Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

היום בבוקר שוחררה גרסה 9 (Pie) של אנדרואיד למכשירי MI A1 (בישראל). ההפצה כבר החלה מתחילת דצמבר בכל העולם (לכל קבוצת מכשירים יש את התאריכים שלה).

אם למישהו יש ניסיון (אומנם של כמה ימים) ויכול לספר איך היא - Shoot.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

ב A2 הגרסה שוחררה מחוץ להודו לפני קצת יותר משבוע, הורדתי את העדכון וחיכיתי קצת עם ההפעלה מחדש (התנאים הם טעינה או מעל 50% סוללה משום מה, העדכון אורך כמה דקות, לא הרבה יותר מעשר. לא מדדתי בדיוק אבל לא משהו שמצדיק 50% סוללה)

 

שום דבר לא נמחק (קבצים ותמונות, אנשי קשר וואטסאפ וכו).

יש מודול חדש שאחראי לביצועי הסוללה. נדמה לי שמישהו פה דיבר על שיפור בתכנת המצלמה.

 

העיצובים די שונים. נוסף חלון חיפוש בגוגל שעדיין לא מצאתי איך לבטל. וכל מה שקשור להגדרות מעוצב אחרת.

 

נראה לי שהעדכון בלתי נמנע במוקדם או במאוחר.

פורסם

אצלי בA2 LITE עדיין אין עידכון למרות שבעולם כבר הופץ לפני חודש אאל"ט.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

עדכנתי את המכשיר - ומהתרשמות ראשונית אני דיי מרוצה מהעדכון.

 

קודם כל התפריטים יותר צבעוניים ונוחים - גם אלו שבהגדרות (סוף סוף הוסיפו קצת צבע לתפריט המשעמם שהיה לפני) וגם האופציות בוילון העליון (WIFI, BT, פנס וכל היתר...) הכל קיבל עיצוב מחדש הכל יותר נעים לעין.

 

שורות החיפוש של GOOGLE ירדה למטה למטה, איפה שהיו הקיצורי דרך הקבועים.

 

השעון קיבל מעליו שורה גדולה שמציגה את היום, התאריך והטמפ' - שינוי מבורך (קודם לכן התאריך היה מאוד מאוד קטן ומתחת לשעון).

 

אכן נוספה אפשרות למנגנון ADAPTIVE BATTERY (הוא על ON כברירת מחדל)

 

תפריט מנהל המשימות השתנה (לחיצה קצרה במקום לחיצה ארוכה + התצוגה והכל שונים).

 

המכשיר אצלי מגיב יותר מהר (במיוחד לעליה של וואטסאפ דרך Parallel space).

 

עוצמת ווליום של המכשיר - קודם לכן היו 3 מכוונים בלבד, עכשיו יש 4 (Media,Call,Ring,Alarm) + שונתה התצוגה (היתה בעבר למעלה, עכשיו יש באר קטן בצד - עדיף לדעתי).

 

נוספה אפליקציית FM Radio (חיברתי אוזניות, עובד סבבה ! - האפליקציה עובדת ברקע ויש אפשרות לעבור בין אוזניה לרמקול + שמירת תחנות בזיכרון עם מלל בעברית).

 

נוספה אפליצקיית KEEP NOTES שמאפשרת רישום רשימה בודדת, list, photo note ו- Audio note.

 

סה"כ נראה לי שזה עובד יופי.

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

כנ''ל עדכון דומה לרדמי נוט 3 הקשיש שלי

 

אאל''ט v10.0.0

 

העדכוו עבר חלק, השינויים הניכרים לעין בעיקר הנפשות וגרפיקה

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

שאלונת - מי יותר טוב היום?

 

שיאומי MI8 או פוקופון? או שזה סוג של אותו הדבר רק מחיר אחר ?

 

הראש שלי מלא התלבטויות בחודשים האחרונים ופתאום אני מוצא את עצמי רוצה לנסות מכשיר זול (השאיפה עד עכשיו הייתה לגלקסי 9+,שמגרד את ה3000 מלמטה)

 

אולי בכלל עדיף "לזרוק" 1300-1450ש"ח על מכשיר לא פחות טוב,ובמקסימום להחליף עוד שנתיים?

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
כנ''ל עדכון דומה לרדמי נוט 3 הקשיש שלי

 

אאל''ט v10.0.0

 

העדכוו עבר חלק, השינויים הניכרים לעין בעיקר הנפשות וגרפיקה

זה ה-MIUI, שהוא הממשק של שיומי. קרוב לודאי שמערכת ההפעלה לא התעדכנה - כפי שהרדני נוט 4X שלי היא נותרה 7.

 

בדוק ב-Settings=>About phone=>Android version.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אצלי עדיין מקבץ.

שליטה על סיבוב התצוגה (של המסך הראשי) היתה גם בגרסאות קודמות.

 

כמובן שהייתה אפשרות להפעיל או להשבית את האפשרות לסיבוב מסך, אבל ההפעלה הייתה מסוג "סובב תמיד" או "אל תסובב לעולם" כמו בכל אנדרואיד.

נוספה אפשרות שכאשר מזוהה מצב אופקי אז מופיע חיווי בפינה למטה לאישור הסיבוב.

פורסם
שאלונת - מי יותר טוב היום?

 

שיאומי MI8 או פוקופון? או שזה סוג של אותו הדבר רק מחיר אחר ?

 

הראש שלי מלא התלבטויות בחודשים האחרונים ופתאום אני מוצא את עצמי רוצה לנסות מכשיר זול (השאיפה עד עכשיו הייתה לגלקסי 9+,שמגרד את ה3000 מלמטה)

 

אולי בכלל עדיף "לזרוק" 1300-1450ש"ח על מכשיר לא פחות טוב,ובמקסימום להחליף עוד שנתיים?

 

גם אני בדיוק מתלבט ביניהם.

ללא קשר להפרש במחיר, יש דברים שאני מעדיף בכל אחד מהם על פני השני.

בקיצור, תן לי MI8 עם שקע אוזניות וסוללה יותר גדולה :wink:.

 

לשני בני משפחה קנינו MI8 והם מרוצים,

אבל כל הסקירות והביקורות משבחות את הפוקופון כבעל התמורה הטובה ביותר למחיר.

כיוון שהפער במחיר ביניהם לא כזה גדול, אני כבר תוהה אם הפוקופון לא עדיף בכל מקרה.

פורסם

הייתרון של מי8 הם במסך שהוא LED ולא LCD כמו בפוקו ומצלמה שהיא טובה יותר בצורה מוחשית, החסרונות הם בטרייה קטנה יותר 3400 מול 4000 ושקע אוזניות שלא קיים ב8, כל אחד יודע מה השימושים שלו בטלפון,אישית כבעל משפחה ,צילום די חשוב לי,לכן מעדיף את ה8,

פורסם

הבעיה שאני מפחד להתבאס על המכשיר,ולמצוא את עצמי מוכר וקונה משהו אחר עוד פרק זמן קצר\ארוך (אולי כמה ימים לאחר הרכישה,חודש,או בכלל שנה)

ובכלל,שיאומי MI8? אולי הפוקופון? אולי ה OP?

 

הגלקסי סוג של נותן "שקט תעשייתי"..

 

אולי נחכה שייצא ה10 (עוד חודש?) ואז ה9+ יירד בעוד כמה מאות ונקנה אותו.

(לאישה לא אכפת מכלום,אם נקנה באילת מבחינתה שלפחות נעשה שם סופ"ש :p)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם (נערך)

אישית אם אני צריך לבחור שיומי או סמסונג אני קונה שיומי. מערכת ההפעלה הרבה יותר מתאימה לי, השליטה הרבה יותר מדוייקת. וכבונוס המכשיר המקביל יעלה שליש פחות.

 

לאד הבנים שלי Mi8 (נרכש בחו"ל ועלה 1800 ש"ח) - הבחור משחק בו כל היום (טוב, אני מגזים, אלה שעות המנוחה שלו מהלימודים בטכניון) ומרוצה מאד. עוד 3 מכשירי שיומי עושים עבודה מצויינת, אם כי אחד מהם (Mi4c שנרכש ב-BF של 2015 לפי המלצה בפורום BF של CF) עומד להיות מוחלף בשבועות הקרובים מפאת זקנה, עדיין לא הוחלט באיזה דגם. ו"זקנה" היא בעקר זקנת הסוללה (כבר הוחלפה פעם אחת במשה גנרי מעליאקספרס).

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

גם לאמא שלי יש מייזו M1 NOTE,המכשיר הראשון שבאג ייבאו כשהתחילו עם מייזו

 

אומנם הוואצאפ שלה בקושי פעיל,אין לה פייסבוק\מייל\שאר דברים שלנו יש (נטו לשיחות \ סמסים על מבצעים בסופרים) ועדיין סוחב

 

נמשיך להתחבט בסוגיה ונראה מה יוליד יום..

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

×
×
  • תוכן חדש...