Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
תודה רבה אבל אפילו בתור מישהו שכבר היו לו מכשירים של שיאומי ו-וואןפלוס, והייתי מאוד מרוצה, אין סיכוי שנשלם על מכשיר סיני יותר מאשר על מכשיר של סמסונג.
בסדר, גם סינים כבר לא מוכנים לעבוד בשביל צלחת אורז ביום, ורמת החיים שם, במיוחד באיזורים מפותחים ומתועשים מאוד עלתה, יחד עם המשכורות, עד כדי זה שחברות סיניות פותחות מפעלים במדינות זולות יותר (לדוגמא מדינות אסיאתיות עניות יותר, כמו וייטנאם/מיאנמר/לאוס או מדינות אפריקה/דרום אמריקה).

 

פוקסקון, למשל, מחזיקים מפעלים כמעט בכל חור בעולם. יצא לי להתקל במוצרים מתוצרת פוקסקון שבאו מצ׳כיה או מקסיקו.

 

שורה תחתונה, מוצר סיני איכותי של חברה מוכרת, כלל וכלל לא בטוח שיעלה פחות ממקבילו מתוצרת LG או סמסונג, כמו שמכשיר דגל של סמסונג לא בהכרח יעלה פחות מאייפון XS.

 

בטח אם זה אותם רכיבים, והרובוטים שמרכיבים את זה, הם אותם רובוטים, והפיתוח בכלל נעשה בארה"ב/ישראל/הודו/אירופה.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

^^^

 

תודה בור סוד.

 

כנראה עדכנו משהו. הבעיה היחידה היא שאלה מקומות שאני ממעט להגיע אליהם וגם החניה בהם בעייתית, חוץ מחניון היכל הספורט (וגם הוא מצריך סטיה מסויימת מהדרך).

 

בעבר היו מיכלים כאלה כמעט בכל שכונה, משום מה סילקו את רובם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
בסדר, גם סינים כבר לא מוכנים לעבוד בשביל צלחת אורז ביום, ורמת החיים שם, במיוחד באיזורים מפותחים ומתועשים מאוד עלתה, יחד עם המשכורות, עד כדי זה שחברות סיניות פותחות מפעלים במדינות זולות יותר (לדוגמא מדינות אסיאתיות עניות יותר, כמו וייטנאם/מיאנמר/לאוס או מדינות אפריקה/דרום אמריקה).

 

פוקסקון, למשל, מחזיקים מפעלים כמעט בכל חור בעולם. יצא לי להתקל במוצרים מתוצרת פוקסקון שבאו מצ׳כיה או מקסיקו.

 

שורה תחתונה, מוצר סיני איכותי של חברה מוכרת, כלל וכלל לא בטוח שיעלה פחות ממקבילו מתוצרת LG או סמסונג, כמו שמכשיר דגל של סמסונג לא בהכרח יעלה פחות מאייפון XS.

 

בטח אם זה אותם רכיבים, והרובוטים שמרכיבים את זה, הם אותם רובוטים, והפיתוח בכלל נעשה בארה"ב/ישראל/הודו/אירופה.

מדינות חכמות חוסמות יבוא מסין (לא כמו בארץ) אז פוקסקון פותחים שם מפעלים.

בהודו מייצרים כמה מותגים סינים, בארה"ב פוקסקון פותחים מפעל.

טראמפ לחץ על הסינים לקנות מעבדים מקוולקום אז עכשיו כל סיני מוכר טלפונים עם מהעבדים הכי טובים בשוק.

שואמי MI9 יהיה הטלפון הכי חזק בשוק עם קוולקום סנפדרגון 855.

וואוי היא מהחברות שמשקיעות הכי הרבה במעבדים חדשים לטלפונים.

לכל המותגים הסינים יש טלפונים יותר יקרים מאייפון, הם לא מייצאים אותם החוצה, חלק מהם אפשר להשיג באתרים הסינים.

LG חברה מתה בתחום הטלפונים, הם בקושי קיימים בסין השוק הגדול בעולם לטלפונים.

אייל

פורסם

אז החלטתי להתחדש במכשיר חדש. היה לי אייפון 6s פלוס, ואחרי קצת לבטים הלכתי על הלבנה האחרונה מבית אפל - XS Max.

 

בינתיים, מבסוט ביותר. אחלה מכשיר. והיופי במעבר בין מוצרי אפל. תוך 30 דק הטלפון החדש היה מוכן עם כל האפליקציות מותקנות. והכל לבד, שזה ממש נחמד.

 

נקווה שיחזיק מעמד כמו הקודם שלו.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

ראיתי אתמול את הXS Max באיידיגיטל, מכשיר יפהפה. ממש מגרד לי לשדרג מה7 פלוס שלי. בטח אני אחזיק מעמד עוד איזה חודשיים-שלושה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

המכשירים מעולים, אבל לדעתי המחירים העכשווים של האייפונים קצת מוגזמים.

אם לפני כמה שנים יכלת לקנות את האייפון הכי טוב ב3500, עכשו אתה צריך 6500 בשביל זה.

עכשו 3500 מספיקים רק לאייפון XR הכי נחות.

V5

פורסם

עסק יקר בלי ספק. לפחות המכשיר הקודם יחסית שומר על ערכו.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
ראיתי אתמול את הXS Max באיידיגיטל, מכשיר יפהפה. ממש מגרד לי לשדרג מה7 פלוס שלי. בטח אני אחזיק מעמד עוד איזה חודשיים-שלושה.

 

אני גם חושב לשדרג מה7 פלוס, אבל כדאי להמתין לספטמבר, אולי יקטינו את הנוץ ויציגו איזה שידרוג רציני יותר.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
עסק יקר בלי ספק. לפחות המכשיר הקודם יחסית שומר על ערכו.

 

אייפון 7 פלוס נמכר בהשקה ב-4300 שקל ומוצע ב-1200 ביד 2

גלקסי אס 7 אדג' נמכר בהשקה ב-4000 שקל ומוצע ב-800 ביד 2

 

שניהם לא באמת שומרים על ערך.

 

ואם ניקח את העובדה שאחרי כמה חודשים מחירי הגלקסי נופלים בערך ב-30 אחוז כחדשים בעוד אלו של האייפונים נשארים יחסית יציבים, רואים שכניראה אם לא קנית בהשקה, דווקא על הגלקסי כניראה שהפסדת פחות כסף.

פורסם

לגבי המחיר. הגרסא של ה-64 גיגה עלתה לי 3700 אחרי כל מיני הנחות + טאקס פריי. עד היום הסתדרתי עם ה-16 גיגה, אז לא מאמין שתיהיה בעיית מקום. הכל בענן גם ככה.

 

ולגבי הערך, פחות חשוב לי. יותר קריטי שהטלפון יעבוד 3 שנים בלי תקלות, תקיעות, ועם שידרוגים ואבטחה מקסימליים. בכך האייפונים שהיו לי עוד לא אכזבו אותי.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

אז 16גיגה היו באמת די והותר

 

היום רק העדכוני אפליקציות והמערכת הפעלה טוחנים מקום בלי הכרה...

 

ממש מתחרים ראש בראש ב WINDOWS :lol:

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

מי שלוקח לך הכי הרבה מקום בטלפון בלי לשים לב, זה וואטסאפ, תסתכל כמה גיגה הם תופשים לך, אתה תופתע.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם

אני קניתי את האייפון עם 256 ג'יגה פשוט כי יש יותר סיכוי שהמכשיר יעבוד מהר ככה במשך שנים. אני משתמש אולי בחצי ואני מצלם המון ויש לא מעט מוזיקה, אבל המכשיר טס. זה טיבם של כונני פלאש - כמה שיש יותר מקום פנוי, הם חיים יותר זמן ויותר מהר. בנתיים זה מצליח.

אני לא בטוח שהייתי קונה את הXS עם 512, כי אולי זה באמת כבר יותר מדי. אולי.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

מברר בשביל חבר

 

מהם 5 המכשירים (אנדרואיד בלבד) עם המצלמה האיכותית ביותר?

 

עדיפות לזום אופטי

 

נניח שזה ללא מגבלת תקציב

 

 

שוטו

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

מחפש טלפון לאשתי, עד 2500 ש"ח.

לא וואוי/שיאומי/OP למיניהם.

מאוד רוצה אייפון (גם אני) אבל אין שום הצדקה למחיר שלהם, מגניבים ככל שיהיו.

נשאר משהו חוץ מסמסונג?

×
×
  • תוכן חדש...