Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

בדיוק

אם הסינים הובילו עד עכשיו בטלפונים זולים עם חומרה מתקדמת\עדכונים,עכשיו סמסונג צמצמו את הפעם עם סדרת ה A (מ10 עד 50) לגמרי.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
A50 בלי להניד עפעף.

החסרון של מצלמה בינונית פלוס מתגמד מול השטויות של הסינים (קורא את ההודעות האחרונות בשרשור ומזדעזע).

סמסונג זירזו את העדכונים שלהם גם למכשירי הביניים, ה-a7 2018 שלי זהה מבחינת עדכונים ל-a50 של אשתי. טוב, תכל'ס, 95 אחוז אותו טלפון :-)

מכשירי ביניים שיצאו השנה מקבלים עדכון אחת לרבעון ממש זירוז

https://security.samsungmobile.com/workScope.smsb

פורסם

כנראה מול MI 9T, לשניהם יש מצלמת פופ-אפ. אותי יותר מעניין האם NOTE10 ייצא בגרסה מוקטנת כפי שהשמועות מרמזות. :)

פורסם
תודה לכולם. נקנה נוט 4X זכרון 64 עם מעבד מקורי.

 

שלום לכולם,

לאחר שקניתי לעצמי ולאבא שלי ושימש אותי מעולה רוצה להחליף.

אצל אבא שלי עובד כמו חדש, אצלי עדיין עובד טוב מאד אך מרגיש מדי פעם ניתוקי מיקום בוויז וכל מיני שטויות קטנות, ת'כלס יכול להמשיך איתו בקלות אך הוא עשה את שלו ורוצה להתקדם.

הסוללה עדיין מחזיקה מעמד יום שלם בקלות(יומיים כשהיה חדש) והדבר היחידי שלא הייתי מרוצה ממנו מלכתחילה היה איכות המצלמה.

סה"כ אחלה טלפון במיוחד בתמורה למחיר.(600).

 

רוצה להתחדש!

אין יותר מדי דרישות, שימוש פשוט ורגיל, מוזיקה, מעט אפליקציות, וויז, מצלמה.

אשמח שיהיו רמקולים טובים ומצלמה טובה(אין צורך בהגזמה באף אחד מהם).

מתקצב עד 1000 ש"ח.

אשמח להמלצות!

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם
נראה לי שב-Redmi Nite 4x לא מדובר בבעיה של מעבר בין WiFi לתקשורת סלולרית, בדרך כלל הבעיה קיימת דווקא כאשר אני יוצא מבניין שבו לא הייתי מקושר ל-WiFi.

 

בעיית ההתראות היתה חמורה מאד בימים הצוקדמים של Mi4c, שהצריך הרבה מאד tweaking. בינתיים היתה התקדמות של שתי גרסאות אנדרואיד (למעשה 5, אבל ה-4x עדיין על אנדרואיד 7) ו-4-5 גרסאות MiUi, ב-4x לא חוויתי שום קשיים עם הנוטיפיקציות. כן יש לי לעתים בעיה של צורך בניתוק וחיבור מחדש לדאטא הסלולרי בשביל להפעיל וייז או את שעון הנוכחות.

 

יש התקדמות (חיובית אפילו !) בנושאים שדיברנו עליהם:

 

1. בפוסטים האחרונים העלתי את נושא הזמינות של תוכנת ה eWelink - אז לאחר בדיקות מעמיקות התחלתי באופן אקראי לכבות כל מיני פיצ'רים מובנים של מערכת ההפעלה ובסופו של דבר כיבוי הפיצ'ר של "adaptive battery" פתר לי את הבעיה. אני מקבל התראות בזמן אמת על כל תזוזה.

 

2. בנוגע לנושא ההתחברות ל DATA אחרי יציאה ממקום ללא קליטה (או WIFI ?) - גם כאן יש התקדמות.

שמתי לב שלמרות שיש X-ים על שני הסימים, עדיין יש תעבורת מידע מאוד מאוד מאוד קטנה, מה שהוביל אותי לחשוב שיש כאן עניין עם נושא ה DATA WARNING/LIMIT, שאצלי היה מכוון ל 20GB.

למרות שאני רחוק מאוד מתקרת החבילה, ניסיתי כבר בתחילת השבוע לכבות לחלוטין את ה DATA LIMIT וה-DATA WARNING בשני הקווים - והפלא ופלא, כבר 5 ימים אני עם 0 בעיות בנושא הזה (שזה נדיר עד בלתי אפשרי ממה שחוויתי בשנה האחרונה).

אני מניח שאם המצב ימשיך כך - סימן ששם היתה נעוצה הבעיה שחוויתי עם נושא החיבור ל DATA לאחר יציאה ממקום בלי קליטה סלולארית (ואז יהיה אפשר לומר שיש באג מובנה בכל מה שקשור להתראה\הגבלה של כמות מידע דרך הסלולר).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם (נערך)

יש לך פוקופון ב-1100 שקלים כאן בארץ או קצת פחות מ-1000 שקלים בהזמנה מסין עם ביטוח מס.

אני עם הפוקו כבר 8 חודשים ומרוצה מאוד מהתמורה, המצלמה מעולה בתנאי תאורה טובים ובצילום וידאו, בתנאי תאורה קשים היא סבירה מינוס.

הסוללה מחזיקה יומיים בכיף והרמקולים חזקים וטובים. יש פאק קטן שכאשר שמים בשיחה על ספיקר ורחוקים מהמכשיר, הצד השני לא שומע אותך טוב, עד מטר מהמכשיר בערך שומעים בסדר.

 

עריכה: התגובה שלי היא לפספרטו כמובן.

עריכה אחרונה על ידי zivk

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

פורסם

מחזק את זיו

 

אם היה לפספרטו עד עכשיו סיני,הגיוני שיתקדם לסיני טוב יותר,ככה ירגיש בבית ;)

הגיוני גם להמליץ על מכשיר שווה ערך\חומרתי מסדרת ה A החדשה של הגלקסי,אבל נחסוך במילים על היבואן (ובכלל זה יהיה חווית משתמש אחרת לעומת ה MIUI)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
יש לך פוקופון ב-1100 שקלים כאן בארץ או קצת פחות מ-1000 שקלים בהזמנה מסין עם ביטוח מס.

אני עם הפוקו כבר 8 חודשים ומרוצה מאוד מהתמורה, המצלמה מעולה בתנאי תאורה טובים ובצילום וידאו, בתנאי תאורה קשים היא סבירה מינוס.

הסוללה מחזיקה יומיים בכיף והרמקולים חזקים וטובים. יש פאק קטן שכאשר שמים בשיחה על ספיקר ורחוקים מהמכשיר, הצד השני לא שומע אותך טוב, עד מטר מהמכשיר בערך שומעים בסדר.

 

עריכה: התגובה שלי היא לפספרטו כמובן.

יש לו שם מעבר לפוקפון? לא יודע 1/2?

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם

ממליץ על mi9t, הוא עדיף על ה פוקופון בעיקר בתחום הצילום וגם המסך טוב בהרבה. המחיר דומה. קח אותו. ה פוקופון יש רק דגם 1. אבל שוב, קח mi 9t, עולה מ1400 שקל לפי זאפ. או 1550 ליבוא רישמי ואתה מקבל את רצועת הכושר שלהם בשווי 150 שקל ומגן מסך נתנה.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם
ממליץ על mi9t, הוא עדיף על ה פוקופון בעיקר בתחום הצילום וגם המסך טוב בהרבה. המחיר דומה. קח אותו. ה פוקופון יש רק דגם 1. אבל שוב, קח mi 9t, עולה מ1400 שקל לפי זאפ. או 1550 ליבוא רישמי ואתה מקבל את רצועת הכושר שלהם בשווי 150 שקל ומגן מסך נתנה.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

תודה.

עד 1000 ש"ח.

זו המגבלה ששמתי לעצמי.

לא משתגע עם סלולריים ככלל.

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם

גם פוקופון עולה מעל 1000, אז גם הוא לא רלוונטי,

קח Redmi Note 7, אחלה טלפון עם 64 גיגה, עולה בסביבות 800 שקל ביבוא מקביל. היא מהיר חזק עם בטריה מעולה ומצלמה טובה באור יום. אני הייתי מוציא עוד 500 שקל, לדעתי לאדם מבוגר זה מוצדק. אבל אם תיקח Redmi Note 7,אתה תהי. מרוצה.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם

אני לא אוהב לשים מגבלות תקציביות קשיחות ללא סיבה, כי בד"כ זה גורם לכך שאתה מוציא 900 שקל על מוצר מסוים ושנה לאחר מכן 900 שקל נוספים על מוצר דומה חדש יותר, במקום להוציא 1500 שקל או 1800 שקל פעם בשלוש שנים.

 

אני מעדיף להסתכל מה הצרכים שלי ומה המוצר שעולה מינימום ועונה על הצרכים שלי, או לחילופין אם זה עדיין נראה לי יקר על מה אני מוכן להתפשר

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
גם פוקופון עולה מעל 1000, אז גם הוא לא רלוונטי,

קח Redmi Note 7, אחלה טלפון עם 64 גיגה, עולה בסביבות 800 שקל ביבוא מקביל. היא מהיר חזק עם בטריה מעולה ומצלמה טובה באור יום. אני הייתי מוציא עוד 500 שקל, לדעתי לאדם מבוגר זה מוצדק. אבל אם תיקח Redmi Note 7,אתה תהי. מרוצה.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

 

אני לא אוהב לשים מגבלות תקציביות קשיחות ללא סיבה, כי בד"כ זה גורם לכך שאתה מוציא 900 שקל על מוצר מסוים ושנה לאחר מכן 900 שקל נוספים על מוצר דומה חדש יותר, במקום להוציא 1500 שקל או 1800 שקל פעם בשלוש שנים.

 

אני מעדיף להסתכל מה הצרכים שלי ומה המוצר שעולה מינימום ועונה על הצרכים שלי, או לחילופין אם זה עדיין נראה לי יקר על מה אני מוכן להתפשר

תודה, אני יכול לקנות גם ב 6000. לשמחתי לא נתמך סעד.

קיבלתי החלטה שזו מסגרת התקציב, עכשיו אם זה 1100-שטויות.

אם זה 1500- זה יותר מדי עבור הצרכים הבסיסיים שלי מטלפון.

יש סיבה אמיתית ובהתחשב בצרכים שלי להעדיף

MI 9 ב 1400

על

Note 7 ב 800?

תודה

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

×
×
  • תוכן חדש...