Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז הטלפון שלי כבר ממש על סף גסיסה ואני חייב לרכוש טלפון בהקדם. רציתי להשקיע עד 1000 שקל עכשיו טיפה התגמשתי אז מקסימום מקסימום 1500 לא יותר.

ראיתי שיש את הגלאקסי A70 ביבוא מקביל סביב 1250 וביבואן רשמי מוואלה שופס/עזריאלי בסביבות 1450-1500.

האם כדאי לקנות מיבואן רשמי?.

פורסם

לדעתי חפש חנות מוכרת\אמינה עם מעבדה למקרה שתצטרך תיקון,ככה שתלך על מקביל

עדכונים גם ככה המכשיר ייקבל בשנתיים לאחר הרכישה

 

רק בגלל זה "עדיף" היום יבואן רשמי,בגלל העדכונים...בשירות לקוחות\תיקונים סאני הרוויחו שם גרוע יותר מהוט..(שזה הישג בפני עצמו וצריך להודיע לגינס)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

את הטלפון הנוכחי שלי קניתי מאייבורי. לא הייתי צריך בכלל שירות ( Samsung Galaxy S5neo).

הוא היה ביבוא מקביל ומעולם לא היו לי בעיות (הבעיות התחילו עכשיו ומאז שהמסך נשבר).

אז בקיצור- לא לפחד מיבוא מקביל? כי הם מציינים שם שהאריזה פתוחה והמטען לא מקורי...אשמח בנוסף להמלצה לחנות טובה ואמינה (גר ועובד באזור אשדוד).

פורסם
טוב אז הטלפון שלי כבר ממש על סף גסיסה ואני חייב לרכוש טלפון בהקדם. רציתי להשקיע עד 1000 שקל עכשיו טיפה התגמשתי אז מקסימום מקסימום 1500 לא יותר.

ראיתי שיש את הגלאקסי A70 ביבוא מקביל סביב 1250 וביבואן רשמי מוואלה שופס/עזריאלי בסביבות 1450-1500.

האם כדאי לקנות מיבואן רשמי?.

 

קניתי מאתר באנגוד Xiaomi Mi 9 (הגרסה עם ה-64GB) ב-1420 ש"ח, המחיר כולל משלוח וביטוח מכס. החסרון הוא זמן המתנה ארוך, כחודש +- ואם אני לא טועה אין אפשרות להרחיב את הזכרון. חוץ מזה המכשיר חזק הרבה יותר מהסאמסונג ועדיף עליו בכל פרמטר.

פורסם (נערך)

הטלפון ממש גוסס ואני לא יכול להמתין יותר מדי...

בתאכלס אני צריך מכשיר פשוט ושיעבוד טוב, חובה NFC ושתהיה מצלמה טובה (אני אוהב מאוד לצלם).

 

ההתלבטות אם לרכוש את ה A70 ביבוא מקביל סביב 1250 או להוסיף עוד טיפה ולקנות יבואן רשמי ב 1450-1500.

 

עריכה: אני רואה שב 1500 אני יכול לקנות את ה mi8 pro:

https://www.zap.co.il/ratemodel.aspx?modelid=1001480

האם עדיף על ה A70?

 

 

עריכה אחרונה על ידי itamarg
פורסם
קצת עפת,מה זה? בידורית ניידת? :shock:

 

לא אני בניתי את הרמקולים שם, פעם ראשונה עם הבעיות שמיעה שלי שהצלצול בטלפון לא על העוצמה הכי גבוהה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
הטלפון ממש גוסס ואני לא יכול להמתין יותר מדי...

בתאכלס אני צריך מכשיר פשוט ושיעבוד טוב, חובה NFC ושתהיה מצלמה טובה (אני אוהב מאוד לצלם).

 

ההתלבטות אם לרכוש את ה A70 ביבוא מקביל סביב 1250 או להוסיף עוד טיפה ולקנות יבואן רשמי ב 1450-1500.

 

עריכה: אני רואה שב 1500 אני יכול לקנות את ה mi8 pro:

https://www.zap.co.il/ratemodel.aspx?modelid=1001480

האם עדיף על ה A70?

 

 

 

לא רוצה לשקול S8/S8 פלוס?

פורסם

זו השוואת נתונים ביניהם: https://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=8161&idPhone2=9646#g950f,*,*

 

לטובת ה-S8:

מסך טוב עם רזולוציה טובה יותר, גורילה גלאס 5 (לעומת 3), טעינה אלחוטית,HDR, צ'יפסט יותר טוב, יותר קל, עמידות לאבק/מים, חיבור USB 3.1

 

לטובת ה-A70:

מצלמות, יותר RAM, חדש יותר בשנתיים (ז"א כנראה עדכונים לטווח יותר ארוך), סוללה, יותר זכרון מובנה, מסך גדול יותר

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

ה s8 לא מומלץ, בעיקר משום שהוא מכשיר ישן מאוד, גם אם הוא חדש מהקופסא, הבטרייה יוצרה לפני שנתיים

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם (נערך)

מה? מייצרים את כל הטלפונים סמוך לתאריך ההכרזה וזהו? באמת מסקרן אותי.. אסתכל באריזה או בטלפון עצמו שרכשנו לאשתי (NOTE9), האם יוצר בספטמבר הקודם. :roll:

 

אגב למרות היותו דגם ישן, הוא קובל את האנדרואיד האחרון. אבל לא יקבל עדכוני גרסה עתידיים

 

בעניין המצלמה, ל-S8 יש ייצוב אופטי ואוטופוקוס עדיף על ה-A70. יש גם Always On במסך.

עריכה אחרונה על ידי arco1
פורסם

עכשיו בדקתי את שלי (S7), יוצר 3 חודשים לפני שקניתי אותו וכ-13 חודשים לאחר ההכרזה.. נראה הטענה על הסוללה חסרת בסיס.

פורסם

חסרת בסיס.? לא הייתי מהמר על זה, ואסביר, ה s7, תפקד בתור מכשיר הדגל שנה בערך, אח"כ החליפו לs8, ואתה קנית מכשיר שנבנה בתפר, אח"כ פס הייצור עובר לייצר s8, או לפחות עובר ברובו המוחלט. אל תשכח שאחרי s8, הגיעה 9,עכשיו יש 10 ובאוקטובר יש s11, הטלפון הזה עתיק, ולא מיוצר כבר לפחות שנתיים, ואתה יודע מה, גם אם יוצר לא מזמן, וזה לא הגיוני, עדיין החלקים שמרכיבים אותו ניקנו מהספק לפני המון זמן.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם
את הטלפון הנוכחי שלי קניתי מאייבורי. לא הייתי צריך בכלל שירות ( Samsung Galaxy S5neo).

הוא היה ביבוא מקביל ומעולם לא היו לי בעיות (הבעיות התחילו עכשיו ומאז שהמסך נשבר).

אז בקיצור- לא לפחד מיבוא מקביל? כי הם מציינים שם שהאריזה פתוחה והמטען לא מקורי...אשמח בנוסף להמלצה לחנות טובה ואמינה (גר ועובד באזור אשדוד).

 

בדיוק

ה S9+ שלי יבואן רשמי רק כי ההפרש היה זניח בינו לבין מקביל (נדמה לי 100-120ש"ח או משהו),אז הלכתי על סאני

במקרה שלך זה 250+ - עדיף מקביל ללא היסוס.

אם קריטי לך המטען אפשר לקנות בנפרד בחנות אחרת (תעשה סבב מחירים נוסף בזאפ) ותסגור את הפינה ב100ש"ח גג (מטען מהיר מקורי כולל כבל)

או תקנה מטען איכותי לא פחות+כבל של בליצוולף\תוצר סיני אמין אחר בעשרות שקלים בודדים..

 

רואה? נפטרה לך הדילמה ;)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
ה s8 לא מומלץ, בעיקר משום שהוא מכשיר ישן מאוד, גם אם הוא חדש מהקופסא, הבטרייה יוצרה לפני שנתיים

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

אין שום בעיה לרכוש מכשיר עם סוללה שיוצר לפני שנתיים.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...