Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

טוף, אז הנה דרישות מעודכנות:

 

שקע MicroUSB

רוחב בין 73-77 ממ

RAM 4 גב

מחיר נמוך

 

כרגע המועמד המוביל הוא רדמי נוט 5, יש למישהו משהו נגדו, חוץ מזה שהוא מגיע עם נוגט?

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
איזה טלפון חדש היום אתה כן יכול להגיד שהוא שינוי משמעותי מהדור שלפניו?

 

כבר סביב השנתיים כול השוק הזה די בפלאטו.

 

ולשאלתך, ניראה שאין כמעט שום הבדל בין פיקסל 3 ל 2 מלבד זוטות שיעלו עוד כמה מאות דולרים

 

תודה על תגובתך,אין לי שמץ במכשירי פיקסל,יותר מזה לבודדים שבבודדים מחבריי\מכריי יש מכשיר כזה,ומהפעמיים שראיתי אותו - באמת שעפתי.

 

ולגבי הבדלים בשוק המכשירים,נראה לי שכבר הרבה יותר משנתיים אין שום הבדלים משמעותיים,סתם עדכונים\מתיחות פנים\חומרה חזקה שלא צורך באמת (או אחוזים בודדים בקהל שבאמת ינצלו)

 

אבל ראית את הנוטץ' על הפיקסל xl ?

הוא כאילו מסתכל עליך עם העיניים הקטנות שלו וצוחק לך בפנים

 

K65Yqk

 

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

 

לא ראיתי את ההשקה\הכרזה,פשוט שאלתי מביני ענין שנמצאים בפורום ;)

 

אשתי טוענת שעשיתי טעות (בעיניי לא,90%)..

לפני שלושה חודשים זכיתי בSGS9 ומכרתי אותו (יש לי SGS6 כבר 3שנים)

לדעתה הייתי צריך לשדרג,אני העדפתי למכור ולהגדיל פק"מ קליל בבנק :D

 

המצב כיום נסבל במכשיר,אין בעיות מהירות (יחסית),מה שכן המכשיר על 99% תפוסת מקום ואני ממש מתבאס כל פעם להוריד תוכן ולמחוק,ממש לא רוצה

 

מן הסתם אם אשדרג זה יהיה לכל דבר עם 128GB מינימום..כי 64 יביא אותי לאותו מצב עוד שנה~שנתיים גג (או פחות)

 

לפי זאפ הפיקסל (גם 1,גם 2,כנראה שגם עם ה3,בשתי הגרסאות - הרגיל וה XL) בקושי נמכר בארץ,וממש בחנויות בודדות,וגם בהן לא מוכרים כל גרסה עם כל נפח

 

כנראה שהרבה הביאו\הזמינו בחו"ל (ת'כלס לא כזה נורא,כולה לשלם מע"מ ולשלוח בדואר רגיל - אפשרי בהחלט עם אתר כמו CLOVE אנגליה ודומיו)

 

ימים יגידו מה נחליט ונעשה.. :)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
טוף, אז הנה דרישות מעודכנות:

 

שקע MicroUSB

רוחב בין 73-77 ממ

RAM 4 גב

מחיר נמוך

 

כרגע המועמד המוביל הוא רדמי נוט 5, יש למישהו משהו נגדו, חוץ מזה שהוא מגיע עם נוגט?

 

שווה להשקיע בנוט 6 פרו, שלמעשה מגיע עם אותו מפרט, נוצ' ואוראו? בעיקר מבחינת עדכוני אנדרואיד עתידיים.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם (נערך)

הוא ישן בחצי שנה מהנוט 6 פרו, ושניהם מכשירי ביניים. אני לא צופה שאחד מהם יקבל יותר עדכונים מהשני(אולי מקסימום עדכון אחד)

 

אישית בבחירה בניהם, הייתי הולך על ה נוט 5

עריכה אחרונה על ידי davemustaine87
פורסם
תודה על תגובתך,אין לי שמץ במכשירי פיקסל,יותר מזה לבודדים שבבודדים מחבריי\מכריי יש מכשיר כזה,ומהפעמיים שראיתי אותו - באמת שעפתי.

 

ולגבי הבדלים בשוק המכשירים,נראה לי שכבר הרבה יותר משנתיים אין שום הבדלים משמעותיים,סתם עדכונים\מתיחות פנים\חומרה חזקה שלא צורך באמת (או אחוזים בודדים בקהל שבאמת ינצלו)

 

 

 

לא ראיתי את ההשקה\הכרזה,פשוט שאלתי מביני ענין שנמצאים בפורום ;)

 

אשתי טוענת שעשיתי טעות (בעיניי לא,90%)..

לפני שלושה חודשים זכיתי בSGS9 ומכרתי אותו (יש לי SGS6 כבר 3שנים)

לדעתה הייתי צריך לשדרג,אני העדפתי למכור ולהגדיל פק"מ קליל בבנק :D

 

המצב כיום נסבל במכשיר,אין בעיות מהירות (יחסית),מה שכן המכשיר על 99% תפוסת מקום ואני ממש מתבאס כל פעם להוריד תוכן ולמחוק,ממש לא רוצה

 

מן הסתם אם אשדרג זה יהיה לכל דבר עם 128GB מינימום..כי 64 יביא אותי לאותו מצב עוד שנה~שנתיים גג (או פחות)

 

לפי זאפ הפיקסל (גם 1,גם 2,כנראה שגם עם ה3,בשתי הגרסאות - הרגיל וה XL) בקושי נמכר בארץ,וממש בחנויות בודדות,וגם בהן לא מוכרים כל גרסה עם כל נפח

 

כנראה שהרבה הביאו\הזמינו בחו"ל (ת'כלס לא כזה נורא,כולה לשלם מע"מ ולשלוח בדואר רגיל - אפשרי בהחלט עם אתר כמו CLOVE אנגליה ודומיו)

 

ימים יגידו מה נחליט ונעשה.. :)

 

יש לי את הפיקסל 2 XL. ממליץ עליו בחום רב.

אתה יכול לקנות אותו בלב שקט. אם אתה בכל זאת רוצה את ה-3 ולא איכפת לך לשלם את ההפרש במחיר - לך עליו, לא תתאכזב (בהנחה שהמגרעת המכערת ב-XL לא מפריעה לך). אני, למשל, אלא רואה שום צורך להשתדרג מה-2 ל-3 XL, כי תכלס רוב החידושים הם תוכנתיים וחלקם (אם לא כולם) יזלגו לאט לאט לפיקסל 2 (למשל, כבר אחרי ההשקה הורדתי את ה-APK של המצלמה של פיקסל 3 עם חלק מהפיצ'רים שיש כבר בפיקסל 3).

 

הסיבה שאתה בקושי רואה את ה-2/2XL בזאפ היא כי אין ייבוא סדיר של הפיקסל בארץ. לא של ה-1, לא של ה-2 וגם לא יהיה של ה-3.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

אפשר הסבר\תמונה על המגרעת המדוברת? באמת שאין לי שמץ :D

 

ראיתי שהפיקסל 2 בא עם בטריה ממש זעומה (2700,ב3 זה 2900 :\)

אז צריך לבדוק פיזית אם טוב לי ה XL ביד ונוח בכיס בג'ינס,בכל זאת 6_נקודה_משהו_אינץ' :)

 

אם אקנה כנראה שבאמת אלך על ה2XL,נפח 128,נחכה שיירד עוד קצת (כמעט 3000 כרגע..)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

ביטלתי פעולה ברקע של אפליקציות MIUI רבות ככל האפשר, ותוך כמה דקות המכשיר התקרר וזליגת הסוללה ירדה לכ-2% בשעה תוך כדי שימוש חלקי.

 

אם זה יישאר ככה, אוכל לדחות את רכישת המכשיר החדש.

 

תודה למסייעים.

 

 

שווה להשקיע בנוט 6 פרו, שלמעשה מגיע עם אותו מפרט, נוצ' ואוראו? בעיקר מבחינת עדכוני אנדרואיד עתידיים.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
אפשר הסבר\תמונה על המגרעת המדוברת? באמת שאין לי שמץ :D

 

ראיתי שהפיקסל 2 בא עם בטריה ממש זעומה (2700,ב3 זה 2900 :\)

אז צריך לבדוק פיזית אם טוב לי ה XL ביד ונוח בכיס בג'ינס,בכל זאת 6_נקודה_משהו_אינץ' :)

 

אם אקנה כנראה שבאמת אלך על ה2XL,נפח 128,נחכה שיירד עוד קצת (כמעט 3000 כרגע..)

הסוללה של ה2 XL זה אחד הדברים האחרונים שצריך להדאיג אותך. מחזיקה לי יום וחצי בשקט, ומשתמשים יותר כבדים מדווחים על 6 7 ואפילו 8 שעות של SOT.

 

אגב כנראה יהיה בקרוב פתרון שיאפשר להעלים את המגרעת בפיקסל 3 XL (כרגע בשלב ביטא).

תמונה של ה3 XL עם ובלי המגרעת:

 

 

IMG_0855.jpegpa100190.jpeg

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

האמת, ממש התחברתי לנוץ, אבל רק ביזכות התאמת המערכת ככה שהנוץ לא נועד להציג כמו שאר המסך אלה רק שעון ורשת וכו', לא מאמין שאני אומר זאת חח.

לגבי הA2 LITE- מי שלא רוצה לבצע שיחות בכיס או הפעלת מצלמה/פנס וכו' לא ממליץ כרגע עד שיוציאו עידכון שיאפשר לבטל/לאשר את ההקשה הכפולה להערת המסך.

 

פניתי לתמיכת שיומי העולמית, קיבלתי תשובה גנרית של לאפס וכו' ושהם לא נותנים תמיכה למכשיר שניקנה מקונית במדינות שהן לא פועלים בהם רישמית משהו, בכל זאת שלחתי להם תגובה שלא מצפה לתמיכה ספציפית למכשיר שלי אלא שרוצה לדווח על זה כבאג שרלוונטי למכשיר הזה בכללי בכל העולם(יש בגוגל) ורק שיעבירו את זה הלאה למחלקת התוכנה שיש באג כזה ושאולי יתקנו זאת בעדכון הבא, לא הייתי מחזיק אצבעות חח, עצוב ששטות כזו פוסלת מכשיר.

 

ויש פיתרונות שדורשות רוט- אבל הסיבה היחידה שקניתי את המכשיר הוא האנדרואיד הרשמי והנקי שלא אצטרך לאלתר רומים למכשיר ופירצות כאלו ואחרות- אז נחכה וניראה, אם לא יפתר בעוד חודש אז אאלץ לימכור וליקנות מכשיר נורמלי אחר.

 

חבל - מרגיש מכשיר ניפלא בלי הבאג הזה.

 

נ.ב- מה העניין עם חיישן הקירבה בA2? יש תלונות רמות בפורום של שיומי, האם זה תקף גם למכשירים בארץ?

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

אני רכשתי היום את הפוקופון באריזה אטומה, עם שנתיים אחריות ב-1460 שקלים, אני לא חושב שיש כרגע תמורה טובה יותר לכסף.

הבעיה היחידה שלי עם המכשיר, היא שיש באג בהפעלת אנדרואיד אוטו, לחצני הניווט לא מופיעים על המסך ברכב והכל חתוך. למישהו יש פתרון לזה במקרה?

 

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

פורסם
לשיאומי יש חנות רשמית בארץ אאלט.

 

כבר 2,אחת בדיזנגוף (הראשונה שנפתחה) ועוד אחת שנפתחה לא ממזמן בקניון מלחה

 

רצוי לבוא לשם בלי ציפיות,מן הסתם המחירים לא "ברצפה" אלא קצת גבוהים.

 

אגב, בזמנו כששקלתי לקנות את הפיקסל הראשון, אחרי היציאה של הפיקסל 2 , המחיר של הראשון ירד משמעותית ב-CLOVE

 

אולי זה יהיה המצב בקרוב רק עם הפיקסל 2

 

כאמור,אין ייבוא סדיר,ולא נמכר ביותר מדי חנויות,השאלה כמה זה יירד..

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

×
×
  • תוכן חדש...