Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4350 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
RS

לכל אחד הזכות לדעה משלו.

אבל כמעט לפני שנתיים הפצת פה שקרים והשמצות תוך התחזות למקצוען בתחום התעופה העולמי.

ליהגת וליהגת על לופטנזה מחמל נפשך והשמצת את אלעל.

כשעימתתי אותך עם עובדות נעלמת מהאופק במהירות הבזק עם הזנב בן הרגליים.

המכסימום שהעזת לעשות הוא ליילל בפרטי.

להודות בטעות? שהשמצת מבלי להבין?

 

ועכשיו הכל מהתחלה?

שנזכיר גם את ענייני השקודה המפוארת? הבלתי מתקלקלת?

 

אלעל היא חברה פרטית. היא לא חברת החשמל או מקורות שאתה מחוייב להשתמש בשירותיה. טוס לך בלופטנזה בביזנס המפואר לאירופה ותהנה.

 

ואם אתה ואחרים לא מבינים את המשמעות האסטרטגית של המצור התעופתי שהיה כאן, לבריאות.

הלחץ, שלא לומר היסטריה של שר התחבורה הראו היטב שהוא לפחות מבין.

מעניין איך זה ישפיע על תפיסת עולמו בעניין השמיים הפתוחים להבא.

 

שי היקר, לא ברחתי לשום מקום - אני כאן. אתה בחרת בזלזול וחוסר כבוד, לכן לא המשכתי בדיון מולך. וד"א - אתה ממשיך.

 

אני אבחר לטוס בחברה עימה טוב לי. לא זכור לי שיש לך הזכות לקבוע לי או לכל אחד כאן עם מי נטוס ואיך. באלעל - לא נעים לי לטוס (ואני לא היחיד בדעה הזאת). זכותי.

 

המהות האסטרטגית ברורה היטב לצערנו. חבל שהחברה בה אתה מועסק - בחרה להקפיץ מחירים, היות והיא מהבודדות שהמשיכו לטוס. מאוד מעניין למה בריטיש לא העלו מחירים ב-150% בימים הללו... ורמת השירות והמוצר שלהם טוב בכמה מונים משל אלעל, אם תסכים ואם לא.

עריכה אחרונה על ידי RS

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

  • תגובות 152
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הבנת את זה ברוך? לדלתא מותר ולאל-על אסור?

 

אני אמרתי שלדלתא מותר ולאל על אסור? ממש לא - להפך: אני אמרתי ששתיהן חברות פרטיות, ומותר להן לנהוג כראות עיניהן באופן שעושה להן שכל עסקי.

 

מצד שני, אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה: אם אתה נכס אסטרטגי, אם אתה "משחק אותה" חברה לאומית ומנגן על רגשות פטריוטיים, אז תנהג ככזה - מצד שני אם אתה חברה עסקית כמו כל חברה עסקית, זה לגמרי בסדר, אבל אל תעשה puppy eyes כשאנשים בוחרים חברות אחרות כיון שהמוצר שאתה מציע נחות מהמוצרים של חברות אחרות, ואל תעליב את האינטיליגנציה שלנו ותספר לנו שחייבים להמשיך לשלם את התעריפים היקרים שלך כי במלחמה אתה היחיד שטס לכאן.

 

או ככה, או ככה - תבחר.

 

(ואגב, כפי שהבנת זה לא שאני מחרים את אל על - לא מגיעים למעמד פלטינה כשמחרימים חברת תעופה - אני רק ריאלי לגבי הממבו-ג'מבו הציוני שלהם)

פורסם

ברחת ועוד איך. ואני לא ילד קטן אבל מי שזלזל והשתמש בכינויים - אתה.

שאביא שוב את הקישור?

או שאביא את הקישור המפואר בענייני סקודה?

 

מנכ"ל אלעל אמר שהם לא העלו מחירים.

אני מאמין לו. אתה טוען שהוא משקר? - תוכיח!

 

בריטיש לטענתך לא העלו מחירים? אחלה.

ראית כמה עולה היום כרטיס כיוון אחד מלונדון לתל אביב אצלם? 962GBP. נכנסתי לאתר שלהם ובדקתי.

מה היו המחירים שנופפו בהם כנגד אלעל על טיסה זהה, כיוון אחד מאירופה לישראל?

 

מאחר ואתה מתנהל כך כשיטה, מנופף בהשמצות כאילו הן עובדות, יום אחד תחכה לך תביעת דיבה ממישהו שימאס לו. ויודע מה, יגיע לך.

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם (נערך)

שי היקר, בכל העיתונים פורסמו המחירים - יום לפני הבאלגן (600 דולר לרומא) ויום אחרי (1055 דולר לרומא). החברה בה אתה עובד - הקפיצה מחירים, ואתה יודע זאת.

 

מנכ"ל אלעל היקר אמר שלא העלו מחירים. אז? אז הוא אמר. גם אני יכול לומר זאת, אלא שבפועל הובאו הוכחות בפניו שהמחירים אכן עלו.

 

מעוניין בהוכחות? תציץ בכל עיתוני היום שפורסמו אתמול / באתרי החדשות השונים. מעבר לעובדה שדנו בזה גם בחדשות הערב - בערוצים השונים.

 

השמצות? ממש לא. שוב - אלו דברים שקרו וכל ערוצי התקשורת דנו בהם אתמול - מרבית היום. לא דברים שהומצאו ככה סתם.

 

לגבי בריטיש, בדקתי הרגע - טיסה למחר: 240 פאונד (אקונומי). חזור בעוד יומיים - 240 פאונד (אקונומי). אם תרצה לעשות את דרכך במחלקת האקונומי פרמיום - המחיר יקפוץ על 970 פאונד לכיוון (ואז זה תואם את המחיר שאמרת כמובן).

עריכה אחרונה על ידי RS

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

 

מצד שני, אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה: אם אתה נכס אסטרטגי, אם אתה "משחק אותה" חברה לאומית ומנגן על רגשות פטריוטיים, אז תנהג ככזה - מצד שני אם אתה חברה עסקית כמו כל חברה עסקית, זה לגמרי בסדר, אבל אל תעשה puppy eyes כשאנשים בוחרים חברות אחרות כיון שהמוצר שאתה מציע נחות מהמוצרים של חברות אחרות, ואל תעליב את האינטיליגנציה שלנו ותספר לנו שחייבים להמשיך לשלם את התעריפים היקרים שלך כי במלחמה אתה היחיד שטס לכאן.

 

תראה, גם תנובה היא נכס אסטרטגי, אולי אפילו יותר מאל-על (מה תאכל אם היא תפסיק לייצר?), גם היא העלתה את חמתם של אזרחי ישראל עם התמחור שלה, במיוחד לאחר ההפרטה, וגם היא משתמשת ברגשות פטריוטיים בפרסומות שלה. כנראה שזה נחשב לגיטימי בענף.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
כנראה שזה נחשב לגיטימי בענף.

 

בתור מי שהתואר הראשון שלו הוא בהתמחות שיווק, מבחינתי כל דבר חוקי הוא Fair play - בדיוק כמו שב"אח הגדול" יוצרים רגעי דרמה כדי לסחוט רגשות מהצופים, זה שאל על מנגנת על "הכי בבית בעולם" ועל פניה לקהל פטריוטי כדי לקדם את עסקיה זה לגיטימי.

 

מצד שני, בתור לקוח, כמו שאני לא קונה כל "בדקתי וראיתי שזה הקוטג' הכי טוב בעולם, נ-קו-דה!" של מ. כוערת (שבאופן אישי היא בעיני אחת מאנשי הפרסום המבריקים במדינה), זכותי גם לא לקנות את הפוזה הפטריוטית של חברת התעופה הפרטית "אל על".

 

סתם מביע דעה אישית, לא מעבר לזה :-)

 

תוספת קטנה:

תראה, גם תנובה היא נכס אסטרטגי

 

רק כי אני קטנוני: אני, באופן אישי, משתדל לרכוש כמה שפחות מוצרים של תנובה ומעדיף מחלבות אחרות (ומהאחרות אני מעדיף את הקטנות), כיון שאני מאמין בלתמוך ביצרנים קטנים ולא במונופולים הגדולים.

עריכה אחרונה על ידי Fazer
פורסם (נערך)

OK. היחס שלך לתנובה ולאלעל דומה. לגיטימי לגמרי.

הטענה שלי היא שהמוצר של כל חברות התעופה דומה, כך שמה שנותר הוא המחיר (וננוחיות של טיסה ישירה לעומת קישורים). זה הקריטריון שלפיו אני בוחר את הכרטיסים שלי. ב-2011-2 היו לי כמה טיסות שאלעל התאימה להן, אז טסתי איתם. בחודשים האחרונים נזקקתי ליעדים אחרים - אז נסעתי עם חברות אחרות. בנסיעות הבאות יבחנו האפשרויות באופן דומה, משיקולי עלות ונוחות, לא משיקולים רגשיים.

את הגישה שלי אפשר לראות הכי טוב בחשבונות הסלולר שלי - נדמה לי שביצעתי במשפחה לפחות 20 ניודים ואולי יותר ב-3 השנים האחרונות. הקו היחיד שלא נויד הוא הקו האישי שלי - וגם זה רק בגלל שירות מסויים שמחייב מנוי בחברות האפס (מחייב חיבור לחברה עם תשתית ולא פועל ב-MVNO, ולל 012).

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
שי היקר, בכל העיתונים פורסמו המחירים - יום לפני הבאלגן (600 דולר לרומא) ויום אחרי (1055 דולר לרומא). החברה בה אתה עובד - הקפיצה מחירים, ואתה יודע זאת.

 

לגבי בריטיש, בדקתי הרגע - טיסה למחר: 240 פאונד (אקונומי). חזור בעוד יומיים - 240 פאונד (אקונומי). אם תרצה לעשות את דרכך במחלקת האקונומי פרמיום - המחיר יקפוץ על 970 פאונד לכיוון (ואז זה תואם את המחיר שאמרת כמובן).

כשהתקשורת מתעסקת במקרה בתחום שאתה מכיר היטב, אז אתה מבין כמה היא דמגוגית שטחית וצעקנית.

 

ולעניין המחיר בבריטיש:

http://www.britishairways.com/travel/fx/public/en_gb?eId=111011&timestamp=0724073210

 

962 פאונד לאקונומי, כיוון אחד, לונדון - תל אביב, להיום, למחר ולעוד יומיים.

 

ושוב, אם אתה טוען שאלעל העלתה מחירים - תביא הוכחה.

או שכרגיל אצלך, מנופפים בססמאות שאין מאחוריהן בדל הוכחה.

זה שבערוץ 2 או 10 עשו כתבה פופוליסטית ומגמתית, זו לא הוכחה.

עריכה אחרונה על ידי shais01

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם

וסתם כי זה מרתיח אותי.

כמה עולה בלופטנזה יקירתך טיסה מחר מפרנקפורט לתל אביב, באקונומי, כיוון אחד?

1912 יורו!

 

כנס לאתר שלהם ובדוק, עכשיו.

 

אז מי חזיר?

 

ועכשיו כהרגלך, תעלם?

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם
כשהתקשורת מתעסקת במקרה בתחום שאתה מכיר היטב, אז אתה מבין כמה היא דמגוגית שטחית וצעקנית.

 

מסכים לחלוטין.

בעיקר בתחומי "נישה" שלא מוכרים לאשורה לקהל הרחב.

 

אגב, מייד כשדיווחו על זה שאל על גובים 3000$ על טיסה (לכיוון אחד), לא זוכר כבר מאיפה, נכנסתי לאתר ומצאתי מחיר שנמוך בחצי ויותר, ומחיר להלוך ושוב ברמה סטנדרטית פחות או יותר.

וכן, כרטיסי כיוון אחד לעולם יהיו יותר יקרים (ע"ס נסיון אישי שלי), בטח ובטח מעכשיו לעכשיו. בכל החברות.

פורסם
קצת על אלעל VS חברות זרות, מכיוון שיצא לי להתעסק המון בנושא, כולל שיחה אישית עם מנכ"ל לשעבר:

 

1. השירות (ורק השירות) באלעל מצויין. בעיקר בביזנס, אבל גם בתיירים. מספר גבוה של דיילים אל מול נוסעים ביחס לכל חברה אחרת.

 

2. טיסות לאירופה - כיום, כמעט בכל החברות הזרות מקבלים מטוסים ומושבים שמתאימים לטיסה פנימית קצרה באירופה. זאת למרות שטיסה מישראל יכולה להמשך גם מעל לחמש שעות. מושבים דקים, חוסר בבידור, ביזנס עם אותם מושבים של תיירים וכו'. באל-על עדין מקבלים מטוסים נורמליים, גם בטיסות לאירופה. יש כמובן חברות אירופאיות שממשיכות להביא מטוסים נורמליים, והן בהחלט עדיפות - כמו סוויס, אך זה כנראה עניין של זמן עד שהן יפסיקו עם זה. לפוטהאנזה שהוזכרה פה מזמן שולחת מטוסים עם מושבים זוועה לישראל. אז אלעל בהחלט עדיפה על רובן בטיסות כאלו.

 

3. טיסות לאמריקה. אלעל בערך ברמה של האמריקאיות / AC. אין סיבה מיוחדת להעדיף אחת מהן, ואלו האופציות היחידות אם רוצים טיסה ישירה.

 

4. טיסות למזרח. ה-בעיה של אלעל. מכיוון שאין תחרות בטיסות ישירות למזרח, המטוסים נוראיים. מחלקת הביזנס במיוחד עלובה להפליא. רבים מעדיפים לטוס בטורקיש למרות העיקוף, העצירה והטיסה מעל אירן. יש כאלה שמעדיפים אפילו לטוס ליעדים רחוקים יותר באירופה, רק לא לטוס אלעל בקו הזה.

 

5. המועדון גרוע. למצוא מקום בנקודות של הנוסע המתמיד זה כמעט משימה בלתי אפשרית. צוברים פחות מחברות אחרות, ומנצלים הרבה פחות.

 

6. הסיבות: הסיבה העיקרית היא לא הדירקטורים, לא הבטיחות ולא קשקושים (למרות שהם לא לגמרי זניחים). אלא תנאי ההעסקה של העובדים, בגלל הועדים. טייסים מקבלים הרבה יותר ימי מנוחה (באש"ל מלא כמובן) מאשר בחברות האחרות על כל טיסה, כאמור יש יותר דיילים מאשר בחברות אחרות וכו'. עד שהעניין הזה לא יטופל, שום התייעלות לא תציל את החברה הזו, והיא תהיה חייבת להיות יותר יקרה ופחות טובה מהמתחרים.

1. ממש לא - טסתי בTHAI, יש שם כמות הזויה של דיילים, הרבה יותר מאשר באלעל.

2. בזה אתה צודק, אכן שולחים לפה הרבה פעמים מטוסים שמשרתים בתצורה שלהם בטיסות פנים אירופאיות.

3. ממש לא. ה767-300 של אלעל רחוקים שנות אור מה767-300 של אייר קנדה, ובוודאי מה787 שיגיע לכאן בקרוב.

4. צודק. בעיקר ה747 שהם קנו מפולמנטור איירליינס, פח אשפה שלא יתואר שנאלצתי לסבול בהלוך ובחזור ב2011 (תאילנד)

5. מועדון גרוע, אין שת"פ עם מועדון גדול כמו SA.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)
וסתם כי זה מרתיח אותי.

כמה עולה בלופטנזה יקירתך טיסה מחר מפרנקפורט לתל אביב, באקונומי, כיוון אחד?

1912 יורו!

 

כנס לאתר שלהם ובדוק, עכשיו.

 

אז מי חזיר?

 

ועכשיו כהרגלך, תעלם?

 

אין טעם לבדוק מה העלות, הרי הם גם ככה ישובו לטוס רק בראשון, כך שזה לא רלוונטי עלות הכרטיס להיום או מחר - כשהטיסות לא מתקיימות.

 

לגבי בריטיש, איך לעזאזל אתה מגיע לסכום הזה? בדקתי יציאה היום (25.7) וחזרה עוד יומיים ושלושה (27.7 / 28.7) והמחיר היה 240 פאונד לכיווון - באקונומי. לעומת זאת, באקונומי פרמיום קפץ המחיר ל-970 פאונד לכיוון.

עריכה אחרונה על ידי RS

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
האמת שאני לא מבין את כל הקריאות שאל על חארות על זה שהמחירים כרגע יקרים.

 

1. מי שבחר לטוס ולפרנס חברה לא ישראלית (וסיבותיו עימו) ועכשיו נתקע ואוכל ממנה חרא, פתאום בוכה שאל על העלתה תעריפים, יקרה ולא מתחשבת בוא.

איפה היית שקנית כרטיס טיסה בחברה זרה? האם בכלל חשבת לפרנס חברה ישראלית ולא חברה גויה?

לחזק את כוחה הפיננסי (ולא, ההפרש ממש לא גדול בדר"כ אם בכלל יש)

 

2. אל על הפסידה 50 מיליון ש"ח בעכבות ההתחשבות באזרחים, לינק מצ"ב פה:

 

http://www.elal.co.il/ELAL/Hebrew/AboutELAL/NewsGeneral_items/He_tzuk_eitan_080714.htm

 

מישהו הזכיר את זה בדיון?

 

3. אל על הוציאה 4 מטוסים במחירי עלות לטורקיה להחזיר ישראלים שנתקעו שם וטסו עם חברות זרות, מישהו בכלל פירגן להם על זה?

 

4. כאשר אל על הייתה חברה ממשלתית רבים צעקו שצריך להפריט אותה ולהפוך אותה לחברה פרטית, אז הינה היא הפכה לפרטית ולא חייבת דין וחשבון כלכלי לאף אחד שלא בעל מניות.

 

 

זאת בדיוק הסיבה למה צריך חברת תעופה בעלת יכולות טראנס אטלנטיות ישראלית, וזה לא משנה אם היא מפסידה או לא.

בדיוק כמו המקרה עם מנית הזהב בצים.

 

כל מיני מטומטמים שהחליטו שהאוכל באל על פחות טוב והריפוד קצת יותר ישן, ועוד היא יקרה ב10% מחברות גויות לא טסים איתה ועכשיו הם בוכים.

 

אז תמשיכו לטוס בלופטנזה וחברותיה כי השירות יותר טוב (ממש לא) ולקמבן קונשקיינים בירדן בשביל לחסוך 100 דולר לתאילנד (ואולי להיתקע במדינה עויינת ואז לרוץ ולבקש מגורמים רשמיים במדינה לעזור לכם) ועכשיו תמשיכו להתמרמר שאל על שמה עליכם ז*ן.

 

אני בעד שישחילו 10.000$ לכרטיס ומי שלא מתאים לו, מוזמן לבכות לחברה הזרה שבא טס שתידאג לו או לחלופין לצאת לשחייה לכיוון ישראל.

 

 

זה יפה מאוד שאתה פטריוט ומעדיף לשלם על אותו מוצר לחברה ישראלית ולא לחברה זרה.

אגב, כשאומרים חברה זרה זה תקין ונשמע ראוי, כשאומרים חברה גויה זה מקבל קונוטציה שלילית ואף גזענית.

 

אבל פה הבעיה- אל על לא מספקת את אותו מוצר\שירות שמקבלים בחברות זרות רבות- המטוסים של אל על מאובזרים מתחת לכל ביקורת, מערכות בידור שראוי היה להחליף לפני לפחות עשור, וזה כמובן בתנאי שהן עובדות מה שמביא אותי לנקודה הבאה- אינסוף תקלות במערכות הבידור שזה פשוט בדיחה על חשבון הלקוחות.

נמשיך?

המושבים הכי צפופים שיש על מנת למקסם מספר שורות, אוכל בינוני ומטה, מועדון לקוחות ששווה לתחת ומצריך להקיף את העולם כמה פעמים כדי לקבל שדרוג והסבירות לקבל כרטיס בונוס נמוכה מהסבירות שאראלה ממפעל הפיס תתקשר אלייך.

 

השירות אומנם השתפר קצת אבל עדיין לא בסטנדרטים של חברות תעופה רציניות.

 

אני מאוד ציוני ופטריוט ומוכן לשלם יותר לחברה ישראלית במקום לשלם פחות על אותו שירות בחברה זרה, אבל כשחברה ישראלית זורקת זין עלי כלקוח- אני מוכן לשלם אף יותר לחברה הזרה שגם נותנת לי מוצר טוב יותר.

 

דבר נוסף, לא הבנתי את הלוגיקה שלך, אם אני טס כל הזמן עם חברה זרה ועכשיו נתקעתי ואני צריך להשתמש בשירותי אל על- הם מענישים אותי כי הייתי ילד רע?

סבבה, אז מענישים אותי, אבל למה מענישים גם את ישראל ישראלי שכל הזמן טס באל על?

הרי הוא ואני הולכים לשלם את אותו מחיר מעניש.

 

גם לטעמי העלאת המחירים של אל על זה ניצול די ציני של המצב הביטחוני, אבל לא נורא, המצב הביטחוני הזה יסתיים מאוד מהר ואז הולכים להיות הרבה ישראלים שיזכרו את טוב ליבה של חברת התעופה הלאומית שדואגת לגרום לנו להרגיש בבית גם הרחק מהבית ומודה לנו שבחרנו לטוס איתה (אגב, אני לא בחרתי, היא משלמת לחברת תעופה זרה 80$ לראש כדי שלא תיהיה לי אפשרות בחירה).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

עידן

מאחר ו RS מתקשה...

או שלא מוכן להודות בטעותו, כרגיל (למה לא קיבלנו ממנו תשובה פשוטה על המחיר של לופטנזה? אה, כי זה באמת 1900 יורו).

 

תבדוק בבקשה כמה עולה בבריטיש אירוויז כרטיס מהיתרו לארץ, כיוון אחד, באקונומי, להיום או למחר.

תעשה את אותה הבדיקה לגבי לופטנזה מפרנקפורט.

 

תגלה שזה יותר יקר מהמחירים שנופפו בהם בזעם כלפי אלעל!

 

למה? כי ככה זה בתעופה, זה שיא העונה, אלו ככל הנראה המושבים האחרונים, וזה המחיר.

בפעם הבאה שאתה טס, בהנחה ויש לך כמה דקות ספר, גש לדוכן של כל חברת תעופה ובקש לקנות כרטיס ליעד שאתה טס אליו עכשיו, ותשווה לכמה ששילמת בעצמך. אתה תזדעזע, וזה על כסא שאם לא ימכרו לך עכשיו, ישאר ריק. ככה זה עובד בשוק הזה.

 

אני מוכן שכולם פה יקרעו את אלעל על השירות, על האוכל, על מערכת הבידור. אלו חוויות סובייקטיביות ברובן ולכל אחד הזכות להחזיק בדעה משלו.

אני לא מוכן שישמיצו, כמו שכל כך נפוץ בארץ, בהתלהמות בלי בסיס עובדתי ובלי הוכחה, בייחוד כשמדובר בשקרים/טעויות.

 

והאמוציות שעולות פה בכל פעם שהשם אלעל עולה לא ברורות לי, בייחוד פותח השרשור ההזוי הזה, שבצדק כבר לא איתנו כאן בפורום.

אין כאן מונופול, יש כאן חברה מסחרית שהפכה לכזו כי המדינה החליטה על כך, ויותר מזה המדינה מכניסה אותה לתחרות בתנאים שאינם הוגנים משיקולים פופוליסטיים. לא טוב לכם אלעל- חבל אבל בכיף, יש לכם כמעט אינסוף אפשרויות אחרות.

 

מבין שמבקר המדינה הודיע שיבדוק את התמחורים של החברות הישראליות, מצויין. בוא נראה מה הוא יעלה.

אם יתברר שאכן אלעל העלתה את מחיריה כדי לנצל את המצב, אני מבטיח להכנס בה ביחד איתכם, כי יגיע לה.

רק לפני זה, תעשה את הבדיקה הקטנה הזו ותעדכן בממצאים...

166, קאפה, GTV, קופה.


×
×
  • תוכן חדש...