המושבות בפתח תקווה הן דוגמאות טובות - ולהראות איך באותו תא שטח ניתן לבנות שכונה נהדרת של בנייני 8-9 קומות עם אותה כמות תושבים אבל בפרופורציות אנושיות.

אולי זאת עבודה טובה לסטודנט להנדסה סביבתית. מעניין אם מישהו עשה את זה…

  • אהבתי 1
פורסם

אז אתמול הפד העלה את הריבית בעוד 0.75%. עבר רשמית מהאיזור הניטרלי למצמצם. והפד מאותת שלא אכפת לו מכלום פרט לעצירת אינפלציה - מיתון, קריסת שוק המניות, קריסת מחירי הדירות - כל אלה שיקול משני לעצירת האינפלציה.

פורסם
לפני 28 דקות, garicho כתב:

והפד מאותת שלא אכפת לו מכלום

This Is Fine creator explains the timelessness of his meme - The Verge

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם
לפני כשעה, garicho כתב:

אז אתמול הפד העלה את הריבית בעוד 0.75%. עבר רשמית מהאיזור הניטרלי למצמצם. והפד מאותת שלא אכפת לו מכלום פרט לעצירת אינפלציה - מיתון, קריסת שוק המניות, קריסת מחירי הדירות - כל אלה שיקול משני לעצירת האינפלציה.

אם באמת לא היה אכפת לו מכלום היה מעלה אתמול את הריבית ב-8% במכה ומחסל את האינפלציה.
אכפת לו מאוד, ולכן הוא מעדיף לעשות חיפוש איטי של סביבת הריבית "האופטימלית" כדי למגר את האינפלציה גם אם בדרך יחוסלו המון עניים.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני כשעה, garicho כתב:

אז אתמול הפד העלה את הריבית בעוד 0.75%. עבר רשמית מהאיזור הניטרלי למצמצם. והפד מאותת שלא אכפת לו מכלום פרט לעצירת אינפלציה - מיתון, קריסת שוק המניות, קריסת מחירי הדירות - כל אלה שיקול משני לעצירת האינפלציה.

 

הנדל"ן בארה"ב כבר מקרטע ממזמן,

שכן הריבית שם היא קבועה והיא כבר בסביבות 6.2 אחוז. 

פורסם
לפני 2 דקות, farkash7 כתב:

אם באמת לא היה אכפת לו מכלום היה מעלה אתמול את הריבית ב-8% במכה ומחסל את האינפלציה.
אכפת לו מאוד, ולכן הוא מעדיף לעשות חיפוש איטי של סביבת הריבית "האופטימלית" כדי למגר את האינפלציה גם אם בדרך יחוסלו המון עניים.

הענים יסבלו גם באם לא יעלו את הריבית, האינפלציה ועליית המחירים המטורפת שלא מפסיקה תעשה זאת במקום.

חברים באנגליה הולכים לשלם פי 3 על גז כדי לחמם את הבית שלהם בחורף הקרוב , אין לי מושג מה יעשו העניים שם כדי לשרוד את הקור באנגליה.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

מי שלא חי במדינה מוכת אינפלציה, לא יבין למה הנגידים בכל העולם המערבי כל כך מבועתים ממנה ומעדיפים מיתון ואבטלה על פניה.

חוויתי בתור ילד את המגה אינפלציה של שנות ה80, במשפחה ממעמד בינוני נמוך. ממש ממש לא כיף.

  • אהבתי 3

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

אינפלציה היא האויב הגדול ביותר של הכלכלה.

היא מרסקת הכל מהכל ולא משאירה שבויים.

היא הרבה יותר גרועה מקריסת נדלן או מעוד אחוז מסויים של עניים.

תסתכלי מה קרה במדינות עם אינפלציה מטורפת, הכי זכור לאחרונה זו ארגנטינה של לפני 20 שנה, זו קריסה טוטאלית של כלכלה.

מצד שני הפד לא ירים 8% במכה, אבל הוא כן יעשה את זה בנחישות.

גם בישראל הריבית תמשיך לעלות.

וגם בישראל הנדלן הולך לחטוף חזק בסביבה של ריבית גבוהה ומחירים מופקעים.

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

×
×
  • תוכן חדש...