Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4627 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

Honda civic lx blue נפח מנוע 1800 חמישה הילוכים או מאזה 3 2010 כסופה

איזה אוטו יותר עדיף לקנות ולמה?!

וכמה צריכת דלק של כל אחד?

מחר אני קונה אז אני אשמח לקבל תשובות כמה שיותר מהר :)

פורסם

לאיזה מטרות?

שתיהן אמינות , טיפולים ואחזקה וביטוח בהונדה יהיו יקרים יותר.

צריכת דלק פחות או יותר אותו הדבר בשניהם למרות מנוע גדול יותר בהונדה.

 

הונדה נחשבת לרמה מעל המזדה בביצועים , נוחות , אבזור

פורסם

שתיי המכוניות מעולות.. הונדה סיוויק היא מכונית אמינה עם ביצועים טובים...

המאזדה 3 איכותית גם היא.. לא כתבת מה הקרטריונים שלך, המחירים כמעט וזהים

אז סביר להניח שלא זה יהיה השיקול שלך..

פורסם

אם לכם היה את הבחירה מה אתם הייתם קונים?

כמה שאלות בקשר להונדה סיוויק:

1) שנים 2009 ומעלה הוסיפו משו להונדה שאין ב2008?

2( מה יותר עדיף הונדה סאדן או אצבאק ולמה?

3) רשום במסמכים דל האוטו עם זה סאדן פשוטה או מאובזרת? או שאפשר לדעת מהי רק שרואים את האוטו.

אני שואל את זה כי אם אני לוקח סאדן פשוטה ומאבזר אותה כמו הסאדן המאובזרת אז אני מוכר אותה גם כמוה?

פורסם

בוא נתחיל מזה שכל הדיון נראה ממש לא רציני...מה זה השאלות קיטבג האלה והאמירה של "מחר אני קונה"?!

חביבי, זה לא ללכת לסופר לקנות עגבניות. שב, חפש באינטרנט, חכה לתשובות של אנשים, תתלבט קצת ואז תלך לקנות.

×
×
  • תוכן חדש...