Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4347 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הפעם אחסוך את חוות דעתי האישית ופשוט אתן לינק:

http://www.haaretz.co.il/gallery/recipes/restaurants-reviews/1.1929648

 

כרטיס טיסה מתל אביב ללוס אנג'לס במחלקה הראשונה של אל על עולה 8,316 דולר (לפני מסים). מה שהופך את ארוחת הערב שמוגשת בטיסה הזו לארוחת הערב היקרה שאפשר לקנות בשקלים. ומה מגישים שם, מעבר לווילון (ולעוד וילון), אתם בוודאי תוהים? מה הדליקטסים הנדירים שאל על מציעה למי שמסוגלים לשלם – או לשנורר מהקופה הציבורית - סכומי עתק שכאלה? ובכן...

 

~

מעניין כמה זמן הבולשיט הפרובינציאלי הזה עוד ימשך. היום זה האוכל השנוי במחלוקת עם החתימה של השף והפניה הנרגשת של שקדי בהמראה שמספרת לנו כמה טוב לחזור הביתה, מחר כנראה יחלקו דגלי ישראל ותמונה של משה דיין בכותל יחד עם הכריות והשמיכות. כה לחי.

  • תגובות 152
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תחושת הנשגבות המתנשאת של הנוסעים בה מעל האדם הפשוט, זה שיכול להרשות לעצמו לשלם רק על מחלקת בקר או עסקים.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מעניין, כשראיתי הכותרת, נראה היה לי שכתוב" שנרד עוד על פלאפל"?

אז אולי אל על זה פלאפל במחיר מופקע? אני מניח שזה עניין של היצע ובקוש. לא?

אתם בטח מכירים את המצב שפוליטיקאי נשאל שאלה ואומר" זו לא השאלה האמיתית"...ואז עונה על מה שבא לו.

אני אהיה כאן הפוליטיקאי: מכיון שאני לא אשלם את המחיר המופקע, השאלה האמיתית מבחינתי היא מי יכול לשלם מחיר מופרך כזה ומדוע?

פורסם
מה עוד מבדיל את המחלקה הזו מהאחרות מלבד האוכל?

 

מושבים נוחים יותר ומרווח רגליים משופר וכמובן צוות דיילים שאשכרה עושה את עבודתו באדיבות בלי לגלגל עיניים כשהם רואים את הנורה הקטנה מעל המושב נדלקת (זו שמסמנת להם שהנוסע מבקש את עזרתם).

 

אה כן, מגישים שם את האוכל בכלי זכוכית וצלחות רגילות במקום חמגשית וכוס תה צבאית תקנית.

 

מבחר משקאות אלכוהולים לאורך כל הטיסה וכן הלאה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

איזה כיף,

שאת הטיסה שלי בקיץ, לפחות בכיוון צפון, אני אעביר באחת מה767-300 המתפרקים שלהם.

 

אני לא מבין ממה כל כך הרבה אנשים מתלהבים בחברה הזאת?

 

כל החברות שיפרו את נהלי הבטחון והאבטחה שלהן, המטוסים באלעל מיושנים טכנולוגית ובעיקר זה מורגש בתור נוסע.

לטייסים זה לא יפריע, ואני בעצמי יודע ש767 זה אחלה מטוס שבעולם,

אבל בחייאת ראבק - כמה קשה לשפץ קבינה שתראה כמו זאת של בריטיש או AA?

אצלהן יש PTV, והכול עובד כמו שצריך.

 

אצל אלעל? אפילו בעסקים אין טלוויזיות! ביזיון!

 

(אצל אלעל גם כשיש PTV, אז זה לא עובד, ע"ע הגרוטאה המתפרקת 4X-ELH, פיכסה).

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

מבלי להכנס לגודלן של חברות התעופה ולאיכותן לא פעם שמעתי אנשים עם חרדת טיסות אומרים "מטוס של אל-על אף פעם לא התרסק" ולכן הם טסים אל-על (פרט למטוס תובלה שהתרסק).

שיעורי פיסיקה גרעינית באוף טופיק.

את הריתוך יש לבצע כך שהאלקטרודה תמוקם מחוץ למאיץ באופן שיהיה קו ראייה ישיר להיקף הפנימי של הדוד, אחרת המיסוך של המאיץ יפגע אנושות באפקט ההגנה.

פורסם
מושבים נוחים יותר ומרווח רגליים משופר וכמובן צוות דיילים שאשכרה עושה את עבודתו באדיבות בלי לגלגל עיניים כשהם רואים את הנורה הקטנה מעל המושב נדלקת (זו שמסמנת להם שהנוסע מבקש את עזרתם).

 

אה כן, מגישים שם את האוכל בכלי זכוכית וצלחות רגילות במקום חמגשית וכוס תה צבאית תקנית.

 

מבחר משקאות אלכוהולים לאורך כל הטיסה וכן הלאה.

 

נניח, אבל בעוד ההבדל בין תיירים לעסקים מצדיק במידה מסוימת את התוספת הכספים המשמעותית (פי 2 וחצי בערך), מה ההצדקה לשלם עוד פעם פי 2 וחצי בשביל מושבים קצת יותר נוחים מעסקים, מרווח רגליים קצת יותר משופר וכלי זכוכית במקום כלי פלסטיק? (אגב, למיטב זכרוני גם בעסקים מגישים בכלי זכוכית, לפחות בלופטהנזה).

 

זאת שאלה רטורית כמובן...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

עידן תיאר בעיקר את ההבדלים לעסקים. ההבדלים לראשונה כוללים כורסת מסאג' וקצת יותר תנאים בלאונג', חולצה, עט ועוד כל מיני שטויות כאלה, ומיטה מלאה בטיסה. אבל מיטה יש גם בביזנס של אליטליה שעולה פחות מהביזנס של אל-על, שלא לדבר על הפירסט של אל-על.

אגב, אינני מכיר אישית אנשים שטסו בראשונה בלי שמישהו אחר שילם עליהם, בין אם מדובר בחברה ציבורית שנושאת בהוצאה הזו או שהמדינה משלמת על זה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
מעניין, כשראיתי הכותרת, נראה היה לי שכתוב" שנרד עוד על פלאפל"?

אז אולי אל על זה פלאפל במחיר מופקע? אני מניח שזה עניין של היצע ובקוש. לא?

אתם בטח מכירים את המצב שפוליטיקאי נשאל שאלה ואומר" זו לא השאלה האמיתית"...ואז עונה על מה שבא לו.

אני אהיה כאן הפוליטיקאי: מכיון שאני לא אשלם את המחיר המופקע, השאלה האמיתית מבחינתי היא מי יכול לשלם מחיר מופרך כזה ומדוע?

המחלקה הראשונה קיימת באל על רק בשביל תווית. אף אחד לא ישלם 8000 דולר לכרטיס טיסה, בטח שלא בחברה שלא נותנת לו תמורה למחיר כמו אל על- מחלקה ראשונה זה בשביל אנשים שטסים המון ומצליחים להשתדרג מהעסקים, ואנשים שטסים על חשבון החברה (או המדינה, כמה נוח) ולא יוצא להם שקל מהכיס. כאן גם המקום להזכיר את מחלקת העסקים הרעועה של אל על שגם שם המחירים מופקעים, ואת כרטיס ה"מועדון המתמיד" שתמיד דואג שתצטרך להמשיך לבזבז כסף מבלי שום ברית חברות תעופה.

 

בסופו של דבר אני כאדם שטס פעם בשנה לחו"ל, אני אבחר באל על, וכן במחלקת ה"בקר" (כמו שציין רוני) בגלל השירות על המטוס והפחד שלי מהחברות הלא מוכרות. בתור חברה לאדם שטס פעם בשנה, אל על מושלמת (למרות המחירים הגבוהים), אבל מעבר לכך גורנישט.

פורסם

מחלקה ראשונה {אמיתית בכ"א} אמורה להיות שדרוג של ממש. בחברה כמו אלעל, אני מניח שמחלקה ראשונה / עסקים אלו פשוט מושבים שאפשר לשבת בהם כמו בנאדם :| עד היום אני לא מבין איך טיסה לאירופה, לאותו יעד, עולה באלעל יותר יקר מאיירסוויס, ויש לך מרווח ששואף לאפס, בעוד שבאיירסוויס לא רק שהכרטיס יותר זול, אלא - חי שפמי - שאפשר לשבת עם רגליים בנחת ואפילו להירדם! מי שקונה כרטיס באלעל, ראוי שבביקורת דרכונים יחתימו לו "אכבר פראייר" באותיות קידוש לבנה בצבע אדום.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
מבלי להכנס לגודלן של חברות התעופה ולאיכותן לא פעם שמעתי אנשים עם חרדת טיסות אומרים "מטוס של אל-על אף פעם לא התרסק" ולכן הם טסים אל-על (פרט למטוס תובלה שהתרסק).

 

זה נכון - סטטיסטית - רק בגלל שבהשוואה אלעל מוציאה פחות טיסות מחברות אחרות.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

מה אתה לא מכיר? את הטייס? את הדיילת?

are you serious?

 

נכון להיום אני משתדל לטוס עם virgin, swiss ו biritish. לא יצא לי לשלם יותר מכרטיס של אל-על, אפילו לא קרוב. טסתי פעם אחרונה לארה"ב עם KLM ועוד חברה ששמה ברח לי כרגע ללגווארדיה בשביל לתפוס טיסת קישור לווגאס, שילמתי (אם אני זוכר נכון) משהו כמו 820 דולר עם "תיירים פלוס" בשביל עוד מקום לרגליים, ועדיין יצא פחות 100-150 דולר פחות מאל-על, האוכל היה לא רע (אם כי לא טוב) והכיף הכי גדול היה שלא הייתי צריך להריח אף חובש כובע רחב תיטורת (?) במשך הטיסה.

 

כל תהיה לי אלטרנטיבה רגלי לא תדרוך על במטוס של אל-על.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

בסופו של דבר אני כאדם שטס פעם בשנה לחו"ל, אני אבחר באל על, וכן במחלקת ה"בקר" (כמו שציין רוני) בגלל השירות על המטוס והפחד שלי מהחברות הלא מוכרות. בתור חברה לאדם שטס פעם בשנה, אל על מושלמת (למרות המחירים הגבוהים), אבל מעבר לכך גורנישט.

אני גם טס פעם בשנה, וכל פעם זה יוצא עם חברה אקראית אחרת, בהתאם למחירים. הטיסות של אלעל עד עכשיו היו הכי גרועות, כולל מטוס שהתקלקל איזה שעה לפני ההמראה ועוד. וכן, כמו שכתבו כאן, אולי המטוסים שלהם זה אותם המטוסים שיש למתחרים, אבל איכשהו בחברות אחרות זה תמיד מרגיש הרבה יותר חדש ומושקע.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
מבלי להכנס לגודלן של חברות התעופה ולאיכותן לא פעם שמעתי אנשים עם חרדת טיסות אומרים "מטוס של אל-על אף פעם לא התרסק" ולכן הם טסים אל-על (פרט למטוס תובלה שהתרסק).

 

ומה קרה באמסטרדם (אמנם טיסת מטען אבל בכ"ז) ?

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 


×
×
  • תוכן חדש...