Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
יש לי S9 ובגדול המכשיר סבבה, מסך יפה, מצלמה טובה, עובד מהר, הסוללה יכולה להחזיק יום שלם בשימוש לא כבד מדי. אבל כן לS8 יש חיי סוללה טובים יותר.

 

תגדיר לא כבד מדי?

 

יש לי 2 חברים עם S9,ולשניהם המכשיר לא שורד יום שלם (6 בבוקר עד 11 בלילה) בלי טעינה אחת מלאה באמצע היום)

 

עבודה פיזית כן? אז נוגעים במכשיר פעם-פעמיים בשעה..קוראים קצת וכו' וחזרה לכיס (עובד איתם אז יודע :D)

 

סמסונג יצאו ממש קמצנים בסוללה של המכשיר הזה,בגלל זה אני מתעתד ב"ה לקנות את הS9 פלוס (סוללה של 3500 נדמה לי)

 

לחבר אחר יש אותו,עובד קשה,מגיע הביתה סביב 20:00 עם 30%,בלי הטענות במשך היום..

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

לדעתי סוללה של 3500 צריכה להיות המינימום כיום, וחבל שלא שמים על זה דגש.

 

בכל מקרה, היום במקרה נכנסתי בצהריים לסופר ובכניסה מצאתי עמדת טלפונים מכובדת של סמסונג כולל ה s8-9 הרגילים והפלוס וגם כמה דגמי A וכמובן J.

 

החזקתי את ה S8+ והוא סבבה לגמרי. לא גדול מידי. המסך נראה מעולה ודיי ננעלתי עליו.

 

עכשיו השאלה היא האם כדאי ללכת על יבואן רשמי (שנתיים אחריות) או מקביל עם שנה בלבד.

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

מה ההפרשים? אם זה 300-400ש"ח לדעתי לא שווה

אם זה נגיד 50-100ש"ח (סתם דוגמה) - שווה

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

ואין איזה מבצע? הנחה על אבזור שתצטרך? (מגן מסך,מגן אחורי,מטען לרכב,וכו')

 

300 זה סכום לא מבוטל שלא ממש טומן תמורה כלשהי (נניח עדכונים תקופתיים..חוצמזה לא רואה עוד)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

בכל החנויות אתה תצטרך להוסיף בקלות 150-200 שח על מגן קדמי ומגן אחורי. זה חלק נכבד מהרווח שלהם (אפשר להזמין מאיביי מגנים מעולים בהרבה פחות כסף).

 

בנוגע לעדכונים תקופתיים - היבוא מקביל לא מקבל עדכונים FOTA ?

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם (נערך)

שים לב שחלק מהיבואנים המקבילים פותחים את האריזה ומחליפים את המטען המקורי לאחד חלופי.

הנסיון שלי עם היבואן הרשמי הוא בסך הכל טוב - החליפו מסך שהמגע שלו היה תקול, במעבדה הקרובה לבית על המקום (גיליתי את זה אחרי שבועיים אחרי קניית המכשיר. ביקשתי שיחליפו לי למכשיר חדש אבל כנראה שזה יותר מדי לבקש..)

עריכה אחרונה על ידי liran123
פורסם

נכון, אבל יש כאלה שמתחייבים על ערכה מקורית אטומה עם מטען מקורי. אפשר לבדוק את זה בקלות, לא בעייתי.

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
בכל החנויות אתה תצטרך להוסיף בקלות 150-200 שח על מגן קדמי ומגן אחורי. זה חלק נכבד מהרווח שלהם (אפשר להזמין מאיביי מגנים מעולים בהרבה פחות כסף).

 

בנוגע לעדכונים תקופתיים - היבוא מקביל לא מקבל עדכונים FOTA ?

 

ממה שאני ראיתי,רק מגן אחורי איכותי מחו"ל עולה סביב ה100-150ש"ח (ספיגן\אוטרבוקס ושאר החזקים)

מדבקה למסך באמת גרושים (סביב 30-40ש"ח בערכה להדבקה,גם לבעלי ידיים שמאליות כמוני :p)

 

אצלי מקביל וקיבל פעמיים במשך הכמעט 3וחצי שנים שאצלי (אנדרואיד 6 ל7,ועוד אחד קטן ל7 נקודה משהו)

 

שים לב שחלק מהיבואנים המקבילים פותחים את האריזה ומחליפים את המטען המקורי לאחד חלופי.

 

חלק נכבד מהיבואנים פועלים ככה,לצערנו

מזכיר לי חנויות שמוכרות מדפסות בלי הכבל,בשביל שתקנה בנפרד ב15ש"ח :|

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

ברשת מדברים על זה שהוא (הגלקסי 8 ) מתעדכן לאוראו (אנדרואיד 8 ), ולפי גוגל נראה שביומיים האחרונים מדברים על הרחבת העדכונים של פאי (אנדרויד 9) לנוט 8 וגלקסי 8 ו 8+.

 

על מה אתה ממליץ מבחינת מגני מסך ומגנים אחוריים (מותגים, מחירים וכד') ומהיכן לקנות ?

והאם בשביל 300₪ לקנות יבוא מקביל עם אחריות חשנה או רשמי עם אחריות שנתיים ?

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אין לי שמץ,ב"ה כשאקנה את ה9+ החודש הזה,יבוא מקביל (מתי שהאישה תיסגר על עצמה לגיחה קצרה לאילת)

(רשמי כאמור נשמע לי יקר מדי ללא תמורה מספקת,ימים יגידו..)

 

צריך עדיין להסדיר את ענין העברת התוכן וגיבויים למיניהם

 

כשאסיים עם הכל ואעבור למכשיר החדש,אבדוק אצל חבר עם חנות מה יש לו להציע,מקסימום נקנה משהו זול זמני ונזמין במקביל מחו"ל משהו טוב

 

אצלנו בעבודה בכלל הולכים עם מכשירים כאלה ויקרים יותר בלי מגן אחורי בכלל (!!) :|

 

נ.ב התבלבלת ויצא לך הפוך,אין רשמי שנתיים,אלא מקביל שנתיים ורשמי שנה אחת בלבד ;)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

בהרבה מקומות רשום - ערכה אטומה חדשה עם מטען מקורי ו"יבואן רשמי 24 חודשי אחריות". למי מתכוונים ? להבנתי, סאני הוא היבואן הרשמי בישראל, לא ?

יש גם מובייל, גטסל, ועוד ועוד).

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

מעדכן שבסוף אחי קנה 9+ 128GB מKSP מיבואן מקביל מובייל ישראל, במחשבה לאחור לצערי לא שמתי לב שהמחיר הוא זהה גם מיביוא רישמי אצל אייבורי, לא יודע איך המחירים דומים (3K ל128GB), אבל לפחות אפשר להיתנחם בעובדה שהדגם מKSP עם סים כפול+ הגיע עם כל הערכה כולל המטען/אוזניות AKG והמתאמים הקטנים.

לאחי כן יש קשיי היסתגלות והוא דואג למה לא נישאר באפל, אבל אני מעודד אותו להיתרגל לאנדרואיד, אחרי הכל המחיר של הXS הוא מטורף לעומת הS9+, ככה לפחות אפשר להישתדרג מוקדם יותר בפעם הבאה.

 

מה גם שהצרה הכי גדולה זה החוסר יכולת להעביר את כל הגיבוי של ווטאפ לאנדרואיד וההפך, ממש מתסכל ולא ממש בקטע של להישתמש בכל מיני אפליקציות שיעשו את כל החיטוט בקבצים ויעתיקו לגלאקסי.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

למה מתסכל? תעשה גיבוי להכל,תעלה לענן,ותוריד במכשיר החדש (לי יצא קובץ גיבוי של 11גיגה :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:)

 

ולמה הוא קנה בKSP? בגומובייל (יש חנות בראשל"צ) עולה 2800,גם אחריות שנתיים,וגם ערכה סגורה עם הכל מקורי

 

עריכה - סלחה על השעה,לא קראתי עד הסוף,רק עכשיו הבנתי שהיה לו אייפון

 

בכל מקרה עם האייטונס אפשר לגבות ולהעביר לאנדרואיד,אין לי שמץ איך אבל זה כן קצת עבודה ולוקח זמן (זה שקניתי ממנו את האייפון לאשתי,לקח לו אותו זמן בערך להעביר מהאייפון הקיים,ולפני כן הוא העביר מכשיר אייפון לאנדרואיד,אז זה כן אפשרי)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

×
×
  • תוכן חדש...