Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

כתבה מעניינת

 

מתי הושק הפוקפון? ומה היה מחירו בהשקה?

 

כרגע בזאפ בחנויות הזולות 1250 ש"ח

 

[כפי שציינתי, המחירים ביד 2 למכשירים חדשים ממש מוצעים במחיר דומה. הגדיל לעשות הברנש שמבקש 1400 ש"ח (-: ]

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

למה אתה מצפה שהטלפון יירד? פוקופון ב1200, לא ירד ביותר ממאה מאתיים שקל, אם אתה רוצה לראות מתי הושק טלפון, כנס לgsmarena ותראה את כל הטלפונים, מפרט ותחילת שיווק. פוקופון הוא מצויין, אני הייתי משקיע עוד 200 ש"ח וקונה mi8, עם מסך led ומצלמה עם מייצב תמונה אופטי.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם

לפי מה שראיתי בהסיטוריית מחירים בזאפ, כמעט לכול לכול טלפון ישנה ירידה יחיסת גדולה בחודשיים הראשונים ואז היא יחסית מתמתנת לכול אורך חיי המכירה של המכשיר.

פורסם (נערך)

אחרי שנתיים עם אייפון 7 פלוס, עברתי למחנה האנדרואיד.

אני מאוד אוהב את אפל, אבל הבעיה שהליין הנוכחי לא מחדש כלום לעומת הדור הקודם, והמחיר יקר ב באלף שקל מהגלקסי, כאשר לאייפון 64 גיגה ולגלקסי 128.

 

בכלל יש הרגשה שאפל לא נותנת תמורה מספקת, גם באוזניות הairpods אין שום מתאם לאוזנים, בbuds של סמסונג יש כמה מתאמים לתוך האוזן, מספר מתאמים לאוזן החיצונית כדי שהאוזניה תשב טוב.

 

ואני לא מדבר כבר על השינוי מגקלסי 9 ל 10 לעומת חוסר שינוי בין x ל xs.

2gv582w.jpg

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי yulianx

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

יפה מאוד. קנית את כל זה בנפרד או במין עסקת חבילה כזאת?

חשבתי לקנות את הBuds בעצמי, איך הם מבחינת סאונד? הבדל משעומתי מהאוזניות הרגילות שמגיעות עם המכשיר?

V5

פורסם

רכשתי מפרטנר, יש להם הנחה על האוזניות -300 שקל או 250 לא סוכר בדיוק, הערכה של מטען אלחוטי, מגן מסך וכיסוי עוד 300 ומשהו.

לגבי האוסניות שבאות עם המכדיר האמת שלא יצא לי לשמוע, מחר אבדוק.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני רואה שבהרבה מקומות מוכרים עם משטח טעינה וזרוע לרכב במתנה.

למה קנית דווקא מפרטנר ושילמת עבור הדברים האלו?

פורסם

בשאר החנויות או שלא היה מלאי של אוזניות buds או שהם נמכרו במחיר מלא.

ככה שבפועל החבילה של פרטנר הייתה בשבילי עדיפה.

אין לי צורך במטען לרכב, ואני מעדיף כיסוי טוב עם מגן מסך ומטען מהיר לבית.

כמו כן הייתה הנחה על האוזניות.

 

לגבי האיכות בין אוזניות שמגיעות עם הערכה, לדעתי הצליל בהם נקי יותר אבל ה buds עם באסים עדיפים ונוחות יותר באוזן.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

סתם אם למישהו זה יעזור, קניתי את השיאומי רדמי נוט 7 לפני שבוע בערך וביקורת קצרה

 

במשפט אחד- ממש אחלה טלפון ובמיוחד למחיר שלו.

 

בכמה משפטים והשוואה ראש בראש מול וואןפלוס 5T שיש בבית:

במעט איטי יותר מהוואןפלוס, אבל לא איטי ולא נתקע אלא פשוט במעט איטי יותר.

 

סוללה - מחזיקה ליומיים אם כי ניראה שיש איזה תהליך ברקע של שיאומי שקצת טוחן את הסוללה, מניח שזה יפתר אולי באיזה עדכון

 

מצלמה- תאמינו או לא, עם המצלמה של גוגל פיקסל(הורדה והתקנה רגילה, ללא פריצות ושאר שטויות) המכשיר מצלם יותר טוב. מעט ביום, ובתנאי חושך לא רואה את הוואןפלוס ממטר.

 

נקודות שליליות- רטט מעט חלש. מסך LCD מצויין אמנם, אבל אני אישית מעדיף מסכי אמולד.

 

אם יש עוד שאלות אשמח לענות

פורסם (נערך)

ניראה ככה, לי פתחו מול העיניים אבל לך תדע אם נפתח ונארז מחדש. כשאני אהיה בבית אבדוק אם המטען מקורי ואז אעדכן.

 

מה שודאי, המכשיר הוא גלובלי מהיצרן, לא סיני שצרבו עליו רום גלובלי

עריכה אחרונה על ידי davemustaine87
פורסם

ב- ksp בד״כ לא מוכרים יבואנים מקבילים אלא רק יבואן רשמי.

באותו נושא השבוע יצא ה- huawei p30 וה- p30 pro החדשים.

מכשירים מאוד מעניינים וכמובן שכרגיל p30 pro לקח את המקום הראשון ב- dxomark.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

×
×
  • תוכן חדש...