Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אתר מקצועי להשוואות מצלמות, התחיל לפני כמה שנים להשוות גם מצלמות טלפונים, שימו לב מי בפסגה:

https://www.dxomark.com/category/mobile-reviews/

 

אכן לשיאומי יש באגים, כמו לכל טלפון אחר... זה האנדרואיד בכל מכשיר, אם לא יודעים להתמודד איתו אז הבאגים מפריעים, עם כל באג אפשר להתמודד השאלה מה הידע שלך. זה היתרון של האייפונים ואני מסכים, אבל להגיד שיש לכם מספר אייפונים בבית והם ללא תקלות לא מעיד על הכלל.. במשפחה המורחבת כבר יש מעל 10 שיאומים, חוץ מתקלות שנבעו משימוש אישי שלהם (זיכרון מלא ודברים כאלו) לא היו להם תקלות מיוחדות.

אין טלפון משולם, הקטע הוא ששיאומי דגל עולה רבע מאייפון ושליש מכל דגל של סמסונג אז אין בעיה להתמודד עם באגים בתמורה לכך... להחליף סוללה (פעולה שאפשר לעשות עם ידע טכני קל) עולה פחות מ100 שקל שגם אם תחליף כל שנה תקבל ביצועי סוללה ומחיר כולל פחות מכל מכשיר דגל אחר..

 

 

Sent from my MI 6 using Tapatalk

פורסם (נערך)

איציק - יש לי בבית שני Mi4c. החדש יותר יצא לגמלאות לאחר שבעליו קנה Mi8 (לפני כ-4 חודשים, 1800 ש"ח בחו"ל). השני חוגג בימים אלה 3 שנות שירות (עם הפסקה של חודש בגלל עדכון תוכנה בעייתי שהשבית אותו עד העדכון הבא - קרוב לודאי כיון שקניתי אותו מגירבסט, ומדובר בגרסה לא מוצלחת). פרט להחלפת סוללה פעם אחת לא נזקק לתיקונים (והסוללה הוחלפה עצמאית באיזה גנרית של $10) וחי היום עם אנדרואיד 7 ו-MIUI 10.

 

בעל המכשיר מתלבט האם לא הגיע הזמן להחליפו, כנראה שזה יקרה בקרוב (הבחור יחגוג יום הולדת), והמעמדים העיקריים הם A2, הפוקופון או סמסונג A8.

 

לגבי השואה בין Mi8 וביל סמסונג S9 - ההשואה בכלל לא רלונטית, כיוןם שמדובר בקבוצות מחיר שונות לגמרי.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

 

לגבי השואה בין Mi8 וביל סמסונג S9 - ההשואה בכלל לא רלונטית, כיוןם שמדובר בקבוצות מחיר שונות לגמרי.

 

קבוצות מחיר זו הגדרה מאוד לא ברורה למה שאתה מדבר עליו.

מה זה קבוצת מחיר ? בשבילי 1000-1500 זה קבוצת מחיר "הגיונית". אולי "הגיונית" אצלך זה 1000-1200 ?

 

נכון לרגע זה, שיומי Mi8 עולה היום בארץ החל מ1520 שח ליבוא מקביל כאשר ה S9 עולה החל מ 2015 שח יבוא מקביל. הפרש של כ-500 שח.

 

כאשר מדברים על יבואן רשמי (המילטון בשיומי וסאני בסמסונג) ההפרשים אפילו מצטמצמים מעט: כ 2000 שח מול 2350 שח.

אותה קבוצת מחיר ? מבחינתי - כשמדברים על מחירים כאלה, התשובה היא: כן.

אייפון יקר בלי פרופורציה למחירים הנ"ל, זה נכון, אבל אתה מקבל יציבות ברמה אחרת (איך אומרת אופירה אסייג: "מה ששלו - שלו...").

אז כן, שיומי דגל עולה רבע מאייפון דגל, אבל במצב היום בארץ - השיומי דגל כבר עולה כמה שקלים פחות מסמסונג דגל.

 

sperial, אתה יודע שאתה לא צריך לשכנע אותי לטוב או לרע מי הם שיומי. סה"כ יופי של מכשירים.

אבל - כמשדברים על תקציבים של יותר מכמה מאות שקלים, גם המותגים הוותיקים והטובים הופכים להיות נגישים.

לא מכיר את האתר שציינת, אני מסתכל בעיקר ב GSMARENA (גם להם יש כלי להשוואת תמונות זהות על כל המכשירים במגוון). כל נושא הדירוג הוא לא רלוונטי, זה כמו לדרג מכונית - האחד יגיד שהיא נוחה השני יגיד שהיא קרש גיהוץ. בתמונות זה קל... - תן לעין להחליט.

 

לעניין ה A8.

מאוד מפתה - המחיר החל מ 1300 שח (זאפ).

תוסיף 350 שח, קח S8 (מחירים מזאפ).

ההבדלים ? (לטובת ה S8 כמובן)

צפיפיות (PPI) פיקסלים טובה יותר ב S8, מצלמה עם מייצב אופטי (!), סוללה זהה, צ'יפסט יותר מתקדם, CPU טיפה יותר חזק, מסך 5.8 (ב A8 יש 5.6 - הבדל קטן אבל קיים), USB3.1, יותר חיישנים (לרבות חיישן דופן\לחץ דם וכו') וגם במדידות ביצועים הוא יותר חזק בהפרש ניכר ביותר.

כל זה בהפרש של 350 שח. אתה לא קונה סלולארי כל יום... לא תוסיף עוד 350 ? תחשוב על זה.

 

בקיצור - כמו שלפעמים הרבה פעמים אנחנו אומרים כאן בהקשרים של מכוניות: עדיפה מרצדס 2017 על פני יונדאי מהניילונים 2019.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

הפרש של 500 ש"ח מ-1500 ל-2000 ש"ח הוא הבדל של שליש. בהחלט משמעותי.

 

צריך לשים לב שה-Mi8 הוא שורה לא קטנה של דגמים שהמשותף להם הוא המותג והשם, אבל הם שונים מהותית. דגם הלייט הוא דגם ביניים מובהק, בעוד שה-Mi8 ה"רגיל" הוא מכשיר דגל, ויש עוד כמה גרסאות. כדי לסבך את המצב יש גרסאות עם נפחי זכרון שונים, וכדי להשוות תפוחים לתפוחים צריך להשוות דגמים עם נםפח זכרון דומה.

 

אישית אני לא אוהב סמסונג, לאשתי היה אחד שהניסיון אתו היה גרוע מאד. עד לאחרונה די התמקדנו במכשירי ביניים, אבל לאחרונה אשתי קנתה מכשיר דגל מדור קודם (נוקיה 8 ) והבן האמצעי Mi8, וכאשר הרדמני נוט 4X שלי ילך לעולמו (אוף יש עליו5 שנותאחריות) כנראה שגם אני אחפש משהו עם מצלמה יותר טובה. אבל בינתיים הוא יציב מאד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני דיברתי על ה MI8 הרגיל (לא פרו, לא לייט, לא SE) עם 64GB מול S9 עם 64GB. זה בדיוק תפוחים מול תפוחים.

ההבדל הוא שליש מ MI8, אבל רבע מ S9 ;-)

לטווח המחירים הזה זה לא נורא. זה כמו לומר שאתה מחפש טלפון בין 500 ל 650 שח. גם כאן זה עדיין כ-שליש :-)

 

שים לב שאפילו בסדרת הדגל שלהם - דגמים מסויימים (כמו ה SE) נפגעים בראש ובראש במצלמה (אין מייצב אופטי). כל הסדרות הזולות נפגעות בדיוק בדברים ה"קטנים", היקרים והחשובים. צריך לשים לב כי המחיר יכול להיות מפתה אבל מאחר וכל אחד מאיתנו רוצה מצלמה טובה במכשיר הנייד שלו, לדעתי אם כבר שמים סכומי כסף כאלה - צריך שיהיה במצלמה מייצב אופטי.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

עניין איכות המלצמה הוא נושא לדיון נפרד.

 

אישית עברת ילצלם ב-MFT, אבל, כמובן, היא לא מצודה אלי ופה ושם אני עדיין מצלם בטלפון. זו הסיבה שבגללה אני חושב על עליה בסרגת הטלפון כאשר הנוכחי לא יספק מבחינות אחרות (מערכת הפעלה, סוללה או התיישנות כללית).

 

אספר לך משהו קטן שקרה לי לפני שבוע - שבועיים: לקוח הראה לי את ה-Apple Watch והאייפון שלו, וניסה לשכנע אותי שאני חייב לעבור למוצרי אפל. מה שהוא התקשה להבין היה שמבחינתי לחדש את מלאי הטלפונים המשפחתי (בהנחה שאף אחד לא אובד\נשבר\מתקלקל קלקול עמוק) עם מוצרי אפל זו הוצאה של קרוב ל-20,000 ש"ח במחזור של 3 שנים פלוס מינוס. במכשירי רמה גבוהה (גם אם לא הדגל) מדובר בחצי מזה, ואם יורדים לרמת ביניים גבוהה זה שליש. 'צטערת, מבחינתי אין הצדקה להוצאה כל כך גדולה. אפילו הבן הבכור שלי, שהוא פיינשמעקר לא קטן בעניין גאדג'טים הבין את העניין, מסתובב כעת עם A1 בן שנה וחצי, והמחשב שלו הוא לנובו יוגה ולא תפוח שבמפרט דומה היה עולה כפליים (וממילא היה צריך להתקין עליו "חלונות" כיון שהוא נזקק לתוכנות שאינן נתמכות במאק, לפחות לא בגרסת סטודנטים זולה שהוא צריך וזכאי לה).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

שלום לכולם

מחפש עבור הבוס, סמארטפון שיחזיק וואטסאפ, מייל ושיחות, ממוקדם בבבוקר עד מאוחר בלילה, כמעט ללא הפסקה, ללא הטענה.

כעת עם S8, שצריך כל הזמן להתחבר למטען. סוללה הוחלפה לאחרונה.

יש חיה כזו? (עדיף לא סיני, תקציב פתוח) אם אין דבר כזה, אודה להמלצה על מכשיר שישפר משמעותית מאד את מרווחי ההטענה.

תודה :)

עריכה אחרונה על ידי TDI
פורסם

לא סיני, סוללה גדולה ותקציב פתוח - samsung note 9.

יהיה שיפור משמעותי אחרי s8 בנושא הסוללה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

בגדול, אם מצב צריכת החשמל אנוש - כדאי לבדוק פעם נוספת אם אין איזו אפליקציה שטוחנת את הסוללה במכשיר.

 

אני עבדתי עד לפני יומיים עם PARALLEL SPACE עבור וואטסאפ לקו השני שבמכשיר.

אחרי שהכרתי (באיחור) את וואטסאפ ביזנס - החלטתי להתקין אותה ולזנוח את PARALLEL SPACE.

 

הדבר הראשון המורגש ביותר - המכשיר "פתאום" נהיה מהיר יותר וזריז.

הדבר השני המורגש ביותר - זמן סוללה ארוך יותר.

 

כדוגמא: בניסיון שעשיתי לפני שבוע כאשר עוד היתה PARALLEL SPACE מותקנת, הפעלתי את מצב BATTERY SAVER ובשימוש רגיל (וויז בבוקר למשך כ 35 דקות) עם מעט טלפונים + וואטסאפ + וויז חזרה הביתה (עוד בערך 40 דקות) הסוללה שבקה חיים באיזור 17:00 אחה"צ.

 

בניסוי שעשיתי היום, ללא ה PARALLEL SPACE וללא Battery saver, אבל עם הוואטסאפ ביזנס (והוואטסאפ הרגיל כמובן) הכולל בבוקר וויז של 45 דקות + וויז של 45 דקות אחה"צ + טלפונים ווואטספים - בסביבות 17:00 היו למכשיר עוד 45% סוללה.

הסוללה היתה על סף סיום לקראת 22:00 כשמאחוריה היו עוד כ-30 דקות שיחה + הפעלה נוספת של ווייז למשך שעה וחמש דקות !.

אני מאמין שביום רגיל ללא ווייז של מעל שעה בערב, הוא בקלות מגיע איתי עד לזמן שינה עם 30% סוללה.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

בהנחה ותקציב לא מהווה שיקול - אייפון XR או LG G7, למישהו שהיה תמיד עם אנדרואיד?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

×
×
  • תוכן חדש...