Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
מברר בשביל חבר

מהם 5 המכשירים (אנדרואיד בלבד) עם המצלמה האיכותית ביותר?

עדיפות לזום אופטי

נניח שזה ללא מגבלת תקציב

שוטו

זום אופטי? עוד לא יצא כזה דבר.

יש חברה ישראלית שמפתחת כזה דבר

שואמי mi9 עם 3 מצלמות שכל אחד מהם בזווית אחרת

נוריה 9 עם 5 מצלנמצ שכל אחד מהם בזווית אחרת

אייל

פורסם
זום אופטי? עוד לא יצא כזה דבר.

יצרנים שאומרים שיש להם 2X optical zoom בעצם עובדים על אנשים בעיניים ?

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

יש להם 2 עדשות, כל עדשה עם עומק מיקוד שונה. זה זום אופטי ולא דיגיטלי, אבל הוא מתבצע מעדשה שונה.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם

ראיתי עכשיו שKSP קיבלו מכשיר תקציבי חדש ב350 שקל :

https://www.mi.com/global/redmi-go/

 

במבט ראשון ניראה חמוד למחיר לא? מכשיר גיבוי/לילדים וכו'.

מגניב.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
יש להם 2 עדשות, כל עדשה עם עומק מיקוד שונה. זה זום אופטי ולא דיגיטלי, אבל הוא מתבצע מעדשה שונה.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

 

רק כדי להיות נודניק... אורך מוקד, ולא עומק מיקוד.

הבעיה עם זום אופטי זה שהוא חייב להתבסס על תנועה מכנית של אלמנטים אופטיים. כבר עדיף לעשות פתרונות מבוססי חיישן/עיבוד תמונה, ללא מכניקה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)

אתה מתכוון בכלל או בפלאפונים?

האיכות יוצאת פחות טובה בעיבוד תמונה או בהגדלה של חיישן לעומת זום אופטי.

עריכה אחרונה על ידי none77
פורסם

בכלל. לך תדחוף מנגנון זום מכאני בעובי של סלולרי...

 

לגבי הגדלה מול זום. הגדלה (קרופ) פוגמת באיכות בהגדרה, כי מדובר בחיתוך של חלק מהתמונה ואז הגדלת הפיקסלים, כלומר, מקטין רזולוציה.

הגדלת אורך המוקד לא עושה את זה.

אבל חשוב לזכור, תעמוד במרחק מסויים מעצם, וכדי שימלא את הפריים תשתמש בזום, לא תקבל את אותה התמונה אם במקום זום תתקרב אליו עם הרגליים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)
מחפש טלפון לאשתי, עד 2500 ש"ח.

לא וואוי/שיאומי/OP למיניהם.

מאוד רוצה אייפון (גם אני) אבל אין שום הצדקה למחיר שלהם, מגניבים ככל שיהיו.

נשאר משהו חוץ מסמסונג?

מה רע בוואווי ? לגמרי מכשירים מהשורה הראשונה. לי יש p10 plus לאחותי p20 pro ואנחנו מאוד מבסוטים. גם לכשהם יצאו הם היו עם המצלה הכי טובה בשוק אם זה חשוב. כמו כן, חודש הבא יוצאת סדרת ה- p30.

 

עריכה:

עכשיו הסתכלתי לפי dxomark.com שזה די אוטוריטה בנושא. עדיין הוואווים בראש.

עריכה אחרונה על ידי wa11a

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

יש אנשים עם רתיעה ממותגים "סיניים" ויש מי שהטלפון משמש לו כתכשיט, בדומה לשעון.

 

לפני שבוע החלפתי את מגן המסך השרוט לעייפה ואת הנרתיק הדהוי של השיומי הזהוב שלי, והיום מישהו שאל אותי אם זה אייפון חדש. מתקשר לשרשור של השעון של המהנדס.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

יצא סופסוף המחליף העתידי ל-S7 שלי והוא S10 כמובן. עם הפיצ'ר של קורא טביעות אצבע עם אולטרה-סאונד, שיאפשר לי לוותר על הכפתור הפיזי כשהטלפון שלי יחזיר את נשמתו.. כבר חשבתי שאאלץ להחליף S7 ב-S7 או לתקן אותו בלי סוף (דגם שהוא תפור עבורי ממש).. הדבר היחיד שמרתיע אותי בS10 זה מצלמת הסלפי בפינת המסך. וזה כי אני נוהג לקרוא ספרים בטלפון. לפי המיקום נראה שהמצלמה לא תפריע לטקסט, אבל אי אפשר לדעת בוודאות בלי לנסות. עוד תכונה חביבה זה שהוא יכול להטעין אלחוטית טלפונים אחרים. בטח ייצא עוד דגם או שניים עד שאצטרך לקנותו, כך שיגיע למחיר שפוי.

 

אגב ראיתי שיש ליצרני מגיני מסך מזכוכית בינתיים בעיה להתאים את המוצרים שלהם לדגם הזה ויש רק מותג אחד כרגע שצולח את מכשול האולרהסאונד. (ברור לי שיהיו עוד אופציות בהמשך). השאלה האם ברמת העיקרון אפשר בכלל לוותר היום בטלפונים החדשים של סמסונג על מגן מזכוכית ולהסתפק במגן פלסטיק שאיתו הוא מגיע מהמפעל? המסכים עמידים מספיק? מגן זכוכית מוסיף הרבה משקל ומפריע להשתמש במסך המגע בצדדים איפה שהוא מסתיים.

פורסם

ל S8 של הבן שלי קניתי ב go mobile מגן מסך בצורת מדבקת סיליקון שקוף ודק מאוד ( הדביקו אותו בחנות, כי צריך מכשיר מיוחד למדבקה הזאת ). מכסה את כל המסך, אין לזה שום תוספת משקל וישנה אחריות של שנה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

גם אני עם S7 אבל לא יודע אם ללכת על 10 רגיל או פלוס.

מחכה שירדו קצת המחירים ואקח אותו עם האוזניות החדשות.

לגבי המגנים העפתי את מגן הזכוכית שקניתי עם הפלאפון כי המסך טיפה עגול ובצדדים והמגן האחורי היה מפריע, המסכים מספיק חזקים

עם זאת היום יש מגני סיליקון שכמעט ולא רואים אז שווה לנסות.

 

פורסם

אי אפשר להשתמש במגן מסך עם טלפון שיש לו קורא טביעות אצבע מתחת למסך. בכלל המגנים האלה לא עושים כלום. היצרנים משקיעים מיליונים בזכוכית מחוסמת, אם המדבקה הטיפשית הזאת הייתה שווה משהו, הם היו שמים אותה בעצמם. זה סתם פלסבו

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם
ל S8 של הבן שלי קניתי ב go mobile מגן מסך בצורת מדבקת סיליקון שקוף ודק מאוד ( הדביקו אותו בחנות, כי צריך מכשיר מיוחד למדבקה הזאת ). מכסה את כל המסך, אין לזה שום תוספת משקל וישנה אחריות של שנה.

וזה עולה איזה 120 ש"ח, וכאער רציתי לקנות כזה לבן שלי בבסט מובייל התקשורת לא פעלה ובסוף קניתי מגן זכוכיתבשליש המחיר.

 

אי אפשר להשתמש במגן מסך עם טלפון שיש לו קורא טביעות אצבע מתחת למסך. בכלל המגנים האלה לא עושים כלום. היצרנים משקיעים מיליונים בזכוכית מחוסמת, אם המדבקה הטיפשית הזאת הייתה שווה משהו, הם היו שמים אותה בעצמם. זה סתם פלסבו

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

אני מעדיף את קורא טביעות האצבע באחורי המכשיר, ולא מוותר על מגן המסך לאור השריטות המרובות שהוא סופג בתיק שלי. מגן מסך ב-3 דולאר מעליאקספרס, בדרך כלל קונה אותם בזוגות, שיהיה ספייר בבית. אני מרוכשי מכשירי הביניים מחליפים את המכשיר פעם ב-2-4 שנים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

קורא טביעות אצבע מאחורי המכשיר, לא נוח כאשר אתה שם אותו על עריסה ברכב, וצריך להדליק אותו למשל, כל היצרנים עוברים לקורא טביעות אצבע קידמי, ואל תשווה עמידות לשריטות של חתיחת פלסטיק לזכוכית של טלפון, זה לא פייר. תנסה ללכת בלי מגן טיפשי כזה, תתפלא שלא תקבל שריטות כמו שחשבת. ותקבל מסך שהרבה יותר כיף להסתכל עליו, יצרנים משקיעים כ"כ הרבה כסף במסכים איכותיים, ואתה שם אותו אחרי קונדום פלסטיק שרוט. תהנה מהמכשיר.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...