Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4349 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
האמת שאני לא מבין את כל הקריאות שאל על חארות על זה שהמחירים כרגע יקרים.

 

1. מי שבחר לטוס ולפרנס חברה לא ישראלית (וסיבותיו עימו) ועכשיו נתקע ואוכל ממנה חרא, פתאום בוכה שאל על העלתה תעריפים, יקרה ולא מתחשבת בוא.

איפה היית שקנית כרטיס טיסה בחברה זרה? האם בכלל חשבת לפרנס חברה ישראלית ולא חברה גויה?

לחזק את כוחה הפיננסי (ולא, ההפרש ממש לא גדול בדר"כ אם בכלל יש)

 

2. אל על הפסידה 50 מיליון ש"ח בעכבות ההתחשבות באזרחים, לינק מצ"ב פה:

 

http://www.elal.co.il/ELAL/Hebrew/AboutELAL/NewsGeneral_items/He_tzuk_eitan_080714.htm

 

מישהו הזכיר את זה בדיון?

 

3. אל על הוציאה 4 מטוסים במחירי עלות לטורקיה להחזיר ישראלים שנתקעו שם וטסו עם חברות זרות, מישהו בכלל פירגן להם על זה?

 

4. כאשר אל על הייתה חברה ממשלתית רבים צעקו שצריך להפריט אותה ולהפוך אותה לחברה פרטית, אז הינה היא הפכה לפרטית ולא חייבת דין וחשבון כלכלי לאף אחד שלא בעל מניות.

 

 

זאת בדיוק הסיבה למה צריך חברת תעופה בעלת יכולות טראנס אטלנטיות ישראלית, וזה לא משנה אם היא מפסידה או לא.

בדיוק כמו המקרה עם מנית הזהב בצים.

 

כל מיני מטומטמים שהחליטו שהאוכל באל על פחות טוב והריפוד קצת יותר ישן, ועוד היא יקרה ב10% מחברות גויות לא טסים איתה ועכשיו הם בוכים.

 

אז תמשיכו לטוס בלופטנזה וחברותיה כי השירות יותר טוב (ממש לא) ולקמבן קונשקיינים בירדן בשביל לחסוך 100 דולר לתאילנד (ואולי להיתקע במדינה עויינת ואז לרוץ ולבקש מגורמים רשמיים במדינה לעזור לכם) ועכשיו תמשיכו להתמרמר שאל על שמה עליכם ז*ן.

 

אני בעד שישחילו 10.000$ לכרטיס ומי שלא מתאים לו, מוזמן לבכות לחברה הזרה שבא טס שתידאג לו או לחלופין לצאת לשחייה לכיוון ישראל.

 

1. כל אחד יעשה כראות עיניו או רצונו.

 

2. אלעל עסוקה בלהפסיד כסף בכל מקרה, היא לא חברה ריווחית במיוחד.

 

3. כל הכבוד להם על כך. נותן לך נקודת זכות על זה ופרגון. ברצינות.

 

4. את אלעל היה צריך לסגור בהליכי פשיטת רגל ולהקים את החברה הזאת מאפס. החברה הזאת מתקיימת בימינו מכספי משלמי המיסים בין היתר, משמע אני ואתה. לא נראה לי שאני צריך ל"פרנס" את החברה הכושלת הזאת בעקבות התנהלות לקויה לחלוטין, הגוררת אותה כל הזמן אל הפסדי כספים עצומים.

 

5. לא תומך לרגע באירופאיות שהופחדו מה-FAA ה"נכבד" והחליטו לא להגיע לארץ. מצער מאוד שקונצרן לופטהנזה החליט להשהות את הטיסות לארץ - מה שלא קרה מאז מלחמת המפרץ (הגיעו סדיר בעופרת יצוקה ועמוד ענן, למרות שגם אז נורו רקטות לכיוון ת"א / גוש דן).

לגבי אירפראנס KLM זה היה רק עניין של זמן עד שיגיעו ההודעות על השהיית הטיסות, הרי הם תמיד הראשונים להתקפל מכאן (ביטלו כמה טיסות עם תחילת המבצע הנוכחי). גם ב"עמוד ענן" צוותי האוויר סירבו להגיע לארץ (עם פגיעת הפאג'ר ברשל"צ) וטיסות נדחו ובוטלו (העגום בזה הוא שרב הצוותי אוויר שלהם - יהודים - עם משפחות בארץ).

 

6. לאלעל צי מטוסים מיושן ברובו (הוספת 739 לא עוזרת כשיש עוד 763 עתיקים ו-744 ותיקים להפליא). לאלעל מחלקות שונות שאינן עומדות עוד ברמות המחלקות של החברות האירופאיות / אסיאתיות המובילות (למרות שהם בהחלט משפרים ומשתפרים). לאלעל שירות נחות מהותית מאשר בחברות האירופאיות / אסיאתיות המובילות. לאלעל רמת תמחור לא שפויה במרבית המקרים - ורק לעיתים היא מצליחה להציע מחירים אטרקטיביים אל מול החברות המתחרות הגדולות.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

  • תגובות 152
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לביא - כבר שנתייםן מאז הטיסה האחרונה שלי ב"אל-על" - אפילו התחילו למחוק לי נקודות. אבל בחצי השנה האחרונה טסתי 8 קטעים - 6 באייר פראנס, שניים בפינאייר. חוץ מהארוחה בקטע אחד באייר פראנס בכולם השירות היה פושר עד ירוד.

ברור לי שכיום כל החברות בונות על חסכון. הפתרון שלי - מביא את הסנדביצ'ים מהבית, עושה צ'ק אין מוקדם ומנסה לתפוס מושב במעבר החירום (בחברות שלא דורשות תשלום נוסף) ומתעלם מכל השאר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

ועדיין לא הבנתי על סמך מה אתה קורא לי גזען.

אני יותר מאשמח לדעת את הסיבה שבגינה אתה מחליט לקרוא לי על גבי פורום פתוח גזעני.

 

לגבי שאר הדברים שאם רובם אני בכלל לא מסכים איתך, בטח שאתה מציג תמונה מעוותת שאל על חרא ושאר החברות מושלמות.

 

אם אתה מאשים את אל על ברמת תחזוקה ברמת שבר כי הסעת טכנאי של אלעל, ומצייר כאילו שבחברות אחרות המצב טוב יותר בלי לדעת אז תסלח לי אבל אתה כנראה לא שיא האיטליגנציה (אני מרשה לעצמי לאחר שקיללת אותי ולאחר מכן החלטת להתעלם במופגן מהבקשה שלי להסבר)

 

ובוא רגע נחזור לטכנאי, אני מבין ששאלת אותו האם הוא מרוצה מהשכר, מהיחס מהבוס והתנאים הנלווים ולאחר שווידאת שהוא לא ממורמר ומדבר באובייקטיביות לקחת את דעתו כחקיקה בסלע.

כמובן שגם החלטת לפרסם את זה בפורום פתוח שזה נכון כי הסעת עוד טכנאים של חברות אחרות וקיבלת את הרושם שבחברות הזרות המצב מושלם.

 

ולגבי פיטורי הדיילים, אתה מדבר שטויות.

עם כל הכבוד לאחותך (ותאמין לי, אני בתחום התעופה כמה שנים טובות. אבי, אני ובני משפחתי כולנו עובדים בתחום אך בחברות שנות ותפקידים שונים)

לאל על וועד העובדים בין החזקים במשק, בשביל לפטר עובד צוות אוויר באל על צריך סיבות טובות וטיעונים מוכחים ומגובים.

אל על לא מפטרת דיילים לאחר סיום החוזה כדי לחסוך התנאים סוציאלים, ההיפך הוא הנכון. (ולא שהכל מושלם, לדעתי הם מקבלים שכר זעום לעומת תנאי העבודה)

 

ובנימה אופטימית זאת, אני פורש מהדיון.

כבר לא באמת מעניין אותי להוכיח למי יש יותר גדול ("אחותי דיילת באל על")

גם לא באמת מעניין אותי להבין מה הקשר בין אנטישמים לבין קניית כרטיס טיסה בחברה כזו או אחרת שעדיין לא הבנתי מההסבר שלך מה הקשר.

גם לא באמת מעניין אותי להוכיח שכל מה שדיברת זה שטויות, שרמת האחזקה של אל על זהה ואף טובה יותר מרוב החברות הזרות.

גם לא באמת מעניין אותי לשים קישורים למצב הפיננסי של החברות הזרות שנתת פה לדוגמא (למרות שחלקן במצב כלכלי הרבה יותר גרוע מאל על)

גם לא באמת מעניין אותי לנסות להסביר לך עד כמה זה חשוב שתיהיה חברת תעופה טארנס אטלנטית ישראלית מבחינה בטחונית למדינת ישראל.

 

ביי ביי.

 

אין לי בעיה לפרנס חברה ישראלית וזו בד"כ תהיה העדפה, עם זאת הכי בבית בעולם מתקשר עם אל על לדופקים אותך בכל העולם כאילו אתה בבית.

מין מנטליות ישראלית שכזו.

המשפט האחרון - זו ביקורת על אותם ישראלים שקנו כרטיסים ביומיים האחרונים ב1500$ ומתבכיינים על כך.

אם הם היו נשארים עוד יומים שלושה לא היה קורה כלום. היום חוסכים את הכסף.

אל על מפטרת דיילים בתום 2 או 5 ככה שיתאים לחוזה, עבדתי בשדה כמה שנים, ראיתי את זה.

צי המטוסים של אל על מיושן ומזעזע, פעם לקחתי טכנאי מצד אחד של השדה לצד השני, ביקורת מפה ועד הודעה חדשה, מטוסים שצריך היה להחליף לא מוחלפים.

אלעל פונה לרגש הלאומי שלך לתמוך בחברה, לא מקבל את זה. זו חברה פרטית ויקרה. מעדיך לשים את הכסף (שגם ככה אין לי במקום אחר).

סוויס ולופטי - בעונת החורף אכן מביאות A321 שזה די מבאס בעיקר לאלו שקנו כרטיס בביזנס. לא אחת היה לי מקרה כזה ואנשים ביקשו להתלונן ודי בצדק.

אני אגב בכל מקרה אעדיף לשלם כסף לחברה שלא מתקפלת בפני אדם שלא יכול לשבת ליד אשתו או אשה כלשהי במטוס, ואף אחד לא מעוניין לשבת לידו מפאת ריחו העז (בכל זאת עברו למעלה מ30 שעות מאז המקלחת לכבוד השבת).

 

מה שהכי אכפת לכלכל בטיסה זו עגלת הדיוטי. כל השאר לא מעניין ממש. הוא צריך למכור.

אחותי עכשיו דיילת אוויר באלעל, אז סמוך עליי אני מכיר את המצב מבפנים.

אייר פראנס היא אחת החברות היותר חזקות בשוק, היא זו שרכשה את KLM ולמעשה החברה הטובה והחזקה בsky team.

brussels airlines חזקה בטיסות לאפריקה, עם זאת טסתי איתה 3-4 פעמים היה טוב. עם sun d'or טסתי חזרה מפריז פעם אחת, היה זוועה.

עריכה אחרונה על ידי fish

פורסם

3. אל על הוציאה 4 מטוסים במחירי עלות לטורקיה להחזיר ישראלים שנתקעו שם וטסו עם חברות זרות, מישהו בכלל פירגן להם על זה?

 

זאת בדיוק הסיבה למה צריך חברת תעופה בעלת יכולות טראנס אטלנטיות ישראלית, וזה לא משנה אם היא מפסידה או לא.

בדיוק כמו המקרה עם מנית הזהב בצים.

 

http://m.walla.co.il/ExpandedItem.aspx?WallaId=1/2686/2768814&ItemType=129&VerticalId=2

בינתיים למיטב ידיעתי לא חולצו שום נוסעים מטורקיה.

רצו להעביר אותם דרך אתונה, דרך עמאן, לעובדה, כל מיני קומבינציות ובינתיים כלום.

בסוף טורקיש יטיסו אותם לנתב"ג באיחור של 3 ימים וזהו.

אל-על לא סייעה בכלום לסיפור הזה.

 

ועם כל הכבוד לאל-על, לא חובה חברה עם יכולות טרנס-אטלנטיות כדי להחזיר נוסעים תקועים מאתונה או מלרנקה, מי ישמע יעדים טרנס אטלנטיים.

ההתנהלות של המדינה מטומטמת.

היו צריכים לסגור עם החברות הזרות שינחתו בעמאן ולהוציא משם אוטובוסים,

או לחלופין שינחתו בלרנקה ושהמדינה תחכור 747 לכמה ימים שיעשה 4 נגלות ביום מלרנקה לנתב"ג.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם (נערך)

1. צריך חברה עם יכולות טרנסאלטנטיות, ולא בשביל נוסעים אלא בשביל מטענים בחירום, למרות שהגלקסי יעשה את העבודה היטב.

2. כולכם מציעים הצעות - מישהו מכם יודע משהו על הקיבולת של נמלי התעופה שהצעתם? האם הם מסוגלים לעמוד בעומס, ואם כן - האם הממשלות יעשו משהו לטובת ישראל?

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

נכון לעכשיו לפחות מטוס אחד של אלעל יצא וכבר בדרך חזרה מטורקיה.

 

והכוונה שלי לא הייתה להחזיק את אלעל כדי שתביא נוסעים במקרה הצורך, אלא בדברים בטחוניים ומדיניים בשעות משבר\חירום

פורסם
1. צריך חברה עם יכולות טרנסאלטנטיות, ולא בשביל נוסעים אלא בשבביל מטענים בחירום, למרות שהגלקסי יעשה את העבודה היטב.

2. כולכם מציעים הצעות - מישהו מכם יודע משהו על הקיבולת של נמלי התעופה שהצעתם? האם הם מסוגלים לעמוד בעומס, ואם כן - האם הממשלות יעשו משהו לטובת ישראל?

 

לרובם קיבולת נמוכה.

לעמאן קיבלות גבוה אך סירבו לעזור.

פורסם

Laviii, המעבר ל-A321 / A320 נעשה ממספר שיקולים הגיונים (אך לא נעימים לנו, הנוסעים):

- עלויות דלק נמוכות מהותית. אבל מהותית. סדר גודל של חצי מצריכת הדלק של 340-000 או 747-400, אם לא יותר.

- במחלקה הרגילה ובמחלקת העסקים הייתה תפוסה מלאה רב הזמן, אלא שכרטיסי מחלקה ראשונה כמעט ולא נמכרו (לרב שודרגו לשם נוסעים).

 

בעתיד הקרוב (מתרחש כרגע) יוכנסו מערכות בידור לכ-20 מטוסי A321. לאחר מכן זה יקרה כנראה גם ב-A320 ספציפיים.

בנוסף לכך, יש דיבורים על כך שבמטוסי A321 ספציפיים תשודרג מחלקת העסקים האירופאית למחלקת עסקים אמיתית (כדת וכדין), כפי שיש במטוסי A321 מסויימים של בריטיש (אלו ששירתו בעבר את BMI, עד הרכישה ע"י בריטיש - מלופטהנזה).

 

היו תלונות רבות מצד הנוסעים / הנוסעים המתמידים מאוד של לופטהנזה בנושא. כנראה שמישהו לקח זאת בחשבון ואכן דואג לשפר ולטפל בנושא.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
[/b]לרובם קיבולת נמוכה.

לעמאן קיבלות גבוה אך סירבו לעזור.

 

יש לך סימוכין לכך שהירדנים סירבו לעזור?

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
1. צריך חברה עם יכולות טרנסאלטנטיות, ולא בשביל נוסעים אלא בשביל מטענים בחירום, למרות שהגלקסי יעשה את העבודה היטב.

 

כמו שכתבת - לצרכים בטחוניים/אסטרטגיים לצבא יש מטוסי תובלה שיכולים להוביל איזה מטען שצריך.

מה גם שמדינת ישראל היום לא נמצאת במצב של 1973 של איום קיומי שעלול להציב אותה עם הגב לקיר ותלויה בהגעה בהולה מהיום להיום של אספקה מהדוד סם.

ועל מנת להוביל מטענים מסחריים רגילים במצב בו חברות זרות לא טסות לפה, מדינת ישראל יכולה די בקלות לחכור מטוסי מטען תוך כמה ימים אם באמת צריך.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

 

3. טיסות לאמריקה. אלעל בערך ברמה של האמריקאיות / AC. אין סיבה מיוחדת להעדיף אחת מהן, ואלו האופציות היחידות אם רוצים טיסה ישירה.

 

לא טסתי עם אל-על,אך כן טסתי לארה"ב שנה שעברה עם US AIRWAYS.

שירות מעולה (דיילות עוברות לבד בין הנוסעים בין אם תרצה או לא,בשביל לראות מי רוצה מה)

אוכל מעולה (הייתה לי גם א.ערב וגם א.בוקר לפני שהגענו,ללא תוספת במחיר - למרות שבכרטיס צוין רק ארוחה אחת)

בידור - לכל מושב במטוס היה מוצמד טאבלט בשלל שפות ותוכן לצפיה (סרטים חדשים,סדרות עדכניות,מוסיקה וכו')

וכמובן מושבים נוחים ולא צפופים,שמצריכים לעשות אקרובטיקה ויוגה רק בשביל לישון נורמלי.

 

אמנם זו פעם ראשונה אי פעם שטסתי לארה"ב,אך בעתיד לא אחשוב פעמיים ואזמין דרכם שוב.

 

יקראו לי בוגד\עוכר ישראל על זה שאני לא תומך באל-על? SO BE IT,הכסף שלי הולך למי שמעריך אותו,ולא לשיקול "לאומי-מעפן" כלשהו.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

אלעל לא טסה לתורכיה בגלל שזאת החברה היחידה שיש לה מאבטח חמוש על המטוס וכמו שאתם רואים אנחנו צריכים מאבטח חמוש על המטוס.

בלומברג בא אתמול לארץ עם אלעל בזמן שאת כל הטיסות שלו כראש עיר הוא עשה עם מטוס שלו, יש לו בעו"ש מספיק כסף לקנות את אלעל. כנראה הוא יודע משהו שאתם לא יודעים.

 

משהו אחר.

אני מכיר דיילת בקונטיננטל\ יונייטד.

איתם טסים חברי כנסת בגלל שאנחנו מדינה דמוקרטית ולא אכפת לנו שאלעל תפשוט את הרגל.

אם עכשיו היו חברי כנסת בחו"ל הם הוא היו יכולים לחזור לארץ.

 

אלעל הוציאה עכשיו טיסות להחזיר ישראלים לארץ, דבר שלא יקרה אם לא תהייה אלעל.

הטיסות האלה יצאו ריקות מהארץ בשביל להביא את האנשים, על כול אחד שעלה על המטוס שאתם אומרים שהוא שילם יותר מדי אלעל הפסידו אלפי דולרים.

 

אנחנו מדינה עם הרבה מלחמות, יש פה דברים שצריך לעשות בשביל שיהיו לנו חיים נורמלים

אייל

פורסם

אני פשוט אעתיק לכאן מה שכתבתי גם בפרדס כשמישהו טען שאל על היא "נכס אסטרטגי של המדינה":

 

למה היא נכס אסטרטגי? כי אל על ממשיכים לטוס כרגיל ומטיסים את הנוסעים שבכל מקרה הזמינו טיסה אצלם, או כי הם גובים מישראלים שמחפשים לחזור לארץ מחירי אוגוסט-One Way מפולפלים והמנכ"ל שלהם אומר בראיון ל YNET "מה אתם רוצים מאיתנו, מחירי הכרטיסים האחרונים באוגוסט תמיד יקרים"?

 

אל על היא חברת תעופה פרטית, לא מהגרועות שבהן אבל גם רחוקה מלהיות מהטובות, ואם לא נתבלבל מקשקושים אמוציונאליים ו"הכי בבית בעולם" הסיבה היחידה שהם ממשיכים לטוס היא כי זהו נמל הבית שלה ואין לה הרבה ברירות: כשלופטהאנזה מורידה יעד "מסוכן" (באופן זמני או קבוע) מלוח הטיסות שלה, יש לה עדיין פעילות בהיקפים עצומים. אם אל על תוריד את TLV מלוח הטיסות שלה, היא תישאר חברה עם הרבה מטוסים מקורקעים ואפס פעילות. נכס אסטרטגי זה גוף שמוחזק בידי המדינה לטובת אזרחיה, ואם אל על היתה כזו, היא היתה מוציאה עכשיו טיסות לכל אותם מקומות שתקועים בהם ישראלים ומחזירה אותם לארץ במחירי עלות.

 

ועוד קצת תוספות:

  • יש עוד חברות ישראליות, ארקיע וישראיר, שהוציאו טיסות ללרנקה להחזיר ישראלים
  • אז ישראלים נתקעו ליום-יומיים בחו"ל, סו פאקינג ווט? היום ה FAA כבר ביטל את ההמלצה, מה שיחזיר את הטיסות לארץ לסדרן.
  • אני עוד זוכר את השביתה הגדולה של אל על לפני שנה וחצי שתקעה אותי בארץ וחייבה אותי לקנות כרטיס חלופי לארה"ב, ברגע האחרון, בדלתא - במחיר מפולפל כמובן. אז הם אולי טסים ביומיים (פעם ב 23 שנים) שהזרות לא טסות, אבל גם הם לא טומנים את ידם בצלחת עם לתקוע נוסעים.

 

כשהמוצרים זהים אני תמיד אעדיף לקנות מוצר/שירות מספקים ישראלים, אבל כשהמוצר הישראלי נחות ומחירו ברוב המקרים יקר יותר, אין לי שום נאמנות כשמדובר בחברה פרטית כזו או אחרת.

 

(ואני לא מדבר בתאוריה - הייתי לקוח פלטינה באל על, ואני סנאטור בסטאר אלייאנס, כך שטסתי לא מעט עם לא מעט חברות)

פורסם
בדלתא - במחיר מפולפל כמובן.

הבנת את זה ברוך? לדלתא מותר ולאל-על אסור?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

RS

לכל אחד הזכות לדעה משלו.

אבל כמעט לפני שנתיים הפצת פה שקרים והשמצות תוך התחזות למקצוען בתחום התעופה העולמי.

ליהגת וליהגת על לופטנזה מחמל נפשך והשמצת את אלעל.

כשעימתתי אותך עם עובדות נעלמת מהאופק במהירות הבזק עם הזנב בן הרגליים.

המכסימום שהעזת לעשות הוא ליילל בפרטי.

להודות בטעות? שהשמצת מבלי להבין?

 

ועכשיו הכל מהתחלה?

שנזכיר גם את ענייני השקודה המפוארת? הבלתי מתקלקלת?

 

אלעל היא חברה פרטית. היא לא חברת החשמל או מקורות שאתה מחוייב להשתמש בשירותיה. טוס לך בלופטנזה בביזנס המפואר לאירופה ותהנה.

 

ואם אתה ואחרים לא מבינים את המשמעות האסטרטגית של המצור התעופתי שהיה כאן, לבריאות.

הלחץ, שלא לומר היסטריה של שר התחבורה הראו היטב שהוא לפחות מבין.

מעניין איך זה ישפיע על תפיסת עולמו בעניין השמיים הפתוחים להבא.

166, קאפה, GTV, קופה.


×
×
  • תוכן חדש...