Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

נראה לי שהתכוונת שב KSP ושות' מוכרים בדרך כלל יבוא מקביל,ולפעמים רשמי (תלוי במכשיר\חברה ובדגם כמובן)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

בKSP יש לפעמים שתי אופציות - או רשמי או פרללי

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
ב- ksp בד״כ לא מוכרים יבואנים מקבילים אלא רק יבואן רשמי.

באותו נושא השבוע יצא ה- huawei p30 וה- p30 pro החדשים.

מכשירים מאוד מעניינים וכמובן שכרגיל p30 pro לקח את המקום הראשון ב- dxomark.

מכשירים טובים, תוכנה מחורבנת ועל עדכונים שוטפים אין בכלל מה לדבר. אם חושבים שהסמסונגים סבלו מ bloatware, וואווי לוקחים את זה לרף חדש. יש לוואווים עוד קטע אינפנטילי עם בהירות המסך, שמקבלת חיים ורצונות משלה למרות שבוחרים בהגדרה ידנית ואין ממש מה לעשות עם זה ; זו היתה אחת הסיבות שה P20 pro שלי נזרק ללוחות היד"ש תוך זמן קצר.

 

Sent from my Tricorder

פורסם

יש בי צורך לגבב לכם.

אני כבר כמעט שנתיים עם XIAOMI MI5S, ותכלס מאוד מרוצה ממנו.

כמובן שהוא כבר די מיושן, וזה מורגש. מגיב לאט, מצלמה שלא מתקרבת לסטנדרט של היום, מסך לא רע אבל שוב, לא דומה למה שיש היום.

 

כבר תקופה שאני מנסה להבין מי הטלפון הבא, ורק מחכה להשקה של אחד שאני באמת ארצה.

ברגע שהגלקסי S10E יצא - נדלקתי.

סוף סוף, טלפון עם מפרט שאני יכול להיות שקט איתו לתקופה ארוכה, בגודל פצצה, עם מצלמה טובה. ואפילו שקע אוזניות, אלוהים יודע איך זה נהיה מצרך נדיר.

 

ואז הטלפון של בת הזוג שלי נשבר והלכנו לקנות לה MI9.

הבאסה? זה פשוט טלפון מעולה.

המסך שלו יותר טוב מהגלקסי, המצלמה שלו משמעותית טובה יותר, אני יותר אוהב את התוכנה שלו (או לפחות מאוד רגיל אליה), הצבעים של המסך טובים יותר (אולי זה הרגל, אבל אין איזון לבן נורמלי בגלקסי. גם על הצבעים הכי קרים, זה כתום). מצד שני, הוא מפלצת בגודל.

אבל המצלמה שלו.

אני מצלם הרבה, ובגלל שבתכלס יש לי רפלקס טובה בבית, הסטנדרט שלי גבוה. אבל אני עצלן, אז אני לא לוקח אותה כמעט אף פעם.

הם בדיוק באותו מחיר.

 

הקטע הוא שאם כבר לא אכפת מגודל ואני פוזל לMI9 בעיקר בגלל המצלמה שלו, למה לא לפזול כבר לP30PRO בגלל המצלמה ה(כנראה) הרבה הרבה יותר טובה שלו (וגם בטריה גדולה בהרבה)?

 

מה דעתכם? מה לעשות?

עזרו לגיק במצוקה.

 

https://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=9635&idPhone2=9507&idPhone3=9537

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

גם אני התרשמתי מ S10E החדש של סמסונג.

כנראה שבנסיעה הקרובה לאילת הוא יחליף את מוטורולה MOTO X FORCE שאחרי שנתיים וחצי התחיל לזחול, רכיב הטעינה התעייף, ורק מטען אלחוטי מצליח להטעין אותו.

רק חבל שעם סמסונג אי אפשר בלי מגנים (המוטורולה לא שבירה, לא משנה כמה מפילים אותה).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

המצלמה של השיאומי וסמסונג די על אותה רמה, המצלמה של וואווי טובה יותר, גם המחיר די טוב, היא עולה 3499 ואתה מקבל שעון חינם בשווי אלף שקל.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם (נערך)

אני מחפש להלחליף את השיומי 3 שלי.תקציב עד 1500 שקל

חשובה לי איכות שמע דרך BT(דרך אוזניות וברכב).

קראתי בפורומים שפוקופון לא מצטיין בזה בכלל.

עריכה אחרונה על ידי Adamm
פורסם

אפשר למצוא SAMSUNG S8 בפחות מ-1500 ש"ח ( אפילו לא באילת ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
יש בי צורך לגבב לכם.

אני כבר כמעט שנתיים עם XIAOMI MI5S, ותכלס מאוד מרוצה ממנו.

כמובן שהוא כבר די מיושן, וזה מורגש. מגיב לאט, מצלמה שלא מתקרבת לסטנדרט של היום, מסך לא רע אבל שוב, לא דומה למה שיש היום.

 

כבר תקופה שאני מנסה להבין מי הטלפון הבא, ורק מחכה להשקה של אחד שאני באמת ארצה.

ברגע שהגלקסי S10E יצא - נדלקתי.

סוף סוף, טלפון עם מפרט שאני יכול להיות שקט איתו לתקופה ארוכה, בגודל פצצה, עם מצלמה טובה. ואפילו שקע אוזניות, אלוהים יודע איך זה נהיה מצרך נדיר.

 

ואז הטלפון של בת הזוג שלי נשבר והלכנו לקנות לה MI9.

הבאסה? זה פשוט טלפון מעולה.

המסך שלו יותר טוב מהגלקסי, המצלמה שלו משמעותית טובה יותר, אני יותר אוהב את התוכנה שלו (או לפחות מאוד רגיל אליה), הצבעים של המסך טובים יותר (אולי זה הרגל, אבל אין איזון לבן נורמלי בגלקסי. גם על הצבעים הכי קרים, זה כתום). מצד שני, הוא מפלצת בגודל.

אבל המצלמה שלו.

אני מצלם הרבה, ובגלל שבתכלס יש לי רפלקס טובה בבית, הסטנדרט שלי גבוה. אבל אני עצלן, אז אני לא לוקח אותה כמעט אף פעם.

הם בדיוק באותו מחיר.

 

הקטע הוא שאם כבר לא אכפת מגודל ואני פוזל לMI9 בעיקר בגלל המצלמה שלו, למה לא לפזול כבר לP30PRO בגלל המצלמה ה(כנראה) הרבה הרבה יותר טובה שלו (וגם בטריה גדולה בהרבה)?

 

מה דעתכם? מה לעשות?

עזרו לגיק במצוקה.

 

https://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=9635&idPhone2=9507&idPhone3=9537

 

 

הייתי בסיטואציה דומה לשלך, רק שאצלי זה היה OP3T ממנו רציתי להשתדרג. בסופו של דבר אחרי הרבה התלבטויות וגם כן עם דגש משמעותי על המצלמה ואיכות המסך, קניתי S10+ ואני מבסוט עליו מאוד. המסך מדהים - לא רק הרזולוציה, אלא גם הצבעים, הקונסטרסט וה-HDR. לא ראיתי דברים כאלה, ויש לי ניסיון עם כמה מסכים טובים מאוד.

המצלמה מעולה, מאוד מחורבנת בתנאי תאורה גרועים אבל מדהימה בכל סיטואציה אחרת. היא בעיקר מאוד ורסטילית עם שלוש העדשות (מה שיש גם לשאומי) אבל גם התוצר הסופי שהיא מוציאה לא מפסיק להדהים אותי כל פעם מחדש (אני גם מגיע מ-FFDSLR).

 

לגבי וואווי, הממשק שלהם מעצבן בקטע אחר. ואמנם גם ב-S10 נאלצתי לעשות אינספור טוויקים כדי להגיע לתוצאה הרצויה (הכי קרוב שאפשר לסטוק) ועדיין חלק מהדברים מדי פעם מתנגשים, אבל כאן איכשהו אני מוכן לבלוע את הצפרדע. בוואווי שהיה לי (P9) זה פשוט היה בלתי נסבל ומכרתי אותו אחרי כמה חודשים. ממה שראיתי, הם לא התקדמו משמעותית בפן הזה וכל הביקורות עדיין מתייחסות לממשק בתור החלק הכי חלש שלהם. שזה מבאס ת'שועלים, כי המצלמה הזאת נראית to die for.

 

שורה תחתונה, אני חושב שהיום, הממשק של וואווי עדיין גרוע ברמות של דיל ברייקר והמצלמה של כל דבר של שיאומי נופלת משמעותית מאלו של סמסונג.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

אז אתמול קניתי את הP30 PRO.

תכלס? מכשיר פצצה.

הוא גדול מדי, הוא כבד מדי, ואכן מערכת ההפעלה שלו פחות נוחה (אבל כנראה שאצליח להתרגל לזה).

אבל המסך שלו מדהים, הסוללה שלו פסיכית (גם קצב טעינה היסטרי וגם נראה שהיא מחזיקה מעולה, טענתי לפני 18 שעות, יש לי שעתיים וחצי מסך, צילמתי מלא, ואני עם 66%), הוא מהיר מאוד ורספונסיבי. והמצלמה, כמובן. האפליקציה לא מאוד מוצלחת, וריבוי עדשות וחיישנים זה משהו שלא התרגלתי אליו. יש יותר מדי מצבים והמעבר ביניהם דורש להסתכל (ובינתיים גם לקרוא), כך שאין ספק שזו לא ממש מצלמה. יש לו גם נטייה אחרי צילום לכתוב לי "לא לזוז, מחדד לך את התמונה" ואני לא מבין למה. צלם וזהו אח שלי. שחרר אותי.

אבל התמונות יוצאות טוב, למרות שחלקן מאוד רכות (עוד לא הבנתי איזה עדשות יתאימו לאיזה סיטואציות), ולפעמים לוקח הרבה זמן להתפקס.

 

הוא כן מרגיש לא בשל, אבל זה בעיקר תוכנתית.

הם פספסו לגמרי את העבודה שless is more וזה מורגש.

 

בינתיים אני מרוצה להפליא.

וקבלתי איתו שעון יקר ומיותר, שאותו אני מנסה למכור, אז אפילו אולי אצליח להחזיר 20% מהמחיר שלו.

 

אם יש שאלות, שוט.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

תתחדש!

 

בהנחה ואינך משתמש בבהירות אוטומטית, האם המכשיר נוטה לשנות את הבהירות/גוון המסך על דעת עצמו למרות ששינית להגדרה ידנית? זו היתה מחלה של ה P20 Pro (ולמיטב הבנתי גם של מכשירי וואווי נוספים) וזה פשוט דיל ברייקר מבחינתי. מכרתי את המכשיר תוך זמן קצר מהרכישה רק בגלל הטמטום הזה.

 

Sent from my Tricorder

×
×
  • תוכן חדש...