Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

המחיר של ה-F1 בארץ הגיע כבר לאזור ה-1350 ש"ח.

שמעתי כל מיני שמועות על חוסר בציפוי דוחה טביעות אצבע במסך וגם על כל מיני פאקים אחרים במסך בעיקר, מישהו במקרה רכש ויש לו רשמים?

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

פורסם

אין לי נסיון ממשי אבל הרבה ביקורות לא ממש אהבו אותו.

 

זה פחות רלוונטי אם אתה קונה בארץ, אבל השיאומי מי 8 עולה היום 350 דולר באליאקספרס, ובבחירה בינו לבין הפוקופון, אין ספק בכלל מי יותר כדאי לקניה.

 

בוא נגיד שברוב המאפיינים הפוקופון יותר קרוב ל mi a2 שעולה 850 מאשר ל mi 8

פורסם (נערך)

הטלפון מצויין, תלוי מה השימושים שלך, הוא מהיר מאוד, מסך גדול ובהיר, ההבדלים בינו ל mi8 לדוגמא, הם - אין nfc בארץ שימושי רק לרב קו, בחו"ל גם שימושי לקנייה בסלולרי ללא כרטיס אשראי, מצלמה ללא ייצוב אופטי, צילומי החושך יהיו פחות טובים, מסך lcd ולא led, פה אני לא יודע מה עדיף, lcd לוקח יותר אנרגיה led יש פיקסלים מתים, היתרון בטריה גדולה ב20 אחוז שזה משמעותי, כניסת כרטיס זיכרון, כניסת אוזניות 3.5 מ"מ וכמובן המחיר, לדעתי שווה מאוד. תקנה ותהנה.

עריכה אחרונה על ידי guy.a
פורסם

 

בוא נגיד שברוב המאפיינים הפוקופון יותר קרוב ל mi a2 שעולה 850 מאשר ל mi 8

 

אני לא ממש רואה איך הם קרובים: יחס מסך לגוף בפוקו טוב יותר משמעותית, יש חריץ לכרטיס זכרון ושקע אוזניות, סוללה גדולה יותר משמעותית וכמובן ערכת שבבים מתקדמת יותר.

ה-mi8 באמת יוצר התלבטות, אבל מדובר בעוד כ-400 שקלים בעבור הגרסה הבסיסית ביותר שלו.

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

פורסם

יש הרבה שיגידו שהיותר יחס מסך גוף שיוצר את העין הזאת באיזור העליון של המסך, זה חיסרון מאשר יתרון, במיוחד במסך lcd שאתה לא יכול אפילו "לכבות" את הפיקסלים האלה.

ונכון שאין שקע אוזניות, אפשרות להרחבה וסוללה קטנה יותר, אבל מצד שני המסך זהה באיכות שלו, המצלמה דומה עד מאוד ללא יצוב אופטי, אין nfc בשניהם, גרסא מיושנת של גורילה גלאס בשניהם.

 

בוא נגיד שלדעתי(כאחד שגם מעבד סנאפדרגון 660 ירגיש טוב מספיק) ה 400 שקל פער בינו לבין ה מי 8 יותר מוצדקים מהפער 500 בינו לבין ה מי a2

פורסם

ההבדלים בין הטלפונים קטן 400-500שקל,לקנות טלפון קוריאני שלא לדבר על אפל צריך להוסיף אלפי שקלים, גם ה a2 מצויין אני לא מתחבר לאנדרואיד ערום, לדעתי הוא פחות טוב, אבל כל אחד והטעם שלו, אני הייתי לוקח mi8 או poco f1.

פורסם

נרכש 6A, תודה.

 

יש איזשהו קינפוג שאתם ממליצים לנייד שמשמש ילד? הגבלות כלשהן, הסרת אפפים וכדומה?

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

יש את Google family link הכי טוב, הבעיה שצריך להוריד apk ולהשתמש ב VPN בהתקנה ראשונית, היתרון זה בחינם. חיסרון נוסף, צריך להשתמש במייל חדש ולהוציא את הישן מהטלפון, לכן נמאס לי באמצע, אני משתמש ב qustodio אני יכול לקבוע שעות שימוש, אפשר להפסיק אפליקציות בודדות, יש ניתור על גוגל, אבל אי אפשר לראות את ההתכתבויות בווטסאפ. אם תמצא משהו אחר תודיע לי

פורסם

מה הנגן מוזיקה הכי נורמלי שקיים לאנדרואיד? אני רוצה נגן שבמסך הנעילה יהיה progress bar של השיר שמתנגן כמו שיש באייפון.

בגוגל פליי מיוזיק אפשר רק להעביר שירים ולעצור.

V5

פורסם

כן. ככה זה נראה אצלך במסך הנעילה?

כי אצלי הקונטרולס נשארים אותו דבר ללא קשר לסוג הנגן .

זה gpm לצורך העניין אבל זה נראה ככה גם בספוטיפיי וכל דבר אחר :

 

 

 

Screenshot_20180918-172637_Samsung%20Experience%20Home.jpeg

 

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

V5

×
×
  • תוכן חדש...