Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
מברר בשביל חבר

 

מהם 5 המכשירים (אנדרואיד בלבד) עם המצלמה האיכותית ביותר?

 

עדיפות לזום אופטי

 

נניח שזה ללא מגבלת תקציב

 

 

שוטו

Dxomark.com

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם

למה לא מאותה רשימת מותגים איכותיים?

 

ברכישת מכשיר מתוצרת סמסונג אתה משלם הרבה תמורת המדבקה. האם זה מוצדק?

 

אני מודה ומתוודה, הפעם האחרונה בה רכשתי סמסונג היתה ב-2013 עבור אשתי). היתה נפילה רצינית. מאז רכשתי בעיקר מוטורולה (חלקם מעולים, חלקם כשלון) ושיומי (לא התאכזבתי מאף אחד מבין 6 מכשירים).

 

נסה לחשוב על נוקיה. אמנם חצי צעד לאחור (מבחינת המעבד) אבל מצלמה טובה, אנדרואיד נקי ולפחות לז השיש לאשתי (8, נרכש לפני כחצי שנה) מצלמה מצויינת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
מחפש טלפון לאשתי, עד 2500 ש"ח.

לא וואוי/שיאומי/OP למיניהם.

מאוד רוצה אייפון (גם אני) אבל אין שום הצדקה למחיר שלהם, מגניבים ככל שיהיו.

נשאר משהו חוץ מסמסונג?

לא נשארו, לא נכנס לכיס, אבל אם אתה מוכן לשלם כ"כ הרבה על טלפון, שלם עוד קצת וקח מה שאתה רוצה באמת, אל תשכח שזה טלפון עם אקו סיסטם שונה לגמרי, מי שרגיל אליו, כדאי שימשיך במה שרגיל

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם
אז 16גיגה היו באמת די והותר

 

היום רק העדכוני אפליקציות והמערכת הפעלה טוחנים מקום בלי הכרה...

 

ממש מתחרים ראש בראש ב WINDOWS [emoji38]

גם המספרים במפרט של טלפונים לא כאלה רחוקים ממחשב נייד ממוצע. והאמת שגם במחיר לא.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לא נשארו, לא נכנס לכיס, אבל אם אתה מוכן לשלם כ"כ הרבה על טלפון, שלם עוד קצת וקח מה שאתה רוצה באמת, אל תשכח שזה טלפון עם אקו סיסטם שונה לגמרי, מי שרגיל אליו, כדאי שימשיך במה שרגיל

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

 

מה זה "עוד קצת"? S9 למשל עולה משמעותית יותר מהאייפון, זה לא 300-400 ש"ח הפרש.

יש לי OP2 ובזמנו מאוד רציתי OP, אבל הוא הפך לגרוטאה מהר מאוד, עם המון באגים, וקשה לי להמליץ למישהו לקנות. בנוסף, כל המותגים הסיניים "מככבים" ברשימת פולטי הקרינה. האייפון כאמור פשוט לא מצדיק את מחירו הגבוה, מגניב וטוב ככל שיהיה. לעצמי כנראה אקנה אייפון כשאהיה בארה"ב בעוד כחודש וחצי, וגם זה יהיה ככל הנראה ה-xr משיקולי תקציב.

אגב, אני נמצא כרגע בארגנטינה, ונכנסתי לחנות אפל לראות אם כדאי לקנות פה אייפון. המחיר ל-xs מתחיל מ-8000 ש"ח...

פורסם

הs9 הוא טלפון טוב עם חיי סוללה לא להיט, המחיר שלו לא יקר, אם אתה לא צריך טלפון שיחזיק מעמד יום שלם, בדיוק כמו אייפון( שגם לו סוללה חלשה יחסית) , הוא בסדר גמור.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם
מה זה "עוד קצת"? S9 למשל עולה משמעותית יותר מהאייפון, זה לא 300-400 ש"ח הפרש.

 

התכוונת יותר זול? לאיזה אייפון אתה משווה?

פורסם

GOLF - ניסית לחפש חדש ביד2 ?

 

לפני 8 חודשים בערך זכיתי בS9,עלה ברוב החנויות סביב 3100 - מכרתי אותו ב2600

 

סגור,מנוילן,יבואן רשמי - אחלה מחיר וכאמור חדש לחלוטין

 

מניח שיש עוד משוגעים כמוני שעושים את זה על שלל המכשירים שבארץ..

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

אהלן

מחפש סמארטפון בתקציב של עד 1500 ש"ח.

חשבתי על פוקפון

אני יוצא LG G5 ולכן חשוב לי לדעת שאין באגים מובנים במכשיר כדוגמת עניין הGPS בLG G5.

האם הפוקפון עסקה טובה בתקציב הנ"ל?

פורסם

כן, אבל הייתי ממליץ לך על mi8 יותר, מסך יותר טוב, מצלמה יותר טובה ובניה מחלקים איכותיים יותר, כרגע עולה 1500 שקל

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם

לפני חודש קניתי את הLG-G7 אחרי 4 שנים עם LG-G3

 

ה7 מכשיר מעולה, סוללה מחזיקה יפה עם שימוש אינטנסיבי, ועדיין נשאר עם 25-30% בסוף היום

 

איכות סאונד באוזניות לא פחות ממעולה! גם הרמקול מאוד חזק.

 

גם מצלמה מצויינת+ google lens

 

ב2000 ש"ח + - אין לו מתחרים.

פורסם

אני עם lg סיימתי.

לגבי המי 8, הבנתי שהמצלמה זהה לפוקופון. מלבד זאת שבסקירות אומרים שהממשק של פוקופון קל יותר ועדיף על הממשק של המי 8.

לא כן?

 

Sent from my LG-H850 using Tapatalk

פורסם

לא, המסך של mi8 הוא led ולא lcd פשוט, המצלמות עם ois וברמה גבוה יותר במידה ניכרת מהפוקו, לגבי הממשק ניתן להחליף בקלות, היתרונות של הפוקו הם בטריה גדולה יותר ומחבר 3.5 מ"מ.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...