Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תחתוני נהיגה!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7360 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אל:חברי הפורום

הנדון :תחתוני נהיגה.

 

חברי פורום נכבדים.

צר הוא לי לגלות עד כמה רכרוכיים הם המשתתפים בשרשור זה ובפורום כולו.

אמנם , בשנות ה-80 , עת שלטה בארץ הקודש הגזרה האיטלקית והצרפתית - לבשתי גם אני את המוקסינים לאיזור המבושים אותם הציעה איטליה.

 

זכור לי בעיקר אותו החוטיני הרועם הראשון אותו קניתי . בגלל שהיה ראשון - קראתי לו בשם הקוד : אונו. לא אשכח לעולם את הגדישה הראשונה בתחתון זה , יחד עם חברי בעל התחתונים בעלות הגזרה הנמוכה והגדישה הגבוהה - תוצרת צרפת - 5 GT נקראו בישראל - יען כי רק בעלי 5 אינץ' וצפונה במצב רפוי הורשו ללבשן.

 

עם זאת - הימים השתנו לבלי הכר - והיום יש לנו את צמד טורפות האספלט , בעלות ההנעה הכפולה והמגדש הרועם.

את הדוגמא שלי קניתי בחנות המזכרות של ה-Dungeonring , שימו לב לאיכות הביצוע ,כיצד השתיים קורעות את כל הנקרה בדרכן בעודן תוקפות בחמת זעם כל סיבוב ומנהרה

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ובכן רבותיי - בחשיפה מיוחדת , ובמבחן בלעדי : הצמד אסתיבו:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bondage%20Girls%2006.jpg

  • תגובות 104
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני ינצל את השירשור לשאלה (אני חושב שזה מתאים לפורום טכני אבל אני חייב לשאול)

 

אם אני מסיע תינוק ברכבי (כמובן עם הכסא המיועד לכך),

אים אני מהלביש את התינוק בחיתול, אני לוקח סיכון (אם יפלט גוש התינוק יתרומם מעלה ויכול להחנק מהחגורה)????

 

 

שאלה נוספת:

האים קיימים חיתולים לנהיגה, או שיש דגם מיוחד של כסא תינוק לרכב עם חור ליציאה קלה?

 

ותודה לכולם

פורסם

ניתנת לך האפשרות לקנות קיט מיוחד עם שסתום אלקטרוני המחבר בין הגזוז של התינוק לאגזוז של האוטו, עם זאת כדאי לציין שאתה מעלה באופן ממשי את הסיכון להשאיר Skid marks אחריך.

 

שיימר, ניתן לראות בבירור שאיכות התפירה נמוכה יותר מהמוצעת בתחתוני נייקי-טויוטה, אחרת לא מובן לי למה יש צורך להשתמש בסרט חבלה.

 

מוטי

פורסם

אני מתעלק על השירשור.

הגרביונים ששמים על הפנסים מאחור, האם אלו בעצם גרביוני הנהיגה של בעל הרכב, אותם הוא תולה לייבוש באחורי הרכב?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
תודה לידידי הנכבדים תומר ומוטי שעשו ביד בקנוניה הזו.

 

מזכיר לי את ימי מישקה בירנבוים העליזים..

וואלה?..עשו ביד?

לא רק שלאחד יש רכב של כוסיות, והשני מציץ לגברים במלתחות, הם גם עליזים, וגם עושים את זה...

הפורום מידרדר מרגע לדודלי, איפה יאשה שישלים את החבילה כאן.

פורסם

מה איתנו הנשים? לא מגיע לנו ליין ייחודי של תחתוני נהיגה של ברטונה?

 

פינין פארינה!! עצב לי תחתוני נהיגה!!!

 

תודה לך FIZBAN ידידי על הצעת הנישואין המאלפת, אבל אני צריכה להתייעץ עם אמא של חובש בעניין

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם
אני מתעלק על השירשור.

הגרביונים ששמים על הפנסים מאחור, האם אלו בעצם גרביוני הנהיגה של בעל הרכב, אותם הוא תולה לייבוש באחורי הרכב?

לא.

זאת שיטה ידועה ליצור תחתוני נהיגה homemade: לוקחים גרביונים - רצוי כאלה עם רכבות - ומרכיבים אותם למספר שבועות על הפנס כדי שהרוח תעצב את סיביהם בצורה אוירודינמית ככל שאפשר.

לאחר סיום התהליך, עוברים הגרביונים לתא המנוע, שם הם יחליפו את מסנן האויר אשר יושלך אחר כבוד לסל האשפה הקרוב, ומרגע זה יש לך כ-72 שעות להסתובב בשכונה ולהשמיע בפיצוציה את הצליל של מערכת היניקה החדשה שלך.

מקץ 72 שעות, לאחר שהגרביונים עברו החלקה (אך נשארו עם ידית גיבוי מבחוץ) והשחזה, ניתן ללבוש אותם ולהגיע לתוצאות מדהימות בנהיגה ללא טחורים או חצ'קונים מעצבנים.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

לאחר שמחקתי פה חלק מההודעות האחרונות, אבקש לזכור ש-

 

1. מי שלא מצחיק אותו השרשור מוזמן להתעלם ממנו, לא לקרוא אותו, לא להגיב וכו'..

2. הפורום הוא לא איזה משרד ממלכתי, אם כמה מחברי ההנהלה מחליטים לשחרר לשרשור או שניים את הרסן כדי לצחוק קצת לא ייקרה שום אסון מחריד.. אין צורך להזכיר לנו את הכללים - אנחנו כתבנו אותם, תודה.

3. מי שנפגע מהשרשור, אני משתתף בצערו (בערך..).

 

נא להחזיר את השרשור לתלם הלא כ"כ ברור שלו :lol:!

 

מוטי

פורסם
לאחר שמחקתי פה חלק מההודעות האחרונות, אבקש לזכור ש-

 

1. מי שלא מצחיק אותו השרשור מוזמן להתעלם ממנו, לא לקרוא אותו, לא להגיב וכו'..

2. הפורום הוא לא איזה משרד ממלכתי, אם כמה מחברי ההנהלה מחליטים לשחרר לשרשור או שניים את הרסן כדי לצחוק קצת לא ייקרה שום אסון מחריד.. אין צורך להזכיר לנו את הכללים - אנחנו כתבנו אותם, תודה.

3. מי שנפגע מהשרשור, אני משתתף בצערו (בערך..).

 

נא להחזיר את השרשור לתלם הלא כ"כ ברור שלו :lol:!

 

מוטי

תודה לך מוטי ידידי משכבר השנים על כתיבה ממצה מאין כמותה!

מי ייתן כי יירבו!!!

פורסם

די מיציתם. לא?

 

בכל זאת, שרשור ממש ממש קורע. נזקקתי ל-4 החלפות תחתונים בין לבין... ברח לי בגלל שאין לי מספיק כסף לקנות תחתונים רציניות יותר...

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם
תודה לך תומר ידידי
בבקשה מוטי ידידי. נחמד לדעת שכתיבתי מוערכת.

 

בברכה:

תומר פיינשמייקר.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
בבקשה מוטי ידידי. נחמד לדעת שכתיבתי מוערכת.

 

בברכה:

תומר פיינשמייקר.

תודה לך על סקירה כו ממצה ואיכותית בסגנון כתיבה שהיה משאיר אפילו את חיים נחמן ביאליק פעור פה, אתה כה מוכשר ונאה!

 

תודה גם לשאר משתתפי השרשור - ידידיי.

 

בכבוד רב,

 

מ. פיינשנייקר

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7360 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...