Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מעניין אותי ההסבר הלוגי לחשש מבניין בגובה 30/60/90 קומות.

(בהנחה כמובן שמתוכנן היטב, כמו שמקובל בעולם, כולל מעליות מהירות נפרדות לקומות הגבוהות, כל התשתיות התומכות  וכו').

 

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
לפני 7 דקות, natco כתב:

כל התשתיות התומכות  וכו'

החשש הוא לא כלפי הבניין עצמו, אלא כלפי המצוטט, בפרט במדינה שלנו.

  • רעיון טוב! 1
בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם

חיבור לעורקי תחבורה (ציבורית/פרטית) קיימים, הקמה/התאמת בתי ספר, הקמה/התאמת שירותי רפואה בקהילה. זה העיקריים.

  • אהבתי 2
בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם
לפני 23 דקות, MiniMiz3r כתב:

יותר קומות = יותר שכנים = יותר כאב ראש ובעיות

אני חושב שמשלב כלשהוא זה הופך להיות אנונימי יותר מבבניין של 7 קומות.  תחשוב על "שכונה" שלמה שבנוייה לגובה. 

יש כל כך הרבה שכנים, שהם הופכים עבורך למשהו כמו השכנים מהמשך הרחוב.

יש חברת ניהול, ושלום במעלית אתה אומר מקסימום לאלה שהפרצוף שלהם נראה לך מוכר מהקומה שלך.

 

ברור שזו חתיכת שינוי תפיסה מקונספט ה"שכנים" של ילדי שנות ה-80 הישראלים.  אבל זה מקובל כבר בתוך המטרופולינים בהרבה מקומות בעולם המערבי.

תכל'ס? גם לנו לא תהיה בקרוב יותר מידי ברירה, בטח למי שירצה לגור בלב המטרופולין התל-אביבי. 

צריך לעשות את הסוויץ' הזה. אין ברירה. 

בנייה של 7-8 קומות היום בתוך המטרופולינים זו בכיה לדורות. 

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

זה לא עניין של אנונימיות, יכול להיות שהשכן האנונימי מקומה 21 הוא חרא של בן אדם שחוסם עם הרכב שלו את הכניסה לבניין או עושה מסיבות קריוקי כל הלילה או מעשן במעלית. 

ככל שיש יותר שכנים ככה הסיכוי ליפול על אנשים חראות ששמים פס על השכנים שלהם גדול יותר, גם אם אתה לא מכיר אותם בשם שלהם. 

 

בשביל הקוריוז יש לי חבר שגר בבניין רב קומות ו"איבד" תוך שנה שני שכנים - אחד נרצח ביריות והשני התפוצץ עם הרכב שלו כמה מאות מטרים מהבית. 

בקיצור, מרבה שכנים מרבה צרות... 

  • אהבתי 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אבל מה אפשר לעשות? להגביל ילודה?

יש יותר מדי אנשים בשביל להמשיך לבנות "בנייני בוטיק" באזורי הביקוש.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

סנקציות ואכיפה נגד דיירים בעייתיים, אבל במדינה שמאפשרת לבדואים לנסוע בשיירות בנגב עם נשקים שלופים וירי באוויר, אין שום סיכוי שמישהו יעשה משהו לשכן ששם פס על כולם. 

עריכה אחרונה על ידי MiniMiz3r
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

טוב, זה כבר לא בעיה של תכנון מגורים, זה בעיה אחרת של חוק בלי שיניים וחוסר אכיפה.

בתכלס המון בעיות היו נפתרות במדינה הזאת אם סל הכל החוקים היו נאכפים. בלי להמציא שום דבר חדש ומהפכני, פשוט לאכוף את החוק.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

הזוי זו הגדרה קצת קיצונית.

ישנם המון מחקרים על התפתחות של ערים, מכל מיני דיספלינות ומכל מיני זויות.

אנשים משחר ההסטריה מתקבצים לחיות בקבוצות ובתוך מתחמים מוגדרים.

ובינינו, יש גם סיבות פרוזאיות, אנוכיות לחלוטין למה שכל בחור צעיר יעדיף לגור בגבעתיים ולא בדימונה.

 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
לפני 52 דקות, MiniMiz3r כתב:

בשביל הקוריוז יש לי חבר שגר בבניין רב קומות ו"איבד" תוך שנה שני שכנים - אחד נרצח ביריות והשני התפוצץ עם הרכב שלו כמה מאות מטרים מהבית. 

בקיצור, מרבה שכנים מרבה צרות... 

לא נראה לי שהבניין עצמו הוא זה שאחראי לשכנים מהעולם התחתון.

פורסם (נערך)

ברור, זו פשוט דוגמה קיצונית לבעיות שיכולות לצוץ עם שכנים, וככל שיש יותר שכנים כך גדל הפוטנציאל לבעיות. 

בבניין שלי יש תשע דירות בסך הכל, ועדיין שני שכנים כמעט הלכו מכות.

יש לי חבר שקנה דירה ברב קומות בקריות, עוד לפני שהבניין אוכלס יש ריבים בקבוצת וואטסאפ כולל קללות בסגנון "אני אז**ן אותך, אתה לא מכיר אותי"... 

עריכה אחרונה על ידי MiniMiz3r
  • מצחיק 1
×
×
  • תוכן חדש...