Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אפשר לקנות גם מ ICELL,יש רשת בכל הארץ ואפילו 5 (!) סניפים שלהם באילת

קניתי משם את ה9+ (רשמי כמובן) והיה מבצע כולל מטען אלחוטי ומגן קדמי מתנה (גם העברת חומר מהמכשיר הישן)

 

שורה תחתונה - לא ממש משנה ממי תקנה רשמי,האחריות מכובדת בכל מקרה (גם לא צריך את האתר של סמסונג,יש לך מדבקה ענקית של סאני על המכשיר,וכל מכשיר שנרכש אוטומטית מתעדכן במערכת של סאני)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
אפשר לקנות גם מ ICELL,יש רשת בכל הארץ ואפילו 5 (!) סניפים שלהם באילת

קניתי משם את ה9+ (רשמי כמובן) והיה מבצע כולל מטען אלחוטי ומגן קדמי מתנה (גם העברת חומר מהמכשיר הישן)

 

שורה תחתונה - לא ממש משנה ממי תקנה רשמי,האחריות מכובדת בכל מקרה (גם לא צריך את האתר של סמסונג,יש לך מדבקה ענקית של סאני על המכשיר,וכל מכשיר שנרכש אוטומטית מתעדכן במערכת של סאני)

 

בסדר

השאלה שלי הייתה מי החנויות הרישמיות ואם יש הבדל במחיר

לא ממש מוצא הבדל, אולי 100 שח לפה או לשם

אז פשוט נלך לאיפה שיש הכי פחות תור...

להכנס ל KSP \ IVORY באילת זה התעללות

פורסם

KSP בסניף הלגונה בד"כ הרבה פחות עמוס מהאחרים.

 

ייתכן וגם הסניף החדש מול שדה"ת הישן עוד לא מוכר ולכן לא עמוס, אבל לא יודע בוודאות.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

כמה כבר עמוס יכול להיות סניף?

כמה זמן כבר תחכה ? קח מספר ותשב

זה לא בסטה בשוק שאתה עומד בתור בשמש הקופחת..

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

בסניפים העמוסים בחמישי-שישי אתה יכול להמתין גם מעל לשעה ולפעמים גם יותר, בטח בהתחשב בעובדה שאנחנו באמצע יולי

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אז תתזמן את הביקור לשעות הערב המאוחרות,לפני שסוגרים

או לבוקר בדיוק כשפותחים :p

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
בסדר

השאלה שלי הייתה מי החנויות הרישמיות ואם יש הבדל במחיר

לא ממש מוצא הבדל, אולי 100 שח לפה או לשם

אז פשוט נלך לאיפה שיש הכי פחות תור...

להכנס ל KSP \ IVORY באילת זה התעללות

[emoji2359]

 

בשביל מה באת לשאול, אם אתה לא מקבל את מה שכותבים לך?

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

פורסם
אז תתזמן את הביקור לשעות הערב המאוחרות,לפני שסוגרים

או לבוקר בדיוק כשפותחים :p

 

ביולי-אוגוסט, מבטיח לך חוייה מאירת עיניים כמה ישראלים בחופשה יקומו מוקדם לקנות סלולר ללא מע"מ :lol:

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

כבר קניתי יותר מפעמיים,באמצע אוגוסט

שרדתי וחזרתי לספר שזה לא נורא :p

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
מה קנית וכמה עלה?

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

 

3115 משהו כזה. עם מטען ומעמד אלחוטי, לקחתי אח"כ גם מגן סיליקון ב 80 ומגן אחורי של פיורגיר ב 140

לפני חודש בדיוק

 

פורסם
יש חסרון אחד ברכישת מכשיר דגל בו שנה או שנתיים. יקבל פחות עדכונים.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 

האמת נמצאת איפשהו באמצע.

 

מצד אחד - יש לי מכשיר בן שנה (וכמעט חצי) שמקבל עידכון בכל חודש, והיו פעמים (נדירות) שגם פעמיים בחודש. עדיין, זה לא פתר לו את הבאגים או שיפר את רמתו הבסיסית.

מצד שני - נכון, מכשיר דגל אולי יקבל פחות עדכונים לעת זיקנה, אבל המציאות מראה שגם מכשיר דגל לפני שנה \ שנה-וחצי כבר רוכב על אנדרואיד 9, ולהערכתי לא תהיה לך שום בעיה להריץ עליו דברים בשנתיים שלוש הקרובות. בנוסף אתה נהנה מפיצ'רים ואיכות (מצלמה, מסך וכד') שאין במכשירים זולים או דרג ביניים... ולא יעזור מה יגידו, היום מצלמה זה חלק חשוב מהטלפון.

 

נ.ב.

למישהו יש Mi9 עם 2 סימים פעילים ?

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אני לא מדבר על תדירות עדכונים, אני מדבר על עדכוני גרסה גדולים. למשל הגלקסי S8 שלי לא יקבל עדכון מעבר לאנדרואיד 9, בעוד כל מכשיר ביניים של סמסונג שיצא עם אנדרואיד 9 אמור להיות מעודכן ל android 11.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

פורסם

בסדר, ומה אז ?

עם אנדרואיד 9 אתה יכול להמשיך להשתמש בטלפון עוד הרבה מאוד זמן, זה לא שמחר-מחרתיים אפליקציות (שיעברו עדכון) יפסיקו לתפקד בגלל שמערכת ההפעלה מיושנת. לדעתי אתה סתם נלחץ הרבה מעבר למה שצריך. הטלפון לא יחיה לנצח, ובזמן שהוא יחיה - מערכת ההפעלה שלו לא ממש תעצור אותך מלהשתמש בו.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...