Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4350 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
  • תגובות 152
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נגנבתי מאלו שמתלוננים על המחירים עכשיו. שיא העונה, אין כמעט מושבים פנויים כי העבירו אליהם נוסעים של חברות אחרות ואנשים מזמינים ברגע האחרון. זה מתכון למחירים גבוהים בכל חברה, מה ציפיתם שיהיה? זה לא שהמטוסים ריקים והם מספסרים כי הם יודעים שלאנשים אין אופציה אחרת.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
סתם נזכרתי.

חברת התעופה היחידה שנכנסת ויוצאת מישראל.

אתם עדיין חושבים שצריך לסגור אותם?

 

1. לא היחידה.

כל החברות הבאות ממשיכות לטוס לפה:

 

  • דונביה איירליינס טנדם איירו
  • אוזבקיסטן איירווייז
  • יוקריין אינטרנשיונל איירליינס
  • בלביה איירליינס
  • יקוטיה איירליינס
  • טרוול סרוויס
  • צ'ק איירליינס
  • אינטר אייר
  • בריטיש איירווייז
  • DHL
  • בולגריין אייר צ'ארטר
  • ג'ורג'יאן איירווייז
  • טן איירוויז
  • רוסייה איירליינס
  • אזרבייג'ן איירליינס
  • אירופלוט
  • בלו בירד

 

אני אישית לא חושב שצריך לסגור את אל על.

אבל אין שום סיבה שמדינת ישראל תסבסד אותם.

אם הם מסוגלים לשרוד כחברה עסקית - שיהיה להם לבריאות. אם לא - ביי.

 

להזכירכם יש 2 חברות ישראליות נוספות.

 

 

ולגבי המחירים אני לגמרי מסכים עם nitch.

שיא העונה, טיסות מלאות, רגע אחרון - ברור שיהיה יקר.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם (נערך)

2 חברות, סה"כ 6 מטוסים קצרי טווח. וגם הן הפסדיות (לפחות ישראייר). זה לא תחליף לאל-על.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אתה שם לב לרשימה המכובדת מאוד של חברות שכן טסות?

תוריד את זו שמטיסה מטענים בלבד, ואת בריטיש שהיא המערבית היחידה, עם מה נשארת?

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

חמודים אתם שניכם.

גיסי אצה לחזור היום מקפריסין. אמרו לו, יש מטוס של UP (אלעל), אבל אין מקומות. יש רק WL על הקלאס הכי יקר - 600$ (לכיוון אחד). הפעיל קשרים, מכרים, חברים - אמרו לו, יאללה סידרנו לך את הכרטיס. אתה לא WL אלא OK.

הגיע למטוס - רבע ריק. שום מילה אחרת חוץ מחמדנות לא עולה בראש. הוא מצטער שלא חיכה עוד לילה למטוסים של ארקיע.

אגב, על המסכנים באמסטרדם ששלמו 1500 יורו ל- On way כדי לחזור שמעתם, אני מניח.

אל-על יכלה לצאת פה גדולה. אבל היא מנצלת את המצב, כחברה כלכלית טהורה. אז כחברה כלכלית טהורה - שתלך להזד^^ן ואם היא הפסדית שתיסגר. אנימוכן לממן את הוצאות הבטחון בלבד.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

בהנחה שהם באמת מנצלים את המצב, ומעלים מחירים, וזה הגיוני מבחינת מה שקורה כרגע וזכותם המלאה. אבל נראה לי שזה היה תורם יותר לפרסום שלהם בארץ אם היו מתנהגים קצת אחרת.

אומנם דפי פייסבוק ברמה של "גם אני מחרים את X" יש לכל X בעולם בערך, אבל עדיין זה בטח לא יעזור להם שיזכרו כציניקנים גמורים לטווח הרחוק.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
נגנבתי מאלו שמתלוננים על המחירים עכשיו. שיא העונה, אין כמעט מושבים פנויים כי העבירו אליהם נוסעים של חברות אחרות ואנשים מזמינים ברגע האחרון. זה מתכון למחירים גבוהים בכל חברה, מה ציפיתם שיהיה? זה לא שהמטוסים ריקים והם מספסרים כי הם יודעים שלאנשים אין אופציה אחרת.

 

בוא נחדד בוא עניינים: ישנה ירידה מטורפת בנוסעים מאז פרוץ המבצע, בעיקר מאז כניסת צה"ל אל עזה. רק קווים ספציפיים (ציריך / פרנקפורט / פריז / רומא וכו') יוצאים עמוסים, בעוד שהשאר יוצאים דלילים יותר מהותית (מינכן / ניס / מארסיי וכו').

 

היום, רק כמה שעות אחרי שרב החברות הגדולות ביטלו הגעתן לארץ, היו טיסות של אלעל עם מספר לא מועט של מושבים פנויים - ולמרות כל זאת, אלעל דרשו מחירי טירוף על המושבים הללו. אני מוכן להבין זר שישלם סכומים אסטרונומיים בכדי לשוב ארצה ולא להתקע כאן במצב הזה, אבל אין שום סיבה לתקוע תמחור שערורייתי שכזה לישראלים - בעיקר אלו שנתקעו להם באירופה / ארה"ב - תודות לחששות והפחדים של האמריקאים, אשר גררה גם את החברות האירופאיות לאחר מכן.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אני לא מבין את כל ההתלהבות מאלעל, כל הישראלים חושבים שמינימום מדובר באמירטס.

השנה טסתי איתם פשוט כי הם היו הכי זולים והתאימו לנו מבחינת שעות, ובנוסף לא מצאנו כרטיסים מתאימים בלופטהנזה מבחינת שעות וימי טיסה.

בהלוך היה אחלה, בחזור מטוס גרוטאה (לא הורגש יותר מדי) וטייס שנחת כל כך גרוע, אני חושב שהנחיתה הכי גרועה שחוויתי אי פעם.

 

אגב, לכל הגאונים - באלעל יש המון טייסים אזרחיים, ולנוכח העובדה שאלעל צריכה טייסים נוספים לצי ה737 שלה מכיוון שרכשה 6 מטוסי 737-900 (שקיבלה כבר 4 מהם), התקבלו גם טייסים אזרחיים לא יוצאי חיל האוויר, אני בעצמי טסתי לבייג'ינג עם קצין ראשון (ששירת כבר בארקיע בתור קברניט) שהיה בכלל טייס אזרחי.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

האמת שאני לא מבין את כל הקריאות שאל על חארות על זה שהמחירים כרגע יקרים.

 

1. מי שבחר לטוס ולפרנס חברה לא ישראלית (וסיבותיו עימו) ועכשיו נתקע ואוכל ממנה חרא, פתאום בוכה שאל על העלתה תעריפים, יקרה ולא מתחשבת בוא.

איפה היית שקנית כרטיס טיסה בחברה זרה? האם בכלל חשבת לפרנס חברה ישראלית ולא חברה גויה?

לחזק את כוחה הפיננסי (ולא, ההפרש ממש לא גדול בדר"כ אם בכלל יש)

 

2. אל על הפסידה 50 מיליון ש"ח בעכבות ההתחשבות באזרחים, לינק מצ"ב פה:

 

http://www.elal.co.il/ELAL/Hebrew/AboutELAL/NewsGeneral_items/He_tzuk_eitan_080714.htm

 

מישהו הזכיר את זה בדיון?

 

3. אל על הוציאה 4 מטוסים במחירי עלות לטורקיה להחזיר ישראלים שנתקעו שם וטסו עם חברות זרות, מישהו בכלל פירגן להם על זה?

 

4. כאשר אל על הייתה חברה ממשלתית רבים צעקו שצריך להפריט אותה ולהפוך אותה לחברה פרטית, אז הינה היא הפכה לפרטית ולא חייבת דין וחשבון כלכלי לאף אחד שלא בעל מניות.

 

 

זאת בדיוק הסיבה למה צריך חברת תעופה בעלת יכולות טראנס אטלנטיות ישראלית, וזה לא משנה אם היא מפסידה או לא.

בדיוק כמו המקרה עם מנית הזהב בצים.

 

כל מיני מטומטמים שהחליטו שהאוכל באל על פחות טוב והריפוד קצת יותר ישן, ועוד היא יקרה ב10% מחברות גויות לא טסים איתה ועכשיו הם בוכים.

 

אז תמשיכו לטוס בלופטנזה וחברותיה כי השירות יותר טוב (ממש לא) ולקמבן קונשקיינים בירדן בשביל לחסוך 100 דולר לתאילנד (ואולי להיתקע במדינה עויינת ואז לרוץ ולבקש מגורמים רשמיים במדינה לעזור לכם) ועכשיו תמשיכו להתמרמר שאל על שמה עליכם ז*ן.

 

אני בעד שישחילו 10.000$ לכרטיס ומי שלא מתאים לו, מוזמן לבכות לחברה הזרה שבא טס שתידאג לו או לחלופין לצאת לשחייה לכיוון ישראל.

פורסם (נערך)

פשוט שטויות מה שהולך פה.

יש כמה סוגי כרטיס במחלקת תיירים, יש את הכרטיסים הזולים יותר (לא טסת אכלת אותה) ויש את היקרים ביותר (לא טסת, תוכל לקבל החזר מסויים, תשלם קנס מופחת על שינוי וכיו"ב) יש את מה שבאמצע. אלעל הוציאה מספר מטוסים שלא היו אמורים לצאת ובדרך פלא נגמרו הכרטיסים במחלקות הזולות. הפלא ופלא.

אלעל לא החברה הלאומית, תוציאו את זה מהראש, זו חברה פרטית. חברה מחורבנת. אגב השירות בסוויס/LH הרבה יותר טוב, פאק אפילו בבריסל איירליינס השירות יותר טוב, אלא אם אתה מכיר מישהי מהדיילות.

הרעיון באלעל הוא כזה, אתה יכול לטוס ביזנס ולקבל אפס התייחסות אבל אם אתה שכן של אחת הדיילות באקונומי, תקבל יחס של מלך. "

האם בכלל חשבת לפרנס חברה ישראלית ולא חברה גויה?" פשוט גזענות דוחה. אני לא צריך לממן את המשכורת של הדירקטורים באלעל, חברה בהפסדים משלמת משכורות עתק למנהלים ומפטרת עובדים (דיילים). זיבי. אני לא אשלם עוד 70-200$ לכרטיס בגלל מנהלים שחיים כאילו הם בבעלות ממשלתית.



 

אתה יודע מה אני אוסיף עוד משהו, אותם אנשים ששילמו 1500$ על כרטיס טיסה, היו יכולים לממן בכסף הזה עוד 3-4 ימים בחו"ל, ולחזור עם החברת תעופה שלהם.

אבל לישראלים כמובן יש מן הכרח מוזר שכזה לחזור ועכשיו, אין סבלנות, וכמובן כולם אנטישמים.

 

עריכה אחרונה על ידי laviil

Peugeot  5008 2023 

פורסם (נערך)

קצת על אלעל VS חברות זרות, מכיוון שיצא לי להתעסק המון בנושא, כולל שיחה אישית עם מנכ"ל לשעבר:

 

1. השירות (ורק השירות) באלעל מצויין. בעיקר בביזנס, אבל גם בתיירים. מספר גבוה של דיילים אל מול נוסעים ביחס לכל חברה אחרת.

 

2. טיסות לאירופה - כיום, כמעט בכל החברות הזרות מקבלים מטוסים ומושבים שמתאימים לטיסה פנימית קצרה באירופה. זאת למרות שטיסה מישראל יכולה להמשך גם מעל לחמש שעות. מושבים דקים, חוסר בבידור, ביזנס עם אותם מושבים של תיירים וכו'. באל-על עדין מקבלים מטוסים נורמליים, גם בטיסות לאירופה. יש כמובן חברות אירופאיות שממשיכות להביא מטוסים נורמליים, והן בהחלט עדיפות - כמו סוויס, אך זה כנראה עניין של זמן עד שהן יפסיקו עם זה. לפוטהאנזה שהוזכרה פה מזמן שולחת מטוסים עם מושבים זוועה לישראל. אז אלעל בהחלט עדיפה על רובן בטיסות כאלו.

 

3. טיסות לאמריקה. אלעל בערך ברמה של האמריקאיות / AC. אין סיבה מיוחדת להעדיף אחת מהן, ואלו האופציות היחידות אם רוצים טיסה ישירה.

 

4. טיסות למזרח. ה-בעיה של אלעל. מכיוון שאין תחרות בטיסות ישירות למזרח, המטוסים נוראיים. מחלקת הביזנס במיוחד עלובה להפליא. רבים מעדיפים לטוס בטורקיש למרות העיקוף, העצירה והטיסה מעל אירן. יש כאלה שמעדיפים אפילו לטוס ליעדים רחוקים יותר באירופה, רק לא לטוס אלעל בקו הזה.

 

5. המועדון גרוע. למצוא מקום בנקודות של הנוסע המתמיד זה כמעט משימה בלתי אפשרית. צוברים פחות מחברות אחרות, ומנצלים הרבה פחות.

 

6. הסיבות: הסיבה העיקרית היא לא הדירקטורים, לא הבטיחות ולא קשקושים (למרות שהם לא לגמרי זניחים). אלא תנאי ההעסקה של העובדים, בגלל הועדים. טייסים מקבלים הרבה יותר ימי מנוחה (באש"ל מלא כמובן) מאשר בחברות האחרות על כל טיסה, כאמור יש יותר דיילים מאשר בחברות אחרות וכו'. עד שהעניין הזה לא יטופל, שום התייעלות לא תציל את החברה הזו, והיא תהיה חייבת להיות יותר יקרה ופחות טובה מהמתחרים.

עריכה אחרונה על ידי kramerica
פורסם
פשוט שטויות מה שהולך פה.

יש כמה סוגי כרטיס במחלקת תיירים, יש את הכרטיסים הזולים יותר (לא טסת אכלת אותה) ויש את היקרים ביותר (לא טסת, תוכל לקבל החזר מסויים, תשלם קנס מופחת על שינוי וכיו"ב) יש את מה שבאמצע. אלעל הוציאה מספר מטוסים שלא היו אמורים לצאת ובדרך פלא נגמרו הכרטיסים במחלקות הזולות. הפלא ופלא.

אלעל לא החברה הלאומית, תוציאו את זה מהראש, זו חברה פרטית. חברה מחורבנת. אגב השירות בסוויס/LH הרבה יותר טוב, פאק אפילו בבריסל איירליינס השירות יותר טוב, אלא אם אתה מכיר מישהי מהדיילות.

הרעיון באלעל הוא כזה, אתה יכול לטוס ביזנס ולקבל אפס התייחסות אבל אם אתה שכן של אחת הדיילות באקונומי, תקבל יחס של מלך. "

האם בכלל חשבת לפרנס חברה ישראלית ולא חברה גויה?" פשוט גזענות דוחה. אני לא צריך לממן את המשכורת של הדירקטורים באלעל, חברה בהפסדים משלמת משכורות עתק למנהלים ומפטרת עובדים (דיילים). זיבי. אני לא אשלם עוד 70-200$ לכרטיס בגלל מנהלים שחיים כאילו הם בבעלות ממשלתית.



 

אתה יודע מה אני אוסיף עוד משהו, אותם אנשים ששילמו 1500$ על כרטיס טיסה, היו יכולים לממן בכסף הזה עוד 3-4 ימים בחו"ל, ולחזור עם החברת תעופה שלהם.

אבל לישראלים כמובן יש מן הכרח מוזר שכזה לחזור ועכשיו, אין סבלנות, וכמובן כולם אנטישמים.

 

 

אני גזעני בגלל שאני מעדיף לפרנס חברה ישראלית על פני חברה זרה? :roll:

אם זאת ההגדרה לגזענות אני אני הגזען מס' 1 בעולם.

 

ובקשר למשפט האחרון המודגש, מה הקשר? לא הבנתי בכלל...

מה הקשר בין הרצון לחזור הביתה לבין אנטישמיות?

 

אגב, אני לא יודע מה הניסיון שלך עם הביזנס של אלעל ובאיזה קווים, אבל לי יוצא לטוס ביזנס למערב אירופה לפחות פעם בחודשיים והיחס תמיד מושלם (לגבי הכיסאות, זה כבר תלונה רצינית)

 

אני מבטיח לך מניסיון שבלא מעט חברות זרות היחס במחלקת התיירים גרוע משמעותית מאל על, ועדיין אם תכיר משם את הדיילת היא תפנק אותך.

בדיוק כמו בכל מקום בעולם.

 

ומי בדיוק אמר לך שאל על מפטרת דיילים סתם? אני מכיר מעל 20 דיילים\דיילות שעובדים באל על מעל 5 ואפילו 10 שנים ואין שום כוונה לפטר אותם.

 

אולי אתה מעדיף לפרנס את לופטנזה\אייר פראנס(הם לא פשטו את הרגל במקרה?)\בריסל איירליינס (שהם החברה הכי בושה שטסתי בה אי פעם) או טורקיש איירוויז ששם אני בטוח שהמנהלים חיים בצניעות.

כולם מצטופפים באותה בקתה עם המשפחות ומתקלחים ביחד כדי לחסוך את החשבון של המים :roll:

העיקר שלא לבזבז כסף כדי שתמשיך לפרנס אותם במקום את חברת התעופה שאמורה לדאוג למדינה (לא לך באופן אישי, לאינטרסים הבטחוניים של המדינה) בשעת מצוקה.

 

ושלא יתפרש שאני חושב שאל על מושלמת, ההיפך הוא הנכון, אבל היה לי חשוב להראות את המטבע משני הצדדים ולא לצעוק "עליהום" ללא שום בסיס אמיתי.

פורסם

אין לי בעיה לפרנס חברה ישראלית וזו בד"כ תהיה העדפה, עם זאת הכי בבית בעולם מתקשר עם אל על לדופקים אותך בכל העולם כאילו אתה בבית.

מין מנטליות ישראלית שכזו.

המשפט האחרון - זו ביקורת על אותם ישראלים שקנו כרטיסים ביומיים האחרונים ב1500$ ומתבכיינים על כך.

אם הם היו נשארים עוד יומים שלושה לא היה קורה כלום. היום חוסכים את הכסף.

אל על מפטרת דיילים בתום 2 או 5 ככה שיתאים לחוזה, עבדתי בשדה כמה שנים, ראיתי את זה.

צי המטוסים של אל על מיושן ומזעזע, פעם לקחתי טכנאי מצד אחד של השדה לצד השני, ביקורת מפה ועד הודעה חדשה, מטוסים שצריך היה להחליף לא מוחלפים.

אלעל פונה לרגש הלאומי שלך לתמוך בחברה, לא מקבל את זה. זו חברה פרטית ויקרה. מעדיך לשים את הכסף (שגם ככה אין לי במקום אחר).

סוויס ולופטי - בעונת החורף אכן מביאות A321 שזה די מבאס בעיקר לאלו שקנו כרטיס בביזנס. לא אחת היה לי מקרה כזה ואנשים ביקשו להתלונן ודי בצדק.

אני אגב בכל מקרה אעדיף לשלם כסף לחברה שלא מתקפלת בפני אדם שלא יכול לשבת ליד אשתו או אשה כלשהי במטוס, ואף אחד לא מעוניין לשבת לידו מפאת ריחו העז (בכל זאת עברו למעלה מ30 שעות מאז המקלחת לכבוד השבת).

 

מה שהכי אכפת לכלכל בטיסה זו עגלת הדיוטי. כל השאר לא מעניין ממש. הוא צריך למכור.

אחותי עכשיו דיילת אוויר באלעל, אז סמוך עליי אני מכיר את המצב מבפנים.

אייר פראנס היא אחת החברות היותר חזקות בשוק, היא זו שרכשה את KLM ולמעשה החברה הטובה והחזקה בsky team.

brussels airlines חזקה בטיסות לאפריקה, עם זאת טסתי איתה 3-4 פעמים היה טוב. עם sun d'or טסתי חזרה מפריז פעם אחת, היה זוועה.

Peugeot  5008 2023 


×
×
  • תוכן חדש...