Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי את האזהרות לגבי יכולות הסוללה של ה- s10e. כיום יש לי s8 בן שנה וחצי ואני מרוצה מאד מחיי הסוללה. על פניו ל- s10e סוללה מעט חזקה יותר (3100 ביחס ל- 3000) על אותו גודל מסך. האם יש סיבה שה- s10e לא יעניק זמן סוללה מספק?

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

חוץ מהפחדות בפורום? כלום.

רק תדאג לוודא, כמו בכל מכשיר,

להסיר או לעצור את כל השטויות של סמסונג וכמובן שלא להשאיר שום "שעון דולק קבוע" במסך.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

הבעיה של 10e זה גם בטריה לא משהו, אבל יותר גרוע זה חיישן טביעת אצבע שנמצא במקום גרוע מאןד

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם
חוץ מהפחדות בפורום? כלום.

רק תדאג לוודא, כמו בכל מכשיר,

להסיר או לעצור את כל השטויות של סמסונג וכמובן שלא להשאיר שום "שעון דולק קבוע" במסך.

 

אצלי בסמסונג דולק שעון קבוע במסך, אני אוהב את זה בעיקר בלילה.

גוזל כאחוז סוללה על שמונה שעות, זניח לחלוטין.

פורסם

מה אתם יודעים על gini s5 pro שפלאפון מוכרים?

אמא של אישתי קנתה מהם אייפון באילת ומציעים לה אותו ב170 שקלים.

שווה בשביל טלפון גיבוי וכיו"ב, או שלא שימושי בכלל?

פורסם

טיפ: לא לקנות שום מכשיר סלולרי מחברות הסלולר,לא משנה כמה זול או כמה מצוין הנציגים טוענים שהוא,EVER

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

באפשרותי לרכוש סלולרי באילת.

מתלבט בגדול בין הסמסונג S10 והS10e.

ראיתי שעלות הS10e באייבורי למשל שמעניקה אחריות של יבואן רשמי היא 2220 ש"ח.

https://eilat.ivory.co.il/catalog.php?id=28861&iszap=1

 

את הS10 ניתן לרכוש סביב אותו המחיר למשל בגו מובייל. כמובן עם אחריות לא של היבואן הרשמי.

https://www.gomobile.co.il/items/2283309?local=eilat

 

חוץ מנושא האחריות ומטען תואם אך מכשיר עדיף בקנייה מגו מובייל מה אני מפסיד?

פורסם

עזוב אותך מe, בטריה קטנה שלא מספיקה, אבל הבעיה המרכזית היא קורא טביעת אצבע שממוקם על כפתור בצד שלא מתפקד כמו שאתה מצפה מטלפון פרמיום, הוא איטי ולא מזהה את האצבע לפעמים. קח את הפלוס,

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם
עזוב אותך מe, בטריה קטנה שלא מספיקה, אבל הבעיה המרכזית היא קורא טביעת אצבע שממוקם על כפתור בצד שלא מתפקד כמו שאתה מצפה מטלפון פרמיום, הוא איטי ולא מזהה את האצבע לפעמים. קח את הפלוס,

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

 

אין לי צורך בפלוס. גדול מידיי.

×
×
  • תוכן חדש...