Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אני שם מגן זכוכית ומחליף אותו מפעם לפעם. ציינתי שאני לא קונה מכשירים יקרים, כך שאני לא בוטח בזכוכית המקורית של המכשיר.

 

ברכב הטלפון עם וייז כך שאין צורך לפתוח אותו. למדתי מזמן שאני לא נוסע בלי וויייז אילו את ה-10 ק"מ לעבודה, האפליקציה הזו כבר הצילה אותי מכמה וכמה אחרוים משמעותיים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

שאתה רוכש את המכשיר הבא שלך, תתעכב על סוג הזכוכית שיש בו, תחפש גורילה גלאס, יש מספר סוגים, 3,4,5,6,וכו, זה לא זכוכית, אלא חומר פולימרי שקוף שיש בו דבק אפוקסי ושרף של עצים, הוא חזק ועמיד לשריטות,

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם

כדאי להתעכב על כמה עולה להחליף מסך... שיהיה בבון ולא גורילה, אם החלפה עולה רבע...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אכן, הגורילה ממש לא חסינים מפני שברים - לא משנה איזו ריויזיה.
ברור שלא חסינים, אבל הם עמידים מאוד בפני שריטות, ונפילות קלות, דבר שהזכוכית הרגילה לא יכולה לעמוד בה.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם
דווקא להחליף מסך כמעט בכל המקרים לא כדאי, משום שהזכוכית המוחלפת היא פשוטה, שבדכ נשברת מהר. https://www.corning.com/gorillaglass/worldwide/en.html

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

תלוי,אבל ברב המקרים כדאי (בתור מנתץ סדרתי)

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
מה רע בוואווי ? לגמרי מכשירים מהשורה הראשונה. לי יש p10 plus לאחותי p20 pro ואנחנו מאוד מבסוטים. גם לכשהם יצאו הם היו עם המצלה הכי טובה בשוק אם זה חשוב. כמו כן, חודש הבא יוצאת סדרת ה- p30.

 

עריכה:

עכשיו הסתכלתי לפי dxomark.com שזה די אוטוריטה בנושא. עדיין הוואווים בראש.

אני מצטער אם זה נשמע מזלזל, אבל אני לא אלך לקנות משהו על סמך מה שאיזה אתר כתב, אוטוריטה ככל שיהיה. אני לא אמרתי שוואוי לא טובים, אבל עם מצלמה מצויינת באה גם קרינה גבוהה למשל. טלפונים סיניים באו לעולם במהירות ו"השיגו" בביצועים יצרניות ותיקות (ולעיתים אף עקפו). אני באופן אישי לא קונה את זה. זה בא כנראה על חשבון משהו. אני בזמנו כאמור רציתי OP וקניתי אותו. המכשיר הופך לעגלה מהר מאוד, על אף נתונים טובים מאוד על הנייר. באגים שונים, ומה לא. אני זוכר למשל שעם הסמסונגים שהיו לי, קיבלתי בדיוק את המוצר ששווה לסכום ששולם עליו. אני אישית לא מתחבר יותר למכשירים סיניים.

פורסם

זה בדיוק מה שקרה לי עם הסמסונג האחד שקניתי לפני מספר שנים. היה מצויין כמה חודשים, ואז זה עבר לו.

 

המוטו (לנובו) שהיו לי סבלו אחרי שנה - שנתיים מבעיית סוללה.

 

השיומי Mi4c היו מצויינים למעלה משנתיים ושמישים 3 שנים, אם כי נזקקו להחלפת סוללה בסביבות גיל שנתיים ($10 וניתוח קטן).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
טלפונים סיניים באו לעולם במהירות ו"השיגו" בביצועים יצרניות ותיקות (ולעיתים אף עקפו). אני באופן אישי לא קונה את זה. זה בא כנראה על חשבון משהו. .

 

למשל על חשבון זה שהם לא היו צריכים להמציא את הגלגל מחדש, ופשוט קנו/העתיקו פיתוחים של יצרנים אחרים, שבמילא מייצרים אצלם.

 

אם הטכנולוגיה קיימת, יכולה לקום יצרנית גם בזימבאבווה, ולייצר טלפונים איכותיים, בתנאי שיהיו לה מחלקות פיתוח וייצור ברמה מספקת.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

מתי יורדים המחירים של המכשירים ה"ישנים" לקראת יציאת דגם חדש?

לפני?

ביום ההשקה?

חודשיים אחרי?

 

 

אני שואל כי לא מכבר פזלתי לMI8 של שאיומי, אבל למרות שה9 כבר יצא לא הבחנתי בירידת מחירים משמעותית. או אני טועה?

 

ואם כבר אנחנו כאן, אשאל שוב - פוקפון או MI8?

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

בתור מישהו ששקל לקנות את הפוקופון, אני מוותר עליו בגלל שיש הרבה דיווחים באינטרנט על טאץ' בעייתי, במיוחד בצדדים של המסך(לא במרכז)

 

לי בתור מישהו שכותב הודעות מהר, מאוד הפריע העניין הזה בוואןפלוס 3T שהיה לי בזמנו, ואין לי ממש כוח להתקל בזה שוב פעם במכשיר אחר. אמנם אין לי נסיון עם המי8, אבל על הפוקופון בגלל זה הייתי מוותר.

פורסם
מתי יורדים המחירים של המכשירים ה"ישנים" לקראת יציאת דגם חדש?

לפני?

ביום ההשקה?

חודשיים אחרי?

 

 

לא חושב שיש ירידה דרסטית של כמה מאות שקלים,בפרק זמן קצר (נניח 500-700ש"ח,בחודש)

 

מה זה,סיאט איביזה? :-P:lol:

 

המחירים יורדים אבל מגמתית,מצד שני לפעמים היבואנים מפתיעים במבצעים שווים לדור היוצא בגלל הדור החדש שנכנס.

 

כבר כתבתי - יש לא מעט אנשים ביד2 שמוכרים מכשירים סגורים וחדשים בקופסה אטומה עדיין,במחיר משמעותית זול מהחנות (גם רשמי וגם מקביל) - שווה בדיקה.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

לא התכוונתי שזה ירד כל חודש

התכוונתי לירידה חד פעמית משמעותית, שכן יצא דגם חדש שאמור לשבת על אותה משבצת מחיר של הדגם הקודם [אחרת המחירים יעלו לנצח עם כל דגם שיוצא. מקווה שאני ברור]

 

דוקא מנסיוני הדל אנשים ביד 2 מבקשים מחירים שקרובים מאוד עד זהים למחירים בחנויות הזהות. אבדוק שוב.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

עשו על זה כתבה לא מזמן, אני עברתי ל שיאומי, שהמחירים זולים כבר מההתחלה, ומאוד מרוצה מהטלפון שלהם.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...