Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אילו מכשירים מומלצים כרגע לנערות בגילאי 11 ו-14?

מתכוונים לרכוש 2 מכשירים זהים, עד 1500 שקלים בערך למכשיר.

כמובן חשיבות למצלמה ושאר הדברים שמעניינים ילדות בגיל הזה וכמו כן נדרש אחסון של 128gb.

פורסם (נערך)

קנה פוקופון f1, הטלפון הכי משתלם למחיר כרגע, יש גם מצלמה טובה, קיבל ציון 91 ב dxomark.com, מעבד sd 845 שזה המעבד הכי חזק עם 6 גיגה רם, מסך גדול. 6.2 אינצ. והכי חשוב בגיל הזה, בטריה לא נגמרת עם 4000 מיליאמפר, וטעינה מהירה.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי guy.a
פורסם

hwgeek - התיבה שלך מלאה,תרוקן בהזדמנות..;)

 

Mr.Z - שימושים? 900 נעול או מעל? בעד\נגד סינים ? קניה בארץ או בחו"ל ?

 

על פניו השיאומי mi a2 lite עושה רושם של אחלה מכשיר לשימושים הבסיסיים ביותר (שיחות\סמסים\מנשמע\פייסוש)

730ש"ח בגומובייל בייבוא מקביל עם מטען תואם

 

אני כרגע בדיון עם האישה לקנות אחד כזה לאמא שלי (שימושים עוד יותר מינימליים..אבל האישה נגד המחיר שנראה לה גבוה)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

ה-A2 Lite מכשיר מעולה. לאשתי יש כזה והיא מבסוטה עליו עד מעל הראש. עדכוני אבטחה ותוכנה מהירים, עובד זריז, מצלמה טובה (לא ה-כ-י טובה, אבל לגמרי מספקת) ומחיר מעולה. לדעתי, אגב, הלייט עדיף על ה-A2 הרגיל בגלל סוללה גדולה יותר, מידות קטנות יותר עם מסך בכמעט אותו גודל (ו-ppi ורוזולציה יותר גבוהים), הבדל זניח בביצועים, חריץ הרחבה, שקע אוזניות, וכל זה עם מחיר נמוך יותר.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
אילו מכשירים מומלצים כרגע לנערות בגילאי 11 ו-14?

מתכוונים לרכוש 2 מכשירים זהים, עד 1500 שקלים בערך למכשיר.

כמובן חשיבות למצלמה ושאר הדברים שמעניינים ילדות בגיל הזה וכמו כן נדרש אחסון של 128gb.

 

בסוף הוחלט להשקיע פחות ונקנה redmi note 6 pro.

פורסם
תן לי MI8 עם AndroidOne חותם עכשיו, למרות שאני סופר מבסוט מה Xperia XZ2C שלי.

באסה עם סוני שהכריזו שהם לא ממשיכים עם ליין ה Compact.

 

יש לי שיומי עם אנדרואיד נקי עכשיו. לפני זה היה אחד עם MIUI.

אם אחת מהן עדיפה, זו ה-MIUI, בעיקר בגלל השליטה בהרשאות ברמת האפליקציה.

מצד שני, לא מצאתי ל-"לנקי" שום יתרון מהותי. דווקא במסך גדול חסרה האפשרות לתפעול מסך מוקטן ביד אחת.

 

זה באמת מבאס שאין יותר מכשירים בגודל 5.1-2 באיכות טובה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

יש לי גלאקסי S7 שהתחיל להתקע מדי פעם והסוללה כבר נחלשה וגם הטעינה לוקחת המון זמן. כשאני מסתכל על החדשים הגודל שלהם מרחיק אותי מהם, מתרגלים לדבר הזה?

 

לחכות ל S10? משמעותית טוב יותר מ S9?

 

פורסם

אין עוד s10 ככה שזה לא רלוונטי, s9 לא כזה להיט, הבטרייה חלשה, אם אתה רוצה סמסונג טוב, קח note9, הוא שווה את הדלתא.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם
יש לי גלאקסי S7 שהתחיל להתקע מדי פעם והסוללה כבר נחלשה וגם הטעינה לוקחת המון זמן. כשאני מסתכל על החדשים הגודל שלהם מרחיק אותי מהם, מתרגלים לדבר הזה?

 

לחכות ל S10? משמעותית טוב יותר מ S9?

 

לחברה שלי יש S7 שגם התחיל להטען ממש לאט(לילה שלם ונטען ב-50 אחוז, משהו כזה). הסתבר שהבעיה הייתה בכבל USB משום מה. החלפה שלו פתרה את העניין.

פורסם

S7 תומך טעינה אלחוטית.

אפשר בפחות מ 200ש"ח לקנות מטען אלחוטי של סמסונג . יותר זול מאשר לרכוש מכשיר חדש.

וגם סמסונג חדש בהמשך ניתן יהיה להטעין באותו המטען.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
יש לי גלאקסי S7 שהתחיל להתקע מדי פעם והסוללה כבר נחלשה וגם הטעינה לוקחת המון זמן. כשאני מסתכל על החדשים הגודל שלהם מרחיק אותי מהם, מתרגלים לדבר הזה?

 

לחכות ל S10? משמעותית טוב יותר מ S9?

 

אין טעם לחכות ל S10,חכה שיושק בארץ,אחרים יקנו,יגלו את הבעיות\יתקנו אותם,ואז רק תקנה (אם עדיין תרצה)

 

אצלי הגלקסי 6 עכשיו יושב במגירה (סוללה 100% בבוקר,אחרי 4-5שעות כבר 50%...בשימוש מינימלי)

 

שדרגתי עם חשש כבד אם אתרגל לגודל ל9+ (עובר את ה6") - וואלה אחרי יומיים כבר התרגלתי,אפילו יושב בכיס בלי בעיה \לא בולט החוצה

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

אפל וסמסונג התחילו לעשות מסחרה אחת גדולה פעם הם היו מוצאים סדרה חדשה כל שנה וקצת

היום פחות משנה ויש כבר פלאפון חדש ולא אחד אלא 3 בכל מיני גרסאות ואני לא יודע כמה השינויים הטכנולוגיים שונים בהרבה

שיחשבו על סדרה שונה מ S לאן עוד ירוצו עם המספרים

ה 8, 9 עם המסכים האלה פחות חסינים לפגיעות וראיתי המון מסכים שנשברו מנפילה אחת

נחכה עוד קצת ונראה לאן השוק מתקדם :-)

 

×
×
  • תוכן חדש...