Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי את LG V20 עכשיו, שהוא בגדול סבבה, והיה לי גם V30 תקופה בתור מכשיר חלופי, שהיה מאוד מוצלח.

 

על G7 אני מפחד שזה יהיה כמו עם פורד - יצרן עם יום עאסל יום באסל.

 

לגבי האייפון החששות שלי זה שיהיו לי בעיות עם המערכת הפעלה שלהם - שלא יהיה לי נוח איתה, ודברים לא יעבדו. מאנדרואיד אני יודע למה לצפות.

 

עוד חשש על האייפון זה עמידות מכנית של המכשיר - עם LG אני יודע שאין מה לדאוג, אחרי V20 ו-V30 שבנויים כמו טנק.

 

בגדול אני לא משתמש כבד, וכל מה שאני צריך מהטלפון זה וייז, ספוטיפיי, ואטסאפפ, אינטרנט, שיחות ומייל, ואם זה היה מכספי, הייתי מסתפק במשהו עד 1000 ש"ח.

 

אבל מדובר בטלפון מהעבודה, שאני לא משלם עליו, ולכן אלה האופציות, או אייפון או G7.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אי אפשר לקנות משהו שאתה רוצה ותקבל החזר ? נניח סמסונג\וואווי\OP ודומיהם..

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

לא, זה מה יש.

 

אפשר להוסיף כסף ולקבל אייפון XS או XS MAX, אבל אני לא הולך לעשות את זה.

 

אם היה סמסונג, הייתי לוקח סמסונג

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אז אני מניח שתקח את ה LG,לפחות אתה רגיל אליהם ומכיר את החומרה.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
הוואווי Mate 20 פרו

 

עברתי על כמה סקירות.

נראה כמו מכשיר מעולה שמתחרה היטב במגרש של הגדולים ביותר.

אכן בכמה מההשוואות קיבל ציונים טובים יותר מהנוט9, ולא רק בסעיף הסוללה.

תודה.

פורסם
בהנחה ותקציב לא מהווה שיקול - אייפון XR או LG G7, למישהו שהיה תמיד עם אנדרואיד?

 

יש אנשים שעברו מאנדוראיד לאייפון והכול בסדר, יש כאלה שלא יתקרבו לאייפון עקב הגבלות שאין באנדרואיד.- תבדוק את זה.

 

כי לאחר ניסיון עגום משהו עם LG, לא הייתי נוגע בהם עם מקל.

פורסם

שני מכשירי LG היו ברשותינו:

LG G2 mini

LG G5

הדבר החיובי היחיד שאני יכול לאמר הוא שהשירות של רונלייט מעולה

חרא של מכשירים מבחינת אמינות

בחיים לא נקנה יותר סמארטפון LG

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם
יש לי את LG V20 עכשיו, שהוא בגדול סבבה, והיה לי גם V30 תקופה בתור מכשיר חלופי, שהיה מאוד מוצלח.

 

על G7 אני מפחד שזה יהיה כמו עם פורד - יצרן עם יום עאסל יום באסל.

 

לגבי האייפון החששות שלי זה שיהיו לי בעיות עם המערכת הפעלה שלהם - שלא יהיה לי נוח איתה, ודברים לא יעבדו. מאנדרואיד אני יודע למה לצפות.

 

עוד חשש על האייפון זה עמידות מכנית של המכשיר - עם LG אני יודע שאין מה לדאוג, אחרי V20 ו-V30 שבנויים כמו טנק.

 

בגדול אני לא משתמש כבד, וכל מה שאני צריך מהטלפון זה וייז, ספוטיפיי, ואטסאפפ, אינטרנט, שיחות ומייל, ואם זה היה מכספי, הייתי מסתפק במשהו עד 1000 ש"ח.

 

אבל מדובר בטלפון מהעבודה, שאני לא משלם עליו, ולכן אלה האופציות, או אייפון או G7.

 

את דעתי על האייפון אני אביע רק בנושא אחד - האמינות.

 

יש לי אייפון מזה כשנה וחצי, עובד מצוין. רכשתי אייפון 7 מספר שבועות לאחר יציאת אייפון 8, כי לא הייתי זקוק למכשיר החדש ביותר.

 

לאבא שלי יש אייפון 5S שעדיין עובד, בן 4 וחצי שנים, אבל הוא רצה מסך גדול יותר, לכן רכש אייפון חדש (דגם מלפני שנה, לא זוכר כבר איזה, כי אין לו שום צורך במכשיר החדש ביותר).

לאחותי שמפילה את האייפון שלה שלוש פעמים ביום בערך הוא עובד נהדר כבר שנתיים.

 

ובאופן כללי - לכל מי שאני מכיר לא התקלקל האייפון.

 

מבחינת התוכנה - מתרגלים. בוודאי שיש דברים שמפריעים לי, והרבה יותר אהבתי את הנקסוס, אבל מבחינת אמינות - ללא רבב.

פורסם

מצטרף. יש לי עדיין אייפון 5 בן 8 בתור מכשיר רזרבה, שנפל אינספור פעמים ועבר החלפת מסך וסוללה, ועדיין עובד כמו שצריך*

 

*טוב, לא בדיוק כמו שצריך, הוא עדיין חילזון על, אבל את התפקוד הבסיסי הוא מקיים ללא תקלות

פורסם
עברתי על כמה סקירות.

נראה כמו מכשיר מעולה שמתחרה היטב במגרש של הגדולים ביותר.

אכן בכמה מההשוואות קיבל ציונים טובים יותר מהנוט9, ולא רק בסעיף הסוללה.

תודה.

כן. אבל ההבדל במחיר בינהם הוא משמעותי.

יכול להיות שהמייט 20 באמת קצת יותר טוב בחלק מהדברים, אבל האם הוא ב1000 שקל יותר טוב? לא נראה לי.

נוט 9 אפשר למצוא בפחות מ3000 אם קונים מיבוא מקביל, המייט 20 לעומת זאת מתחיל קרוב ל4000.

 

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

V5

פורסם
יש אנשים שעברו מאנדוראיד לאייפון והכול בסדר, יש כאלה שלא יתקרבו לאייפון עקב הגבלות שאין באנדרואיד.- תבדוק את זה.

היה לי גם G4 תקופה, והוא זכור לי לרעה, בעיקר בגלל צריכת סוללה נוראית.

 

בגלל זה החשש שלי מה-G7.

 

פעם, בשנת 2011, היה לי אייפון 4, סבלתי אותו בדיוק יומיים, ממנו חזרתי לנוקיה עם סימביאן, ומשם עברתי לגלקסי, ואני עם אנדרואיד מאז.

 

אבל היום גם מה שמציעה IOS וגם אנדרואיד השתנו, וגם הצרכים שלי השתנו (באיזשהו שלב חשבתי לוותר על סמארטפון לגמרי, רק שיש לי דברים שאני חייב שם) אני לא פורץ את המכשיר, לא מתלהב מהפיצ'רים שלו, לא משחק משחקים, ואפילו במקום להוריד פרוץ, אני, רחמנא ליצלן, קונה.

 

וחשוב לי בעיקר שיהיה כלי תקשורת אמין (עדיין מכשיר עבודה).

 

בקיצור, החלטתי לתת צ'אנס נוסף ל-IOS, והזמנתי XR.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

×
×
  • תוכן חדש...