Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
עזוב אותך, אנדרואיד נקי בישבני.

 

קניתי A2, והעברתי את ה-MI5 שלי לבתי (במקרה היא שברה את שלה). בשורה תחתונה, אני מעדיף את ה-Mi5. לא במידה שאטרח להחליף, אבל מעדיף. ב-A2 יש אנדרואיד נקי. זה לא שממשקים זה משהו קריטי לרב, לא כזה קשה להתרגל, אבל לא מוצא "בנקי" שום יתרון. יש לו חיסרון ענק אחד, במערכת הפעלה של שיומי אפשר להגדיר התנהגות של כל אפליקציה בנפרד, ככה שביציאה, למשל, היא נסגרת. עפה. לא עובדת ברקע ולא בטיח. באנדרואיד נקי - אין.

וגם בנקי אפליקציות מתרסקות פה ושם.

 

לגבי הגודל, אכן גודל המסך של ה-MI5 הוא קלאסי לשימוש ביד אחד. המכשיר קליל, נכנס לכיס וסבבה לגמרי. היתרון העיקרי של ה-A2 זה מסך גדול יותר, שנוח יותר לצפייה (מה לעשות...), והמצלמה, שהיא יותר טובה באופן ברור (אבל לא יודע אם זה נכון ביחס ל-Mi5S).

 

מיצטרף לדעה, מרגיש ממש מטומטם האנדרואיד הנקי, זה כאילו לקבל דירה מקבלן רק את השלד, צבע/עיצוב/גימור וכו' צריך לעשות הכל בעצמך, אפילו רינגטון וצלילים לא מגיע -טימטום חח.

 

אגב A2 LITE עדיין לא הוסיפו הגדרה לביטול הקשה כפולה להדלקת מסך :-(.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

אוקי

 

מישהו יכול לעשות לי סדר בסדרות של שיומי?

 

not

X

pro

mi

 

מרוב אותיות ומספרים אני לא מצליח להשוות נורמלי, ובכלל לכל דגם יש גם תתי דגמים עם הבדלים בזיכרון ובנפח האחסון

 

 

אשמח למדריך קצר

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

קנה פוקופון הכי משתלם, הסדרות זה Redmi סידרת בסיס, טלפון זול, מצלמה לא משהו, בטריה גדולה, mi יקר יותר מצלמה טובה, בטריה יותר קטנה, note זה מסך גדול יותר מהגרסה הרגילה של אותו מכשיר. פרו זה גירסה לשוק ההודי, ברדמי 5 היא פחות טובה מנוט.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם

אגב אני חייב לציין שיצא לי לשחק עם הרדמי נוט 5 והוא ממש אחלה טלפון , הם עשו קפיצת מגדרה רצינית בסדרה הזאת לעומת הנוט 4, במיוחד במצלמה.

 

לי יש וואןפלוס 5T וקשה לי להגיד שהוואןפלוס מצלם יותר טוב ממנו, אולי ממש ממש בקצת.

פורסם
קנה פוקופון הכי משתלם, הסדרות זה Redmi סידרת בסיס, טלפון זול, מצלמה לא משהו, בטריה גדולה, mi יקר יותר מצלמה טובה, בטריה יותר קטנה, note זה מסך גדול יותר מהגרסה הרגילה של אותו מכשיר. פרו זה גירסה לשוק ההודי, ברדמי 5 היא פחות טובה מנוט.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

 

איפה נכנס הx והa?

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

X זה תת תת סדרה - למשל רדמי נוט 4X שהוא וריאנט של הרדמי נוט 4.

 

מי זו הסדרה הגבוהה, כאשר בכל סדרה יש גם התקדמות בצעדים קטנים כמו Mi4->Mi4i>-Mi4c (זו סדרה מ-2015, אבל הפרינציפ דומה גם בהמשך).

 

כעקרון רדמי זו סדרת הבסיס

 

רדמי נוט זו סדרת בסיס עם מסך וסוללה יותר גדולים. שים לב שגם שאר החומרה שונה ממכשירים עם מספר דומה בסדרת הרדמי.

 

 

A זו סדרה עם אנדרואיד נקי (המכונה Android One)

 

הפוקופון זה יצור חדש, מבחינת חומרה די דומה למי 8 (אבל מתחתיו), יש לו איזה מגבלות DRM שמונעות שימוש בשירותי תוכן מסויימים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
חוזר על ההמלצה, קח פוקופון f1 הטלפון עולה 1300 שקל, הוא מצויין.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

 

הצבתי לעצמי תקציב של כ800 ש"ח

 

redmi note 6 pro ניתן להשיג עכשיו ב700 ש"ח

 

 

אני צריך לחשוב האם החריגה המשמעותית ל1300 שווה את זה

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

הרדמי נוט היא סדרת בסיס.

 

אני שמתמש ברדמי נוט 4X, שבסך הכל ממלא את תפקידו יפה אבל מבחינת המצלמה הוא בדיוק מה שמצופה ממכשיר זול, טוב כדי לתעד מכה בפח, אבל לא בשביל לצלם משהו על החוף.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

המצלמה של הa2 טובה יותר משמעותית?

 

כי הוא בדיוק באותו מחיר (אבל אני מתפשר שם על חוסר יכולת הרחבה לזיכרון, ועל גודל בטריה)

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם
מיצטרף לדעה, מרגיש ממש מטומטם האנדרואיד הנקי, זה כאילו לקבל דירה מקבלן רק את השלד, צבע/עיצוב/גימור וכו' צריך לעשות הכל בעצמך, אפילו רינגטון וצלילים לא מגיע -טימטום חח.

 

אגב A2 LITE עדיין לא הוסיפו הגדרה לביטול הקשה כפולה להדלקת מסך :-(.

 

מפתיעה הנקודה הזו.

אני מניח שזה תקף גם לפיקסל3? הוא עד כדי כך מוגבל?

מה חתימה? תתפשטי!

×
×
  • תוכן חדש...