Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4350 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אלעל הוקמה כחברה ממשלתית ורמת הניהול שם היא כמו בדואר בערך, במילים אחרות - זוועה.

רמת הבטיחות שם היא הרבה מעל חברות אחרות, אנחנו ישראלים צריכים לחשוב על זה שאנחנו עולים על מטוס.

הטייסים באלעל הם טייסים של חיל האויר, אני לא חושב שיש שם טייס אחד שהוציא רישיון טייס וקיבלו אותו לעבודה.

טייסים בחברות אמריקאיות עשו קורס של שעתיים והתקבלו לעבודה (אני מגזים בכוונה)

אתם חושבים שבאלעל יש הרבה דתיים? תעלו על איזיג'ט ותראו מה זה דתיים.

במחשבה אחרת אל תעלו על איזיג'ט, עדיף להוסיף כסף לאלעל מאשר לטוס באיזיג'ט.

 

אני אישית טיסה אחרונה עשיתי עם איזיג'ט. מחיר של שניים באלעל זה 3 באיזיג'ט.

אבל אז אין אוכל בטיסה ונוחתים בשדה תעופה שאין רכבת שמגיעה לשם ואז עולה עוד כסף להגיע ליעד...

אייל

  • תגובות 152
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

מטוס אל על כמעט ונחת בלי להוציא גלגלים עקב טעות טייסים בלונדון

 

 

כי יוצאי חיל האוויר הם הטייסים הכי טובים בעולם.

ולידיעה, אל עד מקבלת טייסים אזרחיים כמו גדולה.

 

לגבי איזיג'ט, אתה יודע מה אתה מקבל, לפעמים מתאים ולפעמים לא. חלק משדות התעופה שלהם מצויינים.

לא יודע לגבי דתיים, אבל באמת יש בחלק מהטיסות משפחות ענק של חרדים שמשאירות אחריהן מטוס מזוהם מאוכל שזרוק על הרצפה, וחבל.

 

בסה"כ אל על חברה בסדר, לא יזיק שיפור של אתר האינטרנט ופנים המטוסים, אבל סה"כ היא במקום טוב באמצע. גם שירות אחיד יותר (יש שינוי גדול מאוד בין טיסה לטיסה) לא יזיק. כישראלים אנחנו ביקורתיים יותר כלפי חברת הבית, וזה בסדר.

עריכה אחרונה על ידי nitch

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
מטוס אל על כמעט ונחת בלי להוציא גלגלים עקב טעות טייסים בלונדון

 

 

לא יודע לגבי דתיים, אבל באמת יש בחלק מהטיסות משפחות ענק של חרדים שמשאירות אחריהן מטוס מזוהם מאוכל שזרוק על הרצפה, וחבל.

.

משפחה אנגלית שלי הזהירו אותי מכמות הדתיים.

היו כמה משפחות שתפסו כמה שורות כל משפחה, זה הבדל של אלפי שקלים במחיר וגם ככה הם לא אוכלים אוכל של המטוס.

אז הם הביאו סנדווצים, קופסאות שימורים, אוכל בקופסאות....

אייל

פורסם (נערך)
אל תעלו על איזיג'ט, עדיף להוסיף כסף לאלעל מאשר לטוס באיזיג'ט.

 

אני אישית טיסה אחרונה עשיתי עם איזיג'ט. מחיר של שניים באלעל זה 3 באיזיג'ט.

אבל אז אין אוכל בטיסה ונוחתים בשדה תעופה שאין רכבת שמגיעה לשם ואז עולה עוד כסף להגיע ליעד...

מנסיון של טיסה אחת החלטת לפסול חברה שלמה? יפה. על צרכנות נבונה שכזו (בין היתר) בנויה ההצלחה של אלעל.

 

אני טסתי עם איזיג'ט עשרות פעמים וכנ"ל גם עם המתחרים שלהם. חוץ מראיין-אייר, שזה באמת רמה אחרת של קמצנות, רוב הלואו-קוסטים סיפקו פעם אחר פעם שירות וחוויית טיסה טובים יותר מהחברות הגדולות. בשדות תעופה נידחים יש שאטלים, יש השכרת רכב ולעיתים קרובות יש גם תחבורה ציבורית. לא מתאים לך - גם בסדר, אבל זו לוגיסטיקה פשוטה, אז במצב כזה הולכים על חברה אחרת. אני בספק אם אמרו לך שאתה נוחת בלונדון הית'רו ובפועל נחתת בלוטון. הכל גלוי, הכל ברור מהתחלה, ומי שעושה את שיעורי הבית שלו בד"כ לא מופתע מהדברים האלה.

 

לאל על יש שירות טוב מאד, לא יוצא מגדרו בטירוף, אבל בהחלט לא רע מרוב החברות הארופאיות, ובטח ובטח יותר טוב מחברות כמו איבריה או אליטליה שכדאי שלא להרחיב עליהן בכלל.

אני דווקא אשמח אם תרחיב, כי הנסיון שלי עם השתיים האלה חיובי למדי, ולא מטיסה אחת.

עריכה אחרונה על ידי Derish
פורסם

הנסיון שלי עם אל-על הוא גרוע ואיום, והכי מצחיק שהם גם לא ענו למכתב תלונה שנשלח בדואר רשום על ידי מי שמחזק את כרטיס "הנוסע המטריד" שלהם.

חברה עלובה, מגעילה ודוחה.

ולמרות שנשבעתי שאני לא אטוס איתם יותר לעולם, אין לי ברירה אלא לחזור למטוסים המעאפנים שלהם, בטיסה לניו-יורק.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

לא יודע, בסך הכל אל על בהחלט ממוצעים. הם לא עילוי אבל יותר טובים מחברות כמו KLM (אחת הטיסות היותר גרועות שהייתי בהן היתה שלהם. השאר היו סתם גרועות). באירופה טס די הרבה עם טורקיש שמציעים זמנים נוחים ומחירים טובים יחד עם שירות סביר (עבורי חניית הביניים היא יתרון ולא חיסרון).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

דריש, עוד אנקדוטה לגבי האתר של UP-

נראה אותך מזמין טיסה מבודפשט לישראל (כיוון אחד) ומצליח לשלם במשהו שהוא לא פורינט הונגרי..

פורסם

יש לי בטן מלאה לחלוטין על אל על, ובטיסה שאני צריך להזמין עכשיו למזרח אני מעדיף אפילו עוד עצירה על פני טיסה של אל על.

אני גם אראה אותם בבית משפט בזמן הקרוב.

אבל התלונות על סרטון הבטיחות והצבעים במטוסים של Up באמת מצחיקות לטעמי. למי אכפת?

סה"כ אוטובוס שמסיע אותך ממקום למקום וזהו.

פורסם

את חוויות הטיסה שלי באלעל סיפקתי בתחילת השרשור, וכיון שחלפו כמעט שנתיים מאז הטיסה האחרונ שלי אתם לא אחדש - סה"כ מעולם לא היו לי תלונות אליהם.

בחצי השנה האחרונה יצאתי לחו"ל פעמיים (6 קטעי טיסה) - והפעם עם AF.

אז מה היה לי:

טיסה לליסבון בדצמבר במחיר nגוחך של $420 לכרטיס. טיסה לניס בשבוע שעבר במחיר סביר ($470).

הטיסות בין ת"א לפריס ב-A320 סטנדרטיים - צפופים לפחות כמו אלה של אלעל. הטיסו בין פריס לליסבון ב-A318 ובין ת"א לניס ב-A320 ברמת גימור "מטרופול" - מושבים של אוטובוס (אפילו ללא הטיה, אם כי מבחינתי זה יתרון, אני לא מטה את שלי ושונא שמטים את זה שלפני), אין מערכת בידור (הדיילות מבצעות את ההצגה של הוראות הבטיחות כמו בשנות ה-70. כבר עדיפה הדבורה של אלעל).

אוכל: היה בין ישראל לצרפת, לא בין צרפת לפורטוגל. נע בין דרגת גרוע מינוס לבלתי אכיל. השיא היה בטיסה מניס ארצה שבה היה מזו לא מוגדר, חברי שהזמינו מזון רגיל השליכו את כל המגש. למזלי אני אוכל כשר, והארוחה בדרך מניס לת"א היתה מתצרת שלמפעל כשר בצרפת (WAM) והיתה ארוחת המטוסים הטובה ביותר שזכיתי לה מזה שנים רבות. צריך להוסיף שגם הדיילות היו חייכניות ממה שהורגלתי לו.

אבל השיא היה דווקא שירות הקרקקע: הייתי אמור לחזור מליסבון דרך אמסטרדם. יוןם לפני הטסה קיבלתי SMS כי בוטלה בשל תנאי מזג האויר. שיחה קצרה למשרדי AF בליסבון הסדירה לי טיסה דרך פריז. הבעיה היתה שלא הצלחתי לעשות צ'ק אין. לכן הגעתי מוקדם לנמה"ת, שם קיבלתי את הפרטים הדרושים ונשלחתי לבצע צ'ק אין אלקטרוני. דיילת הקרקע לא סייעה במאום, ורק בזכות הבנה שלי את המערכת הצלחתי לפתור בעיה של מרחק של 20 שורות ביני לבין אשתי - מישהו פחות מנוסה היה טס בשורה 5 כאשר אשתו בשורה 25. בעיה דומה שהיתה לי לפני 3 שנים באלעל נפתרה יפה מאד על ידי דיילת קרקע בנתב"ג (שלזכותה יאמר שבכלל נתנה יחס נעים במיוחד).

 

בקיצור - נראה שכל חברות התעופה הן אותה צרה. לכל אחת צוותים יותר טובים וצוותים פחות טובים, כפי שלכל אחד מאתנו יש ימים טובים וימים רעים. אבל הנסיון הקטן שלי מראה שהיחס באלעל, לפחות עד לפני שנתיים, דווקא היה טוב, בודאי לא נפל משום חברה אחרת שהכרתי.

 

אם השרשור יחיה תקבלו חוות דעת על פינאייר בעוד מספר שבועות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

פינאייר אחת החברות הטובות שטסתי בהן. טסתי מהונג קונג לאמסטרדם עם עצירונת בהלסינקי. המטוס שופרא דה שופרא, האוכל מצויין והשירות חינני.

גם הלאונג' בהלסינקי לא פראייר (ומאוד סקנדינבי).

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

ספריאל, למה לא אמרת? הייתי דואג לך למקומות מכאן לניס - לפחות. פעם הבאה - צור קשר. כנ"ל לגבי לופטהנזה, אוסטריאן, סוויס.

 

נ.ב, תן לי מספר טיסה של הפינאייר / תאריך / שם ע"פ הדרכון - בפרטי - ואדאג לך למקומות ישיבה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

טסתי מספר פעמים בפינאייר בשנה וחצי האחרונות והם היו בסדר גמור בדר"כ, אבל לא נפלתי מהרגליים.

מבחינתי הכי מפתיעים לטובה היו טורקיש עם מטוסים נעימים ואוכל מצוין. הבעיה שהשדה שלהם מסריח (גם תרתי משמע) ולא נעים.

לוט די גרועים (נו, פולנים) ואם מישהו מכם טס למזרח אירופה אז לידיעה - בלטיק הם חברת לואו קוסט לכל דבר. כל תוספת היא בתשלום והמטוסים די ג'יפה (אם כי בחלקם המרווח לרגליים מפתיע לטובה).

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מה מפתיע בטורקיש? זו חברה שנמצאת בעשירייה הפותחת של חברות התעופה בעולם שנים ברציפות. תגיד מה שתגיד על טורקים, לפנק הם יודעים.

לגבי הפולנים, לא רוצה להתחיל בכלל, כף רגלי לא תדרוך במטוס שלהם שוב אם זה תלוי בי.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
אני נאלץ לטוס לא מעט ובטיסות ארוכות אני בעסקים. אני בוחר חברה לפי לוחות זמנים ומחיר (אם יש יותר מאחת בזמנים מתאימים). אל על לא יותר טובה מאחרות אבל גם לא יותר גרועה. בסך הכל היא מקום טוב באמצע.

 

לגבי מי משלם על מחלקות ראשונות, אז לא מעט אנשי עסקים משלמים (גם אני שילמתי פעם אחת) כי זה חוסך יום עבידה. כשאני נוחת אחרי 20 שעות וצריך מיד להתחיל לעבוד אז אני מוכן לשלם את ההפרש כי זה שווה לי.

 

בהחלט סביר לקרוא את השאלה שלי בציניות אז אני רוצה להבהיר שאני שואל ברצינות ומפרגן לך אבל - באמת? בהנחה שכרטיס במחלקה הראשונה עולה כ-8000 דולר (כמו שכתוב בכתבה) ובעסקים עולה כ-3000, ואפילו אם נניח שעסקים היא בול כמו תיירים ואתה מגיע מותש (ולכן תצטרך לטוס יום קודם כדי להיות מסוגל לעבוד באותו יום חשוב), יום עבודה שלך שווה 5000 דולר? ברצינות?

 

נ.ב. אם במקרה התשובה היא כן - אני אקח 10 גרם בבקשה.

פורסם

טיסות טראנס אטלנטיות ישירות אני לא יכול לעשות במחלקה אחרת בגלל פגיעה אורטופדית (ושבית אותי למספר ימים של כאבים לא קלים). מבחינתי טיסה כזו במחלקה אחרת זה יומיים עבודה ויום עבודה שלי שווה סכום יותר גבוה . אל תשכח שהעלות שלי שונה כי זו נסיעת עבודה שזו הוצאה מוכרת.

 

כשאתה נוסע לעבוד זו לא נסיעת נופש. אני נוחת ישר ליום עבודה וטס חזרה ביום שאני מסיים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.


×
×
  • תוכן חדש...