Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

הבחור פה שאל על P30 אל מול S10

התחילו לבלבל פה על מעבד טוב יותר או פחות, בשורה התחתונה זה לא רלבנטי.

פורסם

כמובן שרלוונטי, לא כמשהו בדיד - אבל כשבוחנים מוצר אל מוצר אחר, בוודאי רלוונטי

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

עזבו שטויות תאורטיות, ההבדלים בניהם הם-מצלמה עדיפה, בעיקר בלילה וזום לוואווי, גם בטריה עדיפה, היתרון של סמסונג הם מסך עדיף בהרבה ומערכת הפעלה טובה יותר, כל אחד יבחר לפי מה שרלוונטי עבורו

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם

אני עם P30 PRO ואני פשוט נדהם כל פעם מחדש מהתמונות שהדבר הזה מוציא, יוצא לי לצלם אנשים והתגובות הם "תשמע זה לא נופל ממצלמת DSLR"

אני עם לאנצ'ר נובה וזה מספיק לחפר על החסרונות.

פורסם

לא לשיומי ולא HUAWEI ! בתור אחד שהיו ברשותו שני טלפונים תוצרתם הם מציקים עם הרשאות לאפליקציות בלי בסוף ויישנם אפליקציות אשר מותקנות מראש ומבלבלות כול הזמן את השכל בכדי שתפוך אותם לברירת מחדל לדוגמא אפליקצית SMS.

 

עברתי לגלקסי והחיים קלים ובלי הצקות.

איזה כייף לי :)

פורסם
עזבו שטויות תאורטיות, ההבדלים בניהם הם-מצלמה עדיפה, בעיקר בלילה וזום לוואווי, גם בטריה עדיפה, היתרון של סמסונג הם מסך עדיף בהרבה ומערכת הפעלה טובה יותר, כל אחד יבחר לפי מה שרלוונטי עבורו

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

 

מצלמה זה דבר מאוד חשוב במיוחד למי שכל יום מצלם עבודות שלו

מבאס לשמוע את שסמסונג לא מובילים בקטע הזה

השאלה אם ההבדל מורגש, כי מדברים פה על הבדלים שלא משמעותיים לרוב האנשים.

אני גם לא מוצא סיבה לעשות זום פי 20

יוצא לי להשתמש בדברים האלה רק כשאני מצלם משהו בנסיעה ובד"כ מדובר בדברים שטותיים

 

אני לא מחפש לצלם את מגדל אייפל ממרחק 10 ק"מ ולבדוק אם המצלמה שלי תופסת כתמי שמן שיש על האבנים.

חשוב לי לצלם עבודות שלי בצורה טובה, שיראה חד ונקי

אני מעריך שמי שרואה את התמונות בפייסבוק לא באמת ישים לב להבדל בין סמסונג ל P30

אם בכלל אפשר לראות הבדל אחרי שפייסבוק מורידים את האיכות

 

 

מערכת הפעלה- כתבו פה שיש הבדל אבל לא כתבו מה הוא

פורסם
מצלמה זה דבר מאוד חשוב במיוחד למי שכל יום מצלם עבודות שלו

מבאס לשמוע את שסמסונג לא מובילים בקטע הזה

השאלה אם ההבדל מורגש, כי מדברים פה על הבדלים שלא משמעותיים לרוב האנשים.

אני גם לא מוצא סיבה לעשות זום פי 20

יוצא לי להשתמש בדברים האלה רק כשאני מצלם משהו בנסיעה ובד"כ מדובר בדברים שטותיים

 

אני לא מחפש לצלם את מגדל אייפל ממרחק 10 ק"מ ולבדוק אם המצלמה שלי תופסת כתמי שמן שיש על האבנים.

חשוב לי לצלם עבודות שלי בצורה טובה, שיראה חד ונקי

אני מעריך שמי שרואה את התמונות בפייסבוק לא באמת ישים לב להבדל בין סמסונג ל P30

אם בכלל אפשר לראות הבדל אחרי שפייסבוק מורידים את האיכות

 

 

מערכת הפעלה- כתבו פה שיש הבדל אבל לא כתבו מה הוא

 

זה לא שמדובר על הבדל בין מצלמת פח ל-DSLR כן? סה"כ מדובר על שני מערכי מצלמות מצוינים, וכן פייסבוק מורידים את האיכות, לא יודע אם יישאר מי יודע מה הבדל אחרי שתעלה לפייסבוק.

 

ההבדל במערכות הפעלה זה בעיקר הזבל ששמים לך מראש (וכולם שמים זבל כזה או אחר), לאנצ'ר, וממשק (לדוגמה תוכנת המצלמה הדיפולטית)

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אם מדובר בתמונות שפלטפורמת הצפיה בהן היא פייסבוק, אתה יכול למען האמת להסתפק בגלקסי S6 או משהו בסגנון. ההעלאה לפייסבוק דוחסת בצורה אגרסיבית ומגלחת המון מידע.

אני מציע שתבדוק בסקירות לאיזו מהמצלמות יש ביצועי אור נמוך טובים יותר, כי בסופו של דבר כל עוד רואים מה שניסית לצלם- לא הולך להיות הרבה הבדל (אם בכלל) אחרי ההעלאה.

פורסם (נערך)
אם מדובר בתמונות שפלטפורמת הצפיה בהן היא פייסבוק, אתה יכול למען האמת להסתפק בגלקסי S6 או משהו בסגנון. ההעלאה לפייסבוק דוחסת בצורה אגרסיבית ומגלחת המון מידע.

אני מציע שתבדוק בסקירות לאיזו מהמצלמות יש ביצועי אור נמוך טובים יותר, כי בסופו של דבר כל עוד רואים מה שניסית לצלם- לא הולך להיות הרבה הבדל (אם בכלל) אחרי ההעלאה.

 

אני עם סמסונג S8 והצילום על הפנים (היום)

בעבר היה טוב.

 

S9 מצלם מעולה

אני מקווה ש S10 יצלם עוד יותר טוב

 

המבחני צילום האלה מודדים דברים שלא באמת קריטים

לא באמת קריטי אם בסופו של דבר אתה מקבל גוון ירוק כמו של בקבוק הייניקן או כמו של צפרדע

לא באמת קריטי אם ממרחק של 15 ק"מ המצלמה מצליחה לתפוס בבירור פירורים שיש על הקיר

אני לא צלם פפראצי

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

מצלמה לא מאבדת משהו עם הזמן, והמצלמה ב S8 היא אחלה. הסיבה שאתה מקבל תמונות גרועות היא אחרת.

וכאמור, מרגע שזה עולה לפייסבוק- כל היתרונות של מצלמות בומבסטיות בסלולר נעלמים לחלוטין (למעט איסוף אור עדיף)

פורסם (נערך)
לא לשיומי ולא HUAWEI ! בתור אחד שהיו ברשותו שני טלפונים תוצרתם הם מציקים עם הרשאות לאפליקציות בלי בסוף ויישנם אפליקציות אשר מותקנות מראש ומבלבלות כול הזמן את השכל בכדי שתפוך אותם לברירת מחדל לדוגמא אפליקצית SMS.

 

עברתי לגלקסי והחיים קלים ובלי הצקות.

 

ונראה לך שסמסונג אפל או כל יצרן/סוכנות ביון אחרת לא אוספים ממך ג'יגות של מידע אישי בלי שאתה יודע או נותן רשות? come on.. :roll:

כמה פעמים פתחת פייסבוק/גוגל ולא ראית אותם מפוצצים בפרסומות על נושא השיחה החם מארוחת שישי?

עריכה אחרונה על ידי shayBB

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

פורסם

העניין המוזר הוא שבהשוואת צילום של האקסינוס מול הס"ד באס10, מתברר שהצילום באקסינוס נחות יותר כמעט בכל מצב.

אם תכניס את הP30PRO לתחרות, אין בכלל מה להשוות

 

סתם משהו שעלה לי בפיד לפני כמה ימים

שווה לראות את היכולות של המכשיר הזה

 

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
העניין המוזר הוא שבהשוואת צילום של האקסינוס מול הס"ד באס10, מתברר שהצילום באקסינוס נחות יותר כמעט בכל מצב.

אם תכניס את הP30PRO לתחרות, אין בכלל מה להשוות

 

סתם משהו שעלה לי בפיד לפני כמה ימים

שווה לראות את היכולות של המכשיר הזה

 

 

אני לא מבין את הפואנטה

הוא עומד באמצע שדה בחושך גמור

עין של בנאדם רואה רק שחור

הוא מצלם עם גלאקסי - מקבל תמונה אמיתית

מצלם עם P30 מקבל רקע כחול. מי צריך את זה?

 

אני לא צריך טלפון שיעוות את העבודות שלי.

אני רוצה שהלקוח שאני שולח לו תמונה יראה בדיוק מה שהעין שלי רואה.

 

אם אני מצלם לבנאדם סטייק אין לי אינטרס שהוא יקבל אותו בצבע בורדו או שחור או כחול.

×
×
  • תוכן חדש...