Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אריזה סגורה זה יבואן הרשמי, אריזה פתוחה יבואן מקביל, הסיבה היא מכון התקנים הישראלי, דורש לקבל אישור לכל שקע שנכנס לקיר, עלות היא 5000 שקל, הוא דורש את הכסף הזה לכל מכולה שאתה מכניס לארץ. לכן מוציאים את השקע שנכנס לקיר ונותנים לך ראש חלופי. עוד ישראבלוף, איך לגנוב כסף מיבואנים.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם
מה ההדבל בין אריזה מקורית לפתוחה?הרי שתיהן יבוא מקביל וככזה הוא כולל מטען לא מקורי.

לא רואה למה זה טוב אחריות לשנתיים. בפלאפון יש גם לחמש שנים.

 

ההבדל הוא שכן יש מטען מקורי ב"אריזה מקורית".

פורסם

אפשר לחשוב שיצרן הסמרטפון מייצר בעצמו את המטען. או שהוא נותן בערכה מטען מהיר, ברוב המקרים, לא.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם

עדיין, אותו יצרן טלפונים דואג שהרריבים שנכנסים לקופסא יעמדו בתקנים שהוא מכתיב ושיהיו תואמים זה לזה.

 

כאשר פותחים את הקופסא אין לך מושג מה עוד עושים למכשיר. אתה לא יודע האם הוא "אפס ק"מ" או בעצם refurbished.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בדיוק מה שחשבתי עליו לא מזמן.

 

בזאפ עדיין מוכרים בכמה חנויות אייפון 6. מכשיר שיצא ב-2014.

באמת הוא ישב בחנות 5 שנים ועכשיו מוכרים אותו? 99.9 אחוז שזה מחודש.

פורסם

תקנה מטען מהיר של blitzwalf super charge 3 או משהו בסגנון עולה עשרות בודדות של שקלים, הוא יהיה הרבה יותר טוב ממטען גנרי ששם היצרן.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם
בדיוק מה שחשבתי עליו לא מזמן.

 

בזאפ עדיין מוכרים בכמה חנויות אייפון 6. מכשיר שיצא ב-2014.

באמת הוא ישב בחנות 5 שנים ועכשיו מוכרים אותו? 99.9 אחוז שזה מחודש.

 

ייצור של אייפון 6 הופסק לפני כשנה. רובו היה מיועד לשוק מתפתח (הודו וכאלה) וחלקו זלג גם אלינו.

פורסם
תודה, אני יכול לקנות גם ב 6000. לשמחתי לא נתמך סעד.

קיבלתי החלטה שזו מסגרת התקציב, עכשיו אם זה 1100-שטויות.

אם זה 1500- זה יותר מדי עבור הצרכים הבסיסיים שלי מטלפון.

יש סיבה אמיתית ובהתחשב בצרכים שלי להעדיף

MI 9 ב 1400

על

Note 7 ב 800?

תודה

 

כמו שאמרתי, במקרה שאין סיבה טובה לשים מגבלת תקציב קשיחה - אני בוחן את הצרכים ומה עונה לי עליהם בצורה הכי טובה ועולה הכי פחות.

ואם זה עדיין יקר מדי אז בודק על איזה תכונה אפשר להתפשר ומוזילה משמעותית.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

יש סיבה להעדיף פוקפון 128 GB על 64GB? ההפרש 200 ש"ח ואני לא משתמש כבד בכלל...

 

ובין הפוקפון לבין MI-8 ששניהם באותו מחיר מי עדיף?

 

עריכה: האם לMI-8 אין כניסת אוזניות? אני שומע מוזיקה עם אוזניות...

 

נראה לי שאני סגור על אחד מהם ואקנה עוד היום.

תודה

עריכה אחרונה על ידי pasparto
  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם

64 גיגה זה מספיק, ההבדלים בין שניהם זה מסך lcd מול super emoled, ומצלמה טובה יותר ב mi8, החסרונות ב mi8 אין כניסה 3.5 mm, ה mi8 היה הדגם היוקרתי יותר, הוא עדיף על ה פוקופון שהיה הvalue שלהם. כיום, הייתי לוקח בלי לחשוב פעמים את ה mi9t ומקבל רצועת כושר מתנה.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם
64 גיגה זה מספיק, ההבדלים בין שניהם זה מסך lcd מול super emoled, ומצלמה טובה יותר ב mi8, החסרונות ב mi8 אין כניסה 3.5 mm, ה mi8 היה הדגם היוקרתי יותר, הוא עדיף על ה פוקופון שהיה הvalue שלהם. כיום, הייתי לוקח בלי לחשוב פעמים את ה mi9t ומקבל רצועת כושר מתנה.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

אכן נראה שעדיף MI9T

רואה שהם נמכרים החל מ 1370 בארץ(זאפ).

 

האם עדיף לקנות אותו בדיוטיפרי? (אני ברביעי בשדה...).

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם

בדיוטי לא יותר זול, במקרה שלו עדיף לקנות יבואן הרשמי, אתה מקבל מתנות בשווי של יותר ממאתיים שקל.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

748e754ab16dba508466d3fbea5ce5fb.jpg

פורסם
בדיוטי לא יותר זול, במקרה שלו עדיף לקנות יבואן הרשמי, אתה מקבל מתנות בשווי של יותר ממאתיים שקל.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

748e754ab16dba508466d3fbea5ce5fb.jpg

 

תודה רבה על העזרה וההכוונה.

הזמנתי בדיוק מה שהמלצת.

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם

כל המכשירים שלא כוללים יציאת 3.5mm מובנית ניתנים לשימוש עם מתאם.

זה נכון לגבי האייפונים (מתאם lightning ל-3.5mm)

זה נכון לגבי מכשירי אנדרואיד (להם יש שני סוגי מתאמים מ-USB Type C ל-3.5mm - כאלה עם ובלי DAC)

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...