Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר קנה אתמול a30 כמדומני. עד כמה שניתן להתרשם מטלפון בחצי יום, הוא די מרוצה.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

שלום.

 

חשקה נפשי בקניית Google Pixel 3, כדי שסופסוף המצלמה בטלפון תהיה שימושית גם לצילום דברים שאינם קפואים במקומם.

 

באתר של גוגל מכשיר 64GB ללא חוזה עולה $600.

 

באיביי יש מכשירים refurbished במחיר $430, כגון זה:

https://www.ebay.com/itm/Google-Pixel-3-64GB-4G-LTE-FACTORY-UNLOCKED-5-5-Smartphone/323705660480?var=512700852834

 

מה הסיכון?

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

מה הסיכון? שדווקא הדבר הכי מעניין בטלפון הזה (המצלמה) יהיה דפוק או חצי תקין.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

המצלמה טובה, אבל הבטריה זוועה. לדעתי קח וואווי p30 או סמסונג 10e, גם תקבל אחריות.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם

הP30 טוב, עם מצלמה טובה ומחיר טוב. לא יודע אם עוד יש את המבצע השקה, אבל אולי אתה יכול לקבל את השעון שלהם מתנה ברכישה (מכרתי אותו ב550 שקל יומיים אחרי הקניה של הP30PRO)

ה10E סובל מסוללה ממש חלשה. זה דיל ברייקר בעיני. אנשים מתקשים לסיים איתו יום שלם.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם
ה10E סובל מסוללה ממש חלשה. זה דיל ברייקר בעיני. אנשים מתקשים לסיים איתו יום שלם.

שזה כמובן תלוי שימוש, אבל בגדול הסוללה שלו סבבה. אצלי הוא מחזיק לעיתים גם יומיים.

פורסם

הבטריה של הe באמת לא מספקת, אם מה שחשוב לך זה המצלמה, צרפתי לך את המצלמות הטובות לפי dxo השיאומי מצלם מצויין, עם בטריה טובה ועולה קצת פחות מאלפיים שקל ליבואן הרשמי 1702482e55c40f4868dc10f0452fdd41.jpg

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם

מה שמעניין אותי זה computational photography שיש בפיקסל.

דווקא בתור צלם מקצועי שמשתמש בציוד ששוקל עשרות ק"ג ועולה כמו כמה מכוניות.

 

אז תודה, אבל לא ביקשתי המלצות על דגמים מתחרים, אלא להתייחס לעניין הrefutbished מול המחיר שלו.

 

אני באמת מתבאס נורא מהסוללה שאינה נשלפת, אבל כבר לא נשארו כנראה טלפונים רציניים עם תכונה כזו. בלית ברירה אשתמש בסוללה חיצונית.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם (נערך)

דגם שנמכר refurbished לא אמור להיות שונה ממוצר חדש, אם אתה נתקל בבעיות, אם אתה קונה מאמזון, אין לך בעיה, יש להם שרות לקוחות מצויין.

רק לידע כללי, כל אנדרואיד שמריץ אנדרואיד 9 ומעלה, יכול להוריד את האפליקציה המצלמה הייעודית של פיקסל דרך xda, אתה יכול לקנות פוקופון באלף שקל ולהוריד את האפליקציה

מצ"ב קישור

https://androidfilehost.com/?fid=11410963190603844928

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי guy.a
פורסם

אם הייתי נעול על פיקסל,הייתי הולך על ה XL ולו בגלל הסוללה המגוחכת שיש ברגיל.

 

ממש לא מובן למה עשו את זה.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

לכל מי שממליץ על אפליקציה ייעודית או טלפון אחר - פשוט אל.

מה שקורה בפיקסל זה עולם אחר. טוב או לא, עניין של טעם, אבל קורה שם משהו שאין לשום טלפון אחר.

 

אז אל.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

^^

 

אכן כך,לפני ככה וככה חודשים היינו אני וחברים בחתונה של אחד מהחבר'ה,ויצא לי לשחק קצת בפיקסל 2 XL של חבר לאיזה 5-6דקות..

 

וואלה מהנסיון הקצר - איזה מכשיר,איזה מהירות,איזה תענוג איך דברים רצים....מעיף את הסמסונג שלי בבעיטת ROUNDHOUSE עם פיטליטי בסוף :)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
חבר קנה אתמול a30 כמדומני. עד כמה שניתן להתרשם מטלפון בחצי יום, הוא די מרוצה.

 

מגיב מעט באיחור - רוצה לקנות את ה A10,שמעט "נחות" בחומרה לעומת ה A30 (בA10 יש רק 2 גיגה זכרון ו32 פנימי,לועמת הA30 שיש בו 4 גיגה זכרון ו64 פנימי)

 

ה A10 עולה סביב 500 ליבוא מקביל או 630 לרשמי (פחות קריטי),הA30 עולה 980 (!) רשמי לעומת סביב 800 יבוא מקביל

 

ב A10 סוללה בנפח 3400,לעומת ה A30 שבו הסוללה 4000

 

וזהו בערך,נראה לי שמעבד\הרחבת זכרון\מסך פחות משנים כרגע..

 

כל זה טוב ויפה,המכשיר מיועד לאימי,שבקושי נוגעת בוואצאפ,ועיקר שימושיה הם שיחות,סמסים פרסומים של סופרים וכו',אפליקציית שופרסל,וזהו בערך.

 

יש טעם לשדרג לA30 ? או שמה 2גיגה זכרון שיש בA10 הם די והותר? רוצה מכשיר שיחזיק לפחות 3 שנים..

 

כרגע היא עדיין עם מייזו M1 NOTE שנרכש כשיצא,איי שם לפני 4שנים (+/-) - המכשיר "פסדר" חוץ מהסוללה שלוקח כמעט לילה שלם (!!) להטעין..

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

לא כדאי אף אחד מהם. הסמסונגים היחידים שכדאי לקנות זה או מסדרת S או נוט.

עדיף כבר שיאומי נוט 7, עולה פחות מ1000 עם מסך גדול סוללה טובה וביצועים שיעלו על כל הסמסונגים הנחותים.

V5

פורסם

מצטרף להמלצה על שיאומי, הוא טלפון מצויין באותו רמת מחיר, בלי התפשרויות גבוהות כ"כ.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...