Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4348 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דור - אל תשכח שבחירת הדגמים תלויה בצפי מספר הנועים. אני מניח שסויס שולחת כלים גדולים לטיסת הלילה מציריך בגלל ריבוי נוסעים בטיסות המשך, מה שלאל על יש פחות למרות ה-code share. בריטיש חידשה לאחרונה את טיסות ה-777 להיתרו אחרי שתקופה ארוכה הקו התבסס על 321. מן הסתם מדובר בעונה שבה יש יותר נוסעים, שמצדיקים את הכלים היותר גדולים. אני מסופק אם מערכות הבידור הן שיקול משמעותי כאשר חברת תעופה בוחרת מטוס לטיסה מסויימת - אלא צפי מספר הנוסעים ואיזה מטוסים פנויים בחלון הזמן הדרוש.

את הכלים של KLM איני מכיר - אני יודע שמדובר ב-739, (בעבר גם 777, לפחות לאחת הטיסות ביום) אבל הטיסה האחרונה שלי אתם היתה ב-DC-8 (והמשך ללונדון ב-DC-9) ב-1982.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 152
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ה777 היה בתקופה של המהומות במצריים,

עשו הצרחה בין המטוסים - שלחו את ה739 לשם, ואת ה777 אלינו, עכשיו המצב חזר לקדמותו.

 

פעם בריטיש הייתה מפעילה 767-300 (שאגב עברו שיפוץ ונראים הרבה יותר טוב מה767 של אלעל) ו777.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
למה חצופים?

כי הם לא לקוחות של אל על?

 

בולשיט.

 

מעצם היותך עובד אל על אתה לא אובייקטיבי בכלל.

חצופים כי אף אחד לא חייב להם כלום. החברה שבה הם קנו כרטיסים כנראה שמה עליהם ז*ן. זה מאוד מבאס ולא נוח, אבל זה הכל.

אז נוצר לחץ ומשרד התחבורה שמתנהל פה בצורה כושלת לחלוטין (עם המון כוונות טובות), מתאם את הטסתם לאתונה ומשם לארץ על חשבוננו, וגם על זה יש המון טענות ומרמור וצעקות.

 

ואני עובד של אלעל, לא הסתרתי את זה אף פעם, בהגדרה לא אובייקטיבי, בניגוד לאובייקטיביות המופלאה של חלק מהמגיבים כאן, ולכן אני לא נכנס לדיונים הסובייקטיביים על רמת השירות או האוכל או רמת הנחמדות של צוות הקבינה.

אני כן נכנס למקומות המדידים, שבהם יש אמת אחת ומוחלטת, כמו מה הגיל הממוצע של מטוסי אלעל לעומת מטוסי לופטנזה או מה המחיר הנדרש עבור לג מסויים באלעל לעומת חברות אחרות.

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם
ה777 היה בתקופה של המהומות במצריים,

עשו הצרחה בין המטוסים - שלחו את ה739 לשם, ואת ה777 אלינו, עכשיו המצב חזר לקדמותו.

 

פעם בריטיש הייתה מפעילה 767-300 (שאגב עברו שיפוץ ונראים הרבה יותר טוב מה767 של אלעל) ו777.

עכשיו עומד בנתבג 777 של בריטיש, כך שכנראה אתה טועה.

או שהם מכרו כרטיסים ב 500$ במקום אלעל ב 1500$ ולכן עברו מ 320 ל 777 (not)

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם

הוא דיבר על ה-777 של KLM, למיטב זכרוני ראיתי טריפלים של KLM בנתב"ג משך די הרבה שנים, אבל אני לא מתעד כל מטוס שעומד ב-B6.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
עכשיו עומד בנתבג 777 של בריטיש, כך שכנראה אתה טועה.

או שהם מכרו כרטיסים ב 500$ במקום אלעל ב 1500$ ולכן עברו מ 320 ל 777 (not)

אני לא טועה, אני לא אמרתי שהם הפסיקו להפעיל את ה777 לכאן (ליתר דיוק הם הפסיקו וחזרו להפעילו), כתבתי מה היה בעבר, היום זה 321 ו777.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
הבנת הנקרא.

ההתייחסות היתה לכרטיס לכיוון אחד.

 

אתה אמיתי?

 

גם ככיוון אחד מצאתי במחיר נמוך מהותית מזה ששי כתב.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם (נערך)

אז תוכיח.

גם אני טסתי אתמול בלופטנזה בטיסה ישירה מתל אביב ללוס אנגלס ב 100$.

 

באתר הרשמי של בריטיש זה המחיר.

עריכה אחרונה על ידי shais01

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם
אז תוכיח.

באתר הרשמי של בריטיש זה המחיר.

 

הנה, בבקשה... צודק. אתמול זה נתן אופציות אחרות - כרגע זה 960 פאונד.

 

ד"א, והנה מילה טובה: היום יצא לי לעבוד עם צוותים של אלעל - בשתי טיסות שונות שיצאו להביא נוסעים תקועים מאתונה.

- לשם שינוי היו צוותי אוויר סופר נחמדים ואדיבים, בלי התנשאות / סנוביות מיותרת. היו מאוד חביבים, בעיקר הצוות על ה-777 (ECA).

- החבר'ה בקרקע עשו מעל ומעבר בכדי להוציא מהארץ את התיירים שנתקעו / להשיב את הישראלים שנתקעו להם בטורקיה והגיעו לאתונה.

 

לשלילה אציין שלמרות שהיה נחמד ונעים לבלות קצת בחברת צוותי הקרקע והאוויר של אלעל, התאכזבתי מחדש בכל הנוגע לטיב המחלקות השונות. מחלקת העסקים המצוייה ב-777 (רישום ECA) היא דומה לזו שלופטהנזה / בריטיש הציעו לפני עשור וחצי / שניים במטוסים רחבי הגוף. גם מחלקת התיירים לא מלהיבה, אבל מרגישה ממוצעת כזאת. על זה בדיוק דובר כאן - הגיע הזמן לרענן, לחדש, לשנות.

 

והכי מעצבן - למה הצביעה של המטוסים "הותיקים" יותר כה דהויה? זה נראה כל כך לא מרשים וחבל. ה-739 ה"טריים" נראים כל כך טוב לידם.

 

וזהו להיום. יאללה, שבת רגועה שתהיה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אלעל טיפלה בשנים האחרונות בצי צרי הגוף שלה, החליפה את ה 757 הישנים ב 737 חדישים.

לכולם ברור שהשלב הבא צריך להיות רחבי הגוף, ה 400 בעיקר.

יש שחושבים שאלעל, כחברה בינונית בגודלה צריכה להתמקד בשני ציים, 737 כצר גוף ( וזה כבר בוצע) ו777/787 כרחב גוף. אולי אפילו איירבס, ירחם השם.

 

נראה מה המנכל החדש רוצה ומה הבעלים מוכן לשלם...

 

ומפרגן מאוד על הכנות שבשורה הראשונה.

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם
ברחת ועוד איך. ואני לא ילד קטן אבל מי שזלזל והשתמש בכינויים - אתה.

שאביא שוב את הקישור?

או שאביא את הקישור המפואר בענייני סקודה?

HELL YEAH!

בדיוק הבאתי פופקורן. בחיאת, אל תאכזב :-D

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אני דווקא בעד הוספת אירבאס לצי, לפחות כתחליף ל-787 הלא מבריק באמינותו גם בימינו אלו. ה-A350 יכול להוות תחליף ראוי, אולי אפילו A330NEO. לא חושב שיש ל-739 (לא MAX) עדיפות שהיא על פני A321 (בוודאי שלא על ה-321NEO). ה-A321 לא פחות חסכוני ושקט, גם מגלה אמינות נהדרת עם הזמן.

 

ברור שהעדפה לבואינג נובעת משיקולים כאלה ואחרים - ברובם לאור לחצים מכיוון ארה"ב (בעקבות תמיכתם הכלכלית בנו...). נותנת תמחור טוב יותר ודוחפת לעסקאות עימם בלבד. נדמה לי שזה הזמן לבדוק גם אופציות אחרות - גיוון. לאו דווקא החתונה הזאת מול בואינג.

 

אולי הגיע זמנה של אלעל להכנס לאחת מחברות האליאנס השונות, לאו דווקא סטאר אליאנס, יש גם את SKY TEAM או ONE WORLD. לדעתי זה יביא לשיפור במוצר ובאיכויות השונות. זה הכל בגדר ספקולציה - אבל לך תדע, אולי... אולי זה יעבוד. אולי כניסה לברית מכובדת - זאת שתיתן דחיפה לשדרוגים ושיפורים כלליים.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
אלעל טיפלה בשנים האחרונות בצי צרי הגוף שלה, החליפה את ה 757 הישנים ב 737 חדישים.

לכולם ברור שהשלב הבא צריך להיות רחבי הגוף, ה 400 בעיקר.

יש שחושבים שאלעל, כחברה בינונית בגודלה צריכה להתמקד בשני ציים, 737 כצר גוף ( וזה כבר בוצע) ו777/787 כרחב גוף. אולי אפילו איירבס, ירחם השם.

 

נראה מה המנכל החדש רוצה ומה הבעלים מוכן לשלם...

 

ומפרגן מאוד על הכנות שבשורה הראשונה.

אם כבר - אז יותר חשוב להחליף את הצי של ה767-300. זה הצי הכי מיושן כרגע באלעל, למרות שגם הצי של ה747-400 לא מודרני בכלל.

 

אופציה מעניינת הייתה יכולה להיות החלפה של ה744 ב773LR/ER, כמות המושבים תהיה דומה, הטווח גדול יותר, וחוסכים בעלויות הכשרה ובעלויות חלקי חילוף כאשר משתמשים באותו מטוס. (ובעצם יוצא שעל אותו צי יש יותר טייסים, שיוכלו לטוס על ה200 ועל ה300).

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אם כבר התפתח פה דיון על חילוץ נוסעים מטורקיה וכאלה - שאלה אמיתית שעלתה לי היום: למה חיל האוויר שלנו לא הרים הרקולס-שתיים לטורקיה לקחת אותם? אני חושב שיש לי את התשובה די בראש - לך תוכיח מי כן, מי לא ומי למה לא נכנס לך למטוס, וחיל האוויר לא ערוך לכך וכו', אבל להשאיר אנשים בטורקיה כרגע נראה לי כמו דבר הזוי.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

מי שטס לטורקיה אחרי הסיפור של המרמרה וההתבטאויות (המגובות, חלקן, במעשים) מצד ארדואן - מגיע לו להיתקע שם ומגיע לו לשלם אלפי דולרים על כרטיס.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.

×
×
  • תוכן חדש...