Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4348 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שי,

 

לא מבין את זה שאתה אומר שאתה מוכן לקבל שמתלוננים על שירות, בידור, אוכל אבל לא על המחיר.

 

למה לא להתלונן על המחיר?

 

ידידי,

בוא ניקח דוגמא עם חברת תעופה שאני טס איתה הרבה, קטאי פסיפיק, אין לה קוים חופפים לאלה של אל על (שוב, כי אל על משלמת להם 80$ לראש כדי לא לפתוח קו הונג קונג-ישראל) אבל בוא נניח שכן יש לה קו כזה.

הכרטיס הממוצע בקו הזה באל על (ממוצע למחלקת תיירים) עומד סביב 1500$.

קטאי מוכרים את אותו כרטיס ממוצע ב-1750$.

 

אז זהו? אל על טובים יותר כי הם זולים יותר?

לא!

 

ההיפך הוא הנכון, קטאי יקרים יותר אבל נותנים שירות איכותי בכמה רמות ביחס לזה של אל על, הם מגישים אוכל איכותי ומגוון בהרבה יותר מזה שבאל על, יש לך מרווח רגליים גדול משמעותית מזה שבאל על, יש מערכת בידור שזה יהיה נס אם תכנס לשימוש באל על בעוד 20 שנה ויש מועדון חברים שמשדרג ונותן כרטיסי בונוס עם חיוך.

יודע מה?

ה-250$ תוספת זה אפילו מעט מדי על הערך המוסף שאתה מקבל, בטח ובטח לאורך זמן.

 

עכשיו קח את מה שאמרתי ותשליך על עוד חברות תעופה.

 

אל על חברה שבמקרה הטוב בינונית וכשמגיעים לקוים שלה למזרח- קטסטרופה.

 

שי,

השורה התחתונה פה היא לא שיש לי או לוואדים או לאור בעיה עם על אל.

השורה התחתונה היא שלאל על יש בעיה עם הרבה מאוד לקוחות לא מרוצים.

 

מתוקף עבודתי אני טס הרבה וכך גם יתר חברי בסביבה הקרובה אלי, אנחנו טסים ה-מ-ו-ן, אפשר לבוא ולשלוח אותנו להשוות מחירים וכן הלאה ואפשר פשוט להודות שאל על לא באמת מותירה בזכרון חויה יוצאת דופן לחיוב, היא מתקיימת על בינוניות.

עריכה אחרונה על ידי edan82

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

  • תגובות 152
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עידן,

לא הובנתי נכון כנראה.

מוזמן להתלונן על המחיר, בכיף.

 

אני לא מסכים שישמיצו את אלעל בדברים שאינם נכונים:

- שהיא העלתה מחירים כדי לנצל את מצוקת הלקוחות האחרים.

- שהמחירים שלה חזיריים.

 

בדקת את המחירים שביקשתי? שתי החברות המכובדות הללו דורשות כמו, או יותר, ממה שאלעל דרשה בשיא המשבר...

 

אז למה הכעס מופנה כלפי אלעל ולא כלפיהן?

למה נקודת המוצא היא שאלעל צריכה לזנוח הכל וללכת לחלץ לקוחות של חברות אחרות(!) שאינם מצויים בשום סכנה?

נכון, זה מאוד לא נעים להתקע בדרך הביתה, אבל שם זה נגמר. אף אחד מהם לא היה בסכנה.

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם
עידן,

לא הובנתי נכון כנראה.

מוזמן להתלונן על המחיר, בכיף.

 

אני לא מסכים שישמיצו את אלעל בדברים שאינם נכונים:

- שהיא העלתה מחירים כדי לנצל את מצוקת הלקוחות האחרים.

- שהמחירים שלה חזיריים.

 

בדקת את המחירים שביקשתי? שתי החברות המכובדות הללו דורשות כמו, או יותר, ממה שאלעל דרשה בשיא המשבר...

 

אז למה הכעס מופנה כלפי אלעל ולא כלפיהן?

למה נקודת המוצא היא שאלעל צריכה לזנוח הכל וללכת לחלץ לקוחות של חברות אחרות(!) שאינם מצויים בשום סכנה?

נכון, זה מאוד לא נעים להתקע בדרך הביתה, אבל שם זה נגמר. אף אחד מהם לא היה בסכנה.

 

אני לא מתכוון לבדוק את המחירים כי יש לי דברים יותר מעניינים מאל על אבל ביחס לרמת המטוסים והשירות שמסביב (אוכל, דיילים וכו') אל על לא זולה.

יש מי שיקרא לתמחורים שלה חזיריים, יש מי שיאמר שהיא פשוט יקרה, אחרים ירככו ויאמרו שהיא לא נותנת תמורה מלאה לעלות.

 

אפשר לבוא ולבקר את הלקוחות על תלונותיהם, ואפשר גם לעשות בדק בית איפה עומד התמחור אל מול רמת המוצר.

 

אני לא יודע באיזה תפקיד אתה מועסק באל על אבל אם יש לך גישה למקבלי החלטות בדרגים הבכירים אתה יכול לומר להם שמאוד מומלץ לאל על להפסיק לחרבן על משתמשי הקוים למזרח ובמיוחד בקו הכי רווחי של אל על (הונג קונג), מילא המחירים אבל המטוסים עם האיבזור המיושן הזה שלא מתאים אפילו לטיסת LOW COST קצרה מבהירים למשתמשי הקו הזה כמה אל על מחרבנת\משתינה עליהם.

ביום שתקום חלופה ישירה לישראל, ותקום כזו, אל על יכולה לקפל את הבאסטה כי חלק ניכר ממשתמשי הקו הזה מיידית יבחרו במתחרה שלה.

עד אז, שימשיכו להוסיף עוד טיסות להונג קונג ואנחנו נפתח מטריות..

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אז למה הכעס מופנה כלפי אלעל ולא כלפיהן?

למה נקודת המוצא היא שאלעל צריכה לזנוח הכל וללכת לחלץ לקוחות של חברות אחרות(!) שאינם מצויים בשום סכנה?

נכון, זה מאוד לא נעים להתקע בדרך הביתה, אבל שם זה נגמר. אף אחד מהם לא היה בסכנה.

מסיבה פשוטה (מבלי לחוות דעה אם היא מוצדקת או לא), שאל על תמיד שיחקה על הרגשות הפטריוטים, על תחושת הבית, על תחושת המשפחתיות. שחברה עסקית קורעת אותך זה נתפס כמהלך לגיטימי, כשבן משפחה עושה לך את זה אז זה ניראה כמהלך זנותי.
פורסם

עזוב כרגע את התמחור ברגיעה, עזוב את השירות, עזוב את הכל.

 

עלתה פה טענה חמורה שאלעל מנצלת את המצב ועושקת את האומללים שנתקעו בשדות זרים.

ומסתבר שלא. כל החברות מתומחרות כך טיסות של הרגע האחרון בשיא העונה.

ויודע מה, חלקן הרבה יותר יקרות.

 

כנגד זה אני מתקומם.

 

מוזמן להכנס עכשיו לווינט. איזה כעס של כל האומללים שנתקעו בטורקיה, ומשרד התחבורה (ההיסטרי, יש לציין) העביר לאתונה כדי שיטוסו משם (על חשבונו=על חשבוני וחשבונך! למה?) לארץ.

חצופים, לא פחות.

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם

שי, אתה צודק אך מפספס את הנקודה, בקרב הציבור הרחב אל-על נתפסת כחברה שמנצלת את המצב כדי לספסר במחירי הכרטיסים.

 

אין קשר לכך שאובייקטיבית יתכן מאוד ואתה צודק, סובייקטיבית החברה נתפסת כספסר סוג ז' שמנסה להרוויח ככול יכולתו על חשבון המשפחה המורחבת שלו.

 

אפילו מבקר המדינה כבר פותח את פיו מפיק המרגליות על עניין זה.

 

 

הציבור ציפה (בצדק או שלא בצדק) מחברה כזו, שמזוהה כחברה לאומית, כחברה פטריוטית - להתגייס לטובתו בימי המשבר.

זה מחיר המיצוב השיווקי שאנשי השיווק של החברה בחרו לתת לה, כחברה עסקית - זו התנהלות סבירה, כחברה לאומית - זו שערורייה.

 

אגב - אל תטעה ידוע לי שהאחים בורוביץ' שולטים באל-על דרך חברת כנפים שבבעלותם.

פורסם (נערך)

דברים שלמדתי מהשרשור:

למדתי מויל מי החברות שהמשיכו לטוס, בהחלט נתון מעניין שכולל חברות שלא חוששות מכלום- הן רגילות.

למדתי מפיש שיש "חברות גויות", לא למדתי אם חברת תעופה יכולה להתגייר.

למדתי מפיש שאנשים שאוכל לא טעים להם נקראים מטומטמים.

וגם אנשים שלא נוח להם הם מטומטמים.

קראתי גם שפיש הוא גזען אבל זה נראה לי מוגזם. נדמה לי שגזען מוגדר כמי שלא מרוצה מהשתייה במטוס.

למדתי שסיבוב ראשון של עימות מילולי בין אר אס לשיש1 נראה מבטיח ומלמד.

אך נזכרתי שבפעם שעברה התאכזבתי- הוכרע בנוק אאוט בראשית הסיבוב השני.

נזכרתי שבורבי'ץ שולטים באלעל ונזכרתי בקלאב מרקט ויחסיה עם ספקים.

נזכרתי גם כמה זכרוננו קצר- עם אלו שנסעו לטורקיה, מעניין מתי ישכחו ויסעו שוב.

עריכה אחרונה על ידי [פנדוב
פורסם

אנקטודה קצרה:

טיסה הלוך חזור בארקיע לאמסטרדם (8-12 בספטמבר) 387 דולר

אותה טיסה באל על - 818 דולר

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

הציבור ציפה מחברה כזו, שמזוהה כחברה לאומית, כחברה פטריוטית - להתגייס לטובתו בימי המשבר.

זה מחיר המיצוב השיווקי שאנשי השיווק של החברה בחרו לתת לה

 

מצד שני, אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה

 

זה בדיוק שורש הבעיה של אנשים עם אל-על. אל-על דואגת להצטייר המון כחברה לאומית [אין טיסות בשבת וכדומה]. כמובן שזה שיווק, ולא כי באמת למישהו שם איזו שהיא הזדהות עם משהו שלא מסתיים במילה ש"ח. יחד עם זאת, כשאל-על מתבקשת להראות לאומיות, היא מתחמקת מכך. התחמקות זו גורמת לה להיראות רע. זו טעות שיווקית קריטית. מעבר לכך, זה ידוע שאל-על רחוקה מאוד מלהיות חברה מובילה בעולם.

 

אגב, חבר קרוב מאוד שלי עובד באל-על וגם לעובדים הם לא מתייחסים בצורה הכי טובה. למשל, אם הוא לא בודק היטב את כל ההטבות שמגיעות לו הוא פשוט לא יקבל אותן. למזלו הבחור ערני מאוד בכל הנוגע לזכויותיו כעובד ועל כן דורש את המגיע לו ולחבריו לעבודה. זה מאוד מגעיל לדעת שמקום העבודה שלך מנסה לדפוק אותך בכל שקל באמצעות שיטות מצליח מפה ועד ארה"ב. לא נעים בכלל.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם (נערך)

מקסטר, אכן הבדל קיצוני. אבל האם נכון להסיק מטיסה אחת ספציפית?

קצת כמו ההוא שהסיע והסיק מטכנאי אחד.

[מכאן אני מסיק שמסיע= מסיק, כלומר מסיע ברכבת קיטור]

אינדוקציה, דדוקציה, מתודולוגיה.

 

מ.נ.ח

עריכה אחרונה על ידי [פנדוב
פורסם

עידן - לא טסתי בצי ארוך הטווח של אלעל, אבל בהחלט טסתי בצי האירופי שלהם (לאחרונה לפני כשנתיים) וגם עם המתחרים. חד משמעית - השירות באל-על עדיף.

 

מבחינת צפיפות - ה-737 אינו נופל ממשפחות ה-737/320 של המתחרים. למעשה בחלק גדול מהמתחרים המושבים דומים למושבים של אוטובוס, צפופים וגם ללא אפשרות להשעין את המשענת לאחור (אישית זה לא מפריע לי - אבל לאחרים כן). מבחינת מערכת בידור - היא קיימת, בניגוד, למשל, למטוסי ה-metropole של איירפראנס המהוללת - מטוסים המיועדים לקוים של שעה-שעה וחצי אבל טסים לישראל 4 שעות או לפורטוגל 3 שעות, אפילו אין סרטון בטיחות אלא דיילות שעושות את ההצגה המגוחכת כמו בשנות ה-70.

 

מבחינת מחירים - אחזור על הנסיון שלי לפני חצי שנה עם AF/KLM: הזמנתי כרטיסים מת"א לליסבון דרך פריס כחודשיים לפני הטיסה - המחיר $420 לאדם (לא כולל מזוודות!! - חברה סדירה הנוהגת כ-low cost). כעבור מספר שבועות עלה הרעיון לצרף גם את אחד הבנים - המחיר כבר היה $700. מתוך סקרנות בדקתי בבוקר היציאה - המחיר $1000. הנה - עשיתי בשבילך את מה ששי הציע בפוסט הקודם.

 

מבחינת שירות - אחזור על מה שכתבתי אתמול - מדובר במוצר לא קיים. הדוגמא האחרונה - פינאייר, שניטש הילל לפני מספר שבועות. בטיסה הלוך חילקו אוכל (בלתי אכיל בעליל - הן הכשר והן הכללי), אח"כ חילקו משקאות קלים וקפה - אבל רק עד שורה 12. משורה 13 והלאה הדיילות והעגלות נעלמו. בעצם הן חזרו יותר מאוחר - עם מוצרי דיוטי פרי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
אנקטודה קצרה:

טיסה הלוך חזור בארקיע לאמסטרדם (8-12 בספטמבר) 387 דולר

אותה טיסה באל על - 818 דולר

 

כן אבל, זה ארקיע לו קוסט - כלומר ללא כבודה, שתיה וכיבוד. כל מזוודה 58$.

מעבר לכך כנראה מדובר במחיר מבצע ספציפי, כי אם אתה בוחר את הטיסות בנפרד (באותם תאריכים ושעות) המחיר עולה ל-525$.

זה כבר מצמצם קצת את הפערים.

 

אגב, גם לאל על יש פה ושם מבצעים. וטיסה שיוצאת באותו תאריך אבל חוזרת שבוע אחרי נמכרת ב-529$.

חוץ מזה, אל על מוציאה 2 טיסות כאלו ביום וארקיע רק טיסה אחת פעם ב-3/4 ימים.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם
זה בדיוק שורש הבעיה של אנשים עם אל-על. אל-על דואגת להצטייר המון כחברה לאומית [אין טיסות בשבת וכדומה].
לגמרי. זו גם הסיבה שתנובה ספגה במחאת הקוטג' בעוד ששטראוס יצאה יבשה, מיצוב שיווקי.
פורסם

ספריאל - גם אצל KLM שולחים 737-900, אבל כזה שלא מאובזר בכלום עד כמה שזכור לי.

אחת הסיבות שלי להעדיף את אלעל בטיסה לגרמניה השנה הייתה שאלעל התאימה יותר מבחינת שעות הטיסה, הייתה זולה יותר במעט ובעובדה שמרווח המושבים גדול יותר.

על הקו הזה דווקא הרבה פעמים אלעל מקצה מטוסים יותר טובים, בעיקר בקיץ עם טיולי הבר/בת מצווה.

 

מצד שני, תסתכל על חברה כמו סוויס אייר - שולחת לכאן A330 וA340, כשאלעל שולחת לשוויץ מטוסי 737 על פי רוב. זה די בדיחה.

או בריטיש ששולחת לכאן גם 777. (למרות שאלעל הרבה פעמים שולחת לאנגליה את ה763 ולעיתים גם מטוסים גדולים יותר כמו 777 או 747).

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR


×
×
  • תוכן חדש...