Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפעמים דורשים על זה כסף. לקחו לי בערך 50 ש"ח על זה, אבל אני לא זוכר באיזו חברה זה היה.

 

וואוו ! 50ש"ח ??? זה כבר ממש שוד.

 

נתקלתי בהרבה חנויות סלולר \ דוכנים בקניונים שעושים את זה חינם.

 

כשקניתי את הSGS6 שלי לקחו לי 20ש"ח,גם אז זה נראה לי הרבה על סה"כ לחיצה בסוג של שדכן שכזה (אפילו כמעט ואין עבודה ידיים כלשהי..)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

פעם, בימי המיקרוסים, חשבתי להזמין לוחץ כזה, אבל בסוף ויתרתי, באותה תקופה התניידתי הרבה אז לא היה צורך. מה שקרה לפני חודשיים (החלפת סים במקום וחינם) פטר אותי מהצורך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
וואוו ! 50ש"ח ??? זה כבר ממש שוד.

 

נתקלתי בהרבה חנויות סלולר \ דוכנים בקניונים שעושים את זה חינם.

 

כשקניתי את הSGS6 שלי לקחו לי 20ש"ח,גם אז זה נראה לי הרבה על סה"כ לחיצה בסוג של שדכן שכזה (אפילו כמעט ואין עבודה ידיים כלשהי..)

לצערי לא ניתן היה לחתוך את הסים. לאחר החיתוך המקסימאלי שעשיתי בעצמי בבית, הוא היה גדול מנאנו סים (זה היה לפני כמה שנים), לכן הפתרון היה להחליף את הסים. על זה הם לקחו 50.

 

 

Sent from my M3s using Tapatalk

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
איך חוסמים הודעות ספאם ללא מספר? נגיד כשהשולח הוא Meuhedet שלא בא לי לקבל את ההודעות שלהם, או כל דבר בסגנון.

 

תלוי באיזה מכשיר אתה משתמש. במכשירי סמסונג (החדשים לפחות) קיימת אופציה לסינון הודעות ע"י מילת מפתח, כך שאם תזין את המילה Meuhedet בשדה, לא תקבל הודעות משם יותר. אני מאמין שהאופציה קיימת בעוד מכשירים.

פורסם

אני מחפש טלפון חדש.

מרגיש כאילו לא משנה לאן אני מסתכל, יש בהם פגמים וזה מעצבן אותי.

מה אני רוצה?

טלפון קטן עם יחס מסך-גוף טוב (בשום מקרה לא יותר מ150מ"מ אורך, לא אכפת לי אם זה 5.5 או 6 אינצ' מסך)

מהיר

סוללה חזקה

מצלמה טובה

בלי מערכת הפעלה מוזרה (שונא את התפריטים של סמסונג, למשל, לא יודע אם זה רק בגלל שלא התרגלתי או כי הם מפגרים).

והכי טוב יהיה אם אוכל לשחק איתו קצת לפני רכישה.

 

כרגע יש לי בראש פיקסל 3, ואווי P20 (לא פרו), ואולי גלקסי S9 למרות שהם מעצבנים אותי.

מה דעתכם? יש משהו שלא שקלתי?

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

נוקיה 8. אמנם טיפה ישן (מעבד 835) אבל עולה הרבה פחות, מסך מצויין, מצלמה טובה ואנדרואיד כמעט טהור.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לדעתי one plus 6t,יכול להיות מעניין, אבל מה חשוב לך? כמה אתה מעוניין להוציא על טלפון? ניסית את שיאומי?

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם

ספריאל

הנוקיה 8 גדול ומיושן (היום באותו גוף דוחפים מסך גדול באינצ' שלם.

יש את הנוקיה 8 שירוקו, אבל שמעתי דברים לא מוצלחים על המצלמה שלו, חוץ מזה שהוא יחסית נדיר עד כמה שאני יודע, ולא בא לי לצאת להרפתקה.

 

GUYA, ה6T מאוד מעניין, אבל הוא עצום.

לא כל כך משנה לי כמה הוא יעלה.

בטח, ואני מאוד מרוצה. היה לי mi4 במשך שנה וחצי ועכשיו אני עם mi5s בערך שנה וחצי. החדשים שלהם גדולים נורא, או חלשים, או בטריה גרועה, או גם וגם וגם.

 

די קוסם לי הרעיון של אנדרואיד נקי, ובגלל זה אני פוזל לפיקסל3 (אחרי שיהיה כמה חודשים בשוק ויסתיימו הבעיות של תחילת ייצור)

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם
אני מחפש טלפון חדש.

מרגיש כאילו לא משנה לאן אני מסתכל, יש בהם פגמים וזה מעצבן אותי.

מה אני רוצה?

טלפון קטן עם יחס מסך-גוף טוב (בשום מקרה לא יותר מ150מ"מ אורך, לא אכפת לי אם זה 5.5 או 6 אינצ' מסך)

מהיר

סוללה חזקה

מצלמה טובה

בלי מערכת הפעלה מוזרה (שונא את התפריטים של סמסונג, למשל, לא יודע אם זה רק בגלל שלא התרגלתי או כי הם מפגרים).

והכי טוב יהיה אם אוכל לשחק איתו קצת לפני רכישה.

 

כרגע יש לי בראש פיקסל 3, ואווי P20 (לא פרו), ואולי גלקסי S9 למרות שהם מעצבנים אותי.

מה דעתכם? יש משהו שלא שקלתי?

 

אם תתפשר קצת באורך המכשיר(חצי מילימטר) אז יש לך באמת את הוואן פלוס 6 שהוא טלפון מעולה עם מעט מאוד(אם בכלל) חסרונות.

 

אגב, אחרי היציאה של ה-6T יתחילו להיות אחלה מחירים על ה-6 לקראת ה-11.11. בימים האחרונים כבר יצא לי לראות את ה-6 במחירים של 380-400 דולר

פורסם

אם אתה מרוצה משיומי ומוכן להתפשר על 5 מ''מ אז ה-mi8 עשוי להתאים, ומחירו יחסית נוח. אם תוכל להביא מחו"ל יהיה עוד יותר זול

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בטח, ואני מאוד מרוצה. היה לי mi4 במשך שנה וחצי ועכשיו אני עם mi5s בערך שנה וחצי. החדשים שלהם גדולים נורא, או חלשים, או בטריה גרועה, או גם וגם וגם.

 

די קוסם לי הרעיון של אנדרואיד נקי, ובגלל זה אני פוזל לפיקסל3 (אחרי שיהיה כמה חודשים בשוק ויסתיימו הבעיות של תחילת ייצור)

 

עזוב אותך, אנדרואיד נקי בישבני.

 

קניתי A2, והעברתי את ה-MI5 שלי לבתי (במקרה היא שברה את שלה). בשורה תחתונה, אני מעדיף את ה-Mi5. לא במידה שאטרח להחליף, אבל מעדיף. ב-A2 יש אנדרואיד נקי. זה לא שממשקים זה משהו קריטי לרב, לא כזה קשה להתרגל, אבל לא מוצא "בנקי" שום יתרון. יש לו חיסרון ענק אחד, במערכת הפעלה של שיומי אפשר להגדיר התנהגות של כל אפליקציה בנפרד, ככה שביציאה, למשל, היא נסגרת. עפה. לא עובדת ברקע ולא בטיח. באנדרואיד נקי - אין.

וגם בנקי אפליקציות מתרסקות פה ושם.

 

לגבי הגודל, אכן גודל המסך של ה-MI5 הוא קלאסי לשימוש ביד אחד. המכשיר קליל, נכנס לכיס וסבבה לגמרי. היתרון העיקרי של ה-A2 זה מסך גדול יותר, שנוח יותר לצפייה (מה לעשות...), והמצלמה, שהיא יותר טובה באופן ברור (אבל לא יודע אם זה נכון ביחס ל-Mi5S).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני מניח שכוונתך ל-A2

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...