Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

המחיר ממש לא זהה ליבואן רשמי. תבדוק ב eilat depot, אוריפון ו bestphone. אלה 3 חנויות שהיו להם המחירים הנמוכים ביותר ל-NOTE9 של היבואן הרשמי. לא יודע לגבי S10 פלוס. תעשה סקר שוק רציני, אני בדקתי את כל החנויות באילת כמעט.. ראיתי הפרשים של 400 שקלים בין החנות הזולה ביותר בה קנינו לבין חנות היקרה ביותר. האמת לחנות של סמסונג אפילו לא נכנסתי וגם לא התקשרתי מתוך הנחה שהם יהיו יקרים וחבל על הזמן שלי אפילו להתקשר.

פורסם
המחיר ממש לא זהה ליבואן רשמי. תבדוק ב eilat depot, אוריפון ו bestphone. אלה 3 חנויות שהיו להם המחירים הנמוכים ביותר ל-NOTE9 של היבואן הרשמי. לא יודע לגבי S10 פלוס. תעשה סקר שוק רציני, אני בדקתי את כל החנויות באילת כמעט.. ראיתי הפרשים של 400 שקלים בין החנות הזולה ביותר בה קנינו לבין חנות היקרה ביותר. האמת לחנות של סמסונג אפילו לא נכנסתי וגם לא התקשרתי מתוך הנחה שהם יהיו יקרים וחבל על הזמן שלי אפילו להתקשר.
כל החנויות שאמרת לא מוכרות מכשירים עם אחריות סאני ורום מקורי.

אני מחפש רק רום מקורי ויבוא של סאני.

(יש באתר של סמסונג רשימת חנויות) כולן מוכרות באותו מחיר.

איפה התחרות?

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

פורסם

אם אתה עוסק מורשה.

מה זה משנה לך אם זה באילת ללא מעמ או במקום אחר כולל מעמ שמוכר לך כהוצאה?

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
כל החנויות שאמרת לא מוכרות מכשירים עם אחריות סאני ורום מקורי.

אני מחפש רק רום מקורי ויבוא של סאני.

(יש באתר של סמסונג רשימת חנויות) כולן מוכרות באותו מחיר.

איפה התחרות?

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

 

 

התחרות היא שיש ייבוא מקביל של אותו מכשיר.

פורסם
כל החנויות שאמרת לא מוכרות מכשירים עם אחריות סאני ורום מקורי.

אני מחפש רק רום מקורי ויבוא של סאני.

(יש באתר של סמסונג רשימת חנויות) כולן מוכרות באותו מחיר.

איפה התחרות?

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

 

אז כל החנויות האחרות גונבות או מזייפות ייבוא של סאני? שמע, תפנה לאיזה תכנית טלוויזיה, עלית פה על משהו ענק..

פורסם
אז כל החנויות האחרות גונבות או מזייפות ייבוא של סאני? שמע, תפנה לאיזה תכנית טלוויזיה, עלית פה על משהו ענק..

 

המצב פה נהיה גרוע מיום ליום

שמעת על יבוא מקביל ?

יש אנשים שמעדיפים לשלם עוד 400 שקל ולקנות מסאני עם אחריות סאני ורום מקורי

פורסם

טוב, אם זה לא היה ברור עד עכשיו ממה שכתבתי.

 

המכשיר נרכש באחת מחנויות שרשמתי. IMEI נבדק באתר של סאני וזה ייבוא שלהם.

 

ברור שאני שמעתי על ייבוא מקביל, לא הייתה הצעת ייבוא מקביל שהתאימה לנו, אז רכשנו רשמי.

 

אם אינך מעוניין לעשות סקר שוק רציני מעבר לאתר של סמסונג, בעיה שלך. ביקשת להעיד לך על תחרות קיימת במחירי יבואן רשמי - ניסיתי לעזור.

פורסם

מפתיע אותי שלאור כל הדיונים כאן בפורום, אנשים עדיין מסתכלים על הדגמים החדשים של סדרות הביניים כאורים ותומים ורצים לקנות.

 

A70 (שהוצג לפני 3-4 חודשים) הוא טלפון נחות יותר מ S8+ שהוצג בדיוק שנתיים קודם ל A70. ההפרש בינהם היום עומד על בערך 200 ש"ח.

סדרת הדגל הזו, שהוצגה לפני יותר משנתיים, מכילה חומרה טובה יותר וגם יותר פיצ'רים מדגם הביניים A70.

זה מתחיל ממצלמה עם מייצב אופטי (לכו לאתרי השוואות ותעשו השוואה ותפסיקו להסתנוור מ-3 מצלמות או 48 מגה פיקסל. זה הכל חארטה שיווקית. מייצב אופטי במצלמה זה דבר שהוא פי כמה יותר חשוב), איכות מסך טובה יותר (צפיפות גבוהה יותר, גורילה גלאס מדרגה גבוהה יותר), עמידות לאבק IP68, חיבור USB יותר מהיר, שפע חיישנים נוספים שחלקם מאוד שימושיים לחלק מהאנשים - ועוד). אל תסתנוורו מהר כל כך מהמילה "דגם חדש". תבדקו.

 

תשמעו לסחבק שכבר עשה כמה וכמה טעויות בחיים שלו וקנה טלפונים זולים (מייזו M1 נוט, שיומי Mi-A1) ותלמדו; אם אין לכם הרבה בתקציב - לכו על סדרות הדגל גם במחיר של שנה או שנתיים אחורה (דווקא עם ה Mi A1 אני חושב שיש הצלחה, אבל עדיין יש באגים שלא ברור לי אם קשורים לנושא הדואל-סים או לטלפון עצמו. מה שכן, בסדרות דגל ישנות שהיו לי בעבר, בין אם זה S2+ או S5 של סמסונג או אפילו Mi4c של שיומי - מאוד נהנתי מהאיכות הכללית של המכשיר, לרבות המצלמה[בהשוואה לאותה תקופה] ).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
מפתיע אותי שלאור כל הדיונים כאן בפורום, אנשים עדיין מסתכלים על הדגמים החדשים של סדרות הביניים כאורים ותומים ורצים לקנות.

 

A70 (שהוצג לפני 3-4 חודשים) הוא טלפון נחות יותר מ S8+ שהוצג בדיוק שנתיים קודם ל A70. ההפרש בינהם היום עומד על בערך 200 ש"ח.

סדרת הדגל הזו, שהוצגה לפני יותר משנתיים, מכילה חומרה טובה יותר וגם יותר פיצ'רים מדגם הביניים A70.

זה מתחיל ממצלמה עם מייצב אופטי (לכו לאתרי השוואות ותעשו השוואה ותפסיקו להסתנוור מ-3 מצלמות או 48 מגה פיקסל. זה הכל חארטה שיווקית. מייצב אופטי במצלמה זה דבר שהוא פי כמה יותר חשוב), איכות מסך טובה יותר (צפיפות גבוהה יותר, גורילה גלאס מדרגה גבוהה יותר), עמידות לאבק IP68, חיבור USB יותר מהיר, שפע חיישנים נוספים שחלקם מאוד שימושיים לחלק מהאנשים - ועוד). אל תסתנוורו מהר כל כך מהמילה "דגם חדש". תבדקו.

 

תשמעו לסחבק שכבר עשה כמה וכמה טעויות בחיים שלו וקנה טלפונים זולים (מייזו M1 נוט, שיומי Mi-A1) ותלמדו; אם אין לכם הרבה בתקציב - לכו על סדרות הדגל גם במחיר של שנה או שנתיים אחורה (דווקא עם ה Mi A1 אני חושב שיש הצלחה, אבל עדיין יש באגים שלא ברור לי אם קשורים לנושא הדואל-סים או לטלפון עצמו. מה שכן, בסדרות דגל ישנות שהיו לי בעבר, בין אם זה S2+ או S5 של סמסונג או אפילו Mi4c של שיומי - מאוד נהנתי מהאיכות הכללית של המכשיר, לרבות המצלמה[בהשוואה לאותה תקופה] ).

 

איציק

סדרת דגל ישנה עדיפה על חדשה, שלא ברור אילו מחלות יש לה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
מפתיע אותי שלאור כל הדיונים כאן בפורום, אנשים עדיין מסתכלים על הדגמים החדשים של סדרות הביניים כאורים ותומים ורצים לקנות.

 

A70 (שהוצג לפני 3-4 חודשים) הוא טלפון נחות יותר מ S8+ שהוצג בדיוק שנתיים קודם ל A70. ההפרש בינהם היום עומד על בערך 200 ש"ח.

סדרת הדגל הזו, שהוצגה לפני יותר משנתיים, מכילה חומרה טובה יותר וגם יותר פיצ'רים מדגם הביניים A70.

זה מתחיל ממצלמה עם מייצב אופטי (לכו לאתרי השוואות ותעשו השוואה ותפסיקו להסתנוור מ-3 מצלמות או 48 מגה פיקסל. זה הכל חארטה שיווקית. מייצב אופטי במצלמה זה דבר שהוא פי כמה יותר חשוב), איכות מסך טובה יותר (צפיפות גבוהה יותר, גורילה גלאס מדרגה גבוהה יותר), עמידות לאבק IP68, חיבור USB יותר מהיר, שפע חיישנים נוספים שחלקם מאוד שימושיים לחלק מהאנשים - ועוד). אל תסתנוורו מהר כל כך מהמילה "דגם חדש". תבדקו.

 

תשמעו לסחבק שכבר עשה כמה וכמה טעויות בחיים שלו וקנה טלפונים זולים (מייזו M1 נוט, שיומי Mi-A1) ותלמדו; אם אין לכם הרבה בתקציב - לכו על סדרות הדגל גם במחיר של שנה או שנתיים אחורה (דווקא עם ה Mi A1 אני חושב שיש הצלחה, אבל עדיין יש באגים שלא ברור לי אם קשורים לנושא הדואל-סים או לטלפון עצמו. מה שכן, בסדרות דגל ישנות שהיו לי בעבר, בין אם זה S2+ או S5 של סמסונג או אפילו Mi4c של שיומי - מאוד נהנתי מהאיכות הכללית של המכשיר, לרבות המצלמה[בהשוואה לאותה תקופה] ).

 

איציק

 

+100

 

אחרי שנכוותי כול כך הרבה מפלאפוני ביניים אשפה, אני נצמד רק למכשירי דגל ותיקים.

פורסם (נערך)
טוב, אם זה לא היה ברור עד עכשיו ממה שכתבתי.

 

המכשיר נרכש באחת מחנויות שרשמתי. IMEI נבדק באתר של סאני וזה ייבוא שלהם.

 

ברור שאני שמעתי על ייבוא מקביל, לא הייתה הצעת ייבוא מקביל שהתאימה לנו, אז רכשנו רשמי.

 

אם אינך מעוניין לעשות סקר שוק רציני מעבר לאתר של סמסונג, בעיה שלך. ביקשת להעיד לך על תחרות קיימת במחירי יבואן רשמי - ניסיתי לעזור.

 

באתר של סמסונג מפורטות כל החנויות שמוכרות ייבוא של סמסונג.

אין סיכוי שיש חנות שמוכרת יבוא של סמסונג והיא לא רשומה שם, זה אינטרס של סמסונג ושל החנות לעדכן את זה.

 

נברר מחר

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
סדרת דגל ישנה עדיפה על חדשה, שלא ברור אילו מחלות יש לה.

 

גם נכון.

 

בכל מקרה, סדרות ה"ביניים" כבר הגיעו למחירים של מכשיר סדרת דגל, בן שנה וקצת, מיבוא מקביל (ולעיתים גם רשמי, תלוי מתי\איפה\כמה).

ה A70 הושק במרץ-2019 (החל מ 1280 שח בזאפ) ומייד אחריו (באפריל, ממש לפני 3 חודשים) הושק ה A80 ומחירו החל מ 2150 ש"ח ב ZAP.

ואני שואל - על מה ולמה ?

מחיר של S9+ בזאפ מתחיל ב 2275 ש"ח (באתרים כאלה ואחרים [מוכרים, לא חאפרים] יש הצעות גם בפחות מזה, בכל מיני sale-ים ומבצעים).

ההבדלים בינהם עצומים ו 99% מהם לטובת ה S9+ (עם דגש על: מצלמה כפולה כאשר לשתיהן מייצב אופטי ולאחת מהן גם זום אופטי, גורילה גלאס ברמה גבוהה יותר, מסך בצפיפות 529PPI מול 393PPI ב A80, עמידות באטימות דרגה IP68, ספיקר סטראופוני, טעינה אלחוטית, שקע אוזניות איכותי, מעבדים חזקים יותר, תמיכה ביותר תדרי LTE, חיבור USB 3.1 וכד')

כל זה מול Mi8 או Mi9 (לא T אלא Mi9 "רגיל") שיש להם מפרט חזק ביותר בפחות מזה (ה Mi9 ה"רגיל" נמכר ב-1665 בתל אביב, 1500 באילת) למכשיר עם חומרה ברמת גרזן (למרות שגם הוא סובל מהאופנה האחרונה של 3 מצלמות ובלי מייצב אופטי - אבל התמונות שלו טובות מאוד, הרבה יותר מ A70-A80). ה Mi8 יהיה יותר זול ויש לו מייצב אופטי (בהשוואה אחד מול השני באתרים שונים, התמונות בתנאי תאורה חלשים של ה Mi8 עדיפות על ה Mi9 אבל בכל היתר ה Mi9 מציג תמונות יפות, יותר טובות מסדרת הביניים של סמסונג זה בטוח).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם (נערך)

בכל מקרה, סדרות ה"ביניים" כבר הגיעו למחירים של מכשיר סדרת דגל, בן שנה וקצת, מיבוא מקביל (ולעיתים גם רשמי, תלוי מתי\איפה\כמה).

ה A70 הושק במרץ-2019 (החל מ 1280 שח בזאפ) ומייד אחריו (באפריל, ממש לפני 3 חודשים) הושק ה A80 ומחירו החל מ 2150 ש"ח ב ZAP.

ואני שואל - על מה ולמה ?

מחיר של S9+ בזאפ מתחיל ב 2275 ש"ח (באתרים כאלה ואחרים [מוכרים, לא חאפרים] יש הצעות גם בפחות מזה, בכל מיני sale-ים ומבצעים).

ההבדלים בינהם עצומים ו 99% מהם לטובת ה S9+ (עם דגש על: מצלמה כפולה כאשר לשתיהן מייצב אופטי ולאחת מהן גם זום אופטי, גורילה גלאס ברמה גבוהה יותר, מסך בצפיפות 529PPI מול 393PPI ב A80, עמידות באטימות דרגה IP68, ספיקר סטראופוני, טעינה אלחוטית, שקע אוזניות איכותי, מעבדים חזקים יותר, תמיכה ביותר תדרי LTE, חיבור USB 3.1 וכד')

 

 

ו-NOTE9 מעט יותר זול מ-S9 פלוס משום מה (היה יקר יותר כשיצא לאור) ועדיף עליו מבחינת סוללה, מסך ונוכחות של סטילוס עם פונקציונליות מרשימה.

 

מסקרן אותי מה יעשו ב-S11 ו/או NOTE11 מבחינת מצלמה. מבטיחים חיישן חדש לגמרי במקום זה ששרד עוד מ-S7 ויסיים את חייו ככל הנראה ב-NOTE10.

עריכה אחרונה על ידי arco1
×
×
  • תוכן חדש...