Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

סבתא שלי בת 82, בגדול מסתדרת באופן סביר עם טכנולוגיה. היא מרבה לטייל (ים המלח, חו"ל) ועד עכשיו היתה עם פלאפון ענתיקה שצריך לרכוש עבורו חבילות חו"ל יחסית יקרות. כמו כן הוא התחיל לעשות בעיות.

ראיתי שיש סמארטפונים מותאמים לאנשים מבוגרים, האם מישהו התנסה? היה קושי ממשי ללמד לתפעל אותו? יש המלצות על מכשירים/חברות ספציפיים?

 

הדרישות הן פלאפון בסיסי טוב כלומר איכות שמע, ווליום, סוללה, מסך קריא וואצאפ, מצלמה זה בונוס נחמד.

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם

בe מנגנון פתיחת אצבע נמצא בצד, מתפקד לא טוב. הבטריה לא מספיקה ליום. חבל דווקא אני אוהב טלפון בלי שוליים קמורים

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם

אם אין לה קשיי ראיה או איה מגבלה מוטורית כל סלולרי יצלח. אמא שלי (חגגה לאחרונה 90) משתמשת באחת מגרסאות הגלקסי S8 (נדמה לי פלוס), לפני כן היו לה איזה מייזו ומוטורולה G4, שני דגמים לא מוצלחים - אבל לא רק אצלה אלא גם אצל הדור הצעיר שלי, כך שהבעיות לא נבעו מהיכולות שלה.

 

הבעיה המרכזית שאני מזהה היא התעלמות מנוטיפיקציות, פשוט לא שמה לב שיש לה איזה 20 הודעות שהצטברו על המסך. אבל זה עניין של הרגל לבדוק את המכשיר מדי פעם, כיוון שאם היא שמה לב או מעירים את תשומת ליבה היא מתפעלת את המכשיר בצורה סבירה לגמרי.

 

דרך אגב, יש לא מעט לאונצ'רים שמיועדים למבוגרים, מניסיוני הם מיותרים ואפילו מפריעים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
מצטרף להמלצה על ה S10+ וגם אני רוצה לרכוש באילת. רק יבואן רשמי רק לא יודע היכן כדאי.

 

אני קניתי את ה9+ שלי השנה (לפני חמישה חודשים) ב ICELL,היו בהפרש של 150ש"ח הכי זולים מכל חנות (כמובן יבואן רשמי)

 

לגבי GO MOBILE - מרבית מה שמוכרים זה מקביל,לא נתקלתי במשהו פיזי שהם מוכרים (סמסונג הכוונה) רשמי (באתר כתוב על כל מיני מוצרים שזה רשמי ואחריות לשנתיים,לאדע עד כמה זה נכון)

 

אין לי צורך בפלוס. גדול מידיי.

 

גודל כבר לא משחק תפקיד לדעתי :) זה לא טאבלט של 8" והלאה שאי אפשר להחזיק ביד אחת :p

לי ה9+ נראה ענק ברכישה,אחרי יום וחצי כבר התרגלתי (גם לא מציק בכיס)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מחזק, ההורים שלי (70+ , טכנופובים) גם עם s8 ובלי לאונצ'ר ומסתדרים יופי, בהתחלה היו עם לאונצ'ר אבל זה לא באמת עזר.

פורסם

מניח שזה קשור לרמת ההבנה הטכנולגית של האדם.

סבא שלי בן 85 לא ממש מצליח על מה הוא לוחץ בסמארטפון פשוט של LG. מצב "מבוגרים" קצת עזר, לא שיש ברירה אחרת.

אם יש כבדות שמיעה יש לקחת את זה בחשבון ואולי לבדוק מכשיר עם רמקול חזק מהרגיל, מאוד קשה לתפוס את סבא שלי בטלפון.

פורסם

A20, הדגם הכי זול של סמסונג עם מסך SAMOLED, שווה בדיקה של שאר הפרמטרים שחשובים לכם. מסך זה הכי חשוב במקרה כזה לטעמי. ראיתי שעולה כ-600 ש"ח. ביצועים בטח לא תראה שם, אבל זה כנראה גם לא נחוץ.

פורסם

לאנצ'ר הכוונה למערכת הפעלה ידידותית יותר למבוגרים? על פניו נשמע הגיוני. פחות פונקציות שמסיחות את הדעת, יותר קלות בתפעול.

אשמח לשמוע ממי שהתנסה למה ויתרתם על זה וחזרתם למערכת הפעלה רגילה?

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם
בe מנגנון פתיחת אצבע נמצא בצד, מתפקד לא טוב. הבטריה לא מספיקה ליום. חבל דווקא אני אוהב טלפון בלי שוליים קמורים

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

 

מנסיון או בגלל מה שכתוב במבחן של wise-buy ?

לפי מבחנים בחו"ל כולם מדווחים שהסוללה מספיקה ליום עבודה.

אני עם s10e כבר שבוע , מספיק בהחלט אבל הנושא הזה אינדיבידואלי בדומה לצריכת דלק.

פורסם

זו אינה מערכת הפעלה, אלא מסך ראשי עם אייקונים גדולים למבנה האמור לפשט את תפעול המכשיר. בסופו של דבר נכנסת עוד שכבה בין המשתמש לבין המכשיר, שגם מאטה אותו, גם מכניסה כל מיני שאלות כאשר יוצאים מאפליקציה, וגם מצריכה ביטול זמני בשביל לבצע פעולות שונות.

 

בסופו של דבר הממשק הנאטיבי של באנדרואיד, או ממשק מהוקצע של יצרן שמשקיע מאמץ וכסף בפיתוח ממשק ייעודי למכשירים שלו, יהיה הטוב ביותר.

 

אפשר לנסות להתקין ממשק ייעודי ל-seniors ולראות אם סבתא מעדיפה אותו על פני הנאטיבי. אתה יכול לבצע ניסוי על המכשיר שלך, אולי תמצא אפליקיה טובה (אני בדקתי לאחרונה לפני מספר שנים, כיוון, שאמור, אמא שלי הסתגרה עם הממשק של מייזו, עם הממשק של אנדרואיד נקי , וכית אין לה בעיה עם הממשק של סמסונג).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מקוה שזה רלוונטי לשירשור הזה. מעוניין לקנות מעמד לרכב עם טעינה אלחוטית. מצאתי משהו זול ממש באיביי, מצרף קישור. כדאי לנסות או פשוט לקנות מה שיש כאן, באילת (כדי לחסוך קצת בכל זאת)? אולי מישהו יכול להמליץ על דגם טוב? זה עבור גלקסי S7.

 

https://www.ebay.com/itm/10W-15W-Qi-Wireless-Auto-Clamping-QC3-0-Fast-Car-Charger-Air-Vent-Mount-Holder/283465363802?hash=item41ffda315a:m:mRDu6Y2_-YCsgWzvIROHkaA

פורסם (נערך)
מצטרף להמלצה על ה S10+ וגם אני רוצה לרכוש באילת. רק יבואן רשמי רק לא יודע היכן כדאי.

 

מה האובססיה עם יבואן רשמי? יש לי S7 כבר שנתיים מייבוא מקביל, הכל מצוין.

 

גם אני יורד לאילת, מקוה למצוא S8 עבור אישתי עד 1500 כולל שדרוגים. אם לא, כנראה נלך על A50 שהתכוונו ללכת עליו מלכתחילה, אך התאכזבתי לגלות שהמצלמה שלו ללא ממיצב תמונה אופטי וזה די שבר אותי. עד שכבר החלטתנו שאין בעיה לחיות עם שאר החסרונות כמו מחסור בהגנה נגד אבק ומים, טעינה אלחוטית, איכות המסך והוידאו נחותים יותר וגוף מפלסטיק וזכוכית המסך שני דורות אחורה מה-S8. אולי אפשר להמשיך את הרשימה. אבל מחסור במייצב תמונה זה די דילברייקר.

עריכה אחרונה על ידי arco1
פורסם

^^

 

האובססיה היא לעדכונים (שלא תמיד מגיעים ביבוא מקביל,או פחות),ולפעמים יש דילים שווים אצל הרשמי שגם אותם אין במקביל (מטענים\אוזניות ושאר פיצ'פעקס)

 

אני קניתי רשמי וקבלתי מטען אלחוטי שעוד לא נגעתי בו :D

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

×
×
  • תוכן חדש...